Vuelta 2019

Po svoje je razumljivo, da tuji mediji uspehe slovenskega kolesarstva dojemajo kot revolucijo. Če jih kot revolucijo opisujejo slovenski mediji, pa bodisi zlorabljajo to besedo bodisi nimajo pojma o športu. Čeprav se je Primož Roglič »zgodil«, kot pravi Martin Hvastija, uspehi niso slučaj. Čudeži so v kolesarstvu redki. Naključij ni. Kakšna zmaga, sploh na etapnih dirkah, se tudi na najvišji ravni zgodi zaradi spleta okoliščin. Serijske zmage se pa ne dogajajo slučajno. In priče smo serijskim zmagam.

Neugodna dirka z znanim favoritom

Ciniki bodo rekli, da je Vuelta kazenska dirka, kjer eni rešujejo sezono po neuspešnem Touru ali Giru, drugi lovijo pogodbe za naslednjo sezono, tretji pa jo izkoristijo za pripravo na svetovno prvenstvo. A Vuelta ni zaradi tega nič lažja. Trasa je skrajno neugodna, kolesarji pa nič manj motivirani.

Pošastno močna Astana, Movistar, ki v Španiji mora zmagovati, obetavni EF Education First z Rigobertom Uranom, vedno nevarni Ineos in Esteban Chaves iz Mitchelton Scotta so napovedovali neusmiljeno bitko. Vedeli so, da je Roglič najmočnejši, in občutek imam, da nihče ni zares verjel, da je premagljiv. Razen, če se mu spet zgodi Giro.

Brez očitno slabega dne

Teorije, da je nekdo nalašč zalival trato ali pral avto ali karkoli že, samo zato, da bi spodnesel Primoža Rogliča, je slovenska javnost k sreči pozabila enako hitro, kot jih je ustvarila. Jumbo Visma ni izgubila le 40 sekund, ampak verjetno tudi zmago in rdečo majico. Primož Roglič pa je spet dajal vtis, da mu je vseeno. V drugi etapi je zagrabil vajeti dirke in jih do konca držal v rokah dosti bolj zanesljivo, kot kaže končna časovna razlika.

Primoz_Roglic_krono

Foto: Sarah Meyssonnier

Včasih je veljalo, da ima na tritedenski dirki vsak kakšen slab dan. Morda ga je imel tudi Roglič, a tega nismo opazili, ker je bil enostavno premočan. Do živega mu ni prišel niti padec v kaotični andorski etapi. S pomočjo Seppa Kussa – tistega, ki so ga slovenski nergači vlačili po zobeh med Girom – je ujel priključek in omejil škodo na minimum. Dirkal je pametno, taktično, tekmecem je puščal le drobtine. Na Los Machucos ni resno zapretil Tadeju Pogačarju, vedno pa je s svojim dirkanjem tekmecem dal vedeti, da je močnejši. Valverde ga je v sedmi etapi v sprintu za zmago premagal le s težavo. To je bila sploh edina etapa – razen uvodnega kronometra in predzadnje etape, ko je Primož v zaključku verjetno spustil plin –, v kateri je Valverde nekaj pridobil.

Trenutek šibkosti je Roglič morda pokazal v 16. etapi, kjer ni takoj sledil Lopezu in Pogačarju, ampak ju je ujel na tempo, potem pa niti ni menjal. Kasneje je izjavil, da je taktično pazil predvsem na Valverdeja. Čudna taktika, ampak niti tam ni izgubil niti sekunde, proti Valverdeju pa je celo pridobil. Rogliču niti smola – trikrat je bil na tleh in nikoli po lastni krivdi – ni mogla preprečiti zmage … lahko pa bi mu jo le lastna neprevidnost … no, neumnost, ki bi ga lahko drago stala v najhitrejši etapi v zgodovini.

50,6 km/h

Vuelto 2019 si bomo zapomnili tudi po tem, da so veliki odločilne poteze vlekli na ravnini. Po drugem dnevu počitka sem si rekel, da si bom ogledal le zadnjo uro 17. etape … a fantje so bili že skoraj v cilju. Težko si je predstavljati kaj pomeni povprečna hitrost 50,6 km/h … več kot 220 kilometrov. Vem pa, da bi bilo nenavadno, če v taki etapi ne bi zmagal nekdo iz Deceuninck Quickstepa.

Takrat se je spet pokazalo kako resnična je trditev, da je na tritedenski dirki veliko več možnosti, da ne zmagaš, kot da zmagaš. Vsi so vedeli, da bo masaker že na kilometru nič, toda cesta je na koncu preozka za vse … Če v drugi skupini ne bi ostal tudi Lopez in/ali če bi v prvo uspel priti Valverde, bi se Rogliču življenje hudo zapletlo. Slovenska javnost je spet besnela zaradi domnevne nesposobnosti Jumbo Visme, a Roglič je dokazal svojo veličino s priznanjem, da je sam storil napako.

Foto: Gomez S

Podleži v modrem

Igra na več asov se je Movistarju izšla na Giru, kjer je bil Richard Carapaz pravzaprav as iz rokava. Večinoma pa se jim taka taktika ne izide, čeprav je seveda jasno, da sta bila Valverde in Quintana enostavno prešibka, občutek pa imam tudi, da pri ekipi premalo vlagajo v razvoj.

Ko sta Roglič in Pogačar tekmecem odčitala lekcijo v kronometru, me je presenetilo, kako neresno to disciplino jemlje Quintana. Človek bi rekel, da ima večina amaterjev boljši položaj na kozi. Tak kolesar si ne zasluži zmage na tritedenski dirki. Tudi Pogačar ni specialist za vožnjo na čas, a je delal na tem, zato je Lopezu naložil dobre pol minute, Quintani pa več kot poldrugo minuto!

Movistar si bomo tako zapomnili predvsem po podli potezi v 19. etapi. O Lanceu Armstrongu si lahko mislite marsikaj, nikoli pa ni napadel v trenutku, ko je tekmec padel. Za Naira Quintano že od Gira 2014 vemo, da rad izkoristi zmedo. Da se dela neumnega svetovni prvak, pa je nezaslišano. Če bi še verjel, da niso ne videli ne slišali padca, pa ni mogoče verjeti, da novica ni do njih prišla celih petnajst kilometrov.

Nobenega izgovora ni za to svinjarijo. In ga niti niso iskali. Upočasnili so, šele ko so jim sodniki jasno povedali, da take svinjarije ne bodo dopustili. Ne vem kaj je tega treba svetovnemu prvaku leto dni pred odhodom v zasluženi pokoj.

Tamau?

Tadej Pogačar je na start prišel s petimi profesionalnimi zmagami, zato smo ga seveda jemali resno. Fant s Klanca pri Komendi bo zmagal kakšno etapo, sem si mislil, in častili ga bomo po božje, ampak dvajset dni dirkanja? Poleg tega vsi vsakokrat upamo, da bo večni nergač Fabio Aru vendarle vstal od mrtvih in uveljavil status kapetana … a od tega ni bilo nič in Tadej Pogačar je ostal prosti strelec, na koncu pa se je izkazalo, da bi lahko kandidiral tudi za zmago.

Ob pogledu na rezultate bi se lahko marsikdo vprašal kaj bi bilo, če ne bi ekipno zaplavali v uvodnem kronometru. Za svetovnim prvakom je zaostal le dobrih 20 sekund. A ne bomo se spraševali kaj bi bilo, če bi bilo. V cilju prve etape sem ujel posnetek Aruja, ki je v cilju spet bentil kot razvajeno dete, in Pogačarja, ki ga je tolažil kot kak starejši stric. Narobe svet!

Grande Tamau!

V uvodnih etapah je vozil v skladu z visokimi pričakovanji, torej z velikimi fanti, a ne čisto pri vrhu. Za deseterico. Če ne bi imel slabega dne. Ko je v šesti etapi pokazal zobe in si privozil pičli dve sekundi pred najboljšimi, si je marsikdo mislil svoje. Meni je bila akcija všeč, ampak, saj veste: dirka je dolga in vsak vat odveč te lahko drago stane. Svoj šov pa je odprl v Andori, kjer je pokazal, da se najbolje znajde v groznih razmerah. Lekcijo je dal vsem neposrednim konkurentom.

Tadej_Pogacar_Andora

Foto: Gomez S

Drugo lekcijo sta celemu svetu odčitala skupaj z Rogličem v Kantabrijskih gorah. To je bil verjetno največji dan v zgodovini slovenskega kolesarstva. Dva Slovenca sta oblekla tri majice. Rob Hatch in Magnus Bäckstedt sta naslednji dan na Eurosportu na dolgo in široko razpredala o Sloveniji. Ljudem ni bilo nič jasno.

Los Muchacos

Foto: Sarah Meyssonnier

Neizogibno je prišla tudi kriza. V 17. etapi, ko je bila tudi njegova usoda odvisna od nog kolesarjev Astane, je dobil visok račun in se naslednji dan zlomil ob ponavljajočih se napadih Miguela Angela Lopeza. Vendar ni pogorel. Ne, ne. Škodo je omejil s pogumno vožnjo in še vedno varno tičal na petem mestu.

Marsikdo bi se vdal in branil peto mesto, sploh zato, ker je bil Miguel Angel Lopez hudo nevaren. A v predzadnji etapi je Pogačar še drugič razbil vse, tokrat še bolj impozantno. Sam je dirkal proti vsem. In to dvajseti dan dirkanja! V ozadju se niso gledali zato, ker ne bi hoteli vleči, ampak zato, ker niso mogli. Morda je bil Roglič edini, ki bi lahko, a mu ni bilo treba, poleg tega pa je ob sebi v Madridu raje videl Pogačarja.

Valverde je le s skrajnimi močmi izvlekel drugo mesto. Od Quintane spet ni bilo nič. Lopez pa se bo moral pogovoriti sam s seboj. Brez dvoma je med najbolj atraktivnimi in talentiranimi kolesarji, a pri 25 letih niti ni več tako mlad, za njim pa prihajajo, ne le Pogačar, ampak še sonarodnjaka Egan Bernal in Sergio Higuita pa Pavel Sivakov … sive lase mu bodo delali do konca kariere.

Movistar spet najhitrejša ekipa. Je tudi najboljša?

Kot je na Vuelti običajno, bitke za ostale razvrstitve niso bile prav posebej zanimive. Angel Madrazo se je v boju za pikčasto zmago sicer znašel bolj po naključju, a je izstopal bolj kot končni zmagovalec Geoffrey Bouchard. Nenazadnje je Madrazo zmagal v peti etapi in trikrat prevzel trofejo za najbolj borbenega v etapi. Zanimiv patron!

Zeleno majico si je za pas v Madridu obesil Primož Roglič, čeprav je Tadej Pogačar nabral tri zmage. Po zmagah je bila UAE druga najmočnejša ekipa … vse po zaslugi enega kolesarja. Sama Bennetta so angleško govoreči komentatorji kovali v zvezde in z njihovo hvalo se moramo strinjati. Poleg dveh zmag je bil štirikrat drugi in morda je bila najbolj impozantna njegova predstava v Toledu, kjer bi sam raje stavil na Gilberta in Valverdeja.

Roglic_Pau

Foto: Gomez S

Med ekipami je seveda zmagal Movistar, a spet je največ pokazal Deceuninck Quickstep. Pet zmag. Fabio Jakobsen je izkazal z dvema vrhunskima sprintoma, a vsaj za zmago v Madridu se mora zelo, zelo lepo zahvaliti Maximilianu Richezeju, ki ga je pripeljal v ospredje z res neustrašno vožnjo, z ramo na ramo.

Belgijska ekipa je bila blizu zmagi tudi na ekipnem kronometru, a so izgubljali sekunde, najprej na mokrem ovinku, in potem še zaradi avtomobila Jumbo Visme. Naslednje leto se bo Patricku Lafeveru verjetno kolcalo po Philippu Gilbertu, a to je pač prekletstvo njegove ekipe. Vsako leto izgubljajo šampione … a so naslednje leto spet najmočnejši.

Kdor sprinta, ta tvega

Najbolj mi je žal za Luko Mezgeca, ki je letos končno dobil priložnost, ki si jo zasluži. Ekipa je bila sicer zgrajena okoli Estebana Chavesa, ki pa spet ni pokazal ničesar. V Španiji je bil Luka motiviran kot morda še nikoli prej. Brez pomoči je v redkih priložnostih za sprint prišel na tretje in četrto mesto. Z dobro formo bi prišel prav tudi na svetovnem prvenstvu – kjer bi bil morda lahko celo prvi igralec. V naslednji sezoni ga vidim še močnejšega. Iz ekipe odhaja Matteo Trentin, a po drugi strani gradijo moštvo za skupne razvrstitve na etapnih dirkah.

Seveda ne bomo pozabili na Luko Pibernika in Domna Novaka, predvsem novi državni prvak je bil nekajkrat zelo na očeh. Žal Bahain Merida ni sestavila moštva za kako veliko stvar in navsezadnje morajo biti zadovoljni, da si je Dylan Teuns v šesti etapi izboril rdečo majico vsaj za en dan. Upam, da bodo do drugega leta konsolidirali svoje vrste.

Kaj bo čez deset let?

Morda se bo slovenska javnost počasi naučila, da je Jumbo Visma vrhunska ekipa in da je dobro, da Roglič ostane v okolju, kjer dela z vrhunskimi strokovnjaki. Ekipa se je tokrat izkazala z zrelostjo. Res sta Astana in Movistar v zaključkih gorskih etap pogosto osamili Rogliča, toda dirkanje se začne še preden večina strategov s kavča prižge televizorje – in takrat ekipa z rdečo majico igra ključno vlogo, pri tem pa seveda kolesarji izgubljajo energijo.

Tudi to, da so v 15. etapi pustili zmagati Seppu Kussu, je bila po svoje pametna poteza. Res je s tem izgubil precej energije, ki bi jo lahko krvavo potreboval v naslednjih dneh, neprijetno pa bi bilo tudi, če bi se Roglič znašel v težavah. Ampak tako je in še bo za Rogliča vozil hvaležen pomočnik. Precej drugače kot v primeru Movistarja, ko je na pomoč Quintani poklical Marca Solerja, ki si je verjetno upravičeno mislil svoje.

Do leta 2023 je prihodnost jasna tudi za Tadeja Pogačarja. V UAE Team Emirates si uveljavlja ime prvega zvezdnika in že nekje drugje sem napisal, da je za Andreja Hauptmana delo športnega direktorja v tej ekipi postala praktično državljanska dolžnost.

Slovensko kolesarstvo bo še vsaj deset let želo večje uspehe kot kadarkoli prej. Le upamo lahko, da jih bodo znali na krovni zvezi unovčiti in podaljšati to, kar sredstva javnega obveščanja imenujejo pravljica.

Vuelta 2019

Foto: Sarah Meyssonnier

Prejšnja objava Naslednja objava

33 komentarjev

  • Odgovori Miha 17. 9. 2019 at 21:31

    Lepo te je spet brat.

  • Odgovori Gogi 17. 9. 2019 at 21:38

    O Pogiju in Rogli niti nebi zgubljal besed. Vse povedano. Poezija v najlepši izvedbi!
    Meni pa je padel v oči pikčasta majica Geoffrey Bouchard. Najprej zato, ker sem prvič slišal zanj. Mislim pa tudi, da je vozil zelo opazno. Navsezadnje je drugega v točkovanju pustil daleč za seboj. Predvsem pa ima dečko zanimivo zgodbo.

  • Odgovori Boki 17. 9. 2019 at 22:14

    Nekaj mi ni jasno…zakaj naj bi se ob (skupinskem) padcu, v katerem je vkljucen vodilni v skupnem sestevku, moralo cakati? Nenapisano pravilo je v casih tako velevalo, v redu, ampak zakaj so zadevo v roke vzeli sodniki? Ko je imel na Touru nekaj let nazaj defekt Froome, ce se ne motim in je takrat Aru skocil, je Jose de Cauwer, znan kot velik strokovnjak ter bog i batina kolesarskega komentatorstva v nizozemsko govorecen svetu, na flamski TV izjavil, da s tem ni nic narobe da je dirka pac dirka. “Het is koers!” In to ni bilo ne prvic ne zadnjic, ko se je zgodilo kaj takega. Tudi javnost je takrat to komentirala kot nekaj normalnega. No, pa potem Nibali, ko je v sneg padel Kruijswijk. Boste rekli, ni primerljivo…ampak…ali res ni? Dobro, Kruijswijk je odletel sam, Froome pa ni bil sam kriv, da je dobil defekt. Sam sem bil vsakokrat ob takih dogodkih v zadnjih letih malce sokiran, saj se se spomnim gentlemanovskih casov Armstronga, ko se je tekmeca/e vedno pocakalo! Sem se pa tudi naucil, da je to menda sedaj del kolesarstva nove generacije. Ce imas nesreco, jo pac imas, drugi jo pa brez slabe vesti lahko izkoristijo. Sedaj na tej Vuelti se pa spet omenja, da je to svinjarija. Kaj je sedaj res?
    ———
    Aja, pa Roglic bi lahko zeleno majico na podestu vrgel za oder in jo pozneje pobral, namesto da mu bo sedaj na vseh slikah visela izpod dresa. Bog se ga usmili. Zivcen sem bil, bolj kot pa med tisto etapo v Andori, ko smo izgubili signal, ko sem ga gledal in cakal, da jo pospravi.
    ——–
    Drugace pa nimam kaj dodat. Super ter neverjeten dosezek obeh slovenskih asov, pa ceprav je bila konkurenca slaba. Vcasih moras imeti tudi s tega pogleda sreco, velja pa na koncu samo rezultat. Tujci mi pa sedaj cestitajo, kot da sem jaz dobil 4 etape, rdeco, zeleno in belo majico 😀

  • Odgovori frankl 18. 9. 2019 at 7:15

    Nič ne piše o najboljšem pomočniku Martinu. Lahko bi ga omenil.

  • Odgovori Primož Mulec 18. 9. 2019 at 12:08

    Vrhunski zapis, vreden tujih strokovnih medijev!
    me pa nekaj zanima, si osnutke delaš že med dirko, ali vse v šusu preneseš na papir, po koncu dirke?

    • Odgovori Jj 19. 9. 2019 at 15:14

      Pogleda on na Eusport player.. In.. Evo ti ga na..
      Hate it… Snooker first:)

      • Odgovori jojo 20. 9. 2019 at 10:37

        @JJ
        copy paste novinarji…

  • Odgovori Alessio80 18. 9. 2019 at 12:50

    Kolesarstvo sem začel spremljat v časih, ko je na Touru zmagoval Indurain. Takrat nisem zamudil nobenega prenosa na Eurosportu. Užival sem v komentarjih Davida Duffielda in takrat bivšega zmagovalca Toura Stephena Rocha. S časom sem se z njuno pomočjo in s pomočjo njunih naslednikov o tem športu naučil res veliko, zato ne prebavljam senzacionalistično obarvanih zapisov v slovenskih medijih, še manj pa pametovanje spletnih komentatorjev, ki nimajo pojma o tem športu. Zato hvala Matej za tvoj zapis, ki sem ga z užitkom prebral. Še vedno vsak dan pokukam na tvoj blog, če je kaj novega:)

    • Odgovori Lucy 18. 9. 2019 at 20:15

      Tocno tako sem hotela tudi jaz napisat. Res fajn pises.

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 18. 9. 2019 at 14:01

    @Matej: Hvala za tole. Zapis bi sodil na prvo stran slovenskih časopisov.

    • Odgovori jj 19. 9. 2019 at 8:21

      Itak…Vrhunsko…..ampak sam za boge slovenčke, ki jim vse bolj manjka železna zavesa.
      Matej , napisal si točno to kar lah vsak prebere na siolu, tako da priporočam da se zrineš tja…
      Še boljše pa bi bilo, da bi se premaknil v kak avto na dirki in podajal bidone dirkačem…bi se kaj naučil o kolesarstvu.
      Kaj je dober zapis ? Preberte si ga.
      file:///C:/Users/jani/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/Content.Outlook/8YDLBBG5/R19%205-BlowMarket.pdf

        • Odgovori Primož Mulec 20. 9. 2019 at 8:16

          30 vrstični pamflet o mikropivovarjih ?

          1. te hipsterje, ki delajo celo znanost iz piva, ki ga strežejo ponavadi mlačnega preziram, ker so sami sebi namen. in pametujejo drug drugemu na pokušinah.

          2 jemati resno portal, ki v sosednji temi ponuja podpisano Rogličevo rdečo majico, če odgovoriš pravilno na:
          What country does La Vuelta winner Primoz Roglic hail from? *
          Slovakia
          Slovenia
          Serbia

          Really?

          • jj 25. 9. 2019 at 9:38

            Še 1 osu, ki prime belanco spod in misl da je profi…. ccc 🙂

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 18. 9. 2019 at 14:05

    @boki: Zato, ker je kolesarstvo plemenit šport.

  • Odgovori Disguy 18. 9. 2019 at 14:20

    Super zapis! Upam, da je to bila tudi zadnja tritedenska dirka, ki je niso prenašali na slovenskih kanalih.

  • Odgovori Facko 18. 9. 2019 at 16:49

    Končno si nazaj….Super zapis.

  • Odgovori Boki 18. 9. 2019 at 17:50

    @Alessiobo: O ja, David Duffield, takrat se je kolesarstvo na angleskem/mednarodnem Eurosportu se dalo gledat!
    @Luka Oblak: na kaj se to nanasa?

  • Odgovori Matej Zalar 18. 9. 2019 at 19:06

    @Boki: Saj si sam odgovoril zakaj se čaka. Ponavadi se čaka. Kar je takrat naredil Aru, je bila svinjarija, vršalo je, in tega človeka tako ali tako nihče ne mara. Da mu plačujejo toliko, kot mu, je pa sploh noro. Jose de Cauwer pa tudi ni nezmotljiv. Letos je recimo Wiggins v strokovno razlagal kako da je Valverde gentlemansko ustavil dirko, čeprav smo vsi, ki smo dirko gledali, jasno videli, da ni bilo tako. Na koncu so celo sami priznali, da se ne bi ustavili, če ne bi vmes posegli sodniki. S tem so sicer sodniki pridrsali na tanek red, ampak očitno je treba tako, če niti svetovni prvak ne spoštuje rdeče majice in nepisanih pravil.
    Sšrašujem se kaj bo naslednjič? Mu bodo skočili, ko bo šel scat?

    Razglabljati o boljši ali slabši konkurenci nima smisla. Kdor je bil, je bil, kogar ni bilo, je pač zamudil priložnost, da bi premagal Rogliča. To, da si je za pas obesil zeleno majico, se je meni sicer zdelo simpatično.

    @Frankl: Pa ja, res se je izkazal, neverjetno je, kako je vsakič znova prišel nazaj. Pravi šef. Po svoje je bil med največjimi osmoljenci že zato, ker so padli na TTT. Jaz ga ne bi čisto odpisal za svetovno prvenstvo, čeprav za medaljo najbrž nima šans … ampak lahko bi ga vsaj častno omenjali 🙂

    @Primož Mulec: Ne delam zapiskov – ker sem len. Potem mi vse skupaj vzame še več časa kot bi mi sicer.

    @Alessio80: Hja, glej, to je cena uspeha … takoj se prišlepajo najhujši šalabajzarji. Mislim, da je bil, vsaj kar se naslovov tiče, najbolj nagnusen Svet24 ali kaj je že tisto sranje.

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 18. 9. 2019 at 21:47

    @boki: V nobenem pravilu ne piše, da ne smeš prdnit v liftu polnem ljudi, nikjer ne piše, da se da roko oziroma komolec pred usta, ko se kihne, nikjer ni zapisano, da se skrije z roko, ko si v javnosti trebiš zobe, prav tako se pa v kolesarstvu ne napada, ko je tekmec na tleh, ali ščije, se hrani…. Razumeš zdaj?

  • Odgovori Boki 19. 9. 2019 at 9:46

    @luka oblak: hehe, prosim, ne ti meni razlagat nenapisana pravila v kolesarstvu, ker ga spremljam ze od takrat, ko ti se vedel nisi, kaj kolesarstvo sploh je. Ce bi prebral kaj sem napisal, bi razumel in tudi lahko odgovoril na vprasanje “kaj je sedaj res?” s cim bolj relevantnim kot pa “Zato, ker je kolesarstvo plemenit šport.”
    Ti pa lahko se enkrat povzamem tisto zgoraj…vcasih so se teh nenapisanih pravil drzali, danes pa pogosto ne vec in strokovni komentatorji (ja strokovni, npr. na flamski TV in ne Kovsca ali Kirby na RTV ali Eurosport) so to pogosto zadnja leta komentirali kot, da je to pac del dirke in kot da ta nenapisana pravila ne obstajajo vec. Predvsem na to se je nanasalo moje vprasanje, drugo pa na to, kaj imajo s tem sodniki. Verjetno me tudi policija ne more (sme) oglobiti, ce prdnem v dvigalu? Ceprav me verjetno lahko, zato tvoja primerjava, se tako banalna, ne pije vode.
    Ce bi gledal se kaksno drugo dirko kot pa samo Tour in mogoce se Giro ali Vuelto ko je kateri od nasih dober, bi vedel, o cem govorim. Tako pa najbolje da gres na 24ur kaj pokomentirat pod novico o Vuelti.

  • Odgovori GAM 19. 9. 2019 at 13:47

    Kalboti, jelloti in podobni pinarelo/bianchi/colnago/wilijer/plastika made in taiwan pajkičarji grejo tudi meni na jetra

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 19. 9. 2019 at 15:24

    @boki: Lepo si me popredalčkal, pa se motiš.

  • Odgovori Samo 19. 9. 2019 at 17:15

    Fino je bilo podoživeti letošnji krog skozi tvoje pisanje. Upam samo, da ne bo naslednji zapis na tem blogu “Giro 2020”.

    Ps. Boki rad predalčka, a ne ve, da to pove več o njemu, kot pa o popredalčkanih.

  • Odgovori Matej Zalar 19. 9. 2019 at 17:17

    @JJ: Jaz napišem komentar dirke, ti pa mi soliš pamet, s tem da linkaš na članek čisto drugačnega žanra 😆

    @Boki: Ko pride do raznih padcev, jaz predvsem opažam neko nesigurnost, kot da bi vsi radi šli in bi tudi šli, če ne bi bilo po televiziji. Vedno je pa to področje spolzko približno toliko kot je bil tisti ovinek. Če bi bil Movistar spredaj sto metrov prej, bi imeli načeloma vso pravico vleči. Glede na revolt ob inkriminiranem dogodku se pa ne strinjam, da naj neformalna pravila ne bi obstajala več. Bäckstedt je bil jasen (pa je kar strokoven kader, bolj kot recimo midva z @JJ). Twitter je podivjal. Wiggins je bil tudi jasen, čeprav imam občutek, da takrat sploh ni gledal dirke. Saj pravim? Zakaj ne bi naslednji dan, če bi Movistar vlekel do konca, Jumbo Visma napadla, ko bi šel Valverde scat? Dirka je dirka.

    • Odgovori Klemen 20. 9. 2019 at 11:30

      Mogoče je pa to bodoča smer kolesarstva in razvoja koles –> v okvir integrirane račke za uriniranje!

      • Odgovori Boki 20. 9. 2019 at 13:01

        Ne rabis tega, scali bi lahko v okvir in nato bi slo tam pri gonilki lepo ven na cesto. Mogoce malce bolj na stran, da si ne bi lastne scaline spricali potem po hrbtu in bi nasrkal sele naslednji za njim.

        • Odgovori JJ 20. 9. 2019 at 20:46

          Mislm.. in te mal zanese-el.. Boki?

  • Odgovori zmago1 20. 9. 2019 at 17:44

    JUHU STARI nergač is back,..spet loh komentiramo hehe

    • Odgovori Jazsembog 21. 9. 2019 at 21:33

      Pričakovali smo malce drugačen zapis… Pa vendar uživam ob branju

      • Odgovori Paternina 22. 9. 2019 at 8:31

        V bistvu smo upali na točno ta zapis. In še naprej upamo, da ne bo zadnji letos. Ali sploh.
        Fino te je (spet) brat.

  • Odgovori Disguy 20. 9. 2019 at 21:47

    Delno relevantno – za vse, ki mislijo, da lahko držijo tempo s kolersarji na WT nivoju: https://i.redd.it/xqxfpad67qn31.png.

  • Odgovori Andrej 25. 9. 2019 at 21:14

    Všeč mi je, da si omenil Marc Soler-ja, ki je garal za celi movistar, če nejega nebi bilo verjetno tudi Valverde nebi bil na 2. mestu.

  • Komentiraj