Pred Alpami

Po tednu dni odmora, ko se kolesa nisem niti dotaknil, sem se na klance peljal tako dobro in s takšno lahkoto, da me je zagrabil olimpijski duh. Popadla me je želja po dirkanju in Maraton Alpe se je zdel kot nalašč. Konec koncev se spodobi najlepši in najtežji slovenski kolesarski maraton prevoziti tudi na tekmovalni dan.

Motivacija?

Svarila, da človeka kar samo od sebe potegne v vrtinec treninga, jemljem precej resno, a vseeno sem se poskušal lotiti zadeve strukturirano. Imel sem še dovolj časa za tri treninge intervalov na kakem zakotnem klancu, kjer me ne bi nihče videl.

Ampak takoj, ko sem si zastavil cilj, me je motivacija minila. Motivacija za trening pa sploh.

Toliko o tem, da si je treba za uspeh v rekreativnem športu zastavljati cilje.

Vozil sem se brez vsake pameti, tako da ni bilo od vseh kilometrov nobene koristi, kaj šele napredka. V bistvu sploh nisem veliko kolesaril, če že, pa sem zabijal čas z norenjem tiste vrste, ko niti ne napreduješ niti ne počivaš. Pa še užival nisem kot bi se spodobilo za nas, bolj panoramske kolesarje.

V več kot treh tednih sem na kolesu samo enkrat sedel več kot štiri ure, edina načrtovana daljša tura pa se je končala že po petnajstih kilometrih. Teden dni pred Alpami je na Ulovki prišlo do neizbežne ugotovitve, da so od forme ostale samo še izstopajoče žile. V torek sem skušal rešiti kar je bilo sploh mogoče rešiti, a se je pojavilo več vprašanj kot odgovorov – bi zapisal kak športni novinar, ki bi rad izpadel pametnejši.

Top material

V nedeljo se bom moral zanašati predvsem na talent. Za teh 130 kilometrov ne želim porabiti več kot štiri ure svojega dragocenega časa. Vsekakor pa bom imel odlično opremo. Vse na tem kolesu sodi v kategorijo najboljša roba. Sedem kilogramov aerodinamike.

Specialized Venge

Foto: Valentin Rapp

Ob ceste se vam splača priti že zato, ker bo to premieren nastop novega Vengea na slovenski amaterski sceni. Na dirki Po Sloveniji so ga sicer že vozili … pa so jim ga menda ukradli, sem slišal neuradno. Prve testne kilometre sem z njim sicer naredil že v Innsbrucku.

Novi Venge

Foto: Valentin Rapp

Veseli me, da je organizator – kot eden redkih – startne številke na kolesu predvidel pod sedežem. Deset točk! Če me namreč kaj odbija pri amatersko-rekreativnem cestnem dirkanju, so to startne številke, obešene na krmilo. Človek si kupi najbolj aerodinamično kolo na svetu, ki je videti kot da sploh nimam kablov, potem pa naj bi vse pokvaril z deset krat dvajset centimetrov velikim kosom plastike?

Aerofly 2

Foto: Valentin Rapp

Skratka, nice touch!

Zdaj moram dobiti samo še zanesljivo ekipo, lahko je enočlanska, ki mi bo na Pavličevem sedlu podala musette z bidoni. Enkrat ali dvakrat letno, ko dirkam, mi res ni do ustavljanja.

Prejšnja objava Naslednja objava

10 komentarjev

  • Odgovori Anonimno 8. 7. 2018 at 18:29

    Čestitam za dober rezultat. Očitno le nisi tako zelo slab 😉

  • Odgovori Paternina 9. 7. 2018 at 7:51

    Ko Valjavec. Bolj ko jamra, hitrejš gre

  • Odgovori Anonimno 9. 7. 2018 at 9:00

    Kolko pa kaj košta takale mrcina… komplet opremljena kot je tu predstavljena?

  • Odgovori Afna 9. 7. 2018 at 9:08

    Je prilepil link v prispevku…

  • Odgovori Anonimno 9. 7. 2018 at 9:44

    aha… cca 10,5 euro jurčkov… sitnica!

  • Odgovori Matej Zalar 9. 7. 2018 at 10:45

    Po pravici povedano in z vsem spoštovanjem, marsikoga verjetno tudi ni bilo na startu, ampak mislil sem, da je amaterski vrh vseeno malo širši. Tako je pa evidentno, da se mnogi zelo dobro peljejo na klanec, to pa je tudi vse. Kolesarstvo, tudi amatersko, je vseeno kompleksen šport, ki zahteva kolikor toliko kompletnega kolesarja. Treba je priznati, da bi bil precej slabši, če ne bi ujel na spustu s Pavličevega sedla precej velike skupine, ki se je organizirala kolikor toliko korektno. Če bi se organizirala še bolj, bi zagotovo ujeli še vsaj štiri pred seboj, ampak ko človek vidi, da spredaj dela mogoče 6 kolesarjev, drugi pa ne, ne ker ne bi mogli, ampak ker nočejo, se vsak pameten lepo postavi zadaj in se začne ukvarjati s čevlji ali s prehranjevanjem, takoj ko pride na peto ali šesto pozicijo.

    V glavnem, jaz sem kar užival v dirkanju, takih tekem bi moralo biti pri nas 5 do 6 pa bi lahko govorili o neki normalni sceni.

    Mrcina bo menda pri nas koštala 11 jurjev. Z vključenim Specializedovim powermetrom.

  • Odgovori Gasper 11. 7. 2018 at 8:37

    Matej kako je bilo na dirki? Kaksen cas, problemi… mene je presenetilo najbolj koliko res amaterjev je bilo v skupini, sicer bolj zadaj, vseeno. Zavaljeni atiji v poznih 50, 60 letih, mamice za na njivo ipd.. Skoda, ker si se nekaj let nazaj videl notri res profi amaterje in se jaz niti letos nisem upal prijaviti. Ceprav prelaufam maraton v dobrih 3 urah.

  • Odgovori NatasaPr 11. 7. 2018 at 9:38

    Sem šla firbcat rezultate. Čestitke, kolo mora bit res dobro, glede na tvojo samokritiko tukaj 😉

  • Odgovori Matej Zalar 11. 7. 2018 at 9:51

    Nekaj sem že napisal za Bicikel. Upam, da mi danes uspe napisati še za blog. Da pride na maraton staro in mlado, suho in debelo, moško in žensko, je seveda krasno! To pomeni, da se kolesarska rekreacija normalizira. Ker to, da pridem v cilj v času 3:42:11, ni najbolj normalno.

    Če pretečeš maraton v treh urah, boš seveda zgledno odpeljal tudi Maraton Alpe, je pa seveda kolesarstvo nekaj čisto drugega kot tek, kjer si lepo naštelaš tempo 4:20 in tečeš.

  • Odgovori Matej Zalar 11. 7. 2018 at 10:02

    @Nataša: Hvala. Kaj vem … mislil sem, da je amaterski vrh širši. In če ne bi bil tako dober na spustu, bi bil vsaj pet minut bolj zadaj.

  • Komentiraj