Zajebaj pešca!

Ne spomnim se več, kdaj sem bil ob koncu tedna doma. Kot kaže, bi bilo najbolje, če bi se šel nekam odpočit tudi ta vikend, a je zaradi preobilice dela, predvsem pa spričo napake vremenoslovcev, ki so napovedovali dež, izlet ta vikend odpadel. V Ljubljani vseeno ni slabo, kot tudi Janković ne ravna vedno napak: brv prek Ljubljanice pri Špici je poleg podzemnih kontejnerjev in uvedbe Urbane – z javnim prevozom bom scela zadovoljen šele, ko bo dejansko deloval bolje od osebnega – najbolj pozitiven Jankovićev projekt, ki si zasluži vso pohvalo. Če bo res uresničil tudi napovedi o gradnji novih brvi in mostov, ga bom morda volil tudi prihodnjič, seveda, če bo njegova zmaga ogrožena. Sicer bom volil outsiderja, da se ne bo stari lisjak ob premočni zmagi še bolj povampiril.

Nova brv je sicer videti nekoliko glomazna, ne morem pa reči, da je grda. Najpomembneje je, da je koristna in mi je skoraj žal, da ne živim več pri Livadi. Včasih sem moral s kolesom domov  daleč naokoli, medtem ko je zdaj izlet v mesto takorekoč zabaven. Pogled z mostu je privlačen, Špica pa počasi dobiva podobo prijetnega kraja mestne sprostitve. Ko bodo olepšali splave in ko se bo pojavila kakšna prijetna restavracija, bo to postal eden najlepših ljubljanskih kotičkov. Sploh, če bodo Botanični vrt uredili tako, da bo, razen navdušenih botanikov, pritegnil še koga. Kar je seveda lahko dvorezen meč, a pustimo to.

Z novo ljubljansko pridobitvijo pa se je žal pojavil nov problem, ki me je danes tako zjezil, da bi najraje poklical župana. Žal mi je, da nisem posnel več fotografij, kajti stanje je bolj shrljivo kot je razvidno s fotografije.

Zadnje čase me res navdušuje italijanska prometna anarhija, ampak ob mirujočem prometu v Sloveniji me prime, da bi uzakonili možnost praskanja avtomobilskega laka. Kar si ljubljanski in okoliški kmetavzi zadnje čase privoščijo na Ižanski cesti, je brez dvoma ena od največjih svinjarij, ki jih imate priložnost srečat po Evropi. Razumem, da včasih kakšen posameznik avto ustavi na pol na pločniku, dasiravno je to prepovedano, parkiranje – seveda pri določenih pogojih – na vozišču pa ne. Ampak govorim o tistih, ki se v minuti ali dveh vrnejo.

Ozek pločnik Ižanske ceste je bila danes popolnoma zaparkiran na razdalji več kot 500 metrov oziroma od križišča z Orlovo, pa do Karlovškega mostu. Govorim o minimalno 100 avtomobilih, ki so bili parkirani gosto drug za drugim, nekateri s parom koles na cesti, največji strokovnjaki za parkiranje pa so uspeli družinske enoprostorce – familijarnost teh pezdetov se konča pri enoprostorcih, ne pomislijo pa na družine, ki pešačijo z vozički! – v celoti zriniti na pločnik, tako da pešcem niso pustili niti centimetra prostora (po zakonu vsaj 160 centimetrov)!

Vemo kako gre. Prvi si misli, da bo edini, ostali pa ga masovno posnemajo, dokler splošno ne obvelja sistem nepravilnega parkiranja. Če jih kaznujajo, se razburjajo in iščejo trapaste izgovore. Tudi jaz sem že dobil kazen, vedel sem zakaj, in niti na misel mi ni prišlo, da bi redarja nadiral in moledoval za usmiljenje, ker sem samo za minutko skočil k invalidni mami.

Ob tako očitni uzurpaciji peščevih ali kolesarjevih površin bi najraje vsem polomil brisalce. Seveda bi bilo bolj kulturno, če bi mestni redarji opravljali svoje delo tam, kjer je to res potrebno in bi se lotili masovnih kritičnih točk, ne pa posameznikov, ki ne plačajo parkirnine na parkirnih mestih, kjer ne motijo nikogar. Po mojem je treba najprej zjahati tiste, ki s parkiranjem motijo in so dobesedno nevarni, ne pa goljufivcev, ki šparajo. Na Ižanki bi morali izvesti odločno in brezkompromisno Blitzkrieg akcijo, da ne bi mogel pobegniti niti eden. In tako vsak dan, brez  izgovorov, da je redarjev premalo – dovolj jih je, ampak se sprehajajo tam, kjer kršitve niso moteče. Mestni proračun lahko napolnijo v obeh primerih. Aja … kje je pa policija? Je tudi njih premalo? Sodeč po izkušnji, da delajo red na Miklošičevi le občasno, sem bolj mnenja, da so enostavno slabo organizirani.

Glede na to, da je dovoljeno, seveda z določenimi omejitvami, parkirati na vozišču, je opisana kršitev predpisov ne samo nesramnost, ampak tudi nevednost in nepoznavanje ZVCP. Priznam, da tega do seamusovega prispevka tudi sam nisem vedel, mi pa vsaj ni prišlo na misel, da bi avto cel dan pustil na pločniku in se odšel mirno zabavati. Je pa res, da si med ignorantskimi samooklicanimi policaji, ki vsakega poštenega voznika zmerjajo s pretiranim pedantnežem, na cesti niti ne bi upal parkirati. Če ne zajebeš pešca ali kolesarja, izpadeš kot vesoljec.

Argument »kje naj pa drugje parkirajo, če ni prostora« seveda ni na mestu. Kje so pa parkirali do zdaj? Nikjer, ker jih tam sploh ni bilo. In končno: zakaj sva šla danes s Fotrom na kofe vsak s svojim biciklom? Seveda, da se ne bi zajebavala s parkiranjem! Tako sem se zajebaval samo z na kolesarski stezi parkiranimi avtomobili in bebavo postavitvijo avtobusnih postaj na sredino kolesarske steze, ki je zgrešeno načrtovana že v osnovi, ker je zarisana nad nivojem cestišča. A o tem kdaj drugič.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori Anonimno 16. 5. 2009 at 18:57

    Folk je preprosto razvajen in to si lahko privoščijo, ko pa redarji pridejo 1x mesečno.

    No, vseeno, včasih je “kje naj pa drugje parkiram” kar na mestu. V tem mestu se absolutno nič ne dogaja, da bi se rešilo vprašanje parkiranja. Preprosto količke v tla zabijejo, in to je to. Naj se vsak znajde kakor ve in zna

  • Odgovori Lilizabeta 16. 5. 2009 at 20:18

    Si tipičen slovenski kmetavzarski voznik – navdušuješ se nad anarhijo v prometu – izsiljevanjem, vožnjo skozi rdeče luči, hkrati pa se pizdiš, ko kdo stori kaj, kar tebi ni po godu in recitiraš člene ZVCP.

  • Odgovori blitz 16. 5. 2009 at 20:40

    chef, nekoliko bolj blago, a vseeno, se moram strinjati z lilizabeto – to, kar počneš, je namreč resnično nekaj tipično slovenskega – tisto neupoštevanje predpisov, ki tebi paše, je kul, tisto, ki ti pa ne, je pa skorajda zločin.

    Zdaj boš spet pametoval, da sem tečen in da se obešam na malenkosti … Ko sem se jaz pred kratkim razburjal zaradi parkiranja na pločniku, si pustil tale komentar:
    “Jaz sem se vrnil z juga Italije prerojen. Takšnega užitka šofiranja ne doživiš nikjer, kvečjemu še v Indiji mogoče. Tam se parkira povsod. Na pločnikih, sredi križišč, na sredi ceste… nihče se ne razburja. … … Težko se bom privadil na slovensko stanje, kjer vlada nekakšna hinavska komfornost – vsi bi delali pizdarije, ampak skrivoma, hkrati pa bi se razburjali zaradi prekrškov, ki jih delajo ostali. … Nek pezde krši CPP, pa se hkrati upa razburjat zaradi drugih.”

    Zdaj pa povej, kaj si: hinavski komformist ali pezde?

  • Odgovori chef 16. 5. 2009 at 21:42

    Prilagajam se lokalnim šegam. Ko sta že tako natančna, bi lahko prebrala, da česa takega ne doživiš nikjer v razvitem svetu. Niti v Italiji ne. Še enkrat, če bi takole parkirala dva ali trije kekci, bi rekel jebatga. Ko si začnejo pravila razlagat po svoje kar VSI, je to seveda drugače. Kako prtegnen moraš biti, da pešcu ne pustiš niti centimetra prostora, mi pa ne bo nikoli jasno.

    Jaz sem za pametno vožnjo – sem ter tja kakšen prekršek ne škodi, če ga napraviš tako, da ne motiš okolice. In kdor ne dela prekrškov, naj prvi kamen vame vrže! Drugo pa je, ko s svojo vožnjo ogrožaš in motiš normalen potek prometa. Še posebej na kozlanje pa mi gre izsiljevanje pešcev in kolesarjev.

    Je pa velika razlika med Italijani in Slovenci. Slovenec ne bo spustil pešca v nobenem primeru, če mu bo skočil pred avto izven prehoda za pešce, bo pa itak pošizil. Če bi bil res tako pedanten, bi iz mojega prejšnjega teksta, isto velja za Lilizabeto, razbral, da se nad južnjaškim načinom vožnje ne navdušujem zato, ker vsi kršijo pravila, ampak zato, ker jih kršijo pametno – tako, da so vedno pripravljeni popustiti. Vedno. In to tudi počnejo.

    Pri nas je seveda drugače. Začenši z menoj, ampak jaz vsaj priznam, da sem tipičen Slovenec. Tako kot sta tudi vidva z Lili, ki Slovencem rada oponašata, da so tipični Slovenci 😆

    Je pa res, in tu nič ne nakladam, da v Sloveniji ne vozim skozi rdeče luči (no, čez rumene pa marsikdaj), sploh pa ne izsiljujem, še najmanj pešcev. Preprosto zato ne, ker to pri nas ni sprejeto z odobravanjem. Poskusi po nemško vozit v Neaplju! Gledali te bodo kot vesoljca, prišel pa itak ne boš nikamor. Tudi kar se parkiranja tiče, me boš zadnje čase težko našel, da bi ga lomil. Toliko sem že konformen, da se v Sloveniji prilagajam našemu načinu vožnje, v Avstriji avstrijskemu in se pač cijazim po polovici avtoceste 110 km/h (resda bolj zaradi radarjev kot česa drugega), v Italiji pa italijanskemu. Morda pa to pomeni, da sem hinavski pezde?

    @Lilizabeta: tu ni šlo za “nekoga”, ampak za vsaj sto ovac, ki so vsi skupaj naredili totalno sranje. Preseneča množica kršiteljev, ne posamezniki. Če bi bila sposobna ohranit mirno kri skozi cel zapis, bi verjetno opazila tudi kritiko mestnega redarstva in policije, ki je seveda na mestu. Celo mene osebno moti, da me policaji še niso dobili, čeprav kar naprej prehitro vozim. To se mi zdi katastrofa. No, dobili so me enkrat, in sicer v Kamniški Bistrici na radar, ker so merili na mestu, kjer itak ne moreš vozit 60 km/h. Ampak to je smešno.

    Predvsem pa, Lilizabeta, nima moje navduševanje nad italijanskim načinom vožnje z mojo vožnjo za domačim plotom absolutno nobene zveze. Nobene. Da si to povezala takole na pamet, si lahko razlagam samo s tem, da si pač sitna za znoret in se rada kregaš po internetu.

  • Odgovori seamus 16. 5. 2009 at 22:38

    Policaji se mimo takih kršitev vozijo, ne da bi trznili!

    Pri nas v službi imamo izrecno prepoved parkiranja (znak) kljub temu, da je že v osnovi prepovedano – po sredini gre neprekinjena črta. In vsaj trikrat na teden se kliče policaje, da dajo listke gor (edino tako pridejo!), pa je vedno vse zaparkirano.

    Kar se tiče metanja kamnov – sicer se ni javil še nihče, samo če se kdaj bo kdo, ga vpraši, če se pred stop znakom ustavi 😉

  • Odgovori chef 17. 5. 2009 at 0:22

    Jaz policaje deloma razumem, ker sem tudi sam po naravi lenuh. Napisat 100 parkirnih kazni seveda ni mačji kašelj.

  • Odgovori blitz 17. 5. 2009 at 8:39

    chef, nisem jaz tega trdil, ampak ti. 😉 Itak sem vedel, da boš imel odgovor na vse in tudi pravilno sem domneval, kakšen bo – ampak poanta je ravno v tem, da ima ogromna večina voznikov (in tudi kar nekaj voznic) nek svoj zasebni vrednostni sistem sprejemljivosti kršenja CPP. Enim se zdi, da ni škode, če na avtocesti terajo 180km/h, drugi se med vožnjo zaradi varnosti držijo vseh predpisov, parkirajo pa na pločniku. Tretji vozijo 50 km/h v coni 30 (ker je to pač kao butasta omejitev), četrti se ne pripnejo z varnostnim pasom, ker jim nihče nima pravice preprečiti ogrožati samih sebe. Rezultat vsega tega je, da ga ni predpisa, ki ga nekdo ne bi kršil. Še več, rezultat tega je agresija voznikov do drugih voznikov, saj kršijo predpise, katerih ne bi smeli.

    Hja, na koncu je tako, kot pri tistem očetu, ki se je pritoževal, da njegov sin kolne: “Ne vem, kje kurba sliš'”.

  • Odgovori chef 17. 5. 2009 at 20:53

    Marsikje je omejitev 30 km/h res butasto nizka, kot je marsikje 50 km/h butasto visoka. Jaz bi najprej prečesal Slovenijo in postavil razumne omejitve hitrosti. Peljat na uvozu/izvozu za avtocesto 40 km/h je nekaj nemogočega. Mene kar v ovinek meče. Poleg tega – kako iz 40 km/h varno pospešit na normalno hitrost do konca pospeševalnega pasu?
    Da ne govorim o omejitvi pred cestninsko postajo. Poskusi se jih enkrat do pike držat. To se tako vleče, da prej pridem do Celja kot čez prvo cestninsko.

    Problematično je to, da vsak z zdravo pametjo ta pravila krši. Občasno se pa znajde kdo, ki jih ne in potem je vse narobe.

    Še enkrat pa poudarjam, da je zame prvo pravilo, da čim manj motim ostale udeležence v prometu. Jaz ne vem, če je umikanje tistim, ki se vključujejo na avtocesto, določeno v ZVCP, ampak zadnje čase se mi redno dogaja, da se vozniki na popolnoma prazni avtocesti ne umaknejo na prehitevalni pas, ko se vključujem na avtocesto. Za povrh pa vozijo s popolnoma nemogočo hitrostjo, da sploh ne prideš mimo. In če mu potrobiš, gledajo kot bk skoz novo okno ali se celo razburjajo, češ, kaj pa trobiš. Pravzaprav ne vem, zakaj pri nas sploh imamo troblje, če je vsaka uporaba sprejeta z neodobravanjem.
    Ta primer, da se kekci ne umikajo, navajam zato, ker pri nas dejansko narašča neka lenobna aroganca. Na avtocesti ljudje tudi mislijo, da lahko prehitevajo torovrnjak s 95 km/h, čeprav se za njimi nabira kolona. A, boli njega, on špara z bencinom ali ne upa vozit hitreje. Ma vsak normalen tip bi pospešil.
    Ali pa babnica, ki mi je zadnjič totalno sesula notranje ravnovesje, ker je pet kilometrov cijazila, ko sem se jo odločil prehitet, je pa pospešila, da sem prišel v škarje. Dejansko bi najebal jaz (pa še eden zraven), čeprav nisem kršil niti enega predpisa. Kaj si ti ljudje mislijo, mi ne bo nikoli jasno.

    Problem ni toliko v kršenju predpisov, ampak v tem, da ljudje ne znajo uporabljat zdrave pameti. In zdrava pamet pri parkiranju na pločniku je po mojem vsaj to, da pustiš pešcu meter prostora, ne pa da Galaxyja porineš čisto do žive meje – cepec je celo zložil vzvratno ogledalo! In to samo zato, ker je ostalih 100 norcev ravnalo enako.

    Saj ne rečem, naj parkirajo. Ampak naj še redarstvo opravi svoje delo kje drugje kot na parkiriščih, kjer ljudje zgolj niso plačali evra.

  • Odgovori Marcos 17. 5. 2009 at 21:07

    S tem se popolnoma strinjam, bolj kot kršenje predpisov je problem pomanjkanje zdrave pameti in bontona!!!

  • Odgovori romeno 17. 5. 2009 at 21:20

    Koliko jaz razumem ta zapis ni problem v parkiranju na pločniku, ampak v tem, da parkirajo tako, da se pešci ne morejo nemoteno sprehajat po pločniku.

  • Odgovori chef 17. 5. 2009 at 21:47

    Ne, problem je v tem, da sem tipičen slovenski kmetavzarski voznik 😉

  • Odgovori blitz 18. 5. 2009 at 7:24

    No ja, omejitev pri cestninski postaji se res zdi nelogična in nezdravorazumska. Najbrž pa ima neko logiko – če prav vem, gre za worst case scenarij: kolona + megla, kjer bi se lahko zgodilo, da se naenkrat pred teboj pojavi stoječa kolona. Priznam pa, da tam predpise kršim tudi jaz, seveda pa zmerno, ne letim skozi kot sneta sekira. 😆 Ampak če bi me slučajno enkrat poradarili, bi pač ponižno plačal, ne bi jim zatežil kot tistale Anja, Azra ali Afna ali kako se že kliče.

    Kar se tiče umikanja, po mojem ni v ZVCP, je pa v bontonu.

    Zdrava pamet pri parkiranju na pločniku? Po mojem ni v tem, da pustiš meter prostora, ker potem pride invalid v vozičku, ki potrebuje meter in pol. Pa mama z dvema majhnima otrokoma, pa … Je pa najbrž res, da tudi parkirajoči uporabljajo zdravo pamet (ali vsaj mislijo, da jo) in parkirajo kar se da na plčoniku, da čim manj ovirajo promet. Enega takega sem v soboto dopoldan videl: tip je z A4 parkiral 3/4 na pločniku, 1/4 na cesti kar na Drenikovi, si mo’š mislit. Ob tem, da je tam stranskih uličic z brezplačnim parkiranjem kot dreka. Seveda ljudje z zdravo pametjo po Drenikovi drvijo 90, tako, da je bilo kar pestro. In kar je najhuje – imel je registracijo MB. 🙁

    Drugače pa bi bilo zanimivo preverjati, ali se bodo na Ižanski začela pojavljati “obvestila redarstva”. Imam jih na sumu, da berejo bloge – pri nas se je namreč že dvakrat zgodilo, da so se stvari nenavadno izboljšale samo malo po tem, ko sem na blogu pisal o tem.

  • Odgovori pantanifan 18. 5. 2009 at 8:32

    V soboto sem šel ravno čez ta novi most in po ižanki z otroškim vozičkom 70% sem bil na cesti, prijelo me je že, da bi klical policijo. Pomoje so imeli v šoli kakšne seminarje ali kakšno prireditev, problem je ker skonstruirajo zgradbo nato pa 5x premalo parkirnih prostorov.
    Ampak če bom moral še enkrat hodit z otroškim vozičkom skoraj vso pot po cesti jih bom pa klical. Kako naj držim otroka za eno roko z drugo voziček in vse to po cesti:(

  • Odgovori Eva 18. 5. 2009 at 13:26

    Tole bi bilo dobro poslati kot mail mestnemu redarstvu, policiji, pa se komu,….

  • Odgovori Lilizabeta 18. 5. 2009 at 13:44

    😆 Da o mojih osebnih karakteristikah sklepaš iz enega stavka! Svaka ti čast! 😉
    O dvoumnosti tvojih zapisov sem sklepala zato, ker v svojem prejšnem zapisu pišeš kako blazno težko se zadržuješ, da ne izsiljuješ ”mečkačev”, ki se potem pizdijo, ker morajo zavirati, hkrati pa trdiš, da s prometnimi prekrški ne motiš okolice in se pizdiš nad tistimi, ki jo. Tako da mi je zelo žal, če sem te užalila z oznako tipičnega Slovenca.

    Mene v prometu najbolj moti ignoriranje drugih voznikov v prometu in na splošno nepoznavanje predpisov. Ne vem kolikokrat se mi je že zgodilo, da me je kdo ”nevede” izsilil na križišču, da krožnih križišč sploh ne omenjam (in ne šefe, ne spadam v tvojo opredelitev ”mečkačev”). Desno pravilo in pravilo srečanja v praksi pač ne obstajata.

    Na splošno pa je kot si omenil tudi prometna kultura na slovenskih cestah izredno gnila. Ne samo umikanje tistim, ki se vključujejo na avtocesto, tudi ”spuščanje” v kolono (kar jaz vsakodnevno doživljam na dolenki) je danes za voznike španska vas.

    Se popolnoma strinjam s tabo, da je prometna ureditev v Sloveniji slaba in da bi jo bilo potrebo preurediti. Ampak ne vem, če je ”državljanska nepokorščina” v tem primeru najbolj primeren način.
    In s tem ne ciljam na – kakor si se ti izrazil – pravila, ki so v nasprotju z zdravo pametjo in so lahko zelo nevarna, kot na primer ob izvozu z avtoceste peljati 40km/h.

  • Odgovori hXc 18. 5. 2009 at 14:55

    chef je napisal: ,”… ker je pet kilometrov cijazila, ko sem se jo odločil prehitet, je pa pospešila, da sem prišel v škarje. Dejansko bi najebal jaz (pa še eden zraven), čeprav nisem kršil niti enega predpisa. Kaj si ti ljudje mislijo, mi ne bo nikoli jasno.”

    Ali pa sedaj naprimer dvakrat, gorenjska ac, cca 3km pred izvozom brod, vozim po prehitevalnem pasu, pač skoči ženska pred mano ven, me izsili da zmanjšam za cca. 30 km/h, seveda pa ko se peljem mimo nje, še divje maha in mi goreče želi nekaj sporočiti (po gestikulaciji predvidevam da ne kaj preveč lepega). op.p. seveda ji pred nisem signaliziral z lučmi ali kaj podobnega, saj sem namreč mnenja da kretenom, ki te stvari počnejo prav nič ne pomaga.
    Nevem 😆 , morda je za razmisliti o namestitvi civilne verzije provide v avto ter začeti snemati komedije. Zagotovo bolj zabaven program od rtv-jevega.

  • Odgovori Živa 19. 5. 2009 at 23:09

    Še marsikatera druga ulica v Ljubljani je v podobnem stanju. Lep primer je ulica Goce Delčeva pri Fakulteti za šport, kjer so pred kratkim na pločnike namestili količke, da bi preprečili parkiranje. Ker vozniki avtomobilov ne morejo več parkirati na pešcem namenjenih površinah, jih sedaj puščajo kar na cesti in ovirajo promet. Čudim se, da redarji ne ukrepajo.

  • Odgovori Janez 20. 5. 2009 at 12:59

    @Živa: Mogoče redarji ne ukrepajo, ker sedaj vozniki parkirajo pravilno. Svetujem, da prebereš dodatno branje, ki ga je Chef serviral na koncu prispevka.

  • Odgovori pijanec 21. 5. 2009 at 3:44

    No ja, omejitev pri cestninski postaji se res zdi nelogična in nezdravorazumska. Najbrž pa ima neko logiko – če prav vem, gre za worst case scenarij: kolona + megla, kjer bi se lahko zgodilo, da se naenkrat pred teboj pojavi stoječa kolona.

    Pri nas vedno pretiravajo. Hitrost moramo zmanjševati ponekod že 1,2 km pred cestninsko postajo. To ni normalno. Če pogledamo po državah, kjer imajo cestninske postaje, npr. Francija, se omejitve znižujejo hitro in v bližini hišic. Zadnja omejitev je 70 – ob tem, da moraš ustavit ob spuščenih zapornicah. Noben problem ni peljat po omejitvi. Pri nas pa je omejitev 60 že 500 metrov pred cestninsko ob ODPRTIH zapornicah.

    Za primere megle in podobnega … pa ne vem, zakaj so potem namestili celo tono portalov in zapravili celi kup denarja. V slabih vremenskih razmerah jih naj pač uporabijo.

  • Odgovori chef 21. 5. 2009 at 7:33

    Konec koncev je lahko pri res trdi megli tudi 40 km/h prehitro. Itak mora voznik po pravilih prilagodit hitrost trenutnim razmeram na cesti.

    Po Blitzevi teoriji bi morala biti omejitev na avtocestah 80 km/h, ker točno to so zgornje hitrosti, ko se počutim varno ponoči ob res hudem nalivu, ko so naše vrhunske ceste takorekoč poplavljene. Voda enostavno ne odteče. Seveda je takšnim šlamparijam navzlic za vsako nesrečo kriv voznik.

  • Odgovori Rado 21. 5. 2009 at 7:44

    Zanimiva sveta jeza. Se je kar mogoče strinjati.

    A vendar odgovor – rešitev problema parkiranja ni povsem enostaven. Jaz bi rekel, da sodi v kategorijo civilizacijsko eksistenčnih vprašanj.
    Ali bo v času ko se bo prebivalstvo zemlje povečalo še za 50 %, avto kot individualno prevozno sredstvo sploh še smiseln? Če že zanemarimo onesnaževanje okolja zaradi vse večjega prometa, pride problem pretočnosti. Povečano prebivalstvo bo terjalo čedalje več voznih površin. V to smer na določeni točki ne bo šlo več . . .

  • Komentiraj