Propadel je elitni lokal

Global bi bil najbolj oduren ljubljanski lokal tudi, če lastnik za varovanje ne bi najel podjetja, polnega idiotov brez občutka, koliko smejo udariti. Mislim, da sem bil v tej kao elitni diskoteki, kot so se hvalili, trikrat – prvič sem se štulil neki družbi, drugič sem vletel ponesreči in izletel v trenutku, ko sem pogruntal, da imam za tisto sceno v krvi premalo maliganov, tretjič pa je bilo še kar solidno, vendar je šlo za nekakšen acid jazz večer s takorekoč omejenim vstopom za povabljene. Vsakič mi je bilo nerodno in sem poleg Globala preklinjal predvsem lastno neumnost.

Diskoteka nad mestom se je vsakemu normalnemu človeku zagabila isti trenutek, ko se je moral ponižno postaviti v vrsto in prenašati mrke v Security bomber jakne oblečene orjake, ki so se režali samo, če je bila čefurka, ki je vstopala, voljna za krajši flirt. Ste kdaj na Animal planetu gledali, kako se osvajajo opice? Potem veste, kaj mislim. Dvigalo, ki sprejme peščico oseb, je bilo totalna brezveznost, toda še bolj bizaren je bil VIP vhod, sploh zato, ker je VIP karto dobil praktično vsak, ki je poznal enega od zaposlenih, ali vsaj prijateljico njegove punce. Ampak tako je na vseh slovenskih prireditvah, kjer se raja vedno uspe pomešati med pomembneže, nakar s tem svojim dosežkom svoje znance morijo še vsaj dva tedna.

V kvazi nobel notranjosti, med drugim opremljeni tudi z bankomatom, so se hotnice drgnile ob vsakega, ki je zanje pokazal najmanjše zanimanje. Tipi, oblečeni v nobel srajčke in napacani s tono gela, so dajali vtis, da imajo nekaj pod palcem, zato so se lovače vsak večer tako ali drugače nategovale z bleferji vseh vrst, ki so svoje trikrat karambolirane beemveje arhivskih letnikov parkirali na pločniku pod diskačem. Šele za stenami premajhnih sekretov se je razkrival pravi primitivizem modno oblečenih gostov, ki so urinirali pod najbolj dekadentnimi koti, na primer po lastnih ali sosedovih čevljih, v strop, ali na pokrov zaprte školjke. Potem so so se vračali na zatohel dance floor in s poscanimi rokami šlatali tiste pohotne babnice, ki se še niso pijane, razkrečenih nog zložile pred ženskim straniščem. Tovrsten razvrat me sploh ne bi motil v luknji tipa KMŠ, ki pa se seveda ne hvali z lažno elitnostjo, katere vrhunec je bil, da se je skozi diskač primajal Denis iz Game Over.

Zato sem bil za Global prepričan, da bo slej ko prej propadel, potem pa razočarano ugotavljal, da je slovenski okus, sploh ob pomanjkanju normalnih diskotek, na tako nizki ravni, da se je zdel Global še kar v redu. OK, varnostniki so primitivci, natakarji oholi, zrak obupen, stranišča svinjska in pijača draga, a tako je povsod! Tako kot pri odvratni diskoteki v Pirničah, se je morala za zaprtje tudi v tem primeru zgoditi tragedija. Lastnik lokala zdaj tarna, da je šlo za medijski linč in da je imelo najeto podjetje licenco za varovanje. Mene pa bolj zanima, zakaj so po dogodku, ne samo zanikali, da je bil vpleten varnostnik, ampak celo trdili, da so bili takrat vsi varnostniki na območju diskoteke. Jokanje, da so bili zaradi trga na področju varovanja obsojeni na zanič varnostno službo, je navadno izmotavanje, saj bi lahko varnostnike, nad katerimi so se gostje ves čas pritoževali, kadarkoli zamenjali. Razen, če je šlo za mutne posle.

Propadla je torej po straniščih pokozlana elitna diskoteka in res me zanima, kam zdaj hodi elita šestnajstletnic in njihovih spremljevalcev, ki so se pred vstopom, sedeč na klopcah Zvezda parka, nacejali s cenenim vinom in potem zgoraj štiri ure skupaj žulili vijolično pijačo, dokler fantje niso odšli domov sami, punčke pa z lastniki spuščenih hond. In kam zdaj hodijo košarkarji Olimpije, meni edini znani elitni gostje? Verjetno nikamor, ker ob letošnji polomiji itak nimajo razlogov za žurko.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori mica 20. 1. 2008 at 8:45

    zaradi svojega dela sem nekoč (pa ni niti tako dolgo nazaj) zašla v eno takih diskotek. Ker me je par stvari močno zanimalo…pač… moja radovednost je hujša od še tako naelektrenega adrenalina, in potem preprosto moram narediti, kar si zamislim 🙂
    Mene je presenetilo nekaj drugega: koliko “otroških” t.i. deklet se gnete po tovrstnih prostorih. Nekatere od njih so- po mojem mnenju-še včeraj lulale v plenice!
    In potem- kako se tisti že malo ostareli frajerji tam okoli 30 + – let, lepijo na te frklje…..
    Mogoče bi kakšen strokovnjak, ki ima v te stvari vpogled pogosteje kot jaz, rekel kakšno besedo?
    Stranišča pa so RES ogabna. Vendar so v takem stanju tudi po kakšni povsem uradni VIP prireditvi kjerkoli drugje po SLO.
    Tam, kjer se zberejo najlepši, najpametnejši in najbolj popularni….
    Nekoč sem rpedlagala znanki, ki piše za enega od rumenih cajtngov, naj kaj piše o straniščih. Pa je rekla, da bi po takem članku njihov časopis definitivno propadel 🙂

    Verjetno.
    Ker primer, ki je bil nekoč opisan v Smrklji /a ta revija še izhaja?!/je značilen: neka deklica (13 ali 14 let) piše, da jo je nekoč neka znana oseba peljala v kot, da bi mu …..tisto stvar med nogami. In tisto je bilo smrdljivo, polno nečesa “belega”, kar je potem, ko je bilo zabave konec, opazila za zobmi, ko se je šla pogledat v ogledalo v stranišče…..

    🙁
    🙁

    Moje lastne oči pa so opazovale neko medijsko zvezdo, ki si je, smrlje iz nosa (meneč, da ga nihče ne gleda), s prstom “lepila” ob peto čevlja
    🙁

  • Odgovori kruhinmleko 20. 1. 2008 at 9:05

    men je bil Global zakon, žal mi je, da se je zgodilo to kar se je; ampak za kaj takega ravno ne moreš krivit lastnika lokala ampak imbecila, ki je to storil.
    to se ti lahko zgodi kjerkoli so varnostniki saj jih je 3/4 kretenov, ki ne vedo za kaj obstajajo.

    za moje pojme je LJ zgubila en zlo lušten klub.
    in kaj mi zdaj preostane, lahko grem med večne pijance v KMŠ (namreč sam ne pijem) ali pa nekam kjer me bodo še bolj odurno nategnili za vstopnino in pijačo (recimo v stilu Bachusa)..

    kar se pa “zvezdnikov” tiče … tudi oni so ljudje in se mi zdi samo neumno njih obsojat in preučevat “napake”. če nebi bili ljudje tako škodovoljni v tej državi bi mogoče ugotovili, da same počnejo enake “nekulturne” stvari..

    @ chef .. vsaj 3x si bil z mano gor 😀

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 9:24

    @kruhinmleko: Ojej, zdaj mi je pa res nerodno!

    @mica: 16letnice so lahke za dobit, ja. Vse skupaj je pa ogabno.

  • Odgovori ajvar 20. 1. 2008 at 9:36

    bravo , lepo napisano

    drogače pa zdaj vsi ti mulci hodijo v bakusa , ki je isti polom

  • Odgovori mojcas 20. 1. 2008 at 9:38

    Pri meni se je prvi in edini nočni izhod v Global končal takole…s tipom se nama je plesalo, bilo je poletje, ko v LJ tako ali tako ne dogaja veliko, pa sva šla v Global. Se postaviva v vrsto in mal gledava folk, ki stoji pred nama, pa mi tip po 2h minutah reče, da pojdiva drugam, da skupaj s temi 13-letnicami nimava tam kaj iskati, da to ni najina scena. Ja, še prav je imel.

  • Odgovori blitz 20. 1. 2008 at 9:42

    chef, kako pa so se košarkarji zbasali v dvigalo? 😉

    Vidim, da se ni veliko spremenilo od časov pred dvajsetih let. Jaz sem pri devetnajstih bolj ali manj nehal zahajati v diskoteke, ker so že takrat tja zahajali večinoma froci.

  • Odgovori Met(k)a 20. 1. 2008 at 10:37

    MOja izkušnja z Globalom sploh ni nočna. Ko se je odprl, smo šla enkrat s sošolkami s faxa na kavo. Niti še nismo dobro sedle za mizo na terasi, ko uleti frajerski globalski kelnerček s končano OŠ in se zadere “Kva bote”. Okej, naročimo, razen ene Mariborčanke, ki je rekla, da še ne ve in da bo pogledala,kaj imajo. Ko kelner prinese pijačo nam, ostalim, mu ona pove, da bi nek sok v steklenički. Kelner ji reče, da bi lahko prej naročila in da zdej on nima časa. Jst rečem, da kako si pa on predstavlja strežbo. Pa on men, da se nam vidi, da se bomo mogle še navadit na LJ, odkoderkol smo že prišle in da ma on trenutno druge, bolj pomembne gostee, da jih streže. Jst rečem, da se mu vidi, da še ni bil nikjer drugje, razen v LJ. On zavpije, da je bil poleti na Šrilanki 🙂 Jst rečem, da nej moji sošolki prinese, kar je naročila, pa še besedico prosim. Odvrne, da nej pri kom drugem naroči. Jst zahtevam šefa. Reče, da ga ni. Vprašam, kako mu je ime in kako se piše. Brez besed odkoraka. Zahtevam račun, ga dobim, na njem piše, kako mu je ime.Bla sem tako razpičkana, da sem še isto popoldne klicala v global, zahtevala šefa, mu pisala mejl in poslala račun. Od takrat naprej moja noga tja ni več stopila.
    Poskusi ustanovitve kvazi elitnih lokalov na nivoju v SLO vedno propadejo. Zgrešili so že pri rolanju muske, da ne govorim o klienteli. Starostna meja bi morala bit 21+, poleg tega res ne štekam, zakaj je tako nujno folk posiljevati s ceneno rnb musko. Da ne govorim o opravah večine, ki je zahajala tja. In potem moj frend v kavbojkah in allstarkah v luštni majici, manirlih, nima vstopa, vsak čapac s ketno okol vrata in šilt kapo in kretenskim uhanom za 1 evro iz fishbonea pa pride notr. Približno tako kot kodeks oblačenja na nacionalki, v petek zvečer ob osmih pa Kuljajka z joškami in odurno faco na tv ekranih.

  • Odgovori robi81 20. 1. 2008 at 10:45

    Dobra objava. V Globalu sicer nisem bil, a je tudi v Mariboru in širši okolici dovolj podobnih lokalov: v smrdljivem wc-ju vse mokro po tleh, polno “otrok” ter wannabe mačotov. In seveda kup ljudi, ki se kot sardine gnetejo v majhnem in vročem prostoru. No, zdaj vsaj ni cigaretnega dima.

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 10:51

    Vidim, da ste jezni 😆

    @blitz: Saj višina lifta je štimala, haha, sploh so pa oni najbrž imeli VIP vstopnice, tako kot vsi drugi Mirsadi, ki so poznali varnostnika.

    @Met(k)a: ja, oni imajo tam pomembne goste. Jaz v takem primeru (ne dogaja se samo v Globalu) mirno vstanem, ne da bi se dotaknil pijače in odidem ven brez da bi plačal.

    Kar se elitnih lokalov tiče, je pa vse jasno. Mislim, da so se pred odprtjem kao high class lokala na koncu Židovske hvalili, da oni so pa tako nobel, da sploh ne bodo imeli slovenskega piva. Za kozlat. Moram preverit enkrat in nekaj napisat.

  • Odgovori Met(k)a 20. 1. 2008 at 10:58

    Kar preverjaj dvorni bar: kot ljubiteljica piva ti že v naprej sporočam, da nimajo slovenskega piva :)Tudi sicer pivska ponudba ni ravno bogata … decembra so imeli približno 6 različnih pirov. Okej, ipak ni to pivnica, to je dvorni bar !!!

  • Odgovori Saš 20. 1. 2008 at 11:41

    hehe, good stuff chef 🙂

    Mene osebno Global ni ravno zaradi teh scen videl nikoli. Je pa res da teh “otrok” je vedno več, očitno starši nimajo več vpliva nanje, kot nekoč. In Global je bil samo en izmed takšnih lokalov.
    Se je primerilo enkrat, da sem po dolgem prigovarjanju popustil kolegu, ki je na vsak način želel tja. Vendar, ko sva prišla do varnostnika spodaj in mi la ta omeni, da je vstopnina, sem se lepo obrnil in odšel. Haloo, namen sem imel zapravit nekaj takratnih tolarjev, mi bojo pa še vstopnino za to računali. Ni šans.

    🙂

  • Odgovori kapata 20. 1. 2008 at 11:41

    kot ‘pomembni gost’, se ne bi nikdar hotel znajti v takem prostoru

  • Odgovori teoo 20. 1. 2008 at 12:05

    mnja.. SubSub se je spet zalaufal, K4 je itak vedno kul, Saund bar mogoče, orto… potem pa res zmanjka.
    Na izhodih z wcjev bi morali imet nekakšne sterilizacijske mašine za podplate…mater sovražim tisto svinjarijo.

  • Odgovori nada 20. 1. 2008 at 12:08

    Verjetno nihče od vas nikoli ni slišal za Narodni dom v Ljubljani, kamor smo pred 50 leti mi hodili na ples, kasneje pa v Festivalno dvorano pod taktirko mojstra g.Jenka.Sicer pa ob sobotah ga ni bilo kraja ali zaselka, da nebi priredili kakšne zabavne s plesom.Zagotovo je v Ljubljani premalo kvalitetnih plesno-družabnih prostorov.
    Res želim, da bi g.Župan prisluhnil mladim in malo starejšim ter poskrbel tam nekje v BTC za spodobno “halo noči” za družabnos in ples, željnih zabave.

  • Odgovori Nataša 20. 1. 2008 at 12:14

    Hehe, mene in prijateljico pa je varnostnik nekoč odstranil iz Globeli. Dolga in zabavna zgodba, povezana z osvajanjem Plestenjaka, ki ga tam sploh ni bilo in konceptualno umetnostjo. 😉

    PS Do sekretov sploh nisva utegnili priti.

  • Odgovori ponpet 20. 1. 2008 at 12:27

    dejtenomer.

    ruralci, ki se jim gabi, da folk žura – ker je življenje baje sestavljeno iz greha in krivde, iz samokaznovanja in ponižnosti – so spet dosegli, da se je zaprl en žur plac.

    isti tipi, ki bi zaprl metelkovo, ki bi prepovedal kajenje, ki bi ukinili trnfest, ki bi uvedl horo legalis itd. … kaj se pa to pravi, da se majo ljudje fajn? kaj se to pravi, dekleta oblečena kot kurbe – namesto v dolgih volnenih krilih in z ruto pokritimi lasmi? kam je šla ponižnost in spodobnost?!

    nikol nism biu u globalu in tud nebi šou. ampak mi gre pa na kurac, da “ponižani in razžaljeni” ter “zgroženi, šokirani in ogorčeni” ruralci gazijo s svojimi blatnimi škornji že čist povsod in preprečujejo drugim, da bi se fajn mel.

    ker je samo za to šlo v primeru “zloglasnega” globala.

    in zdej jim je ratal in se bojo lotli žmauca in ortota in biljardne in povodnega moža in k4 in sploh vsega, kar smrdi do nebes po pohoti, razvratu in nespodobnosti.

    marš banda

  • Odgovori Ana 20. 1. 2008 at 12:42

    kolikor vem so tudi naš (Mb) Trust zaprli…po tem, ko je bil tam zaboden en mlajši moški (podlegel poškodbi). S tem, da je lokla trust bil že od samih začetkov poln nepravilnosti, pa je iz preventive, da ga ne bi plavi in drugi predganjali lepo zaklenil…morda pa se je vmes že kaj spremenilo….ne vem….

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 13:07

    @Met(k)a: Točno, Dvorni bar 😆

    @Saš: Vstopnina je načeloma kul zadeva, ampak ne, če ni nobenega cenzusa za vstop 👿 In kolikor vem, ob plačilu vstopnine nihče ni dobil računa!

    @teoo: Najlepše je, ko poleti uletiš v japankah! Pred časom sem pisal o Franciju na balanciju.Morda sem mu delal preveliko krivico, ker Global ni nič boljši.

    @nada: Pa ne v BTC, no!

    @Nataša: Res hecno je, da so tam tudi ženske odstranjevali 😆 Nisi edina, hehe.

  • Odgovori nada 20. 1. 2008 at 13:21

    Ni dileme, lastnik oz.najemnik je tisti, ki mora biti visoko mentalno uravnovešen, ni vse v podpisu pogodbe potem pa kakor koli, samo da priteka denar.Zagotovo se bo morala raven ponudnika zakonsko tako dodelat, da sploh ne bo prišlo do neželjenih incidentov.Le znanje je treba vmestit v prakso in postavit jasna pravila za vse.
    O modi pa nebi, obnašanje je nekaj drugega, zato tudi nastajajo problemi…vse preveč je objestne nevzgojene drhali, ki kar kliče po represiji.Žal.
    A če se bo treba odločati sem prepričana da bodo starši podprli zakon za večjo varnosti pred mladostniško svobodo.Cena je previsoka.

  • Odgovori Blazz 20. 1. 2008 at 13:22

    Odličen zapis čefe…
    btw, to je moj upload:

    http://youtube.com/watch?v=_qz9eNUceWo

    Takrat mi je skoraj prihajalo ob misli kako rad bi šel tja, ampak sem kmal pol pogruntu da ni to gut..

    Že video je wanabee fancy…ampak le wanabee 🙂
    😆

  • Odgovori Zvita T.v. 20. 1. 2008 at 13:27

    Napake teh “močnih” lokalov so varnostniki in njihova kultura obnašanja. Mene sicer mladina ne moti toliko, kot zatežen (se opravičujem izrazu) čefur, ki ti najeda celo noč, je na pogled k okrašena novoletna jelka in misli da IN v tistem belem Armani puloverju. Jst pa lagano v kavbojkah in majčki. In kot taka ne veljam nič. Dokler na veliko zapravljam mogoče.. Sama sem opravila s takimi lokali, kjer se taka golazen zbira. Imela dva prietljaja, kjer varnostniki niso ukrepali. Poslala sem jih dobesedno v 3pm in opravila s tem lokalom.
    Pa še glede mularije, ki naj bi je bilo polno v Globalu. Je drugje ni? A je npr. Bachus kaj drugačen? Jaz sem vedno videla isto sliko. Če se bo odprl še tako dober lokal, disko.. bodo tam vedno Č. in mularija, poscani skreti in zatohel zrak in lepljiva tla.
    V Globalu sem bila 1x na začetku odprtja, podnevi na kavi.
    In lokali kot so Global.. to so lokali za razživet se, se ga napit, it z namenom tja da boš kej dobil/a, kjer se lahko nekontrolirano spogleduješ z ljudmi eršta klase..

  • Odgovori nada 20. 1. 2008 at 13:41

    Zakaj pa ne v BTC ? vlak vozi, avtobus vozi, po 23 uri se trgovski del zapre, parkirišča je na pretek, stanovalcev ni,nočna osvetlitev pregledna…
    A nebi bilo fino…starša v sauni čez cesto,brat na bowlingu, sestra pa v disku s prijatelji…

  • Odgovori teoo 20. 1. 2008 at 13:50

    nada, ti si en cel smeh:D

  • Odgovori Mr. Mojo 20. 1. 2008 at 14:09

    @ponpet:
    če česa ne maramo, ni dovolj, da ignoriramo in si mislimo svoje, ali bognedaj toleriramo, treba je pizdit, da ne rečem nergat, dokler ne uničimo, potem se pa naslajat. Tipično. In super, dokler ne pridemo na vrsto. Prišli pa bomo, slejkoprej.

  • Odgovori Tomaž 20. 1. 2008 at 14:32

    Bravo Chef! Zadel si v nulo! Tudi meni je žal, da sem v prvem letniku faksa celih 8x sploh zavil s punco in kolegi v to beznico, ki je pravi poden od podna.
    Vem da se bo tole slišalo bedno, ampak jaz sploh nisem želel tja hodit žurat, ravno zaradi zgoraj naštete primitivne čefurjadi. To je bil tisti bruc efekt, ki je kaj kmalu ponehal, ko smo z družbo odkrili žurerski fenomen – žurke v študenstkih stanovanjih.

    Sedaj ko pa počasi že končujem faks, se pa počutim prestarega za takšne oslarije, saj si raje v LJ pripeljem MTB ali specijalko in grem ob sredah (takrat se namreč hodi ven) raje švicat na krvavec ali pa zavijem tja prot gorenjski, če me je pa volja pa tudi do Jezerskega 🙂 zvečer pridem takoooo sesut domov, da se enostavno zgrudim na kavč in zadremam. Se mi to zdi veliko večja zabava in zadovoljstvo, kot pa presiravanje po beznicah ob sredah, pa naj bo to Global, KMŠ, Bakus, ITD
    Raje grem ob vikendih na kakšno pivo ali dva s kolegi (babe pa pustimo doma), da se dol vsedemo pa kakšno pametno rečemo 🙂

    Nekdo bo reku temu, da sem navaden luzer, ampak upam da me ti kot kolesarski sotrpin zastopiš 🙂

  • Odgovori klemenix 20. 1. 2008 at 14:34

    Mah daj kao eltini lokal. Mene je zmerej srat prjelo k sm se mim njega peljal ali hodil s kolegi. In vedno smo ga zaobšli in šli naprej v KMŠ. Je bla pa vedno ista zgodba…na pločnikih parkirani podrti BMW-ji ali AUDI-ji ali avtomobili istih znamk, le da povsem novi. Verjetno je ata čefurček sinu čefurčku posodu avto da gre mal u lajf. Višek je bil pa to, da so mel tud kao nek “dress code”, kar je za mesto Ljubljana, ki ni nič drugega kot le malce večja vas povsem neprimerno. Povsem pa za lokal-diskač katerega ciljni obiskovalec je najverjetneje mladina. Ko sem stopal mimo Globala sem se večkrat vprašal: Pa kam ta finesa, saj smo vendar kmečki narod.Kam so šli preprosti ljudje?” Je pa res, da je šlo vedno povečini za čefurčke ali naše malce starejše mamine sinke, ki so ga šli kao zažurat. Višek vsega pa je bil, ko sem nekoč na pločniku pred globalom uspel srečati bizgeca, ki se je na ves glas hvalil, da je za svojo majčko odštel 60.000 SIT. Pa kaj če si jih…sem si mislil. Dost trapast si, da si jo kupu.

    No, sedaj si lahko želim le to, da se ta folk, ki je prej (redneje) zahajal v Global ne bo razkropil po drugih diskačih, kjer radi uživamo preprosti kmečki ljudje.

  • Odgovori taca 20. 1. 2008 at 14:41

    Poscani wcji in ostale ogabnosti so povezane prej z neobzirnim folkom kakor pa z lokalom samim. Kako do tega ne bi prihajalo kljub popularnosti ne vem točno. Tudi mi ni čisto jasno glede kurcanja wanna be elitnosti. A taprava elitnost je pa ok, ker potem wc ni poscan? Bi morali varnostniki potem gor spustiti res samo peščico ljudi, da bi bil lokal ki je bil lepo urejen, tak tudi med žuri?
    Sama sem bla nekajkrat ampak če sem vidla da mi ni všeč ambinet ki ga dela folk sem pač šla. Več je blo šans da mi bo všeč kot pa v KMŠju ali Bacusu. Še vseeno pa sem mela enega najboljših večerov na zloveščem kraju. Igrali so Juicyjuice, ljudi ni bilo veliko in bili so normalni, obzirni ljudje. Z dobro muziko in takim okolišem je to tisti večer bil eden redkih prijetnih lokalov v Ljubljani. Kam hodimo zdaj? V MediaParku wcji niso nič manj poscani, mokri in nagravžni, le morda ni te wanna be tipčkov ki iščejo pičko. Najbrž zato ker je vse skupaj ena hala, brez stila in designa. Nimamo kam. Očitno nismo sposobni narest fajn lokala, lepega, z dobrim ambientom in še vedno normanimi cenami ter takega ohranit… ker se folk preprosto ne zna tako obnašat. Če se spopularizira pride notri povprečnež ki se, ko nekaj spije spremeni v podpovprečneža začne razbijati, scati, šlatati in zaradi njih so potem potrebni varnostiniki… ki to zaradi varnostniške politike še poslabšajo.

  • Odgovori kruhinmleko 20. 1. 2008 at 14:51

    en cel kup izgovorov in neumnosti na kupu … koga je motilo, da je lokal tam? mene ni pa sem skoraj redno na tedenski ravni tja zahajal…

    vsi, ki se pritužujete kaka beznica je, kaj ste pa tja hodil, če vam ni všeč .. osebno mi gredo na živce “kmetavzarski” lokali v stilu Francija in zato tudi ne hodim tja.. ne vem zakaj je tako težko ne it nekam, kamor ti ni všeč..

    sam obžalujem, da se je Global zaprl, meni je bil špica, sedlo mi je tudi, da so se šli nekaj posebnega, kao “high class”..

    s punco še vedno meniva, da ni lokala, ki bi bil na ravni Globala glede žura in počutja.. če ste imeli pa tam težave, je pa vaš problem, kaj ste pa hodili tja, če vam ta scena ne paše?!!!?

    @ klemenix .. kar se tiče pa ata čefurjev, je 3/4 klenih kmetov iz oklice Lj katerih sinčki pridno razvrednotijo svoje korenine.. če bi kater poznal, bi vedel, da jih je velika večina Janezov 😉

  • Odgovori Puppet 20. 1. 2008 at 14:51

    čudi me, da se ni oglasil noben k mu je blo res “bajno” hodit v global… očitno res ni blo tam tako uber the best, da bi dolgo jokali za njim. so že v drugih diskačih. js mam pa to srečo, da nosim allstarke in me niti ne bi pustil gor 🙂 (če bi me lih slučajno v kakšnem absurdnem trenutku prijela želja, da bi šla tja) 😀

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 15:12

    @blazz: Video je super, nekaj dobrih bičizzz!

    @nada: V BTCju je že zdaj tako. Odvratno. A center bomo pa pustili, da crkne, med tem, ko bo mala v diskaču nekje pri Milleniumu, stara dva se bosta pa do 4h zjutraj savnala?

    @Tomaž: Ne čuden, ampak toliko smo že stari, vključno z mano, da se nam ne ljubi več. Ne vem, kdaj sem bil nazadnje dlje kot do pol dveh zjutraj v kakšnem odljubljasnkih klubov.

    Če ne bi na silo furali elitizma, proti poscanim sekretom ne bi imel nič, saj je normalno, pijanim ljudem pač nese postrani. Točno mi je jasno, da je v Bachusu isto, tam se bil pa enkrat in to, pozor, na žurki srednješolcev. Ne vem kako nam je uspelo, ampak bil sem edini, ki mu je že rastla brada.

    Kmetavzasrtvo v Franciju pa vsaj ni lažno, med tem ko gre v Globalu več ali manj, z izjemami, seveda, za iste ali hujše kmetavze, le oblečejo se lepše, drugo zvrst glasbe poslušajo in zgražajo se nad folkom v Franciju. Seveda se folk iz Francija zgraža nad tistimi, ki se zabavajo v Globalu.

  • Odgovori Alex van der Volk 20. 1. 2008 at 15:48

    Veste kaj, o Globalu pove dovolj dejstvo, da je zunaj gorelo na tisoče sveč, oni pa so imeli lokal odprt!! In potem se bodo čudili zaradi medijske vojne? Dajmo no…

  • Odgovori pet-in-g-seks 20. 1. 2008 at 17:21

    bravo, chef.

  • Odgovori HENI 20. 1. 2008 at 17:39

    V sedemdesetih letih, ko je je bil v Ljubljani edini diskač STOPOTEKA, pa ŠTUDENSKI KLUB v Rožni dolini smo se hodili zabavat v Radomlje v nekdaj zelo popularnega ŠPORNA, pa nekaj metrov stran v Starega KOVAČA. Nepozabni spomini. Res smo se fajn zabavali. Sobotni večeri in noči so hitro minevali ob dobri disco glasbi in v glavnem brez pizdarij. Nekajkrat smo šli tudi V prijeten majhen disco z imenom SUŠNIK, malo ven iz Kamnika.
    V kasnejših letih se je v Ljubljani in tudi drugje zgodil pravi razcvet discotek. Discoteke so rasle kot gobe po dežju : “M” club, disco “LI”, ČUK klub, pa kasneje VALENTINO…..verjetno sem še kakšnega iz tistih časov izpustil.
    “M” club na Kajuhovi je ponavadi gostil vse pomembnejše osebe, od športnikov, pevcev, igralcev,……
    Tudi jaz in moji prijatelji smo se večkrat zabavali po teh discotekah in ne spomnim se da bi bilo kakšnih večjih pizdarij. Ljudje so se znali drugače zabavati kot danes. Tudi sam sem nekaj časa v “M” klubu dodatno zaslužil kakšen dinar z delom pri steržbi in pospravljanju. Vendar mi ni zneslo, saj sem z delom začenjal okoli polnoči, končal pa sem ponavadi ko se je pričelo svitati….preveč utrujen in zaspan sem prihajal na svoj redni šiht. No, ampak doživel sem pa res tisto pravo vročico disco življenja.
    Za mešalnim pultom je takrat glasbo mixal takrat vsem znani BELMONDO. Od znanih oseb, ki so dokaj redno prihajali v discoteko sem si takrat najbolj zapomnil pevca Janeza Bončina – Benča, znano ljubljansko frizerko METO, pa zelo znanega silaka ROUDLNA….pa še jih je bilo, pa se jih ne morem spomnit…..fajn so se zabavali.
    Zdaj teh discotek ni več. Tisti ki so hodili v te discoteke so danes v glavnem že dedki in babice.
    Zdaj so novi časi in nove discoteke in z njimi težave, ki pa mislim da jih takrat ni bilo, vsaj v takšni obliki ne !
    Ja, nič več ne bo tako kot je bilo……!

  • Odgovori simonarebolj 20. 1. 2008 at 17:47

    @Draga prijatelja ponpet in Mr.Mojo team:

    Nisem ruralka, ampak zelo tipično ljubljansko bitje, gor zraslo v samem središču mesta z eno selitvijo za par sto metrov. Prežurala sem ljubljanski okliš po dolgem in počez. Mr. Mojo! Kot že veš, sem kadilka in priložnostna pijanka do zadnjega diha.

    Ker nisem ruralka in sem imela hitro priložnost kontaktirat s takimi in drugačnimi lokalnimi delikventnimi skupnostmi v Laibachu, nisem imela posebnih problemov z redarji in postopanji po diskotekah. Samo enkrat se je znašel nebodigatreba redar na nekem privat žuru in ker nisem hotela fukat z bedakom, sem imela prepovedan vstop v določen popularen lokal. Ker sem lahko akumulirala določena primerna poznanstva, se je zadeva nekako uredila, sicer bi zlahka moj frend dobil še na gobec.

    Skratka … Diskoteke naj bi z organizirano varnostjo poskrbeli, da se ljudje v prostoru počutijo varne, ne pa v nevarnosti, v kolikor niso del nekega fukiš mutivodič klana. Za prestižem dotičnega tipa lokalov se skriva ena sama gnusobnost, ki se dobičkonosno fila na plečih premladih in zbeganih. Za mimogrede pa še pokažejo mišice kakšnemu mimoidočemu, da se ve, kdo je gospodar.

    Mr. Mojo! Ker imaš primerno visok ego in dostojanstvo, s čimer ni nič narobe, si tebe konkretno zlahka predstavljam, da te v tak lokal niti ne spustijo, če komu ni všeč tvoj imidž. Še lažje si predstavljam, da kakšno zineš in dobiš na gobec.

    In to nima nikakršne zveze z rušenjem Metelkove ali metanjem polena pod noge Trnfestu. Kajti tam se takšna klientela povečini sploh ne zbira, ker je premalo fensi, in ne traži gužvu. Smoter in namen teh placev je popolnoma drugačen, klima še bolj. Metelkova bi potrebovala nekaj sanacije v celoti, kar si želijo metelkovci tudi sami, Trnfest pa ima sploh popolnoma drugačno festivalsko poslanstvo.

    In resnično nisem opazila, da bi bil chef nenaklonjen žuru, čeprav je nergač in nekadilec. Tokrat je samo napisal blog o utemeljenem propadu “mafijskega” Globala, ki izigrava prestiž.

  • Odgovori klemenix 20. 1. 2008 at 17:51

    @kruhinmleko: Ja glede janezov ki so zatajil korenine se pa strinjam. Sej to je žalostno.

    Drgač pa nimam nič tudi proti Franciju na balanci…čist OK je…in obenem totalno nasprotje globala. Seveda mi pa nobena skrajnost ni povsem ušeč..zato me tudi v Franciju že dolgo ni bilo 😀

  • Odgovori Obelix 20. 1. 2008 at 18:02

    Glavni problem Ljubljane je njena majhnost, tako da gostinci (če se jim tako lahko reče)iščejo svoj del tržne pogače v prilagajanju lokalov za mlajše, saj jim ni potrebno veliko ponuditi, pa še zapravijo veliko.

    Mene osebno tudi lokali kot so Global ne motijo, saj jih tudi ne obiskujem. Me pa moti, da v Ljubljani ni lokala, kamor bi zahajali ljudje 30+(če v Ljubljani ti ljudje sploh kam zahajajo, ali pa že živijo upokojensko življene) in bi bilo druženje na malo večjem nivoju, ne pa samo popivanje do nezavesti. Ampak, dokler bo Ljubljana imela le 300.000 prebivalcev, pa še ti so večinoma vozači, mislim, da ga ne bom dočakal.

  • Odgovori rentonx 20. 1. 2008 at 18:34

    Huh, odličen post!

    Škoda je, ker mularija ne zna več drugega, kot popivati vsak možen prosti čas. Sploh pa gostincem ni treba furat kvalitetnih oštarij, glede na to, da so čefurčki mali in njihove frajle zadovoljne z vsakim svetlečim fuk pajzlom, kjer najdejo množico sebi enakih.

    Slovenija pa itak nima VIP. Imamo le osebe, ki mislijo, da so pomembne. (Tisti, ki pa res nekaj veljajo v deželici naši, ne hodijo na partyje.)

    Grozno pa je tudi to, da se policija boji mafije, ki itak kontrolira “varnostne” službe. Le zakaj ni global-killer še za zapahi?

  • Odgovori omirp 20. 1. 2008 at 18:51

    mi sploh nimamo elite.To so eni …..(katera koli žaljivka ti pade na pamet se ne boš zmotil).Drugače se pa popolnoma strinjam s tem člankom.

  • Odgovori ponpet 20. 1. 2008 at 19:13

    joj, simona … okej …

    “ruralec” v mojem komentarju ni pomenil človeka s kmetov, ampak človeka z določenim (opisanim) načinom razmišljanja.

    in ja, zaprtje globala so izsilili isti “zgroženi in ogorčeni” državljani in državljanke, ki mečejo polena pod noge trnfestu, ki so dosegli prepoved kajenja, ki napadajo metelkovo in so s svojim spodobnim in ponižnim “lajfstajlom” aktivni, moralni in ogorčeni nad razvratom tudi v drugih mestih in vaseh naše dežele.

    in ja, mojo ima prav v tem, da mu gre – kot meni – na živce, ko kao “strpni” in “kozmopolitski” ljudje pravijo ,da “jim je čist prou”, da so mel “poscane skrete” in da si “kvazi elita” zasluži, da jo “mali ljudje” zajebejo. hehe, pa smo jih, ane.

    no, pa smo res jih. še en žur plac – in res nima veze, kak je biu in komu je biu namenjen in kdo je hodu tja – je zaprt in še manj je možnosti, da se ma kdo fajn.

    kar je seveda v skladu s tem, kar ruralci pričakujejo – zahtevajo! – od vseh: skrbno, ponižno, zdravo in spodobno življenje. tako, kot ga imajo sami.

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 19:23

    @ponpet: ne nakladaj, tudi jaz sem precej noči prežural po poscanih sekretih, kar še ne pomeni, da je v redu, sploh, če se gre nekdo hvalit z neobstoječo elito, ki jo očitno pomenijo zajebani čefurji, koji traže gužvu (hvala, Simona, za to besedno zvezo).

    Na žur so pa hodili tja taki kreteni, ki so recimo na drugi strani ceste eden drugemu grozili s pištolo in ustrelili tipa, ki je šel slučajno mimo, da o varnostnikih sploh ne govorim.

  • Odgovori Mr. Mojo 20. 1. 2008 at 19:28

    @simonarebolj:
    Najprej popravek, nisva team. Ponpetku sem odgovoril zgolj zato, ker je edini napisal pameten post, ki ni bil ovčje strinjanje s tem, da je bilo treba grdi Global zapreti.

    Ti, ki toliko daš na pozorno branje postov, si verjetno opazila, da ni fora v varnosti ali v tistem tragičnem dogodku, pač pa v tem, da je šlo za beznico, v kateri so se pod pretvezo neke ekskluzive zbirali ljudje, ki avtorju posta niso všeč in ki so se obnašali njegovim standardom neprimerno. Dobil sem vtis, da je avtor skoraj vesel, da so tistega dečka zbili, da se je končno pokazalo, kakšna zalega je to in off course, da je to leglo smradu enkrat za vselej propadlo. Boljše, da ne obstaja, kot da obstaja v obliki, ki avtorju ni všeč. O tem, da ga nikoli nihče ni silil tja pa niti besede.

    Mimogrede, za vsakim biznisom se skriva dobičkonostnost, načelno pa smo odrasli, odgovorni ljudje, ki se bomo pač sami odločili, ali bomo nekomu ta dobiček privoščili ali ne. Ali jaz česa ne razumem?

    In absolutno ni res, da “to nima nikakršne zveze z rušenjem Metelkove ali metanjem polena pod noge Trnfestu”. Gre za generalni novodobni modus operandi – zjebat vse, kar nam ni všeč. Chefu pač ni bil všeč Global in se zdaj škodoželjno hihita. Nekomu niso všeč pajzli po podhodih, ki jamrajo zaradi protikadilskega zakona, in se bo škodoželjno hihital, ko bodo propadli. Nekomu spet ni všeč Metelkova in se bo ravno tako hihital, ko jo bodo sfukal. K4, Orto… vse so samo druge plati iste zgodbe.

    Ne v K4 ne na Trnfest že dolgo ne hodim, ravno tako ne hodim (nisem hodil) v Globala. Pa mi nikoli ni padlo na pamet, da bi govoril, da je bolje, da te stvari skenslajo. Tako kot mi ne bi pasalo žurat med sponzorušami v Globalu, mi tudi ne bi pasal žurat med netalentiranimi kvazi-multi-kulti bleferji v KUDu ali pa med otroci v K4. Pa kaj? Me kdo sili tja? WTF? Pač, kakor komu paše. Zakaj ima vedno več ljudi občutek, da se morajo vtikat v zadeve, ki se jim lahko izognejo?

    In o tem piše nekdo, ki pizdi, da lahko vsak kurčev zabitež svoje mnenje napiše na internetu. Now he knows how I feel. Sploh, kadar mu pritrdi natanko 35 ovac.

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 19:42

    @Mojo, lahko nabijaš neumnosti kolikor hočeš, lahko cviliš, ker ne smeš več vleči čikov po beznicah, kar naj bi bila kar zarota proti vam, zabave željnim in svobodomislečim arogantnežem in lahko tuliš, da sem privoščljiv idiot in ovca, ki se ni sposobna zabavat.

    Ampak veselja, ker so dečka ubili, mi pa ne podtikaj!!! Sram naj te bo. Pričakujem opravičilo.

  • Odgovori Mr. Mojo 20. 1. 2008 at 19:51

    @chef:
    Nikoli nisem rekel, da se nisi sposoben zabavat. Ravno nasprotno, očitno te zaprtje Globala zelo zabava, torej to ne drži. Če pa si pred tem “b il za Global prepričan, da bo slej ko prej propadel, potem pa razočarano ugotavljal, da je slovenski okus, sploh ob pomanjkanju normalnih diskotek, na tako nizki ravni, da se je zdel Global še kar v redu.”, verjamem, da je bilo veselje še toliko večje. Hja po začetnem razočaranju je veselje

  • Odgovori Mr. Mojo 20. 1. 2008 at 19:53

    Ops, napačna tipka. Torej – Po začetnem razočaranju je bilo veselje najbrž še toliko večje, nedvomno.

  • Odgovori chef 20. 1. 2008 at 20:00

    Veš kaj, tvoj blog je dovolj, ni ti treba še na mojem dokazovat, da si jebeni kreten. Se bom raje zadržal, da ti ne natrosim kaj vse si še mislim o tebi, pa se poskusi še ti, če se že ne misliš opravičiti.

  • Odgovori ponpet 20. 1. 2008 at 20:04

    chef, tole se spreminja v običajno prepucavanje, zato sam tebi sam še tole:

    so what, kaki tipi hodijo kam? sej teb ni treba, če ti grejo na živce. vem pa, da je dosti ljudi (na njih sem mislil, kos em napisal “ruralci”), ki “razmišljajo” nekako takole:

    • “joj ,jaz ne bi nikoli šel v ta lokal, ker X, Y ali Z” (od poscanih skretov do zanič muzike do bebave klientele).
    • “tipi, ki hodijo v ta lokal, so itak A, B ali C”(od zajebanih čefurjev do skinov do hipuzlov do otrok itd.)
    • jaz ne razumem, kako lahko ti tipi hodijo v ta lokal”

    in iz tega potegnejo sklep:

    • “naj čimprej ta lokal nekdo zapre! kje je policija (morala, cerkev, zdravstvo, inšpekcija …)?!”

    hecno – ta linija razmišljanja vedno bolj učinkuje. to men ni kul. teb pa (sklepam) je – ker so tokrat slučajno uspeli zjebat lokal, ki ti je “oduren” in v katerega so itak hodil “zajebani čefurji”, “kreteni” in “kvazi elita”. zgleda, da nisi nič od tega 😉

  • Odgovori Si. R. 20. 1. 2008 at 22:12

    Chef, zakaj tak gnusni odpor? Si šel kdaj tja, pa s trdim domov, te je motil estetski vtis, ali zgolj to, da se ljudje tam zabavajo tako, kot se ti ne (bi)?

  • Odgovori Si. R. 20. 1. 2008 at 22:19

    Evo, lahko odpremo novo debato – zakaj se ljudje v sodobnem svetu pogosto radi definirajo s tem, kaj jim ne paše in gre na q-rac?

  • Odgovori Simon 20. 1. 2008 at 23:56

    Citiram: …, ki so se režali samo, če je bila čefurka, ki je vstopala, voljna za krajši primitiven flirt. Ste kdaj na Animal planetu gledali, kako se osvajajo opice? Potem veste, kaj mislim.

    g. Chef, za nekaj podobnega, kot je vaša neprikrita in brezsramna primerjava čefurk z opicami, so k nam preko Atlantika (šlo je omenjanje temnopoltih v podobni navezi) že priletele tožbe. Upam, da se bo kakšna “čefurka” opogumila in vas tožila za seksistično razpihovanje etnične nestrpnosti. Če ne zaradi drugega, že zato, da popestrimo dogajanje po otvoritvi leta “medkulturnega dialoga”.

  • Odgovori Simon 21. 1. 2008 at 0:12

    Citiram: kako se osvajajo opice

    No, zdaj vemo, kako se osvaja varnostnike …

    Ne se sprenevedat!

  • Odgovori Simon 21. 1. 2008 at 0:16

    Citiram: če se pa ti vtakneš v vsako podrobnost in fantaziraš po svoje, je to tvoj problem

    Hudič se skriva v podrobnostih in te povedo vse o tebi.

  • Odgovori pijanec 21. 1. 2008 at 0:24

    Morem priznati, da se strinjam s ponpetom, mojotom, Si.R in podobno mislečimi. Sodobni človek misli, da če mu kaj ne paše, da mora obvezno tolči po tem. Isto kot na televiziji. Namesto, da bi prešaltal, teži naokoli in kliče na televizijo, kaj si dovolijo. Izbire je polno, pač greš tja/izbereš tisto, kjer ti je všeč.

    Najbolj pa mi grejo na živce razni eni, ko težijo, koliko bi morali biti ljudje stari, da smejo piti, da smejo iti v disko. A mi, ki se zdaj bližamo 30. letom, smo preživeli cele noči v diskotu s 15.leti, alkohol so nam postregli kdaj smo hoteli (žganje tudi če si bil star 10)…in smo zdaj zaradi tega slabši, manj uspešni ljudje? Velikokrat so najbolj problematični oni, ki jim mamice ne pustijo se takniti piva do 18.leta…ti delajo največ težav, tako pri nas kot v tujini.

    Problem današnjega človeka je, da se več ne ve zabavat (zato sam najrajši hodim v podeželske diskote, kjer ni primitivcev, ki težijo) in da samo teži in išče, kje bo kaj narobe in drugače z njegovimi predstavami, da se bo na koncu lahko zgražal. Isto kot na dopustu z agencijo – prečekira vsako alinejo in preveri, če se kaj ne sklada, da bo težil agenciji celi teden, namesto da bi užival v dopustu.

    In ja, danes se precej manj pije. Včasih se ga je cela družba -kamorkoli si šel- napila. In se je pelo in plesalo celo noč. Danes je vsaj polovica v vsaki družbi PREFINA za tudi kakšen požirek piva in potem iščejo zgoraj napisano (praktične izkušnje s takšnim folkom). Kajti glavna zabava danes je opravljanje, zgražanje in hlinjenje lažne morale…

  • Odgovori simonarebolj 21. 1. 2008 at 0:30

    @Mr.Mojo in ponpet:

    Obstajajo ovce, ki so kar po difoltu za. Obstajajo pa ovce, ki so kar po difoltu proti. Isto sranje.

    Anyway. Tukaj se mi zdita pač malo preveč otročja. Od kod ideja, da odobravajo zaprtje Globala isti ljudje kot ne marajo Metelkove, Trnfesta in zagovarjajo radikalen protokadilski zakon. Prosim statistiko! Namreč jaz že nisem eden izmed teh in še mnogo meni podobnih poznam. In sploh ne gre za všeč ali ne všeč. Sicer odobravam tudi svobodno izražanje mišljenja o všečnostih … če so slabo argumentirana, so pač drek, če so dobro, so zanimiva.

    Kakor koli … nikakor ne zastopam purizma, prav gotovo pa ne nameravam zaradi tega postat ovca, ki tuli za vsako ceno proti.

    Problem Globala ni v tem, ali je komu všeč, kakšni ljudje so se tam zbirali in kaj so počeli (čeprav je klima vedno posledica, kako je lokal zasnovan, v kakšne ciljne skupine ljudi), ampak v tem, da ta lokal ni skrbel za varnost, pač pa je sama varnost skrbela za nevarnost. In to v zavezništvu z vodstvom, ker ne eni ne drugi niso imeli čistih računov. Zato je prostor predstavljal nevarnost za obiskovalce in zatočišče za primitivce, ki so tam pumpali svoj ego. Pri tem pa ne moreš samo zavriskat, jah, pa ne hodi tja noter. Prosim??? Saj za stvari, ki so se dogajale v tišini pred javnostjo, lahko sploh vedel nisi. Prišel si pač na drink. Enkrat ali večkrat, potem pa je lepe noči počilo. V tem lokalu namreč pri smrti tega fanta ni počilo prvič. Po tem dogodku so se razgalile še druge prijave in zgodbe, ki so bile zatuškane zaradi strahu. Prebutali so še dva fanta in eno dekle. Vse maslo varnostne službe. Na drobno pa je pokalo kar naprej. Prijavljeno je bilo še eno posilstvo s strani natakarja, ki pa se je zavozljalo ob stotih verzijah zgodbe. Dejstvo pa je, da naj natakar tam streže in ne fuka gostje … hehehe …

    In ob tem pač ne moremo zinit samo, da tak je pač ta lokal in pika, smola, ker nimajo ti mladi kam drugam hodit v tej nočnega življenja opustošeni Ljubljani, pa jim pustimo enega takega po mafijsko nevarnega. Nek se prepucavajo, če pa na poti kakšen nevednež faše, pač, smola. Halo??? Nočni lokal tega tipa je dolžan poskrbet za osnovno varnost in ustrezno postrežbo!!! V kolikor gre za zbirališče nekih gengov, ki so povezani z varnostno službo, ki sama tam funkcionira kot oblastniški geng … Hej!!!! Pri taki neorganizaciji in rasturu je en večerni obisk za pizdarijo lahko povsem dovolj. In šlo je za nočni klub z velikim profitom, s prestižnim (čeprav, valda, kmetavzlarskim) imidžem, to pomeni z navitimi cenami postrežbe. V takem lokalu se mi ne sme zgodit, da me kelnarji obravnavajo kot zadnjo kurbetino, še manj, da me varnostnik sklofta!!! In to seveda brez ustreznih papirjev. Nek kvazi mačo, ki dela na črno in ga armada ne najde več, ko spizdi. To dejansko je problematika, ki sega v odgovornost ministrstva za notranje zadeve. Simpl.

    In seveda bi v lokalu s prestižno naravnanim ciljem za klientelo pričakovala temu primerno prestižne sanitarije … hehehe … Na Metelkovi grem pa raje scat v grmovje kot na tiste kahle. Ampak temu primerno je tudi vse ostalo usklajeno. To je jasno.

  • Odgovori pijanec 21. 1. 2008 at 0:37

    No, pa še to. Zaradi tega, zadnji čas popularnega, mestnega folka, ki rad moralizira, smo mi na vaseh ostali brez vseh veselic, piknikov in šotorov za pusta. Ker seveda ne bo nihče pod maskami ali na nogometnem igrišču iskal folka pod 16 let po polnoči, ker ne bo nihče najemal 100 varnostnikov, če lahko za varnost enakovredno poskrbijo vsaj toliko močni zastonjski kmečki fantje in ne bo nihče najemal 100 predragega različnega folka, če so ljudje na vasi pripravljeni delati zastonj.

    Zabava je v naši državi v zadnjih 4 letih zamrla. Ni čudno, da se je folku zmešalo in da je mladina rajši na drogah.

  • Odgovori simonarebolj 21. 1. 2008 at 0:54

    Aja, pa še to. Varnostne službe bi morale skrbet, da fajte preprečujejo in ne, da jih podžigajo. Žal pa sem bila v preteklosti priča dvema dogodkoma, ko so na rob smrti razbili fanta zunaj lokala. Eldorada. Isto sranje. Sistem gre tako. Varnostnik vzame na piko gosta, prijatelji, ki so noter kao civili, ga zvlečejo ven na pločnik in razbijejo na mrtvo. Varnostniki, ki niso zadolženi za varnost na pločniki hihitaje gledajo prizor. Post festum nihče ni nič videl. Vodstvo lokala o ničemer nič ne ve. Vsi pa mastno služijo in zganjajo teror. Ne, sem proti lokalom, ki funkcionirajo na tak način in sem proti, da se nad varnostnimi službami ne poostri nadzora. Kdor fura lokal, s takimi varnostniki, ki po možnosti brez ustrezne usposobljenosti delajo celo na črno, naj mu ga zaprejo, in to takoj. Sem pa za nočno življenje in različne nočne lokale, kjer je poskrbljeno za osnovno varnost, z usposobljenimi redarji, ki tudi obstajajo.

  • Odgovori pijanec 21. 1. 2008 at 0:56

    Včasih so bili nočni lokali brez varnostnikov…še kakšnih 8 let nazaj vsaj v našem koncu, pa ni bilo nikoli kakšnih omembe vrednih ekscesov. Zdi se mi, da so varnostniki samo poslabšali situacijo 🙂

  • Odgovori simonarebolj 21. 1. 2008 at 0:57

    @pijanec:
    Hahahaha … Daj no daj. Tisti šotor za pusta pa že lahko postavite s klenimi kmečkimi fanti na straži. Dragi pijanec. Vse bo še dobro.

  • Odgovori buhtl 21. 1. 2008 at 1:39

    Veselit se, da je neki “crknlo”, je zgleda res popularno, glede na čestitke tuki. Center Ljubljane bo zdaj očitno bogatejši.
    Lastnik si je sam kriv. Ni mi jasno, zakaj ni za dva tedna zaprl, ko je videl vse tiste sveče. Malo bi “preuredil stole”, zamenjal to in ono in gala odprl nekaj novega (lahko tud “kao novega”, stvar njegove odločitve), pa bi šla stvar naprej.
    Sam pol bi nažalost ostali brez te z jebenimi kreteni in čefurji bogate debate. Ki največ pove ravno skozi te “dodatke”.

  • Odgovori ponpet 21. 1. 2008 at 2:05

    @simona rebolj:

    global je zaprt

    morilec ne

    strasti nekaterih so potešene

  • Odgovori simonarebolj 21. 1. 2008 at 2:57

    @ponpet:
    Tako je. Ker vodstvo Globala ščiti morilca. Ščitilo ga je že od vsega začetka, ker je zaposlovalo in dopustilo takšno delovanje kluba. Incidentov notri je bilo na kupe. Pod blogom Iztoka Gartnerja, ki ga je ves vesel linkal tukaj zgoraj in je enakega mnenja kot ti, se je znašla še ena izpoved, ki je identična sistemu, ki sem ga opisala … s civilnimi prijateljčki, ki opletajo z nožiči in pištolcami.

    Zato je zdaj vodstvo Globala pod lupo. In zato je Global zaprt!!! Res, da je grozno, ker je tako delovala zadeva že prej, tudi po nekaterih drugih klubih in je moralo prit do radikalne smrtne žrtve, da se je nekaj zganilo. To je grozno.

    Naj se Global odpre ponovno. Ampak ne s tem vodstvom in ne s takim vodenjem. Pravzaprav bi se morali razburit nad temi, ki so s takim načinom vodenja lokala povzročali žrtve, povzročili smrt in zaprtje lokala. In tukaj so strasti teh ali onih povsem irelevantne. Zanimive tako malo … za kafičarsko debato o takih in drugačnih nestrpnostih.

  • Odgovori chef 21. 1. 2008 at 7:09

    Moj stil pisanja je pač tak, da v prvem delu kar se da plastično prikažem lastno dojemanje problema, ki sem se ga lotil, kar je seveda moj subjektivni pogled. Na koncu pa poskušam zaključiti in bistvo mojega pisanja se skriva v četrtem odstavku.

    Očitno tega marsikdo ne razume, zato sem ves vesel, ker vsaj Simona skapira, da je prvi del tak samo zato, da se prikaže razkorak med dejanskim in prikazanim, takim, kot so oglaševali z, recimo, “Safe nas mestom”. Kar je potem izkoristil nek umetnik in po LJ polimal nekaj tovrstnih lakatov.

    Se je naslajal? Ne! Izrazil se je, in to prekleto dobro. Pokazal je, kakšen je bil Global v resnici.

    Če bi malo bolj pizdili že preden so fanta umorili, bi morda Global zaprli prej, ali pa vsaj zamenjali varnostno službo (kar se, zaradi mafije, verjamem, ne bi zgodilo). Ampak ne, raje bodimo tiho, ko se svinjarije dogajajo, stran poglejmo, če nam kaj ne paše, pa bo!

    In ja, če bi Global propadel takrat, ko sem upal, da bo, bi bil danes živ eden več in polomljen kakšen nos manj. To s privoščljivostjo nima opraviti ničesar!

    @Si. R.: lepo, da te skrbi za moj penis, ampak od tam sem tudi že šel z mehkim spat, če je seveda to definicija uspešnega moškega.

  • Odgovori kalbo 21. 1. 2008 at 9:50

    Pa sej Global ni edina usrana kvazi visoka diskoteka v Ljubljani. Včasih je bil As, pa Eldorado, pa še polno ostale navlake.

    Mi smo lepo žural na kmetih, vsako soboto smo se napokal v avtomobile in gasa v pivnico malo naprej od Mirne, potem pa v Afriko v Trebnje. Tam je bil taprav pristen žur, ni blo naduvanih redarjev, butastga vzvišenega Ljubljanskega folka, pa še punce so ble taprave.Včasih smo kar ostali v pivnici in tolkli polke z takimi puncami, ki jih v Eldoradu nisi srečal nikoli. Ni blo posranih čefurskih pozerjev, ki so se naučili krožnega, pol so pa teili folku po Ljubljani, pa še na kako veselico smo tako usput zašli. Pol so seveda odkrili Afriko Ljubljanski čefurčki in kaj je blo…štala.

  • Odgovori Whiskey 21. 1. 2008 at 9:51

    @Heni: to so bili čisto drugi cajti. No, tudi v M-klubu je bil včasih kraval. Če se še dobro spomnim, je nekdo za pustno rajanje prelestni obiskovalki zažgal (ožgal) lase. In iz tega je ratal cel džumbus. Rudi Roudi znani metalec policijskih šapk v Ljubljanico ždi večinoma po arestih. Se še spomniš na našemu koncu znano bando “brača Dalton”? 🙂

    @Chef: če ti je/bil Global tako oduren, zakaj si sploh trikrat zašel vanj? Jest se takim beznicam enostavno izognem.

  • Odgovori kalbo 21. 1. 2008 at 9:52

    Pa še to. V Afriki nam je po pokozlanju pol šanka padel skupaj kolega. Redar ga je vsega pokozlanega lepo nežno nesel ven in ostal z nami zunaj toliko časa, dokler ni kolega oživel, pol nam je pa lepo prijazno rekel, naj ga le domov spravimo. V Globalu bi ga pa nabunkali.

  • Odgovori putk 21. 1. 2008 at 10:19

    @nada
    mladino v BTC?
    meni pa se to zdi popolnoma nesprejemljivo. Zakaj bi center dogajanja selili kam, naj bo pomešan z vsakodnevnikom in nami vsemi. Del svobode je to da si lahko sam, vendar je drugi del, da si lahko s komer hoces. In ce izrinemo mladino na obrobje mest, prvo kar izgubimo je kontakt z njimi. in s tem tudi s sabo. saj stars ne more funkcionirati dobro v svetu, ce je njegov otrok kdo ve kje in dela bog vedi kaj. Sprejeti je treba mlado kulturo, in tudi (za ta stare) prilagajati se je treba!
    Ideja pa da bi mlade zaprli v nakupovalne centre pa mi je naravnost odurna.
    Ze iz casov, ko sem te stvari gledal na ameriskih filmih!
    Ampak global je se naivna cvetka glede na to, kaj nas se caka. Saj je jasno, kam pelje pot. Do cimhitrejsegazasluzka. Se toliko bolje, ker smo ze kolektivno ‘zapufani’ tako da delamo za nazaj.
    Mafija pa itak da drzi v rokah vse kar vlada ne, saj je drzala se od prej.malemu cloveku pa bolj malo ostane, se prav posebej, ce dobi kaj vec in se prva dva takoj usedeta nanj.

  • Odgovori Whiskey 21. 1. 2008 at 10:30

    V Btc je obratovala diskoteka Dakota katera je že zdavnaj zaprla svoja vrata.

    Kako s čefurji je pokojni Ježek lepo povedal z navito podgano.

  • Odgovori ponpet 21. 1. 2008 at 10:46

    @ simona: iztok ni enakega mnenja kot jaz. in nisem vedel, da je vodstvo globala v kazenskem postopku zaradi ščitenja morilca. če je tako, potem je seveda vse drugače … in lepo, da sva midva enakega mnenja: naj se črna luknja razvrata in nemorale odpre, ogorčenim in razžaljenim navkljub.

  • Odgovori HENI 21. 1. 2008 at 14:57

    @Whiskey, spomnim se ……dekle , mislim da ji je bilo ime Rebeka je potem v bolnici umrla zaradi hudih opeklin. In kakor vem ji je nekdo sredi discoteke z vžigalnikom prižgal slamnati pustni kostim, ki se je v trenutku spremenil v baklo. Pa niti ne vem ali je potem kdo odgovarjal za to dejanje ( saj to je bil v bistvu naklepni uboj )V “M”-u so se pizdarije začele dogajati potem ko so vanj začeli prihajati romi. Ne vem točno, ker jaz potem dol nisem več zahajal.
    “Brače Dalton” iz našega konca se spomnim, pa so bili vseeno bolj originalni kot današnji “Daltoni”

  • Odgovori bole 21. 1. 2008 at 18:39

    Varnostniki so itak povsod primitivni čefurji, ki so najbolj veseli, če kakšnega močno na gobec kresnejo.
    P.S.: Klub “M” je še! Smo ga lani za 1 noč najel…

  • Odgovori simonarebolj 21. 1. 2008 at 23:45

    @ponpet:

    Hehehehe … no, ni ravno tako formulirano … Scena je pač podobna Lipa fjasku. Neurejeni papirji, delo na črno in posledično meka za mafijska posla in fletne fajt žurke. Nima veze.

    Kar se tiče črne luknje razvrata pa … jah, naj se že odpre, no. Če jo najdeš pred mano, me, prosim, obvesti. Pridem pogledat. V Sloveniji sem do zdaj opazila samo neke mizerne poskuse. Baje se imajo v Beogradu bolj fajn. Mislim … Slovenke … hehehe …

  • Odgovori Ana 21. 1. 2008 at 23:55

    res je, Simona :mrgreen:
    (koment na zandji stavek)

  • Odgovori chef 22. 1. 2008 at 6:50

    @Whiskey: Ker sem idiot. Zato.

  • Odgovori Whiskey 22. 1. 2008 at 8:48

    @Heni: vem, da se je govorilo, da je ubožica podlegla. A se je to zares zgodilo? Meni se je bolj zdela ta novica kot cenena reklama. Da so cigosi tudi noter zahajali? Nikoli nisem bil v M-u – je bil preblizu 🙂 S paralelko smo se več dobivali v Lee-ju 😉

    @Chef: ko boš naslednjič dal za en per, te še potolažim 🙂

  • Odgovori Mateja 22. 1. 2008 at 9:41

    Zdej ti isti primitivci hodjo v Bachusa… A sm sploh prov napisala?

  • Odgovori majakrizaj 23. 1. 2008 at 21:19

    Zakonodajo uredit in kazni poostrit! se ne spomnim da bi kakšnega mladeniča varnostnik ubili v ali pred discom v Parizu, Londonu ali Madridu……

  • Odgovori erik 25. 2. 2009 at 19:01

    Namesto zgražanja, sestavite poslovni načrt in odprite spodoben lokal za spodobne goste. Nekaj idej: vstop le z osebno izkaznico, pes izurjen za iskanje drog pri vhodu, urejena požarna varnost, sterilno čisti veceji,…

  • Komentiraj