Postal sem eden tistih, ki nosijo trenirko

Seveda se nimam za odlično, ampak kvečjemu povprečno oblečenega, še manj se mi ljubi ukvarjat z oblekami pogosteje kot samo mimogrede, ko je nujno. Spoštujem pa nekaj pravil. Razen klasičnih modnih failov kot so nepravilne kombinacije belih nogavic/temnih hlač in rjavega pasu/črnih čevljev in obratno, si nikoli ne bom privoščil še nekaj neumnosti, ki jih sicer redno srečujem na ulici. Brez dvoma je ena hujših kravata na srajci s kratkimi rokavi. Ne samo, da je videti trapasto, tega tudi sicer ne razumem – zakaj bi hotel trpet s kravato, če je tako vroče, da ne vzdržiš niti v kakovostni srajci z dolgimi rokavi? OK, morda dress code ali interna pravila oblačenja zapovedujejo kravato, ampak brez dvoma se je treba držat tudi (ne)pisanega pravila, da srajca s kratkimi rokavi in kravata pač ne pašeta skupaj. Drugič, nikoli ne bom nosil Crocsov. Morda japanke ali kako drugo reč tega proizvajalca, nikakor pa ne tistih gumijastih cokel. Morda so res udobne, morda je material res top shit, ampak zadnjih 28 let dobro shajam tudi brez tega gravža in bom tudi v prihodnje. Crocse odpustim ljudem določenih poklicov, ki so veliko na nogah, in ljudem v kampih oziroma na morju – nikakor pa ne tistim, ki se s tem primajejo v mesto. Nalašč nisem kupil Crocsov, temveč neko plastik-fantastik Tevo. S tem grem do špajze ali kontejnerjev v bloku ali od stanovanja do avtomobila, če grem recimo v hribe, izjemoma jih imam tudi v kakšnem kampu.

In potem sem dobil Pippo.

In potem sem začel nosit Teva šlape vsepovsod.

In potem sem začel nosit še trenirko.

Ob tem sem se zgrozil, saj sem imel nekoč trenirko izključno za domačo rabo in sem ter tja še za šport. Imam samo ene hlače, modre, ker več enostavno ne potrebujem. Samo izjemoma sem šel z njimi do kontejnerjev, če sem imel čistilno akcijo, sicer sem se preoblekel. Danes zjutraj pa sem šel tak celo v bufet. In v pekarno. Tri ali štiri ulice daleč stran. Kot da bi bil iz Jesenic! In kot da to ne bi bilo dovolj, zraven nosim razvlečene majice za na metlo.

Razlog za povožen princip je preprost, ne pa tudi dober … ker je tako praktično. Naj to ne bo izgovor, ampak z majhnimi kužki je živo sranje. Zdaj je sicer bolje, ampak prvi teden ali dva se med peto in sedmo zjutraj začne z razgrajanjem po kletki. To v polsnu povzroči paniko. Lastnik malega kužka v trenutku navleče prvo, kar mu pride pod roke in s psom v naročju oddrvi ven, da ne nastane luža že v stanovanju, na hodniku ali, kar je najhuje, v liftu. Odzivni čas od trdnega spanca je neverjeten. Zombi, ki je še pred eno minuto trdno spal v gatah, se zdaj maje po nekaj kvadratnih metrih travnika.

Z odpetim šlicem.

Ko se mi je to zgodilo večkrat, in to na frekventni točki, kjer hodi na avtobus polovica Viča, sem začel raje oblačit trenirko ali Adidasove hlačke (telovadke). Videti je proletarsko, ampak vsaj šlica ne pozabim zapret.

Ko bo pes starejši, obljubim, da se bom poboljšal!

Še fuzbalerji pridejo na zborovanja v gvantih, čeprav bi jim morda res bolj pristajale trenirke. Trenirka pač ni za nikamor drugam kot za šport.

Za bonus dodajam še nekaj fotk najboljšega psa na svetu:

Prejšnja objava Naslednja objava

62 komentarjev

  • Odgovori peter filec 26. 7. 2011 at 18:07

    No, vsak se obleče, kakor mu paše, sam kroksov pa tud js ne prenašam.. zdi se mi kot neko obuvalo za na vrt.. trenerko pa res uporablam za šport in za doma – nudi določeno udobje, ni pa za pred ljudi..

  • Odgovori Uros 26. 7. 2011 at 19:56

    “Brez dvoma je ena hujših kravata na srajci s kratkimi rokavi.”

    Tole podpišem!! Ne vem komu ni jasno…

    Zadnjič ko je bla tista huda vročina pri nas in v sosednjih logih tudi, je po tv govoril en “Taljanski macho” in izjavil da tole je pa cist prevroce, da je moral reklc slečt… (Še vedno je bil zakravatan, srajca pa seveda z dolgimi rokavi, nezavihanimi…!!! op.p.)

    Drgač pa “kroksi” so tud meni no go!

  • Odgovori barbara 26. 7. 2011 at 20:41

    Am, ko bo pes starejši se bodo take scene dogajale ob treh zjutraj, ko bo panika drugačne vrste. Me zanima kaj boš takrat nase navlekel, ker pri tisti paniki imaš definitivno hujše za spucat kot pri lužici :). Je pa dobra stran, da ob treh zjutraj ljudje ne čakajo množično na bus :D.

  • Odgovori naključnež 26. 7. 2011 at 20:48

    Tudi sam se v trenirki počutim odlično samo doma, ampak ne vidim problema, zakaj ljudje tega ne bi nosili tudi v javnosti. Sam teh plastičnih šlapov ne obrajtam, ampak če se z njimi nekdo pojavi v mestu med ljudmi (tudi na poroki sem že videl!), ga jaz ne obsojam, ampak po eni strani občudujem to flegmatičnost, kako da mu ni nelagodno…ker meni bi bilo zelo. Če nosečemu ni neprijetno, mene potem sploh ne moti, kaj ima na sebi.

  • Odgovori Butec 26. 7. 2011 at 20:53

    No,zdaj si pravi chef – our !

  • Odgovori mumbly 26. 7. 2011 at 20:57

    Gledam fotke, berem tekst in mi nikakor ni jasno zakaj, hudiča, rabiš tega psa na Viču, v bloku. Se počutiš bolj varnega? Ti je dolgčas, ker si samski? Najprej sem pomislil, da potrebuješ psa, da bi se te folk bal, ampak sodeč po zadnji sliki, te potrebe nimaš. Psička se mi zdi prav luštkana.:)

  • Odgovori rega rega 26. 7. 2011 at 20:58

    Za napisano o kroksih in ostalo v zvezi z oblačenjem/obuvanjem se podpišem.
    Tamala je pa čudovita. Sem ti fouš! 🙂
    Sama imam 9 let starega bokserja…se še spomnim kako je dišal ko je bil majhen, smrčal v naročju 1000km vožnje do doma.

  • Odgovori kruhinmleko 26. 7. 2011 at 20:59

    to je vse top šit roba!! zagovarjam na celi črti.. zakaj bi mogu dobr zgledat za folk če se ti sam udobno počutš v temu.
    priznam pa da, ko pretiravaš v trenerki, ker ti je preveč komot, morš uidt rutini in se začet oblačt kot normaln pajac (torej nekaj kar ni trenirka).

    je pa tok, sam uživam tako, da se iz službenih zaradi treningov preoblačim vsaj 5x na dan in je torej najlaže, če un cajt naokol skačeš v nečemu kar lahko nase navlečeš v 3s.

    velik ZA za trenirko!

  • Odgovori kruhinmleko 26. 7. 2011 at 21:01

    hahahaha, pisalna napača..

    je pa tok, sam uživam na ta način, da se iz službenih razlogov ter zaradi treningov preoblačim vsaj 5x na dan in je torej najlaže, če un cajt naokol skačeš v nečemu kar lahko nase navlečeš v 3s.

    me 4 preZidenT

  • Odgovori Matjaž 26. 7. 2011 at 21:42

    Zakaj meniš da bi kogarkoli zanimalo kako si oblečen?

  • Odgovori chef 26. 7. 2011 at 21:46

    Ne vem, zakaj menim, ampak zate se ne zmenim.

  • Odgovori Urška Sonček 26. 7. 2011 at 22:12

    Tvoja mala ima videti izredno podobno kletko, kot jo ima naš navihanček.

    Drugače pa presenetljivo mi takih težav (zbujanje sredi noči) nimamo, kljub temu, da sta oba stara 3 mesece. Jaz ga peljem ob 22ih na sprehod, naslednjo potrebo opravi okoli 6ih zjutraj (med nevihto je celo to prezgodaj).
    Upam, da se tudi nočni ritem vaše lepotičke hitro uredi. 😉

  • Odgovori Eva 26. 7. 2011 at 23:04

    Do solz si me nasmejal s tem prispevkom! :p

  • Odgovori M. 26. 7. 2011 at 23:50

    Hehe, ko bo Pippa večja, boš naokrog hodil ne samo v trenirki, ampak v umazani trenirki. Paše zraven k outdoor ukvarjanju s psom; pa k igri s psom; pa da ne govorim o cca. 8 mesecih na leto, ko vsaj na enem od treh dnevnih sprehodov dežuje. Takrat boš ali bentil, ker noben gtx ni vodoodporen več kot 2 meseca, ali nabavil, hehe, škornje. V primerjavi s škornji so kroksi modni zadetek, hehe.

    Meni je sicer to ljubši del življenja s psi, ker premakne fokus z biti dobro oblečen na biti funkcionalno oblečen. Aja, btw, tegale mamuta se ti bo kmalu zdelo škoda za norenja s Pippo, ker kakor koli obrneš, softšel več kot ene sezone sprehajanja psa ne preživi ;-). Še zlasti pa ne z bokserjem.

  • Odgovori pametnarit 27. 7. 2011 at 0:21

    Trenirka pa kroksi, top shit za domače udobje :mrgreen:

  • Odgovori kala 27. 7. 2011 at 7:38

    Če mi ne zameriš, s tem se le šopiriš.

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 7:42

    Kot pav!

  • Odgovori kala 27. 7. 2011 at 7:51

    En štos v zvezi s trenirkami. Fužine so največja olimpijska vas.Vsi hodijo v trenirkah in govorijo različne jezike.
    Sem pri zajtrku v atriju na Fužinah in želim dober tek tudi tebi v tem lepem jutru.

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 8:13

    Ful star vic.

  • Odgovori Daniel 27. 7. 2011 at 9:12

    Zelo dobro napisano, sam če bil jaz pisal tale blog, bi bil še precej daljši, ker poleg tega da sploh nisem trenirka fan in sem tudi doma v jeansu, je mojih top pet groz naslednjih:
    – crocsi definitvno na prvem mestu, ker nekaj tako groznega si lahko samo preko luže izmislijo
    – teva sandali (ne japonke, ampak tiste grozne zadeve z gumijastim podplatom in paščki, ki še za na plažo niso, kaj šele za po mestu)
    – dolge kopalne hlače kot nadomestek kratkim hlačam ( ko vidim kakšnega tipa v mestu oblečenega v to, bi ga najraje vrgel v Ljubljanico, če je že ready za plavanje)
    – moške 3/4 hlače (a res ni nikomur jasno da je bila to zgrešena modna muha enega poletja in da v teh hlačah zgledajo še manjši kot npr. v resnici so)
    – moške male torbice kamor naj bi stlačil denarnico, telefon in ključe (a ste mogoče mestni redarji ki pobirajo parkirnino, ker tako že zgledate)

  • Odgovori kala 27. 7. 2011 at 9:26

    Fužine so še mlade, stare komaj 20 in nekaj, vic pa je še veliko mlajši. (Seveda je odvisno kaj je za koga staro).

  • Odgovori lami 27. 7. 2011 at 10:09

    “Videti je proletarsko, ampak vsaj šlica ne pozabim odpret.” :)))))) verjetno zapret;)

    simpatičen zapis, sem se ful nasmejala
    pa ful ful ful luštna kužika-jst bi tud mela enga kosmatinčka, tudi če potem postane trenerka glavno oblačilo

  • Odgovori Davor 27. 7. 2011 at 10:46

    ha tudi sam imam isto zgodbo,še nedavno sem se preoblačil pa šel zgolj v pekarno ali trgovino za voglom;
    z psom dobiš mal več tolerance

  • Odgovori blup 27. 7. 2011 at 11:02

    haha, sam res – naslednja faza modnih kiksov, ki jih pes prinese s sabo, so skornji! ampak ni boljsega kot neovirano in neobremenjeno laufat po blatu in luzah s psom 😀

  • Odgovori jesus 27. 7. 2011 at 11:14

    glede na zadnjo sliko bi se jaz na tvojem mestu za nekaj časa odrekel kebabu in dunajskim zrezkom haha

  • Odgovori donnika 27. 7. 2011 at 11:52

    Najboljše branje za zamorjene dneve zadnje čase :P…hahaha svaka čast 😛

    Odkar imam bokserko, sem se še kako nehala obremenjevat kakšna hodim okrog, ker sem tako in tako po 5 minutah sprehodam umazana do zadnjega kotička…da ne govorim ko je dež 😛
    Pa eno vprašanje čist mimo…kakšno dimenzijo boksa imaš, meni se zdi da je ogromen? Moji bo pomoje vsak cajt naš obstoječi premajhen…

  • Odgovori kalbo 27. 7. 2011 at 12:30

    Jest pa recimo zelo težko gledam moškega v kavbojkah, al pa v ful hudih modnih kratkih hlačah (letos so obvezno karo) in v japankah. Pa une usnjene še nekak so, sam ti butlji hodijo v najcenejših japankah iz štantov na morju. Ko to vidim pa mene srat pritisne. In, se nej na glavo vržem ob vsakem LJ frajerčku, ki pride mimo mene. Ne, sam gledam, da jest tega ne nosim 🙂 kroksi so pa za moje pojme neki najbolšga, kar so pogruntal…ZA NA MORJE… V službo recimo res nebi šel v njih, jih mam pa ene par za obvezno opremo prikolce. PS: Ful huda kužika, za pojest.

  • Odgovori filmoljub 27. 7. 2011 at 14:39

    http://www.youtube.com/user/GojkoAjkula

    Saj poznaš/te? 😆

  • Odgovori Urska 27. 7. 2011 at 15:48

    Na zadnji fotki sta oba prav fejst!

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 18:46

    @Daniel: Ja, ja, Teva sandali so tudi zgodba zase, haha, to je še ena stvar, ki je samo za hribe primerna. Kar se pa kopalnih hlač tiče, sem zadnje čase včasih kriv – tudi zaradi psa. Da bi šel s tem v center, mi pa ne pride na misel.

    @lami: Popravljeno, hvala.

    @blup: Škornje itak nujno rabim, ker živim na poplavnem območju.

    @donnika: Največji, kar sem jih našeč: 118×78×85 cm, prodaja Mr. Pet za dobrih 120 evrov. Je precej preprosto zložljiv, ampak težek za nosit, ker je pač težek 🙂 Problem je v plehnatem podnju, saj ropota – problem sem rešil tako, da sem spodaj podstavil deko.

    Iščem pa stojala za posode, ki bi jih namestil na rešetke – če kdo pozna, bom hvaležen fuŁ.

    @kalbo: Kaj je narobe z japankami in kratkimi hlačami?

    @urska: Hvala! Sem se zaradi @jesusovega komentarja že resno zasekiral.

  • Odgovori karmen 27. 7. 2011 at 19:34

    Hm, kroksi. Meni so se zdeli dolgo nekaj najbolj nagravžnega, zdaj imam pa tri pare. Turkizne in roza za notri in zelene za po vrtu. Včasih grem z njimi celo v trgovino, je pa res, da živim na vasi. Vsak dan sem sicer v službi v LJ in za v LJ jih ne bi obula, moram pa reči, da me navdušujejo za doma predvsem zaradi higiene: v vroči vodi jih operem in poleg tega se noga sploh ne poti (kot sem najprej mislila), pozimi so mi ravno prav topli, poleti pa ravno prav hladni.

    Kar se pa kužike, ki je ful kjuti, tiče, me pa res nekaj zanima: Zakaj jo imaš v fletu v kletki?

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 19:54

    Ker bokser sicer vse uniči. In da ne bo pomote – psu je tam čisto všeč. Čez dan je odprta in ko hoče mir, gre sama not. Trenutno spi kot ubita.

  • Odgovori karmen 27. 7. 2011 at 20:11

    Sama sem v stanovanju imela samojeda in mi je enkrat uničil samo vse čevlje. Spomnim se, da sem šla v copatih v službo. 🙂 Samo vseeno ne razumem, a, če je ona sama doma, jo v kletko zapreš a kako? Saj ko spi, res ne uničuje….

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 20:31

    Bokserji so drugačni kot vsi drugi psi. Niso redki primeri, ko so v nekaj urah naredili za nekaj tisoč evrov škode in to iz čistega dolgčasa. Poglej si na primer tole.

    Če je sama doma, jo zaprem.

    Ko ne spi, ji moram vsaki 2 minuti nekaj potegnit iz gobca – zaveso, preprogo, čevelj, kuli, mizo … Če bi bila sama, bi uničila vse. Taki pač so bokserji. In seveda, ko se navadi na kletko, pes nič ne trpi. Psi ne razmišljajo kot ljudje. Tako pač je, s tem se sprijazni in zaspi ali uničuje svojo igračo.

  • Odgovori karmen 27. 7. 2011 at 20:53

    O hudo, sem se nasmejala, predvsem glasbeni podlagi in si me prepričal. 🙂 Sicer je ta videti odrasel, se pravi, da to tudi odrasli počnejo.
    Moj samojed je večino časa sicer preživel na terasi, razen poleti, ko mu je bilo v stanovanju bolj hladno. Je bil super kuža, ni pa prenesel, da ljudje seksajo. Samo takrat je štalo delal, po nogah lizal, cvilil zraven in hotel, da se umiriva… Prava kontracepcija je bil. 🙂

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 20:58

    Ja, na seks moraš psa navadit od malega.

    Seveda ne grizejo samo mladiči, ampak tudi tastari – pri mladičih ni problema, ker imajo še mlečne zobe in švoh čeljust. Odrasel bokser pa v enem šusu odgrizne pol kavča, heh.

  • Odgovori karmen 27. 7. 2011 at 21:25

    Zdaj me je spet prijelo, da bi imela psa. Verjetno bi spet izbrala samojeda, ker nimajo vonja, so prijazni in čeprav je severni pes, “arijec” haha, je družaben. Pa uničuje pohištvo samo, ko je mladič.

    Od malega smo ga pa tudi mi navajali na seks, pa ni bilo haska. Do konca se je boril proti tej razvadi.

  • Odgovori Teja 27. 7. 2011 at 21:27

    Posode, ki se jih pripne na kletko iščeš zato ker ostale prevrne ali s kakšnim drugim namenom? Če to prvo ti za vodo priporočam to posodo: http://www.roadrefresher.com/ Praktično nemogoče je da bi jo pes uspel prevrnit in politi. Kje dobiti take za na kletko pa ne vem – sem pa zadevo že videla na razstavi v LJ…

    Kar se tiče ropotanja kletkinega podna. Zadostuje tudi če podložiš tepih, vsaj pri nas. Teli od Ikee: http://www.ikea.com/at/de/catalog/products/60144454 so top ker so spodaj gumirani in blazno poceni. Vidim tudi da ima znotraj kletke po tleh neko rjuho? Ti priporočam da ji podložiš enak tepih (torej enga pod in enega v kletko). Tako ne bo deke zgužvala, psu je bolj udobno pa še ropota ne toliko.

    Aja, glede bokserjev in glodanja. Itak je večina mladičev takih. Jaz svojega (terier) v prvem letu nisem nikoli pustila doma izven kletke če ni bil pod nadzorom ker bi bila takoj potrebna obnova. Zdaj ko je star 3 leta pa ga lahko pustim doma tudi 8 ur sredi dnevne pa mu na misel ne pride da bi šel kaj zgristi. Ampak eni (ta na videu je res lep primer) te faze očitno ne preastejo… =)

  • Odgovori chef 27. 7. 2011 at 21:49

    @Teja: Stojala predvsem zato, da se ji ne bo treba sklanjat, ko zraste. Posoda za vodo mora biti v boksu, ker je sicer cel flat pokapljan, ker ji voda curi izpod žnablov 🙂

    V boksu ima zaenkrat deko, v kratkem sem pa itak nameraval kupit tepih – deko iz flisa sem za začetek podložil zato, ker je srala in scala po njej. Prvih nekaj dni je bilo tako hudo, da sem razmišljal celo o cajteng papirju.

    Kar se tiče grizenja … marsikdo mi je marsikaj pametoval, ampak ta še ni imel bokserja, jaz sem ga pa imel in vem česa so sposobni. End of story.

  • Odgovori kalbo 28. 7. 2011 at 8:15

    @chef: Nič, sam neke modne kratke hlače in tapocenske japanke iz štantov, po možnosti še Valentino Rossi pa lih ne grejo v kup. Je pa že bol trenerka, pa kroksi 🙂 Na kavbojke mi pa nobene ne grejo.

  • Odgovori kalbo 28. 7. 2011 at 8:21

    Na tistemle posnetku pa uničen kavč in pes, ki dopoveduje gospodarju….res nisem hotu, sam je tooooook dišou no, sej boš zašil a ne 🙂

  • Odgovori M. 28. 7. 2011 at 10:37

    posoda za vodo za v boks = posoda za vodo/hrano za velike papige, oddelek za ptice v zoo trgovinah, plehnata, super pritrditveni mehanizem
    posoda za vodo zunaj boksa = v kopalnici na tleh

    Stojala za pasje posode niso priporočljiva zaradi hrbtenice, tj. ortopedskih razlogov. Tudi v boksu naj bo čim nižje, ne v stojni višini.

    podloga za ležanje = tepih ni pralen in ni higieničen, četudi je pralen (krpanke); najbolje se obnesejo pralne igralne podloge iz Ikee, otroški oddelek, 12 eur za velik kos, zelo trpežen in zelo uporaben. Dokler je podloga zabava za grickanje in cufanje, pa kopalna brisača, ki v primerjavi s podlogo nima polnila, s katerim se pes lahko zaduši, ko ga razcefra. Pasja ležišča iz pasjih trgovin so nateg; slaba kvaliteta in zelo drago. Eden mojih prejšnjih psov je oboževal comfort ležišče (guglanje da pravi zadetek), ki ga je imel tudi v boksu, ker je bil boks bivalnih dimenzij. Terierji, ki jih imam zdaj, pa prisegajo na že omenjeno Ikeino podlogo, ki je tudi izvrsten učni pripomoček (ampak to je že druga tema, s pomočjo tega pa psa brez pregovarjanj ipd. maltretiranja naučiš, da v piceriji mirno leži pod mizo). Ups, skoraj pozabila odlično gtx like blazinasto podlogo iz Zootica; precej debela, rdeča z belimi tačkami, superkjut; in nenavadno poceni za primerljivi bombažni šit. To imamo v boksih v avtu, pralno, trpežno, cortkano. Toplo priporočam!

    Bokser ni nič v primerjavi s terierjem (Milo iz Maske, Eddie iz Frasierja), hehehe. Ne glede grizenja, kaj šele glede vsega ostalega :-). Terier je turbo pes. Pa smo imeli tudi bokserja ;-). Boks je zakon, eden najpomebnejših rekvizitov za učenje samokontrole. Samokontrola pa je tisto, kar psa nauči pravil igre sobivanja z nami (neskakanje, neteženje, negrizenje ipd.); sodobnejša metoda t. i. postavljanja meja.

  • Odgovori donnika 28. 7. 2011 at 11:15

    @M: “Stojala za pasje posode niso priporočljiva zaradi hrbtenice, tj. ortopedskih razlogov. Tudi v boksu naj bo čim nižje, ne v stojni višini.”

    Kakšni pa so ortopedski razlogi? Meni so prav vsi, ki imajo bokserje priporočali, vključno z vzreditelji, da so posode na stojni višini, ker bokser ima potlačen gobec in ko se sklanja ne more normalno dihati, kar privede do kolcanja, tudi bruhanja po jedi…to je bila razlaga vseh..in pri moji je bilo to res, kolcalo se ji je ful, če je bila posoda nizko…zdaj tudi noče jesti, če nima posode v stojni višini.

    @chef: hvala za dimenzije boksa, jaz imam za eno dimenzijo manjšega, zdaj ji je glih prav, ampak razmišljam za nakup večjega, samo pol ga je problem kam prenašat, če se kam gre…
    Tudi jaz imam podstavljeno eno staro deko pod boksom in se super obnese proti ropotanju…
    Še dobro da ste razvili debato za posodo za vodo za znotraj boksa…to se ja z že 6 mesecev sprašujem..ker trenutno nima nič v boksu, navadila se je piti zjutraj preden gre v boks po jutranjem sprehodu, potem je max.4 ure sama, ker je vedno kdo doma, da jo da ven in potem ima vodo na razpolago…ampak tudi zdaj sem se že spraševala, če jo mogoče mučim, da ne more pit…ampak sem na začetku probala z različnimi posodami..pa vse prevrne..

    Filmček je pa točen prikazen česa je bokser zmožen! Moja je zmožna v 10-ih minutah narediti totalen raztur…za 8 ur si sploh nočem predstavljat…boks je zakon! 🙂

  • Odgovori M. 28. 7. 2011 at 11:30

    @posoda za vodo na stojni višini: Če so ti tako vzreditelji rekli, potem jih poslušaj ter jim zaupaj. Moje nedavne izkušnje so z drugimi večjimi pasmami, ne s kratkogobčnimi, ki jim je veterinar-ortoped posodo v stojni višini odsvetoval zaradi linije vrat-hrbet in sprememb/poškodb, ki lahko nastanejo na okostju. Ampak jaz nisem veterinar in sem samo napisala, da niso priporočljiva (dodajam, da kako so meni razložili); pasemskih značilnosti pa nisem upoštevala, nisem strokovnjak in torej ravnaj, kot misliš, da prav ravnajo tisti, ki pasmo imajo ;-).

  • Odgovori donnika 28. 7. 2011 at 11:42

    Hvala za razlago :)…sej včasih še sama ne vem več kaj je prav in kaj ne, ker si vsak po svoje razlaga pa raje vprašam :P, da ne zgrešim pri čem 🙂

  • Odgovori Rado 28. 7. 2011 at 11:43

    Chefe:
    “Kot bonus dodajam še nekaj fotk najboljšega psa na svetu”

    Jankovič:
    “Ljubljana je najlepše mesto na svetu”.

    Kljub tvoji /navidezni/ antipatiji do Jankoviča je evidentno, da sta sorodni duši.

    Imata morebiti istega guruja za Javno nastopanje?

  • Odgovori chef 28. 7. 2011 at 12:30

    Kaj je prav in kaj ne, itak ne moremo vedeti, to sem se naučil že pri prvem psu – strokovnjaki z isto diplomo ali istim izpitom ti dajejo dva diametralno nasprotna nasveta, na primer meni so eni razlagali, da mora imet bokser nujno oprsnico, ker si z navadno ovratnico poškoduje vrat, spet nekdo drug je trdil, da je obvezna navadna ovratnica, ker si z oprsnico poškoduje tace ali hrbtenico ali kaj vem kaj.

    Stojalo za hrano in vodo bom namestil na boks. Ne vem točno, o čem govori @M, ampak Neva ima v boksu neko stojalo, ki je prirejeno prav za večjo pasjo posodo.

    @Rado: Ti si kot Boris Vezjak, Vlado Miheljak in podobni mojstri parafraziranja in trganja iz širšega konteksta. Z Jankovićem seveda nimam nič skupnega, razen, da sva oba simpatična. Jaz malo bolj, ker sem zares.

  • Odgovori M. 28. 7. 2011 at 12:45

    Pri psu (pa še kje v življenju) je najpomembnejša – zdrava kmečka pamet ;-). Ljudje smo različni, psi so različni, zanimajo nas različne stvari, drugače živimo. Všeč nam je burek iz različnih pekarn in uporabljamo različne gedžete; jaz prisegam na točno dolečno firmo oprsnic, moj najboljši prijatelj pa ima za svoje pse ovratnice. Če imamo možnost izbirati, izberemo tisto, kar prispeva k molzenju kemikalij sreče (kot bi rekel Sašo Dolenc). O posodah sem torej pisala zato, ker si napisal, da iščeš stojala za posode, ki jih namestiš na rešetke – meni se najbolj obnesejo velike posode za velike papige, ki se skupaj s stojalom namestijo na rešetke. Izgleda kot pasja posoda. Pika ;-).

    V življenju ni dobrih in slabih odločitev; so samo posledice. Tudi pri psu ni nič prav ali narobe, je samo tisto, kar temu sledi ;-).

  • Odgovori Rado 28. 7. 2011 at 12:59

    Vezjak in Miheljak pač nista isti kategoriji.
    Če bi za Vezjaka še držalo kar praviš, je Miheljak svetlobna leta pred njim.
    Kdor drugače misli je . . . . k! 🙂

    Kar se tiče trganja iz konteksta (detajli), pač moraš priznati, da so za vsa, tudi za tvoje življenje važni dejli. Na kaj padamo pri ženskah?
    Na detajle! Na njen nasmeh, na njen način kako počepne, na to kako si popravi lase, ipd.

    S čim nas je očaral tvoj pes? S povešenimi lapami? Morda s tem ker se slini po stanovanju, ali grize kavč?
    Ne, njegove žalostne oči so tiste, ki nas ne morejo pustiti hladne.

    O oblačenju.
    Sem nekje bral, da obstaja 10. stopenjska lestvica oblačenja. /deseta stopnja je slavnostni frak, kadar pride angleška kraljica na obisk. James Bondov smoking npr. je šele na osmi stopnji.

    Opis tvojega oblačenja je po tej lestvici nekje na začetku. Prva do druga stopnja.
    Bele nogavice k črnim čevljim pa na tej lestvici tako ali tako sploh ne obstajajo. Ta kombinacija je kvečjemu na minus listi!

  • Odgovori blup 28. 7. 2011 at 13:14

    yup, never underestimate the damage a boxer can do. in to ze ko gres npr. na wc, ni treba bit zdoma par ur.

    in kletka – obvezno. ali on v kletki, ali mi brez kavca. do solz sem se nasmejala ob videu. ampak res, ti unicijo pol stanovanja in pol naredijo tisti ‘sej vem, da sem zajebal, ampak, ce ne bi totalno fental kavca, bi se mi prou zares utrgalo od dolgcasa’ pogled

  • Odgovori chef 28. 7. 2011 at 13:25

    Ja, to je najhuje. Ne more, da ne bi.

  • Odgovori kalbo 28. 7. 2011 at 13:41

    O hudo. Gledam mal tele posnetke. En boksar je iz dolgčasa seštemal luknjo v zid…..in spet tist otožno boksarjev pogled….pa sej nism hotu, sam če je pa tok fajn no….oprostiii, sej se da zrihtat a ne…
    Če bo kdaj pri naši hiši kak pes bo to boksar 🙂

  • Odgovori donnika 28. 7. 2011 at 15:32

    “yup, never underestimate the damage a boxer can do. in to ze ko gres npr. na wc, ni treba bit zdoma par ur. “

    PODPIŠEM :D… res imajo zadost cajta tud v 10-ih minutah…9,5min preveč :)…povem iz izkušenj :D…

    ko se vrneš nazaj v sobo pa raztur…in ostaneš brez očal za vid, časopisa za branje, kulija za pisanje, rož, svetilke inp. :D…so pa največji igralci s temi butastimi pogledi :D…ker potem ne moreš nič drugega kot smejat se, bi se pa najraje jokal in nikoli nehal 😀

  • Odgovori Teja 28. 7. 2011 at 18:44

    @Chef pri delu o kletkah te nisem obtoževala ampak zgolj namignila, da mnogo psov ‘uničevanje’ pač preraste. Sama uporabo kletk podpiram, je bolj varno za psa in lastnike. Moj naprimer ima sedaj svojo sobo v kleti, notri ima kletko, ki sem jo uporabljala tekom vzgoje (1 leto) pa še vedno prostovoljno spi v njej.

    @M kar se tiče nehigienosti tepiha se strinjam. Te ki jih uporabljam jaz sicer sploh niso pralni vendar jih redno menjavam. Na tedenski ravni jih globinsko presesam, potem jih pa v roku dveh, treh mesecev pač zavržem. Isto počnem tudi s flisastimi dekicami iz Ikee, pač parkrat jih operem potem pa že zaradi ogromne količine črnih kratkih dlak, ki se zapičijo v material, zadevo zavržem in nabavim nove. Mislim, da je vseeno to dovolj higienično. Me pa zanima o kakšnih igralnih podlogah govoriš? Lahko prosim deliš link, ker mislim da česa takega še nisem opazila v omenjeni štacuni. Glede dragih postelj se pa strinjam. Tole Zootic rdečo zadevo bo pa očitno treba preverit.

  • Odgovori M. 28. 7. 2011 at 19:34

    @Teja: tole sem imela v mislih – http://www.ikea.com/at/de/catalog/products/60124045 Očitno se temu reče kar dekca, večina staršev pa to uporablja kot podlogo za na tla (tepih), kjer se malček igra, zato je to zame kar igralna podloga. Je pralno in res prijetno na otip. Dimenzije so simpatične in mi to že par let uporabljamo, prenese številna pranja in kremplje ;-).

    Zooticova reč je pa tole: http://home.amis.net/vetpetdj/Psi/Camon/Lezisce%20za%20pse.jpg Presenetljivo trpežno, pralno v smislu, da se očisti s krpo, ker v pralni stroj se ne da stlačiti, površina je pa kot nekakšna goretex vetrovka, pasji kremplji ne preluknjajo. Super se obnese tudi pozimi, ko se psu v boksu v avtu topijo snežne kepe, ker se voda ne vpije, ampak samo streseš in gredo kapljice dol.

    Moja parsonka bo stara 4 leta, pa je bivanje v boksu občasno še vedno nujno v dobro vseh prebivalcev ;-). Boks je ob slednem povodcu moj nujni pripomoček za šolanje mladega psa; pa še kakšna cufa v žepu in je popoldne po šihtu popolno ;-).

  • Odgovori Neža 29. 7. 2011 at 11:02

    chef .. to je samo začetek, čak, da še kakega froca “dobiš” :))))

  • Odgovori Žogca 3. 8. 2011 at 21:45

    Hotela sem vprašati, čemu kletka, pa sem šla najprej raje vse prebrat in sem videla, da te je nekdo že vprašal in si odgovoril.

    Oprosti, ampak psu ni mesto v kletki!!!!!!!

    Ne mi pisat, da bokser sicer vse uniči, ker to ni res. Na tebi je, da psa (ali kakšno drugo žival) naučiš, kaj se sme in česa ne. Če tega ne moreš, ne znaš, ti ne uspe, pač nisi dober gospodar. Kaznuj sebe, ne psa.

    In da, poznam več ljudi z bokserji, nobeden izmed njih nima nič uničeno po hiši in nobeden od bokserjev ni v kletki.

    Pa ne pisat, da je psu v kletki všeč, ker ti tega ne verjamem.

  • Odgovori chef 4. 8. 2011 at 13:19

    Poglej, meni je naravnost smešno, da si me upaš učit, kako naj vzgajam svojega psa (po Nevi že drugega bokserja). Vem kaj je bokser sposoben naredit iz stanovanja in vem, da bokser v kletki ne trpi. Ali zakaj misliš, da gre sredi dneva večkrat počivat ali se igrat v boks? Ker tam trpi? In kaj misliš, da psi počnejo, ko so sami doma? Da hodijo v krogu po dnevni sobi?

    S Pippo sicer nimam težav in jo pustim večino dneva prosto šetat po stanovanju, ker ima pač noro umirjen karakter – kot da ne bi bila bokserka. Z Nevo je bilo drugače – če je bila spuščena, nisi imel prvih nekaj mesecev niti dve minuti miru, ker je takoj imela v gobcih rožo, rob mize, rob šteng (jih je obgrizla), čevelj, knjigo, svašta. To ne pomeni, da se z njo nismo ukvarjali in da je nismo učili, ampak 24 ur na dan ji pač ne morem tlačit stvari iz gobca.

    Če misliš, da veš več od kinološke stroke (vsi kinologi, veterinarji in rejci po vrsti so mi boks priporočali), izvoli, pojdi še njim solit pamet s svojimi … hm, a imaš kakšne argumente? Razen, da se ti pač nekaj zdi in da poznaš več ljudi z bokserji (zanimivo, še jaz poznam komaj kakšnega in, zanimivo, skoraj vsi furajo bokse).

    In če misliš, da je moj pes nesrečen, me prijavi pristojnim organom. Smejali se ti bodo.

  • Odgovori chef 4. 8. 2011 at 13:21

    Mislim, po teh vaćih debilnih laičnih komentarjih sodeč je prisila tudi povodec – ravno tako omejuje gibanje.

    Pa saj ne vem, zakaj sploh zgubljam čas s takimi pametnjakoviči.

  • Odgovori donnika 7. 8. 2011 at 21:37

    Chef svaka čast za tale komentar!

    @Žogca: potem si pa nabavi bokserja in ga nauči, da ti ne bo uničil vse kar dobi v gobec…me zanima kako bi ti to uspelo, da svetuješ nam vsem ljubiteljem bokserjev, ki mučimo svoje pse z boksi!
    Ali pa ti jaz posodim mojo z 8-imi meseci za en teden pa da vidim kaj bi ti ostalo od stanovanja…

  • Odgovori Anonimno 9. 9. 2011 at 16:33

    sori folk sam jst ne vem kdaj u lajfu sm vidu obutev iz gume, razen za v vodo (podplat iz gume je druga stvar, vem da se bo nekdo zapičil v to). mojemu dedku ki je bil šuštar bi se pomoje obrnil želodec če bi to vidu. guma/noge/švic/bakterije/itd., a ni zadeva jasna,no?!?! in mi tud ni jasn kaj ste tok zagrabl te ogabne crocse. dejte se mal zamislt kaj vm dela oglaševanje, pa premislte kaj v resnici rabte v življenju. pomoje ste mel celo odlično obutev že v uporabi dokler niste nosov nabil na TV pa vidl te “senzacije” in ostalo obutev zmetal v smeti. seveda ste na njih nabil se vse mogoce dodatke in zaprli še kako potrebne luknje za zračenje, še otrokom ste jih kupili, oz. so jih oni celo prvi imeli, saj je seveda vsak oglas namenjen NJIM, ki obožujejo vse kar se svetlika in je ‘čudovitih barv s spongebob al pa pokemon vzorci’. ccc, PEKO pa PLANIKA sta bila zmaga, pa ste ga uničl zard TVja pa jumboplakatov pa uvoza pa še bi se dal naštevat. American dream pa to..

  • Odgovori Nergač » Čefurji in klerikalci – vsi zabiti, vsi enakopravni 13. 12. 2011 at 18:02

    […] pri tistih, ki so se še včeraj delali norca iz šuškavic. Jaz nisem šel volit v trenirki, ker imam trenirko za doma in sem ter tja za sprehajat psa.Včeraj je na Prešernovem trgu potekal nekakšen (menda neprijavljen!) shod proti nestrpnosti, ki […]

  • Komentiraj