»Kaj bomo delali štiri ure na letališču,« sem si mislil, ko sem izvedel, da iz marine Hamata odidemo že ob devetih zjutraj. Še po tednu dni se nisem navadil, da Solveig, lastnici ladje, Nemki, ki je delala v Švici, po dolgih letih življenja v Egiptu za točnost ni dosti bolj mar kot Arabcem. Preden smo se z ladje skobacali v gumenjake, smo se poslavljali, kot da bi bilo za nami leto dni borbe na vzhodni fronti.
Kdo tam poje v Egiptu?
Kovčke so na streho malega Toyotinega avtobusa nalagali temeljito počasi. Lahko bi jim stoodstotno zaupal, če jih ne bi privezali z vrvco, debelo komaj kaj bolj kot vezalke planinskih čevljev.
388 kilometrov dolgo pot na sever velja opisati podrobneje kdaj kasneje, dejstvo pa je, da je trajala vsaj uro dlje od predvidevanj, ker smo se medtem ustavljali pri Asfurjevih sorodnikih in tudi v njegovi lastni trgovini s spominki. Fant je neverjeten: član družine, ki si lasti bar ob morju, lastnik prodajalne s spominki, potapljač in še univerzitetno diplomirani geograf. Če verjamete. Said, ki smo ga odložili pri lepo okrancljani hiši, je pa potapljač in odvetnik. Eni gostji je razložil, da je srečno poročen, drugi, da je srečno ločen. No, to.
17.20 ni enako kot 17.50
Na letališču v Hurgadi je bilo komaj dovolj časa za pozno kosilo. Pravzaprav sva letalo skoraj zamudila, in to po malomarnem, ker sva uro vkrcanja zamešala z uro odhoda. Odgovorni šerif nama je kazal karto in naju nadiral, kot me od osnovne šole ni še nihče. »So, what is the problem,« je sitnaril, ko sva mu razložila, da se prav dobro zavedava napake. Nisem mu povedal, da je osnovni problem tisto, kar bom tudi zdaj raje zadržal zase, glede na to, da je med običajnim Egipčanom in tistim, ki dobi oblast nad svojim malim šalterčkom in plačo javnega uslužbenca, prevelika razlika za kakršnekoli zaključke v slogu Branka Grimsa.
Vrat še niso zaprli. In kljub vsemu smo vzleteli točno.
A to še ni pomenilo, da bomo točni tudi na cilju.
Kulinarika visoko nad tlemi
Če na Balkanskem polotoku v nos piha veter s hitrostjo do 200 km/h, Bombardier CJR900 poti, dolge slabih 3000 kilometrov, ne zmore v enem zamahu, ampak za 40 minut pristane v Atenah. »We wish you a pleasant flight.« Hvala. Škoda, da nimajo letal, ki zmorejo to dolgo pot, četudi razmere niso idealne.
Na letu v Egipt sem po dolgem času okusil Adriino kuhinjo. Pričakoval sem malo, dobil še manj: topel obrok, ki je po kakovosti dosegal kvečjemu instantne pripravke po načelu pogrej in pojej. Če so bili tja grede gnusni le krompirjevi svaljki, puranjemu zrezku pa sem lahko očital le to, da je bil suh, so bile nazaj grede mesne kroglice enako neužitne kot pire krompir. Vse to za 400 evrov.
Atene prvič in Atene drugič
Ko se je pilot na letališču v Atenah sprehodil v zadnji del letala, je nekatere zaskrbela njegova starost, a že čez slabo uro je prevladalo mnenje, da je odlično usposobljen. Ko je stevardesa po vzletu drugič tekla čez letalo, me je malo zaskrbelo. Trenutek kasneje sta motorja potihnila. »S takim letalom ne moremo nadaljevati poti,« nas je obvestil kapitan po razlagi, da bomo zaradi nenavadnega vonja v kabini obrnili nazaj v Atene.
Pričakoval sem več panike, a so ljudje sprejeli zaplet precej mirno, izvzemši butaste komentarje ki pa so del stvarnosti tudi v normalnih razmerah. »To ni logično,« je izjavila neka potnica. Če nečesa ne razume, pač ni logično. Tako kot denimo ni logično, da so sledi za letali normalen pojav in ne zarota proti človeštvu.
Atene ponoči
Potem se začne. Ljudi kot ovce – vključno z nekdanjim ministrom in predsednikom Državnega zbora – strpajo v čakalnico in jih prepustijo ugibanju ter razširjanju govoric. Potniki iz zadnjega dela kabine so poročali o vonju po praženih arašidih. Jaz sem od kapitana že na letalu izvedel, da bomo pot »skoraj gotovo nadaljevali jutri«.
Najprej morajo najti mehanika. Potem mora mehanik ugotoviti, da letala ni mogoče popraviti. Potem morajo najti primeren hotel. Potem morajo naročiti avtobus. Potem moramo čakati avtobus. In ura je ena zjutraj. Potem ugotoviš, da so našli praktično najbolj oddaljen hotel. Štirideset minut vožnje.
Receptorka in receptor sta imela en seznam potnikov. In na ta seznam sta morala ročno vpisati ime, priimek in številko osebnega dokumenta vsakega potnika ter vsakemu tudi razložiti, da je zajtrk že od pol šestih in da bo budnica ob 7.15. Posteljo sva videla ob 2.00.
Aplavz
Po slovenskih standardih atenski Mariott ni ravno petzvezdični hotel, je pa odličen, na dobri lokaciji in z zajtrkom, ki si dejansko zasluži oceno odlično. Tudi espresso skuhajo. Odličen espresso. Dosti več pa od tega luksuza, ki so se ga nekateri celo srčno razveselili, nismo imeli. Pet ur spanja na premehki postelji ter 15 ur in 15 minut zamude. Popotovali smo 28 ur, od Hurgade do Ljubljane pa 19 ur.
Pravice potnikov so razložene točno tako, da niti nadpovprečno funkcionalno pismeni ne morejo razumeti ali so upravičeni do odškodnine. Verjetno pa ne. Če zasmrdi po arašidih, pač letalo ni več varno in ljudje so veseli, ker pilot ni vztrajal in si mislil »kar bo, pa bo«. Kot da je norec, ali da so postopki v primeru težav odvisni od pilotovih kapric.
Ob pristanku v Ljubljani je celo mene zamikalo, da bi ploskal.
Preberi še: Zamudna gostija
29 komentarjev
Ne bom dodal “haha” ampak moram pripomniti….seveda se je to zgodilo ravno tebi! 🙂
Lahko bi se pa tudi tebi 🙂
A daj, daj, daj! Zdaj boš pa rekel, da bi bilo bolje čepeti doma in tolči monotoni vsakdan, kot doživeti vse to, kar si doživel, ko si malo po svetu skakljal!
Jaz ne bom nikoli razumel presranih snobov (ne leti nate), ki se na letalih pritožujejo za vsako malenkost in to ob zavedanju, da so namenoma kupili karte za ekonomski razred, ker za kaj več itak ni denarja. In potem se v ekonomskem obnašajo nič manj, kot to, kot da jim pripada še osebni lakaj za tistih bornih 400€! Da o tem, kako se na silo nalivajo z vsemi tistimi viskiji, vodkami in vinom, ker jim to za 400€ pač pripada, sploh ne govorim!
Ne daj bože, da bi bil lačen, kaj šele žejen. Kdo ne uživa ob viskiju in lepih ženskah, za mene ni ded. Samo enkrat so mi zavrnili pijačo na letalu. Ker se jim ni dalo hoditi, ne ker bi bil siten. Najrajši pa pijem, ko so muslimani zraven. Potem pa teče po grlu hitreje kot slina.
Sam, stari, priznaj, prazeni arasidi pa lepo disijo … PS: Kaj, za boga, si delal v Hurghadi?
Že ob tvitih sem umiral, tale zapis pa je zlata vreden!! 🙂 Jaz bi ga na tvojem mestu ponudil za v objavo v Adriin On-Air magazin 🙂
P.S. been there, done that, sam na drugi liniji. Podobne zadeve, samo 12h zamude. BTW, odškodnino lahko zahtevaš, si upravičen do nje, ampak je ne boš dobil.
PPS. Avion je CRJ ne CJR.
@Primoz: no, ce si upravicen do nje, jo na koncu tako ali drugace verjetno bos dobil. In upam, da za to ne bo potrebno iti na sodisce. Me pa vedno znova preseneca, kljub temu, da me boste prepricevali, da naj me to sploh ne preseneca, kako neeticno se obnasajo gospodarske druzbe v primerjavi s fizicnimi osebami, pa ceprav me boste prepricevali, da se tudi fizicne osebe ne vedejo eticno. Skratka, najin let je LOT odpovedal. Pripadalo nama je 400 EUR po osebi. Posljem obrazce na LOT. Dobim po nekaj dneh email iz info@…, da so posredovali oddelku, ki je za to zadolzen. Odgovorili bodo v roku 20 delovnih dni. Tocno na zadnji dan tega roka dobim email, da nama placajo 240 EUR po osebi. Odgovorim da ne, da nama pripada 400 EUR na osebo. Spet avtomatski email, bomo odgovorili v roku 20 delovnih dni. Dobim email zopet tocno na zadnji dan tega roka, smo ponovno preverili, dobite 400 EUR na osebo. Po skoraj treh mesecih sva odskodnino res dobila. Res je, zakon jim ne prepoveduje, da se ne bi takole zastonj financirali 3 mesece. Je pa to seveda namerno izigravanje pravil in poizkus manipuliranja z ljudmi. Veliko bi jih reklo aha ok, ja potem pa 240 EUR, ce nam jih 400 ne pripada.
—————
Glede Adrie pa zgleda da se bodo mokre sanje povprecnega slovenca koncno uresnicile. Namrec verjetno ste videli novice, najeli bodo ruske Sukhoje in namesto servisnega centra za CRJ-e bodo imeli sedaj servisni center za Sukhoje! Koncno bodo slovenci lahko leteli z vrhunskimi letali matere Rusije, da jim ne bo potrebno vsakic cvikat, da francoska, svedska ali kanadska jajca ne padejo dol (se dobro, da v trenutni floti ni nobenega Boeinga, ha!) 😀
https://www.flightglobal.com/news/articles/interjet-in-talks-with-sukhoi-to-sell-ssj100-fleet-451843/
Sedaj bom pa raje utihnil, ker zdaj bodo pa tisti priplezali na dan, ki nas bodo prepricevali, da je sparanje posledica privatizacije Adrie Airways, ces, smo vam rekli, da bi morala ostati v drzavni lasti 🙂
CRJ servis v Ljubljani seveda ostaja, saj že nekaj let ni več v lasti Adrie Airways. Bodo pa v AA sami vzpostavili servis za letala Sukhoi, tako da bo to povsem nova pridobitev Adrie
@Robert: No, mislim, da lahko pričakujem obrok, ki ni slabši kot v najbolj zanikrnih menzah, kjer bi za tako količino tako ogabne hrane plačal verjetno 2,5 EUR. Sem pa pozabil pohvaliti kolaček nazaj grede. In nalašč nisem omenil sendviča, ki smo ga dobili na uspešnem letu Atene-LJ. Vsakemu normalnemu gostitelju bi bilo nerodno ponuditi tako sranje.
—
@Vizo: Nič. Tam smo pristali z letalom. Potem smo se 5 ur peljali proti jugu.
—
@Primož: Odškodnine ne bom dobil, ker očitno vozovnice niso bile kupljene po “javno dostopni ceni” – kar bojda izključuje čarterje. CRJ. Hvala.
—
@Boki: No, to. Politična korektnost na eni strani in popolnoma neetično ravnanje na drugi. Mimogrede: na popolnoma enak način funkcionira tudi javna uprava. Primer: nekemu revežu neupravičeno odvzamejo otroški dodatek. Se pritoži. Neuspešno. Gre na sodišče. Sodišče razsodi v njegovo korist. Inštitucija JU se pritoži (taka so menda navodila), in to kljub temu, da je sodišče v vseh prejšnjih n primerih razsodilo njim v škodo. Mnogi obupajo. Država profitira. Socialna država, veš. Za to smo se borili. To državo nam ščitijo.
Kar se pa tiče privatizacije … Adrio Airways bo 4K Invest dokapitalizirala s 4 mio evrov in naslednje leto še z 10 mio. Če bi bila še v državni lasti, bi moral to plačati jaz … samo da bi verjetno številko v tem primeru še malo napihnili.
Da ne bi mislili, da se pokvarjeno letalo zgodi samo Adrii. Dva tedna nazaj smo obrnili na vec kot pol poti VIE->MXP nazaj na Dunaj in sem imel lepo logisticno frko.
Razlika je bila pa v tem, da so nas takoj prebukirali in informirali in komur rebooking ni bil vsec, je stopil do salterja (pazi, izkrcali so nas na vratih tocno ob “service desku”!) in se zmenil drugace. In voucher za nekaj za pojest, samo ce si zinil.
Seveda. Vsakemu se lahko zgodi okvara. Ampak pri Adrii se nekaj dogaja kar naprej in servis je potem obupen. Verjetno je toliko slabše, če obtičiš na čarterju. Prevoznik prav dobro ve, da je letalo polno ljudi, ki so tako veseli, da niso strmoglavili, da bi bili pripravljeni prespati na klopeh in žreti govno za zajtrk. “Samo da se ni nič zgodilo.”
In samo Adria Airways se zdaj dogovaja za neka ruska jajca, ki so jih celo najbolj zanikrne letalske družbe že zdavnaj izločile iz svoje flote, ker so več pokvarjena kot funkcionalna. Kaj pa lahko drugega pričakujemo od lastnikov, ki so špekulativni kapitalisti? Da bodo veseli kako se stvarem streže? Tako je, če imaš državo, ki proda državno firmo šele takrat, ko je že praktično propadla (poleg Adrie se na pamet spomnim še NLB in Mercatorja), in so jo pripravljeni kupiti samo še sumljivi tiči. In potem si upajo odgovorni za propad teh podjetij še pametovati, češ, no vidite, pa imate zasebni kapital kot je že omenil @Boki.
To, da letališče na Brniku cveti (in to kljub temu, da jim Adria propada pred nosom), na to pa nihče ne opozori, to so pa tiho, ker jim je enkrat uspelo prodati firmo solidnemu kupcu – ki se slučajno dejansko ukvarja z upravljanjem letališč.
Najbolj zanimivo bo, ko bo EU nabila Rusiji kaksne sankcije in bo dotok rezervnih delov tako onemogocen. To je problem ze danes, kljub temu da takih sankcij drzave, kjer je v uporabi ta Suhoj, nimajo. Sicer pe tezko verjamem, da tega rizika niso preucili. Se ne bi cudil, ce bi teli avioni k Adrii prisli ravno iz mehiskega Interjeta, ki se jih proba znebit.
https://youtu.be/j4hNFva_QzU
Brez skrbi Boki.. Ko bomo imeli Sukhoi avione bomo imeli tudi spremstvo gratis.. ((:
Ce bo kaksen Sukhoi padel dol, bo to ziher NATO/imperialisticna zarota?
Tako je, NATO fasisti bodo krivi. Kar pomeni se en razlog vec, da gremo ven iz NATO in EU ter se prikljucimo kaksni carinski uniji z Rusijo. Za povprecnega slovenca so to odlicne novice…uresnicitev sanj!
Mimogrede cisto resno, od kje ljudem ideja da bi Rusija sploh bila zanesljiva zaveznica oz. nas v nekem zaveznistvu ne bi saml izkorisčala? Zgodovinsko so bile nase dezele vedno vezane bolj na germanski svet (izvzemsi primorski del), z Rusi pa so bili koristni dobri odnosi bolj kot ne iluzija panslavistov. Tudi v danasnjem casu mislim da ni treba ma siroko razpravljati, zakaj je VELIKO manj sporno biti v EU in NATO kot biti neka ruska ritna kocina. In smesno mi je, da so med najvecjimi rusofili tudi tisti, ki nikoli ne pozabijo omeniti informbiroja kot nekega blaznega dosezka Titove Juge.
Kaj drugega pa pričakuješ po 60-letni indoktrinaciji, ki sicer traja še vedno. Tako so nam denimo v šoli lagali, da je bilo Slovenstvo skozi vso zgodovino v strašansko slabem položaju, kot da je bil nemško govoreči tlačan na boljšem. Kot da je slovensko govoreči kmet nasankal zato, ker je bil kmet, ne pa zato, ker je bil pač kmet. Ta zmota je še danes prisotna. Lahko se tudi vprašaš kako je mogoče, da v Sloveniji skoraj nihče ni opazil, da letos mineva stoletnica konca prve svetovne vojne. No, le kako. Bomo pa v Ljubljani z veselico in golažem na Trgu republike praznovali 9. maja. Kar je po svoje tudi prav. Ampak zgodovina se ni začela leta 1945.
Ha ha..
lagal so nam tudi da je bil Prešeren reven in da je zato moral peš hodit na Dunaj…
Bil je bogat…
kar pa naša družba ne prenaša..
Hja, ne vem če je bil ravno bogat, prav revni pa tudi niso bili. Študiral je pa s štipendijo, ki so mu jo zrihtali po cerkveni liniji. Toliko o tem, da je RKC ljudi samo dol tlačila in da kmetje niso imeli prav nobenih možnosti za študij na (dunajski!) univerzi.
Pomirte se s temi suhoji, to so le mokre sanje Adriinega managementa. Ali pa bolje rečeno “zavaravanje protivnika”. Teh avionov Adria ne bo videla, ker se zna prej zgoditi, da tudi leta 2019 ne bo videla… Sploh pa je bilo podpisano le “pismo o nameri”, kar pa je daaaaaleč od pogodbe. Adria nima keša za nič, za najem novih avionov (če sploh ne upoštevaš prešolanja posadk na nov tip aviona, servisa in ostalih stroškov) pa sploh ne! Ostalo bo životarjenje na obroke, dokler ne bo (do)končno crknila. Žal.
Videla jih bo, ampak kot wet lease (letalo + posadka).
Izgleda da LH najame njihov A320 za vec denarja, kot dobijo oni Suhoje s posadko -> razlika v ceni.
Nic narobe, ampak s tem je treba potem nekaj narest, ne pa balinat s preprodajo brand name.
@DISQUY: si napacnega vprasal, isto se sprasujem tudi jaz ampak odgovora ne najdem. Mislim pa, da gre za pet glavnih vzrokov. Enega je navedel ze Matej, to je indoktrinacija, katere so bili delezni predvsem starsi in stari starsi, vse to pa le-ti lepo prenasajo tudi na svoje otroke, sicer ze rojene v uradno Zahodnem svetu, ki ni idealen, ampak vsaj tako grdih igric kakrsne se gre Putin, ne igra.
Drugi razlog bi rekel je nek kompleks manjvrednosti ali ocetovski kompleks, zaradi katerega se plazijo pod Putinove noge in se jim prihaja ob tem, kako on razkazuje misice in terorizira cel svet preko spleta, bliznje sosede pa tudi fizicno. Bi znalo biti, da do tega pride zaradi nase geografske in tudi vplivne majhnosti. K temu delno mogoce pripelje tudi brezjajcnost vsaj nekega dela lokalne politike, ki s hlapcevsko drzo ljudem ne zagotovi nekega obcutka suverenosti kot pripadnika majhnega slovenskega naroda, tako da morajo to suverenost iskati pri Putino.
Tretji razlog bi rekel je vpliv ruskih manipulaci in lazi, katere sirijo po svetu. Tipicni prijemi, kakrsne so se sli v najbolj represivnih rezimih, npr. nacisticna Nemcija ali Sovjetska zveza, le da bolj pretkano in malce olajsano, saj bi ob uvedbi modela Severne Koreje dokoncno morali zaceti jesti travo.
Cetrti razlog je verjetno ta, da nam je prelepo. Vsi so s Putinom, a v njegovem sistemu ni zivel nihce, da bi preizkusil, kako to je. Vsi tudi zamizijo pred dejstvi, zakaj se ljudje iz Rusije izseljujejo, na Zahod pa priseljujejo. No, pa kaksne resne vojne ni bilo ze nekaj casa, da bi ljudje malce videli, kdo je na koncu res tisti, ki pripelje blaginjo…hvala Bogu, da je ni, ampak nekaterim malce hladnega tusa res ne bi skodilo. Ko bi zagustilo, bi vsi leteli NATOvim silom se za hrbet skrivat, v to sem preprican.
Peti razlog pa je verjetno res tudi krivda Zahoda samega, saj so nekatere poteze resda neeticne in malce tezko razlozljive. Pol Afrike se kolje med sabo, kar ne zanima nikogar, red se pa dela tam, kjer je se kak drug interes vmes. Ampak seveda isto pocne tudi Putin, le da se v tem primeru probajo prepricat, da ne ali pa se na koncu izgovarjajo…ces…ja, saj Zahod pocne isto, zakaj ne bi potem se Putin. Dvojna merila so vedno prav prisla.
Sedim na letaliscu v Zurichu in cakam popoldanski let v LJ, ker je bil jutranji odpovedan. Adria seveda. No, kar se odskodnine tice, so pravila zelo jasna – do 1500km in zamudi nad 3 ure ti pripada 250€. Se je pa potrebno pritoziti. Izjema so izredne razmere, ki pa so vojna, vulkanyki izbruh ali kaksna druga naravna katastrofa. Da za carterje ne bi veljala ista pravila, pa prvic slisim in tudi v IATA pravilniku nisem nasel nic takega. Pravica do odskodnine tudi nima nic s tem, ali so ti zrihtali drug prevoz, morda celo v business class. Skratka, odskodnina je no brainer, se je pa treba pritoziti. Ampak vecina potnikov tega ne ve.
Sem ze imel taksne zgodbe in ko sem se pritozil, sem odskodnino tudi dobil. Res pa je, da se doslej se nikoli nisem pritozil pri Adrii. Bomo videli.
Pricakujem pa vsaj nekaj tezav, pkdobno kot ce pri nasem prodajslcu uveljavljam garancijo – ce ze ne recejo na glas, ti vsaj z drzo dajo vedeti, di si sigurno sam kaj sklumpal.
@Matija: odlicno, da si to omenil! Sedaj sem sel pogledat in @Matej, to govori tebi v prid!
https://www.claimcompass.eu/blog/charter-flights-compensation/
“The EU Regulation 261/2004 applies to both – regular and charter flights.”
@Matija: ja, tudi to drzi, da nadomestni let nima nic s tem nadomestilom. Nama je takrat LOT zrihtal nadomestni let, za katerega so verjetno kar lepo placali. Najprej so nama hoteli vturiti nek drug let, verjetno cenejsi, s 15 urnim postankom nekje drugje, ces, noben drug let nima vec prostih kapacitet. Ko sem jim omenil, da sem sam videl en drug let, so me pa prebukirali na tega, pa ceprav je imela izvirni sistem odprt pred sabo, jaz pa samo skyscanner. Se en dodaten komentar glede teh neeticnih manipulacij.
@Matija – lepa! In verjetno ti prodajalec doda, da si edini, ki se je pritožil. In veš, da počasi začenjam verjeti, da sem res edini, ker ostali so povečini prevelike ovce, da bi se!
—
@Matej – glede na to, da si na Siolu (lepo, da se širi glas), je tvoja “uradna” dolžnost, da se pritožiš in reziultat je potem drugi del te zgodbe 😉
https://siol.net/novice/slovenija/adrijin-potnik-motorja-sta-potihnila-pilot-nas-je-obvestil-da-poti-ne-moremo-nadaljevati-484242
Jaz bi na tvojem mestu uveljavljala pravice potnikov in se pritožila – lahko si pa eden izmed mnogih, ki se rajši ne pozanima, zamahne z roko in ohrani en krasen spomin na to bizarno situacijo. 🙂
Zelo črno na belem si lahko prebereš vse pravice v Uredbi (ES) št. 261/2004 Evropskega parlamenta in Sveta: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0261&from=SL
Bi bilo pa celo smiselno, da bi pritožbo oddala agencija (predvidevam, da si celoten paket kupil pri eni izmed njih) za vse potnike.
Kakorkoli – za vsak claim velja pravilo, da je ‘potrpežljivost božja mast’ in da praktično skoraj vedno napišejo, da je šlo za izredne razmere (kar v večini primerov niso) – v tem primeru lahko zaprosiš za zapisnik, ali stvar celo poneseš na višjo raven (namig: http://www.heinke.at). 🙂
Matej: če se boš pritožil (in ja, daj se, podpiram!), imaš 2 varianti. Lahko greš takoj preko kakšne agencije, ki jih najdeš malo morje na netu (airrights, ipd) in bodo oni urejali zadevo v tvojem imenu. Ampak, če bodo uspešni (kar bi morali biti), ti vzamejo 25% od dobljenega zneska. Lahko pa vlogo za pritožbo oddaš sam, na tem naslovu https://www.adria.si/sl/informacije/pritozbe Prevoznik ima nato mislim da 2 meseca časa da ti odgovori, drugače so še pri tem v prekršku. Jaz sem šel po drugi opciji in trenutno je že skoraj pol leta od odpovedanega leta in Adria se še vedno izmika odgovornosti, kljub temu da so mi tudi oni sami potrdili da mi bodo nakazali teh 250€.