Policijski sindikat Slovenije in IV Založba za varnost vaših otrok

Če ste podjetnik in nimate denarja za zaposlitev osebe, ki bi namesto vas sprejemala telefonske klice, so vas bržkone že poklicali s policijskega sindikata. Telefonsko vsiljevanje najrazličnejših nategov storitev po navadi zatrem v kali tako odločno, da glas na drugi strani kar vzdrhti. Obstaja pa prijeten glas verjetno starejše gospe, ki ga že dvakrat nisem mogel prekinit še preden bi mi vzel petnajst sekund časa, kar v praksi pomeni deset minut, preden spet pridem nazaj k sebi.

»Pozdravljeni, gospod Zalar, kličem s Policijskega sindikata Slovenije, izdajamo namreč brošuro o nevarnostih, ki na otroke prežijo na internetu, bi vas morda zanimalo sodelovanje, gre namreč za to, da so otroci danes na internetu izredno ogroženi, še posebej velik problem je pedofilija, ki jo otroci težko prepoznajo, zato smo se na odločili, da izdamo novo brošuro, zbiramo pa minimalna sredstva pri podjetjih, ki jim v zameno namenimo prostor za predstavitev v brošuri z vašim logotipom ali kontaktom, veste, ni drago, največji oglas stane 500 evrov, potem pa primerno manj …«

»Gospa, oprostite, ampak to se mi pa glede na moj letni promet zdi malo veliko …«

»Ne, ne, gospod, za otroke gre, oni so pa naše največje bogastvo, a ne da, ponujamo seveda tudi cenejši oglasni prostor za 330, minimalen znesek za objavo vašega logotipa pa znaša 250 evrov …«

»Gospa, poslušajte me prosim, verjamem, da gre za dober namen, ampak denarja trenutno enostavno nimam, veste, jaz sem …«

»Gospod, ali veste, da so otroci čedalje večkrat žrtve spolnih napadov preko interneta in skromen prispevek 250 evrov …«

»Razumem, ampak letos enostavno nimam sredstev …«

»Ampak, s svojim prispevkom lahko rešite otroka!«

»No, to pa vseeno malo dvomim.«

»Menda vam, gospod, ne more biti vseeno, da prihaja do posilstev otrok? Veste, po statističnih podatkih …«

»Gospa, oprostite, ampak letos ne bo šlo, se bova kar poslovila, na svidenje.«

Pravzaprav si ne predstavljam, kako se otroka posili prek interneta, ampak pustimo to. Letos mi je ista ženska prodajala oglasni prostor v neki drugi brošuri, mislim, da jih letos skrbi za varnost otrok na cesti. Tokrat sem se je znebil nekoliko prej, pa vendar ne tako hitro, kot bi si želel.

V redu, boste rekli, če si revež, še ni treba zmerjati tistih, ki se trudijo za prometno in internetno varnost otrok. Že res, ampak ker sem podobne zgodbice slišal še od vsaj treh, eden je denar celo nakazal, sem malo pobrskal po internetu in ugotovil, da se je o tem – kot pišejo mnogi – nategu pisalo že večkrat. Če že ne nateg, je vsiljivo klicanje, nekatere menda gnjavijo kar naprej, vsaj netransparentno.

Kot kaže, je Policijski sindikat Slovenije poslovni partner IV Založbe d.o.o., to je, pozor, strokovna založba za policijske publikacije, kot se predstavljajo na spletni strani. Po nekaterih informacijah naj bi bila v ozadju trženja torej založba. Na spletni strani bo v vas butnilo sporočilo za javnost, v katerem IV Založba d.o.o. trdi, da ne zavajajo in da ne goljufajo, kot so pisale Slovenske novice (in Žurnal), in da se sodelavci založbe »predstavljajo izključno v skladu z vnaprej pripravljenim besedilom in potrdilom Policijskega sindikata Slovenije«.

Kako se predstavljajo, jaz dobro vem: kot PSS in brez imena klicatelja. Ne kot založba, ki služi na račun podjetnikov, zaskrbljenih za otroke, žrtve prometa in nasilja na internetu.

Iz spletne strani je sicer razvidno, da je IV Založba d.o.o., ki je očitno del multinacionalke IV Group International, doslej izdala točno štiri brošure (ki so verjetno brezplačne): Otroško prometno pobarvanko, informativno brošuro Droge, brošuro Internetna varnost in Koledar (žepni koledar, ki je kot priročnik namenjen vsem članom, civilnemu prebivalstvu pa je dostopen na področnih sedežih PSS in policijskih postajah). Kot lahko beremo v člankih in na forumih, so oglaševalcem obljubljali eno, dobili pa so nekaj drugega oziroma sploh niso nič dobili.

Na spletni strani založbe je objavljena tudi fotografija kolektiva klicnega centra v Mariboru. Naštel sem devet oseb – samo v klicnem centru v Mariboru. Imajo ga še v Ljubljani, poleg njih pa so v založbi, ki je izdala štiri publikacije, v službi še vodja založbe, administratorka, oblikovalka in nenadomestljiva pomoč na finančnem področju.

Lahko si mislite, kaj bom gospe povedal, ko me bo gnjavila četrtič.

Prejšnja objava Naslednja objava

16 komentarjev

  • Odgovori Boris 3. 3. 2014 at 17:50

    Jaz sem se jih čisto elegantno rešil. V bistvu sem jim pomotoma povedal napačen mail naslov in so mi dali mir. 🙂

  • Odgovori Crocodile_Alligator 3. 3. 2014 at 18:50

    Neverjetno. Če tega ne bi napisal ti, bi mislil, da se nekdo zajebava.

  • Odgovori Spam 3. 3. 2014 at 19:12

    Nikoli se nisem bolj poglobil. Glede na to, da si objavil ime podjetja… pazi to:

    Prodaja 2011: 1.139.891 EUR
    Prodaja 2012: 687.630 EUR
    Zaposleni 3-4 ljudje…

    Sem se zavedal, da je to nateg… da pa pri takšni količini denarja, ki jo zvabijo od podjetij izdajo 1x na leto neko cenen zloženko je pa vrhunska svinjarija.

  • Odgovori darja 3. 3. 2014 at 20:24

    A za to vedo policijski šefi, kriminalisti? Čudna tolpa so teli sindikalisti na fotki!

    In še nekaj vam povem. Te zloženke se valjajo po policah in končajo v kantah za papir.

  • Odgovori darja 3. 3. 2014 at 20:55

    Pa še nekaj.

    Kdo pa danes še donira preko nekih 'dobrodelnih' organizacij?

    Me res zanima, koliko so donirali ljudje za Gasilce in koliko bodo dobili!
    Bo možen vpogled v računico?

    In pogrešam Simono Rebolj!

  • Odgovori masad masad 3. 3. 2014 at 21:31

    Navaditi se bomo morali, da nam bodo kar naprej težili.

    Na ulici klošarji in (zelo kmalu) prostitutke (A ste za eno “sprostitev”, gospod?), po spletu je čedalje huje, pa klici po telefonu, basanje reklam v poštne omarice, zatikanje listov za brisalce avtomobilov, mične in manj mične hostese, ki na ulici ponujajo neko storitev ali reklamirajo novo restavracijo.

    Formula (oz. nasvet) pa se vsekakor glasi: Bolj ko ponujajo, bolj se drži za denarnico! Z drugo roko pa še za žep.

  • Odgovori Matej Zalar 3. 3. 2014 at 21:49

    @Boris: Vsak podjetnik bi moral imeti en “napačen naslov” 🙂

    @Crocodile_Alligator: Haha, ja. Večkrat se vprašam: zakaj jaz?

    @spam: Všeč mi je, da si opazil grozljiv dizajn teh publikacij Številke pa tako ali tako govorijo same zase. Strošek tiska ene take publikacije je pač smešen, 4 ljudje stanejo skupaj mogoče 100 jurjev (letno, če so zaposleni za poln deovni čas), ostali so reveži, ki jamrajo zaradi slabih mezd… ostane fleten izkupiček. In seveda zadovoljni otroci.

    Tudi mene pa je presenetil promet. Ča se v enem letu ne bi zmanjšal za faktor skoraj dva in ne bi vedel, da so ljudje pač zavohali nateg, bi lahko celo sklepal, da pri nas ni recesije.

    @darja: Na linkanem forumu si lahko preberemo, da je založba obljubila distribucijo nekaj 100 izvodov na šolo, realna cifra pa je bila potem stokrat nižja – že to je seveda popoln nateg, čeprav se je vsak “oglaševalec” zavedal, da v bistvu ne oglašuje, ampak donira.

    @masad masad: za svoj ali za žep od hostese 🙂

  • Odgovori Milena Miklavčič 4. 3. 2014 at 7:55

    bognedaj sodelovati v kakšrnikoli anketi! S sodelovanjem se lahko za zmeraj poslovite od dragocenega miru!

  • Odgovori Rak stari 4. 3. 2014 at 13:32

    Takale telefonska nadlegovanja so postala že pravi moralni absurd in skoraj vsakodnevna nadloga. Ne vem od kod klicateljem podatki o naših osebnih zdravstvenih problemih, da dobesedno ponujajo skoraj čudežno pomoč in rešitev zanje, ter da je od rednega zdravstva sploh ne moremo pričakovati. Zelo vsiljivo te pozovejo, češ, samo malo da naj poslušamo kaj nam nudijo in naj se udeležimo predstavitve te in te…., takrat in tam. Enkrat je žena zaradi hude osebne stiske pristala na to, tam pa jo je po štirih urah ” psihološko strokovne” obdelave, gnavljenja in prepričevanja na koncu skoraj kap, ko so ji ponudili napravo to in to, specialno izdelano za take primere kot je njen in seveda, po specialno zanjo znižani ceni, če jo kupi takoj. Šlo je za razliko v tisočih.Toliko naivna pa seveda spet ni bila, čeprav včasih zelo rada zagrize v take natege in potlej obžaluje. Kdo pa ne bi poskusil, če gre za življenje nevaren bolezenski primer in po redni poti v zdravstvu danes skoraj ne pride na vrsto pravočasno.
    Človek se res vpraša od kod tem telefonskim agitatorjem naši zaupni osebni zdravstveni podatki in informacije.

  • Odgovori masad masad 4. 3. 2014 at 15:37

    Od kje jim podatki? Mafija prekupčuje z našimi podatki!

    Le zakaj moraš potem dati, če sodeluješ v neki usrani nagradni igri, od EMŠO-ta do e-maila in tel. številke?

    In skoraj si posiljen, če še nimaš Fb profila, saj mnogi ponujajo: vpiši se preko Fb-ja…
    Bo v kratkem tudi Gurs zahteval za logiranje na njihovo spletno stran vpis preko Fb-ja?

    Je Fb kakšna nova Udba, ali kaj? Koji k.urac!

    Čas bi bil, da začnemo na veliko ZAVRAČATI tehnologijo, ki nam jo ponujajo in vsiljujejo.
    Ker je zadnji budali jasno, da gre le za zbiranje podatkov, od zdravstvenih podatkov do preferenc pri nakupovanju, itd.

    Ampak eni bi še kar odpirali profile, če ne na Fb (tega verjetno že imajo) pa povsod tam, kjer lahko obelodanijo čimveč svojih ZASEBNIH podatkov…

    Mimogrede, kako bi se počutili, če bi vas na ulici na vsakih 500 metrov ustavil policist in vam pregledal dokumente?
    Najbrž bi začeli vpiti o človekovih pravicah….

    Na spletu (pa tudi na telefonu) pa naj bi bila osnovna človekova pravica, da mu NE težijo, da ga pustijo pri miru!

    Fb, OBVOZ!
    Tweeter, OBVOZ!

  • Odgovori Matija Gabrovšek 4. 3. 2014 at 19:39

    Drugič ji povej, da si zainteresiran za sodelovanje pri izdaji brošure o izogibanju nadlegovanju po telefonu. Svašta. Takih in podobnih kruhoborcev kar mrgoli. In prepričan sem, da to počno zato, ker dobivajo lepe kupčke subvencijskih sredstev (ki seveda pridejo iz davkoplačevalskega denarja).
    Nas pa je pred kakim letom klicala ena dama, ki deluje na področju osveščanja lastnikov nepremičnin o energetski prenovi stavb. Vse lepo in prav, gospa je pač pobasala neka sredstva in osvešča jadni narod. No, mi smo našo kajžico obnovili kar celovito, kar se energetske učinkovitosti tiče -in gospa je očitno na Ekoskladu nekako dobila informacijo o tem – in hop.ona nas pokliče in predlaga, da bi na spletni strani svojega projekta objavila naše kontaktne podatke, da bi nas lahko kandidati za obnovo poklicali in se pri nas malo pozanimali, kako in kaj. In ne moreš verjeti, ko smo odklonili, je bila kar nekoliko užaljena. Skratka, babnica si je predstavljala, da bo postavila projek, pobasala državna sredstva, mi loleki bomo pa delali za njo.

  • Odgovori masad masad 4. 3. 2014 at 20:33

    Matija, vse to je – Slovenija. In tudi zato je tako, kot je…

    In, potem, če pri nas kdo glede nečesa zaropota, je prepoznan in označen kot siten, neprimeren, da štrli iz večine, itd.

    Večina Slovencev je namreč sklonjena globoko naprej in se veliko ne sekira, če ga (figurativno) faše. Še posebej, če je dodana vazelina…

    Hebenti, kdo je naredil take šleve? Oče bog? Partija? Kdo?

  • Odgovori Matej Zalar 4. 3. 2014 at 21:14

    @Matija: Haha, neverjetno. Čudi me, da si jo sploh pustil, da ti je to razložila 🙂

    @masad masad: Problem je v tem, da danes že telefon pokrade vse podatke v istem trenutku, ko ga prižgeš.

  • Odgovori Aleš 7. 3. 2014 at 20:39

    Midva z ženo sva anketne klice (ki so se dogajali tudi ob sobotah ob 21h !!) odpravila tako, da sva vsakič, ko je stacionarc zazvonil (nobeden ne kliče nanjga, razen anketarjev!) poslala dvignit slušalko 3 leta starega otroka, ki je valda čebljal v slušalko še pa još… Je pa sicer neverjetno, da so vztrajali še cca. pol leta, preden so dokončno obupali… 🙂 V zadnjem letu ali še več niti enega klica več!!

  • Odgovori Matija Gabrovšek 8. 3. 2014 at 8:15

    Na ankete pa jaz skoraj vedno odgovarjam. Čeprav sem imel pri zadnji pomisleke – klicali so z Ninamedie in večina vprašanj se je nanašala na ljubljanskega župana, zastavljena so bila pa tako, da si se moral res potruditi, če si hotel biti kritičen – pri večini vprašanj se to sploh ni dalo.

  • Odgovori Ime Priimek 26. 8. 2016 at 8:31

    Tudi nas kliče, gospa MARIJA, …. vsakih nekaj mesecev, vztrajno že 3 leta.
    Najprej je zelo prijazna, ko pa ji vedno znova povemo, da ne bomo financirali zloženke ”ki rešuje življenja” postane tudi zadirčna, takšna, kot, da smo mi krivi za vso žalost, ki se dogaja mladini…
    Telefonski pogovor z njimi je res neprijetna izkušnja, sploh, če imaš v pisarni stranke in ne vejo na koga se jeziš!!

  • Komentiraj