Mislim, da je BMW X6 točno zadnje vozilo, ki bi si ga želel imeti parkiranega v svoji garaži. Ne le, da s svojo korpulentno pojavo deluje kot ceneno kompenzacijsko sredstvo – čeprav seveda še zdaleč ni poceni. Nikakor si ne morem zamisliti bolj nepraktičnega vozila. Avto je velik, prtljažnik je majhen in nepraktičen, poraba goriva je enormna in zmogljivosti slabše, kot jih ima avto normalne velikosti. Pa še grd je kot svinja. Verjetno ni namenjen nujnim vožnjam, a se mi zdi vseeno malo noro, da to vozilo uporablja reševalna služba. Očitno jim gre kar dobro.
Po lažje poškodovano pacientko, ki je brez težav sedela, so poslali kombi z vso opremo.
Precej bolj simpatična in brez dvoma tudi bolj uporabna je Fiat Panda 4×4 v različici s snežnim plugom.
To bi pa imel. Četudi brez pluga. Če prav razumem, tale za 900 evrov ponuja kar dve, darilo pa tudi ni kar tako.
17 komentarjev
Ugibam, da X6 verjetno pripada kakšni privatni firmi, ki ima koncesijo za nujne in ne-nujne prevoze bolnikov. Službeni avto :-/.
.
Kot smo že brali celo v naših medijih, kot povsod v našem najboljšem javnem zdravstvu, seveda tudi na tem področju kradejo kot svinje – dvojni kilometri, pripelje naenkrat 3 paciente na dializo in računa seveda 3 vožnje, odgovorna oseba v javnem zavodu seveda vse podpiše itd… …saj poznamo, slovenska klasika.
.
Tale BMX X6 je samo češnja na torti in nam sporoča: “In your face, =bite se davkoplačevalci, denarja imamo ko pečka, “Ne može nam niko ništa”…
https://www.youtube.com/watch?v=f46LkPDypSY
Faking bulšit. To je tko, k da bi se luška kapetanija vozila naokrog s Pershingom 100. 🙁
Butalski nedonošenčki, ki majhnega lulčka in nerazvit čelni reženj kompenzirajo s super-duper tehnologijo X-Drive (BMWjevo pogruntavščino), so statistično med najpogostejšimi povzročitelji prometnih nesreč in zastojev zlasti v trenutnih zasneženih razmerah. Radi bi pokazali zmogljivost in lepoto svojega kovinskega nadomestnega penisa, čeprav precenjujejo lastno spretnost, ne obvladajo vozila in nimajo pojma, kako se štirikolesni pogon v resnici obnaša v ekstremnih razmerah. Tepci prehitevajo kolono mimo plužnega ali posipalnega vozila, po klancih in nagibih, v vetru ter metežu, ni da ni. Kar nekaj teh resnični grdih škatel smo na poročilih lahko videli prevrnjenih ali zmečkanih. Res dobro naložen denar, ni kaj. Čeprav je vsak star Subaru z ročnim 4WD v resnici bolj zanesljiv od tega avtomatizma.
Tale xdrive je drugace poden od stirikolesnih pogonov, sploh v kombimaciji s predimenzioniranimi gumami x6-ke in prepotentnim voznikom, ki nima pojma. Pod nasim smuciscem je tedensko kaksen na “povodcu” za traktorjem, ker ne more nikamor….
@ Filmoljub
pojma nimaš o statistikah. Kar se tiče posnetka o prehitevanju pluga, ki smo ga gledali malo nazaj. Cestne razmere so bile odlične. Samo nesposobni vozniki za volanom ga niso prehitevali.
@ Kren
Avto ni namenjen situaciji, ki jo opisuješ ;).
Situacija, ki jo opisujem, je zasneženo parkirišče z nekaj naklona 🙂 se pa najdejo tudi taki talenti, ki poskusijo po terenu smučišča…
Najprej bi svoj prostor za komentar izkoristil za posmeh stereotipiziranju voznikov nemških avtomobilov zgornjega razreda. Tudi jaz sem vozil audi A6 quattro in sem po celem snegu prehiteval uboge pare, ki so mečkale 60 km/h po desnem pasu. Kaj pa naj bi? Saj sem imel vendar odličen avto.
Sem pa tudi redno signaliziral menjave strani in nikdar nisem parkiral po pločnikih, kolesarskih stezah ali invalidskih parkiriščih. Močno dvomim o tovrstnih statistikah, o čemer sem pisal že večkrat in kar so pred časom tudi dejansko dokazali: primitivno vedenje za volanom ni ekskluzivno za vodnike BMW-jev. Gre samo za to, da jih prej opazite, medtem ko ste do revežev v starih kiah bolj popustljivi. To je nič drugega kot latentna zavist.
Nekaj čisto drugega pa je vprašanje zakaj ne ponudnik reševalne službe kupi avto, ki dejansko nima nobene uporabne vrednosti. Seveda pa je tudi res, da lahko kupi kar hoče. Ni pa vse, kar piše na Nergaču, napisano zato, da bi nek mini eksces odslikavali na celotno družbo.
Vseeno si predstvaljam, da je dobro, če ima zdravnik hiter avto, s katerim se po avtocesti ne pelje 120 km/h, ampak skuša do ponesrečenca prispeti bistveno hitreje. Vprašanje je samo ali mu ne bi potem bolj prav prišla običajna karavanska različica vozila te tvrdke. Pa signalizacijske modre luči bi mu verjetno tudi prišle prav.
No, no, ali ne dojemamo več cinizma in sarkastičnega humorja — oziroma se ga poslužujemo le takrat, ko je nam samim to prikladno, drugim se pa posmehujemo? Seveda niso vsi vozniki BWVjev taki in tudi vsi vozniki prestižnih avtomobilov nasploh ne. Nesporno pa drži, da je BMW znamka prestiža in ne zgolj tehničnih odlik, nesporno tudi drži, da lastne sposobnosti in zmogljivost vozila pogosteje precenjujo vozniki takih znamk, ki slepo zaupajo pogosto dvomljivim tehnologijam (kakršna je dokazano X-Drive), medtem ko lastniki starih krip niti ne preizkušajo sreče, ker si sploh ne domišljajo, da imajo na cesti kakšne možnosti. Če si za avto plačal več, boš hotel izkoristiti svoj denar in iz naložbe potegnniti čim več — in predpogoj za nesrečo (ki jo seveda pogosto zakrivi tudi slaba cesta in drugih vozniki) je tukaj. Poanta vsega skupaj: tehnologija močno prekaša človeško spretnost in zmožnost presoje, zslasti v rokah tepcev, ki jih v Butalah prav tako PREVERJENO ne manjka.
@Filmoljub
Sedaj pa malo resne nemške statistike za leto 2016 – povzročitelji prometnih nesreč. Znamka BMW je na 27 mestu. Največ nesreč pa znamke (po vrstnem redu): Lancia, Toyota, Volvo, Dacia, Škoda.
Primerjava z kazenskimi točkami pa daje zelo zanimiv vpogled. Npr.: Lancia (30), Toyota (32) mesto po znamki. Torej ljudje, ki to vozijo se strogo držijo CPP-ja in ironično so notorični povročitelji prometnih nesreč. Na drugi strani pa opevani BMW. Na petem mestu po kazenjskih točkah in že omenjenem 27 mestu med povzročitelji nesreč v delu nemčije.
X6 uporablja dezurni zdravnik Zdravstvenega doma Ljubljana za obiske na domu.
kaj pa ce ga je posodil uvoznik BMW? take BMWje so vozili tudi Kranjec, Flisar, Tina Maze… zdaj je pa problem dohtarca, ki se z X6 sredi noci v snegu s torbo pelje nekam na sredo barja, pogledat bogo staro mamko, ki ima vrocino in komaj se diha…
Tudi prav, dasiravno je čisto vseeno, če je avto “posodil” BMW zastonj – saj vemo, kako je z zastonj kosili, kajneda.
Je pa tudi zelo zgovorno sporočilo recimo zavarovancem, ki 9 mesecev čakajo na operacijo križnih vezi ali kaj podobnega…
…”Mi smo BOGOVI in se lahko vozimo v nastopaških BMW-jih, vi sleherniki pa čakajte in nam plačujte zavarovalne premije.”
Da se kdorkoli v javnem zdravstvu vozi okrog s takšnim avtom je najmanj NEOKUSNO, če ne še kaj drugega…
.
@Matej, tista o kao hitrejšem prihodu do ponesrečencev z X6 je tudi bosa… …povsem enako hitro bi bil lahko tudi z navadnim Passatom za dobrih 30 jurjev.
@SPAM: Nimam razloga, da ne bi verjel tvoji statistiki. Ampak to je statistika Nemčije. Tam imajo nekaj, čemur se reče vozniška kultura (kot imajo tudi kulturo na splošno), avtomobile kupujejo iz zdravorazumskih, praktičnih razlogov ter zavoljo njihovih tehničnih in varnostnih odlik, ne pa kot statusni simbol ali kompenzacijo.
Tocno to Matej, naredim med 50 in 60k km letno in ni nekega pravila, kdo uporablja smernike, telefonira med voznjo, vozi bistveno nad omejitvijo v naseljih, ignorira pesce in kolesarje, odstopi prednost ipd… Ze gole stevilke povejo, da so bolj problematicni soferji meganov, ceedov, golfov, ker jih je preprosto vec.
Redko uporabim to besedo, a panda 4×4 je ze sama po sebi badass, kaj sele s plugom 🙂
BMW, ki je dvignil toliko prahu, je sposojen. Prejšnji terenec zdravnika za (pretežno) hišne obiske, ki ni bil BMW, je doživel svoj konec decembra na interventni vožnji. Prihodnji tudi ne bo BMW.
@Filmoljub: Še enkrat: v to teorijo ne verjamem. Kreteni vozijo vseh vrst avtomobile. Lahko greš enkrat prešteti na kako večje parkirišče tiste, ki parkirajo kot kreteni – ampak ni treba, to je že naredila neka slovenska institucija (ne vem več katera) in ugotovitve zavračajo to teorijo. Se pa seveda strinjam, da je struktura lastnikvo različnih vozil v razvitih deželah mnogo bolj normalna. Z dvakratnikom svojega dohodka, ki bi ga prejemal v neki normalnejši deželi, bi si tudi jaz lahko privoščil kak manjši BMW, ki torej ne bi bil rezerviran za barabe, obrnike in poslovneže.
Tukaj imaš potem še lastnike 15 let starih BMW-jev v vrednosti par jurjev, ki so pa seveda čisto druga zgodba in jih najdemo povsod (nemški Turki, denimo), ne le v Sloveniji.
Skratka, to je neka teorija bolj po Mazzinijevo, lahko je sicer čisto zabavna, ne more biti pa to antropološka ugotovitev.
Me pa osebno prav malo briga s čim se vozijo naši zdravniki. Specializirano reševalno vozilo z vso opremo je verjetno še precej dražje od tega grdega kolosa, tudi, ko odštejemo morebitni strošek za korupcijo. Mene tukaj bolj moti sama pojava. Ja, v državi, kjer človek ne more zmagati na predsedniških volitvah, če ima več kot pet jurjev (bruto) plače, se zdi tak avto v tem zdravstvenem sistemu res neverjeten eksces.
Če bi bil zdravnik jaz in bi vozil tak službeni avto, bi mi bilo nerodno.
Je pa res, da mnogim zdravnikom že dolgo ni več nerodno tudi zaradi velikih svinjarij.
@Siggi: Točno tako! To je badass! Ko tale X6 obtiči na kupu snega, se Panda naokoli zapelje po celcu. Efekt je pa tak, kot če 5-kilogramski pes prestraši rotvajlerja.
Zalar, zdaj pa že težiš. Prvič, govorim o tehnologiji X-Drive, ki je pač BMWjeva pogruntavščina, in ne o vseh voznikih te znamke nasploh in vselej. Drugič, dol mi visi za mazzinijevsko antropologijo in znanost. Govorim na pamet in seveda mi kdaj uide tudi kakšna neumnost, hočem reči, subjektivno mnenje in dojemanje. Dej spij en pir ali nekaj.
A, jebiga.
Zunaj zmrzal, jaz pa nimam pira na hladnem.