Oglobiti kolesarje!

Včeraj sva s Tjašo pičila na Torkovo srečanje kolesarjev v Kranju. Peljala sva se skozi Tacen, kjer sva zavila levo pod Šmarno goro, proti Smledniku. Ker je tako najbolj varno (konec koncev pa tudi zabavno), sva se po široki cesti peljala vštric. Na lepem sem iz rok skoraj izpustil balanco, saj so za nama pripeljali policaji in vklopili sireno. “A, jebenti,” in sva se razvrstila eden za drugim, da ne bi bilo ognja v strehi. Potem sta naju prehitela (brez smernika!), nekaj ovinkov naprej pa počakala za grmovjem, midva seveda spet vštric. Pa se je začelo!

Takoj je zahteval osebni dokument. Tega ne vozim s seboj, da ga ne bi kje po neumnem izgubil1. Začel je pametovati, da je za to zagrožena kazen in težiti, ali mu navajam pravilne podatke. Hej, samo narobe se vozim, zakaj bi lagal kdo sem, če pa točno vem, da to lahko zelo preprosto preveri. Težil je recimo s kom živim v hiši, čeprav bi bil dovolj EMŠO.

V redu, delal se je bolj zajebanega kot je s tisto kapo v resnici, ampak najbolj smešno je bilo, ko je začel govoriti, da me lahko odvede na policijsko postajo in tam preveri kdo sem. Zanimivo. Seveda se je izkazalo, da nisem lagal. Mislim, da je celo razumel razlago, zakaj voziva vštric, a zdaj je popenil njegov kolega. Ko sem zatežil, zakaj se spravljajo na ljudi, ki se samo rekreirajo, je prav po policajsko povezal, da je lahko rekreacija za nekoga drugega, da z avtomobilom divja 190 km/h. Smešno.

Skušal sem držat jezik za zobmi, ampak sem vseeno moral blekniti, da bi bilo fino, če bi tudi onadva spoštovala prometne predpise in med prehitevanjem vklapljala smernik. Najprej je trdil, da je to tudi storil, potem pa samo zabil, naj se brigam zase. Medtem ko je pisal listek za vožnjo vštric (da nisem imel osebnega dokumenta, mi je milostno odpustil in me le opozoril), sem se seveda obregnil ob to, da se spravlja name, ki ne ogrožam nikogar, razen sebe, tiste, ki me prehitevajo na centimetre v škarje, pa pusti pri miru. Malo sem mu popredaval, kdo je zares ogrožen, odgovoril mi je pa tole: “Če se tako ogroženega počutite, pa pejte na dirkališče vozit.”

Ob tipični izjavi zarukanca mi je bilo takoj jasno, v katerem grmu tiči zajec. Policaja, kot še marsikoga, moti, da na cesti delamo gnečo. Da morajo zaradi nas zavirat. Zato bi me kar prepodil na velodrom, namesto da bi delal red tam, kjer je potrebno. Drugemu policaju tudi ni prišlo do živega, da je vožnja vštric po eni strani bolj varna, zato mi je moral še zaplozat, da on take kot sem jaz, citiram, “praska z asfalta” in zvoni na domovih in da naj bom zato kar lepo tiho. A sem jaz kriv, če si je izbral beden poklic? Kot da jaz še nisem videl raztreščenega kolesarja!

Kazen za kršitev predpisa ZVCP1-UPB4, člen 103, odstavek 13, zveza 2, znaša 83,46 evrov, oziroma pol manj, če plačam v nevemkolikože dneh. Za kazen mi je sicer razmeroma vseeno. Bolj me moti zarukanost države in njenih represivnih organov. Tokrat so se spravili na mulca, ki je slučajno nekoga zmotil, da je moral pritisnit na bremzo, ne lovijo pa tistih, ki dejansko koga ogrožajo. Živimo v državi z vrsto idiotskih zakonov, ki se jih držimo kot pijanec plota, tudi če nikogar ne ogrožamo. Od policajev s švoh izobrazbo ne moremo pričakovati, da bodo počeli kaj drugega kot pred nosom mahali z ZVCP in nič razmišljali.

Bojim se, da se bodo vedno bolj spravljali na kolesarje, saj nas je na cesti vse več in postajamo moteč faktor. To je seveda povsem v nasprotju s trendi v drugih državah. V Španiji smo se vsako leto tri tedne vozili vštric, pa ni nihče težil. Tudi policaji ne. Ne vem, če imajo tudi tam to kje napisano, ali pa so samo bolj strpni in uvidevni. To vedno z veseljem povem kot primerjavo med zarukano in manj zarukano državo. Ni minilo petnajst minut, že sta naju v neki vasi skoraj podrli kar dve babnici zapored! Skozi ovinek sta šli pač malo bolj po sredi, ker je tako lažje, midva naj se pa umikava na bankino? Druga izmed njiju je telefonirala. Zares ustrašil pa sem se med povratkom domov na cesti med Železniki in Škofjo Loko. Proti skupini desetih kolesarjev je kreten mirno začel prehitevat kolono vozil. Kot da nas ni. V takih primerih, ko se vse zgodi v trenutku, se ustrašiš šele čez nekaj sekund.

Kazen naj plačujem pa jaz.

P.S.: preden navalite s komentarji, da je treba spoštovati vsak zakon, četudi slab, naj povem, da je to tista državljanska konformnost, zaradi katere se nikoli nič ne spremeni. Zaradi tega še vedno capljamo za vsemi ostalimi. Pa še to: zavedam se, da sem naredil prekršek in da sta policaja zaračunala upravičeno, zato nočem tudi komentarjev na to temo. Zmotila me je policajeva zarukanost.

  1. V torbici imam za primer nesreče vedno spravljen pildek z osebnimi in zdravstvenimi podatki. []
Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori matjc 18. 4. 2007 at 7:43

    CHEF sej to se je tut dvema kolesarajma pr nas (v Šmartnem pri Litiji) nardil 😉

  • Odgovori ninamalina 18. 4. 2007 at 7:55

    joj, popenim ob trdoglavih bučmanih, ki kar rinejo po svoje.. v tvojem primeru policaji, ne ti 🙂
    ta nezmožnost prepričati neumnega, da nima prav, me vedno sfrustrira. pa naj gre za policaje ali “navadne” državljane.

  • Odgovori seamus 18. 4. 2007 at 7:57

    osebno sem mnenja, da se vse da zment tudi s policaji. Sam še nimam slabih izkušenj z njimi in imam na sumu, da si mogoče sam pripomogel h kazni 😉 . tolk glede kazni
    Vse ostalo pa drži kot pribito. Namesto, da bi delali red in varovali šibkejšega se dela še po starem sistemu brezosebnega razmišljanja in posledično brez neke odgvornosti, ki bi jo vsak policaj moral sprejeti in stati za svojimi dejanji – predvsem bi določene zadeve moral razčistiti sam pri sebi!
    Bi pa tudi v tem delu državne uprave mogli uvesti do uno zadevo – do državljanov prijazna uprava. Če se to lahko nardi za šalterji, se bo nekaj moralo premakniti tudi pri policajih. Še vedno in povsod je pozitivna motivacija zmeraj boljša kot pa represija. Seveda so izjeme, ki bodo to zanikale sam tiste se da drugače izločiti!

    Za kazen se pritoži, maš šanse da ti rata. Napiši pa čimveč primerov in še kaj iz teh svojih blogov dj notr, ker niso vsi policaji tako zagamani kot tistet dva, ki si jih srečal.

  • Odgovori seamus 18. 4. 2007 at 8:02

    pa poleg svoje kariere še obvezno primer Murna zravn prlimi!
    Pa velik sreče!

  • Odgovori mijau 18. 4. 2007 at 9:21

    Vsaka zadeva ima dve plati. Sam si že napisal, da sta vaju nekaj naprej skoraj podrla dva avtomobila. Verjetno sta se tudi vidva še naprej peljala vštric, kljub opozorilu.

    Prijetneje se je voziti vštric, ker se lažje pogovarjata, varneje pa je eden za drugim. Zato je tudi nastal tak predpis. Če neprevidni kolesar potem zadobi kakšne poškodbe, jih pa zdravstvo zdravi enako brezplačno, kot nekrive bolnike.

    Ne rečem, da imajo policaji vedno prav. Tudi sam sem doživel, da so me kaznovali, ko sem peljal 40 km na uro mimo šole v nedeljo med počitnicami, ko tam ni ne učencev in ne učiteljev, prometni znak z omejitvijo na 30 km/h pa v tistem času nihče ne prekrije. Torej je policija na tistem kraju lovila samo “kvoto”.

  • Odgovori Boštjan 18. 4. 2007 at 9:24

    Trk egotov pač. 🙂

  • Odgovori trmoglavka 18. 4. 2007 at 9:55

    Naprej od tam, kjer so naju ustavili policaji, sva vozila lepo en za drugim, pa sva se kljub temu ali pa ravno zaradi tega znašla v nevarni situaciji s tistima dvema avtomobiloma…

  • Odgovori Tomaz 18. 4. 2007 at 10:02

    Jop se strinjam VSI policaj, ki sem jih do sedaj srečal so na nivoju kamna, po njihovem IQ
    – nizka kultura
    – nizek IQ
    – majhna kapaciteta pomnenja
    To odlikuje našo policijo.

  • Odgovori Grampy 18. 4. 2007 at 10:48

    Trmoglavka, točno to!

    Prejšni teden smo se komplet familija peljali po barjanski cestah: Nismo vozili vštric, to pa pomeni, da smo tvorili kolono dolgo vsaj 14 metrov. Hčerki pač nista vajeni vožnje v zavetrju par cm za zadnjim kolesom spredaj vozečega. Zaradi take, povsem pravilne vožnje, smo povzročali vsaj naslednje težavi in se izpostavljali nekaterim nevarnostim:

    1. pri tistih avtomobilistih, ki NE prehitevajo v škarje, smo povzročali kolono, saj so morali kar nekaj časa čakati na ugoden trenutek in dovolj dolg prazen odsek ceste, da so lahko prehiteli naš “vlak”.

    2. tisti drugi so seveda prehitevali v škarje. Npr: Regularno je prehitel dva kolesarja, se nato znašel v škrajah, zaviral, vozil nekaj časa z našo hitrostjo, da se je spet sprostil nasprotni pas, ali pa je preprosto oddrvel mimo le par cm od balance.

    Upam, da ne bo kak pametnjakovič zdaj rekel, da bi kolesarji morali voziti s tako varnostno razdaljo, da bi se lahko med nas vrival tudi osebni avto. Takega predpisa pač za kolesarje ni, je pa za kamionarje!

  • Odgovori krof 18. 4. 2007 at 11:04

    Ta svet gre definitivno v genitalije!!!

  • Odgovori chef 18. 4. 2007 at 13:35

    @matjc: saj pravim, tega se bojim, da nas bodo zdaj jahali vsepovsod.

    @ninamalina: res frustrirajoče, se strinjam. Take osle je vedno najbolje pustiti pri miru, a kaj, ko je to težko.

    @seamus: nekako se mi ne ljubi pritožbe pisat, ker skoraj gotovo ne bi uspel. Bi pa morda vsaj prispeval kakšen kamenček k ureditvi razmer.

    @mijau: ne, vozila sva se eden za drugim, zato je baba mislila, da saj je dovolj prostora. A moram še stotič ponovit, zakaj se je smotrno peljat vštric?

    Pri drugem zapovrstjo sem popenil in zapeljal nalašč naravnost proti babi, da bi se ustrašila… ampak ni niti pogruntala, da je kaj narobe, saj je bil telefon bolj pomemben.
    Sem kar nekaj takih kretenov že prestrašil in se šel chickna, ker sem enostavno izgubil živce, potem je pa cvililo. Upam, da si vsaj taki kaj zapomnejo.

  • Odgovori ZigaK 18. 4. 2007 at 13:56

    Zakaj pa nisi pustil trmi, da se zmeni s policaji. Ona to zna.

    Pa najbrž se kolesarji lahko med sabo prehitevajo? In to prehitevanje sta policaja napačno interpretirala kot vožnjo vštric.

  • Odgovori trmoglavka 18. 4. 2007 at 14:09

    @ZigaK: Če naju ne bi 2x videla vozit vštric, bi mogoče še šlo s prehitevanjem… Ampak v tem primeru naju verjetno tudi ustavila ne bi.

    Najbolj butasta mi je bila izjava drugega policaja, da je mogel zaradi naju zavirati, pred ovinkom pa da ni bilo nobene table, ki bi ga opozarjala na kakršnokoli oviro na cesti.

  • Odgovori ZigaK 18. 4. 2007 at 14:26

    to sta pač vozila na smene 🙂

  • Odgovori chef 18. 4. 2007 at 14:26

    Jaz sem se v pičlih 3 letih šofiranja naučil toliko, da pričakujem nevarnost za VSAKIM ovinkom.

  • Odgovori Lady contessa 18. 4. 2007 at 14:56

    Lahko bi se že naučil, da ima policaj vedno prav. V bodoče brzdaj jezik, ali pa moli, da te ustavi policajka!

  • Odgovori Lady contessa 18. 4. 2007 at 15:39

    Pa še to: policaji so čist fejst, sicer mal analni karakterno, kar se da fino izkoristit. Najbolj pa jim grejo na jetra nedvomno “prepotentni vsevedneži”, zaradi katerih imajo dolgoročno le finančno korist, sa jim le-ti izboljšujejo statistiko in omogočajo čimhitrejše napredovanje v naziv.

  • Odgovori Fotr 18. 4. 2007 at 15:39

    Koga je policaj oglobil? Enega ali oba ? Za voznjo vštric sta namreč potrebna vsaj dva.

    P.S.: Deli tistih 42€ s kilometri, ki si jih prevozil vštric. Mislim, da boš dobil okoli 0,15 centa/km. A se za to sploh splača besede izgubljat ?

  • Odgovori chef 18. 4. 2007 at 16:03

    @Lady contessa: nimaš pojma, kako močno sem brzdal jezik, ampak bolj pa enostavno ni šlo.
    Da mi iz prve grozi, da me bo odvedel na policijsko postajo, potem pa trdi, da sploh ni rekel tega, je pa tako, kot bi gledal ameriške filme!

    @Fotr: malo razmisli, nepravilno se je peljal samo eden, torej zunanji, to sem bil pa jaz. Na zunanji strani je vedno bolj izkušen, da zaščiti desnega. Trmoglavka se je pravzaprav vozila pravilno.
    S te strani me je res prišlo poceni, pa saj pravim, da mi je za kazen vseeno. Živcira me, d imamo uradne osebe, ki se veselo napihujejo in klobasajo neumnosti, mki jim moramo pa kimat, da še bolj ne nasankamo.

    Me pa zanima, kaj bodo naredili, ko bodo takole dobili kakšnih pet do deset parov. Že da je napisal eno kazen, je trajalo celo večnost.

  • Odgovori ueurca 18. 4. 2007 at 16:25

    Grdo, grdo. Nimam kej rečt, očitno se bomo počas moral na take zadeve navadit. Zakon se zlepa ne bo spremenil, tako da bomo očitno mi plačevali kazni ali pa bomo začeli ogrožati sami sebe in se vouiti en za drugim…

  • Odgovori seamus 18. 4. 2007 at 16:30

    pa sj ma cajt to počet
    pa še jebal vsa bo, ker itak v skupini ne morš držat jezika za zobmi 😉

  • Odgovori Grampy 18. 4. 2007 at 17:47

    Chef, s policaji si se prerekal, zdaj boš pa vdan v usodo plačal kazen in se niti ne pritožil. Takrat bi bil vdan in ponižen, pa bi morda kaj dosegel. Slaba taktika.

  • Odgovori laufar 18. 4. 2007 at 18:09

    Men grejo pa najbl na k…. motoristi! Te prehiti nalašč tesno, slišiš ga prepozno, tko, da ti skoraj uide u hlače! Najboljše je pa to, da imajo motoristi pa policaji neka srečanja, kjer se kao vse zmenijo! Se, ja! Policaji jih pustijo divjati po cestah, za nameček pa je še veliko motoristov včlanjenih v policajski motoristični klub! In imajo nalepke na motorjih, in so zaščiteni! Npr. pri nas: eno tako dirkališče je Bled – Bohinjska Bistrica. Enkrat sem kolesaril po tej cesti, me je en in isti motorist prehitel 6X! (šest krat)! Pri Nomenju je stal policiski avto, pa ne prazen, omejitev je pa tam 60km/h. Pa ga ni zaustavil! A kolesarje bodo pa zdej jebal, al kva? Kolk kolesarjev je pa že fental drugega udeleženca v prometu?

  • Odgovori seamus 18. 4. 2007 at 18:14

    @laufar ni nič lažjega kot ustavt bogega kolesarja, zarad katerga si mogu bremzat 😉

  • Odgovori Lady contessa 18. 4. 2007 at 18:26

    Da bi napisal kazen za 10 parov – to se po mojem ne bo zgodilo – saj nimajo obrazca za kaj takega – pismeni so bolj malo, čeprav naj bi mel narejen izpit iz ZUP-a in naj bi obvladal SJ! Sicer pa so šli za kifljce vedno taki, ki so doma bolj ali manj copate, zato pa potem uboge prekrškarje jebejo v glavo.

  • Odgovori blitz 18. 4. 2007 at 20:29

    chef, ali je prepovedano voziti v štric ali je dovoljeno? Če je prepovedano, sta imela prav (njun smernik je drugotnega pomena), če pa ni, pa ne.

    Bi pa rekel, da ne obvladaš osnov psihologije pri komunikaciji z organi pregona. Ne delaj se pametnega, priznaj svoj greh, če si ga naredil. Vsekakor jim daj občutek, da imajo prav. Potem pa, če si spreten, lahko pa nadaljuješ z “ampak”. Če pa boš takoj napadel, to pa imajo najraje. Veš, s koliko težaki imajo dnevno posla. Komaj čakajo še enega.

    Lahko si misliš, kako se “veselijo” hrvaški obmejni policaji, ko se Joras bliža meji. Vsi drugi lahko švercajo kar čejo, njega pa ne morejo spregledati, tudi če bi hoteli.

  • Odgovori ueurca 18. 4. 2007 at 20:42

    @laufar: mislim da marsikateri motorist za to plača večjo kazen, kot jo je mogoče plačati z denarjem

  • Odgovori chef 18. 4. 2007 at 20:44

    @blitz: prvo, kar sem jima rekel, je bilo priznanje prekrška! To je bilo prvo. “Vem, da se ne bi smel takole peljat, ampak…”

    No, potem je takoj zahteval osebno izkaznico in ker je nisem imel, je začel grozit z denarno kaznijo in vrtat, ali lažem ali ne. Ko sem mu mirno povedal, da ne lažem, je začel grozit, da me lahko odvede na policijsko postajo in podobne neumnosti.

    Toliko sem se že naučil, da skušam ostat tiho, ampak ko začnejo s tako kretenskimi in me imajo za šolarčka, ki misli, da se bo posral od strahu, če grozijo z odvedbo na PP, se lahko pa samo smejem. Če bi to naredil, bi se takoj pritožil na njegov postopek.

    Skratka, nisem takoj napadel, ko mi je postalo jasno, da me bodo pojahali, sem pa res postal pameten. Kaj sem imel drugega izgubiti?

    “Na svidenje, še naprej se bom takole vozil,” sem jim zabil in sva se odpeljala do konca njihovega rajona lepo eden za drugim.

    Lahko bi mu tudi predaval, kako imajo to rešeno po Evropi in izgubljal z njimi čas nadaljne pol ure, ampak: le zakaj bi z osli izgubljal čas?

  • Odgovori trmoglavka 18. 4. 2007 at 21:13

    spet sem imela srečanje s policaji. tokrat bolj prijazno, namen pa… dva sva bila… ena babnica nama je izsilila prednost, ko je iz stranske ceste zavijala levo. jaz sem šla po levi za las mimo, kolega pa bočno vanjo…

  • Odgovori blitz 18. 4. 2007 at 21:44

    chef, zakaj pa nisi enostavno rekel, da nimaš osebne ker še nisi polnoleten? Aja, potem bi pa rekli, zakaj ni mama s tabo.

  • Odgovori blitz 18. 4. 2007 at 21:46

    chef, v Evropi so policaji kar prijazni. Vem iz lastnih in tujih izkušenj. Mene so na Korziki ubogi francoski policaji mirili v polomljeni angleščini, ko so se mi roke tresle, ko sem vozniško iskal.

  • Odgovori chef 18. 4. 2007 at 21:53

    @trmoglavka: evo, o tem govorimo že ves čas! Avtomobila najbrž ne bi izsilila!

    @blitz: zaradi tega nisem tega rekel, ker ne lažem uradnim osebam 😉 Policaji so seveda načeloma povsod prijazni. Ko sem iskal vozniško na hrvaški meji, me je pa lump nalašč provociral in se norčeval iz mene. Seveda je nisem našel… takrat… čez dva meseca, ko sem imel novo, sem jo pa našel nesrečno zatlačeno pod zic.

  • Odgovori blitz 18. 4. 2007 at 22:19

    chef, mal bolje bo treba pospravljati – najbrž bi res moral vzeti mamo s sabo.

  • Odgovori verbatim 18. 4. 2007 at 22:26

    V Sloveniji se ne razume, da kolesarjenje ni samo rekreacija, ampak tudi druženje – pogovarjanje, smejanje itd.. Zato se tudi sam vedno vozim vzporedno. Ker pa v SLoveniji ni stez za kolesarje, se pač vozimo vzporedno po glavni cesti. Kaj nam pa drugega preostane. So pa slovenski vozniki do kolesarjev najslabše obnašajo (v tujini zaradi stez to tudi težko oceniš) – moje izkušnje s kolesarjenjem po banana državah, kjer divjajo vsaj 3x bolj kot pri nas, ampak kolesarja pa nikoli ne prehitevajo na silo in vedno počakajo na prazen prostor.

  • Odgovori marjan 19. 4. 2007 at 9:18

    sam sem mnenja da je vožnja vštric bolj varna… ker v tem primeru zasedeš pol pasu in za tabo vozeči ne bo pomislil da je itak dovolj placa za prehitet…

    se je pa tud men zgodil da so me pri vožnji vštric opozoril z vklopom sirene (in to čist za mano) in potem odpeljali naprej…

  • Odgovori heni 19. 4. 2007 at 10:27

    Včeraj na DOLSKI rundi smo se pri Hotiču lepo vsi ustavili pri rdeči luči na semaforju, res pa je da smo se počasi pomikali ob ustavljenih avtomobilih do samega semaforja. To pa je razkačilo nekega debeluharja z brado da nam je čez odpto okno zabrusil : KVA SE PA SILTE, A STE VIDL KAKŠNO KOLONO STE NAREDL.

    Če bi bi jaz taka zamaščena klobasa v plehnati škatli že iz higijene ne bi lajal na kolesarje.
    Verjetno se mu je mudilo domov žret mastne klobase.

    Kar se pa policajev tiče pa samo moj primer :
    V življenju sem samo enkrat pihal v alkoskop in to je bilo od 6.00 uri zjutraj na urgentnem oddelku kliničnega centra, kjer sem čakal na oskrbo potem ko me je na poti v službo na kolesu izsilila neka voznica
    Pred vsemi ljudmi ki so takrat čakali na pregled mi je policaj v roke potisnil alkoskop in rekel pihajte.
    Izpadel sem kot najhujši jutranji odvisnik od alkohola, čeprav je alkoskop pokazal 00

  • Odgovori chef 19. 4. 2007 at 11:53

    @marjan: dejansko zelo redko slišimo, da je kdo od zadaj zadel kolesarja! Takorekoč tedensko pa poslušamo o tistih, ki so jih naložili na havbo, zadeli z bokom vozila ali izsilili, kot se je prijatelju zgodilo včeraj.

    @heni: tak je postopek, nimaš kaj!

  • Odgovori hm 19. 4. 2007 at 13:08

    Nikoli ne vozim vštric in nimam problemov s policijo. Vozniki se pa nimajo kaj razburjat, ker nam kolesarjem pripada 1 meter od roba vozišča in oni lahko samo STFU !!! Če na magistralki peljem po robu cestišča in voznik, ki me prehiteva pelje ob sredinski črti, je med nama najmanj 1 meter oddaljenosti in ni nobenih problemov. So pa nekateri vozniki totalni antitalenti, ker rabijo najmanj 5 metrov oddaljenosti od tebe, da si te upajo prehiteti – tu prednjačijo ženske 🙂 . Potem se ti pa nalima na rit in ti trobi. Zadnjič sem peljal po magistralki in se je nasproti mene peljal še en kolesar. Za njim je pripeljal voznik in je bedak rabil toliko prostora za prehitevanje enega ubogega kolesarja, da je mene skoraj oplazil na nasprotnem voznem pasu. Seveda je peljal najmanj 150 km/h in če bi koga od naju dobil na haubo, bi bili pa seveda kolesarji tisti, ki niso pazljivi !!! Zmagajo pa seveda motoristi, ki pičijo mimo tebe 200 km/h in to 1 cm stran od tvoje balance, da te skoraj odpihne s ceste – nisem še nikoli videl, da bi imela policija kakšnega motorista v postopku, čeprav niti eden izmed njih ne vozi po predpisih !
    Super so tudi vozniki, ki se vključujejo s stranske na glavno cesto – sploh na tebi nsprotni pas. 10 kurčevih sekund ima čas, da bi speljal, te gleda kot ele v nova vrata, čaka ne vem koga, spelje pa ravno takrat, ko si 1m meter pred njim in če ne bremzaš kot zmešan, mu priletiš v bok avtomobila.

    Kolesarji smo verjetno najbolj ogroženi v prometu in vozniki bi morali paziti na nas in voziti defenzivno, namesto tega pa nas jebe v glavo vsak, ki ima 5 sekund časa, potem pa še pametuje, da se kolesarji sploh ne smemo voziti po prometnih cestah.

    Ampak – ne smemo se dati… čimveč nas bo na cestah, bolj bodo pazili na nas. Naj kar bentijo (sicer brezveze), ampak se bodo navadili. Povsod drugod po Evropi je kolesar kralj na cestišču in tudi pri nas bi lahko postali bolj obzirni do nas.

  • Odgovori chef 19. 4. 2007 at 13:42

    Raje vidim, da mi trobijo, ker me ne morejo prehitet, kot da me rinejo na bankine!

  • Odgovori blitz 19. 4. 2007 at 19:28

    verbartim, ti garantiram, da bi vozniki v tujini bili bolj obzirni tudi brez stez.

    Že velikokrat sem primerjal obnašanje voznikov v tujini in pri nas. Denimo ob zožitvah iz dveh pasu v enega. V tujini gre to vedno lepo kot zadrga. Pri nas pa vozniki zabodeno buljijo predse in se trudijo, da ja ne bi kakšnega spustili naprej.

    Je pa še nekaj drugače v tujini – tudi kultura kolesarjev je boljša. In pešcev. Če je podhod, gredo skozi podhod, pa kar pelji po Celovški mimo kina Šiška – sigurno boš videl kakšno ženičko, ki šanta čez cesto.

    Je pa še ena zadeva, ki me moti pri kolesarjih – vožnja po temi brez luči. Saj luč kolesarju res ne hasne veliko, vozniku pa zelo.

  • Odgovori Lady contessa 19. 4. 2007 at 19:53

    HM ti si eden izmed tistih “šovinističnih pametnjakovičev”, ki trdijo, da so ženske slabe, netalentirane voznice – samo statistiko si mal oglej, kdo povzroča nesreče – moški ali ženske; sicer pa je karakter voznika moč opaziti že pri skrbi za kolo – zanimivo je, da imajo ravno največji mačisti najbolj spucana kolesa – to je tko kot pri “lastnikih velikih konjskih moči”- če ne gre spodaj, mora it pa navzven!

  • Odgovori chef 19. 4. 2007 at 20:20

    Torej sem jaz največji mačist in kot tak lump, ker imam praktično vedno bicikel spucan v nulo? Bolj bi rekel, da sem zato pozer.

    Sicer pa, Lady contessa, tako kot ga v zadnjem času lomijo ženske voznice, se samo križam. Babnice dejansko tekmujejo z menoj na semaforjih, kdo bo prej speljal. Lahko se samo smejem. Enkrat moram nekaj napisat o tej temi!

    Nimam časa in prostora razlagat, kaj je včeraj počela ena tečna baba, ker je hotela parkirat. Na kratko: namesto da bi zapeljala vzvratno pet metrov in naredila prostor, je trobila in na ves glas pizdila skozi odprto šipo. Vsak dec bi zapeljal par metrov nazaj in naredil prostor.

    Seveda pa obstajajo tudi zelo solidne in sposobne voznice, da ne boš narobe razumela! Hočem samo povedat, da se ženske za volanom obnašajo vse bolj moško.

  • Odgovori blitz 19. 4. 2007 at 20:26

    Lady contessa, a še nisi ugotovila, da ste za večino nesreč krive babe? Se je dec zabil, ker je buljil v jumbo plakat za Palmers perilo.
    Drug dec se je zabil, ker je baba v avtu pred njim preveč mečkala.
    Tretji dec se je zabil, ker ga baba stalno sekira in se ga je napil.

  • Odgovori Lady contessa 19. 4. 2007 at 20:26

    Če ženska pizdi za volanom, je izključno kriv moški, namreč je hormonsko ne(uglašena)potešena – to bi moral že vedeti. Beri in poslušaj malo Ruglja, pa ti bo vse hitr jasno.

  • Odgovori chef 19. 4. 2007 at 20:38

    No, to je seveda tudi vse res! Tudi tista babnica včeraj je izgledala tako… ampak zdaj smo pa že zašli 😉

  • Odgovori blitz 19. 4. 2007 at 20:40

    Ruglja poznam osebno, sem kar rad hodil v njegovo skupino, je blo tko izi. Vsega je bila kriva moja ta stara, ker me je spridila. Edino pit sem moral nehat, to je blo težko. Pa brat sem moral začet. Zdaj je za mojo staro vse še slabše – včasih je imela vsaj kaj od mene, kadar sem se ga nalokal, zdaj pa samo še v knjigah ždim.

  • Odgovori Lady contessa 19. 4. 2007 at 20:47

    Blitzu pa to: prvi dec je dokaz, da nima jajc pri živih ženskah, drugi dec je tipičen nestrpnež, ki mu doma vse žena od riti odnaša, drugač je pa nula, saj veš kje, tretji dec je pa pizda na kubik!!!

  • Odgovori Lady contessa 19. 4. 2007 at 20:49

    Še opravičilo moškim z veliko začetnico, ti naj zgornjih vrstic ne berejo, ker niso namenjene njim.

  • Odgovori Fetalij W. Tyschew 19. 4. 2007 at 21:07

    stari, ni se mi dal brat komentarjev, sem prebral samo prispevek… ti policaji so včasih res prepotentni, češ, zdaj sem pa v policiji in mi nihče nič ne more, lahko delam kar hočem, v imenu zakona, pa še malo tako, z lastnimi dodatki… idiota niti policijska uniforma ne spremeni v policaja. nažalost.

    p.s. – zanimajo me prednosti vožnje vštric oz. to, zakaj je bolj varna?

    in razmišljam, lahko ustanovimo nek blogovski fond, iz katerega bomo plačevali kazni, ki nas (blogerje) doletijo 😀

    ampak potem tako ali tako vem, da bi nina/malina non-stop vozila prehitro, jebala vse po spisku policajem in poskušala podret rekord v kaznih…tako da to ni pametna ideja 😀

  • Odgovori BLITZ 19. 4. 2007 at 21:11

    Lady, sprejmem

  • Odgovori MN 19. 4. 2007 at 21:41

    Od kolegice Nizozmeke sem slišala, da je na Nizozemskem – v nesreči na relaciji kolesar/avtomobilist – vedno kriv avtomobilist. Vedno. Vedno. Ker je kolesar pač “ranljiva kategorija”. Si predstavljate, da bi kaj takega uvedli v Sloveniji?!

  • Odgovori Fetalij W. Tyschew 19. 4. 2007 at 22:12

    ja ampak koliko je pri njih kolesarjev, več kot avtomobilistov jebote 😀

  • Odgovori hm 20. 4. 2007 at 1:06

    contessa, nisem noben šovinističen pametnjakovič – res je, da več nesreč povzročamo moški – tu gre predvsem za norce in voznike začetnike, ki nimajo občutka za cesto. Pa stare dece s klobuki. Dejstvo pa je, da imajo ženske slabšo predstavo za razdaljo – pošlji bočno parkirat 10 naključno izbranih žensk in 10 naključno izbranih moških, pa boš videla, kdo bo prej in lepše parkiral. Po mojih izkušnjah se mi, ko kolesarim, v veliki večini za rit zalimajo ženske in si ne upajo prehiteti, čeprav je več kot dovolj prostora. Je pa tudi možno, da nočejo naprej in si ogledujejo mojo športno, mišičasto in čvrsto zadnjico. In da, skromen sem 🙂

    Lupčka od šovinističnega pametnjakoviča 🙂

  • Odgovori chef 20. 4. 2007 at 6:45

    @Fetalij: še stotič: ker zasedemo večjo širino ceste, se šoferji ne odločajo za prehitevanje v škarje (razen v izjemnih primerih totalnih idiotov). Lepo počakajo zadaj, mogoče malo popenijo in prehitijo šele ko je prostor.

    Če je recimo deset kolesarjev, je pa jasno, da je laže prehitet kolono petih parov kot desetih posameznikov.

  • Odgovori mijau 20. 4. 2007 at 7:09

    “Hm” ima dobro rešitev: Čimveč kolesarjev naj gre na ceste, saj jih bo potem še vedno precej ostalo, če jih nekaj zgazijo.

    “Chefu” pa ne dam prav glede tega, da je lažje prehiteti pet parov kolesarjev, kot pa deset posameznih, ker je treba pri prehitevanju parov morda celo na nasprotni vozni pas, pri prehitevanju posameznih pa ne, torej niti ne gre za prehitevanje in ni treba vključevati smernika.

  • Odgovori chef 20. 4. 2007 at 7:20

    Očitno ne poznaš prometnih pravil. Gre za prehitevanje in sicer za prehitevanje enoslednega vozila, pri tem pa moraš vključit smernik! Pri VSAKI spremembi smeri vožnje moraš vklopit smernik!

    Ne govorit neumnosti, lepo prosim!

    In redke ceste so dovolj široke, da se lahko vzporedno srečajo kolesar in dva avtomobila. Najbrž se ne voziš kaj dosti s kolesom, kajne?

    Pa začni vklapljat žmigovce, da se ne boš smešil s takimi neumnostmi.

  • Odgovori Grampy 20. 4. 2007 at 8:56

    Včeraj sem se domov iz LJ peljal z avtom prek Črne vasi, Podpeči, Borovnice, ker je bila na AC nesreča. Imel sem to “srečo”, da sem pred Borovnico dohitel konkretno avto cisterno. Cesta je, kot veste ozka, in tisti, ki so (z osebnimi vozili) vozili nasproti, so praviloma z desnim delom vozila zapeljali kar na bankino, da je bilo srečanje s cisterno kar se da varno.

    Na tej cesti je tudi veliko kolesarjev in voznik cisterne ni NITI ENKRAT vključil smernika, ko je prehiteval. Vseskozi sem ga preklinjal zaradi tega, saj s tem ZELO ogroža prehitevanega kolesarja, predvsem zato, ker vozilu za seboj ne nakazuje, da gre za prehitevanje, kar pomeni, da se kolesar lahko v trenutku in nepričakovano “znajde” tik pred njim.

    Mi je po možakar (predvidevam, da za volanom cisterne ni bila kakšna nevrotična dama s porušenim hormonskim ravnovesjem) postal vsaj malo “kolesaroljuben”, ko je v/na Verdu začel spet prehitevat kolesarja. V tem trenutku mu je namreč nasproti pripeljal osebni avto in jasno, da za tri ni dovolj prostora na vozišču. Kamionar se ni odločil, da bo kolesarja zrinil na bankino, z nje pa na travnik ali pod svoje kolesje, pač pa je peljal direktno proti nasproti vozečemu avtu. Voznik avta je zaviral, zapeljal na bankino in ustavil praktično ob cesti.

    En poškodovan kolesar manj in en prestrašen avtomobilist več!

  • Odgovori Lady contessa 20. 4. 2007 at 9:05

    HM, se strinjam, ženske rade gledamo mišičaste zadnjice, še posebno od kolesarjev, saj ne nosite spodnjega perila.

    Chef ima prav glede prehitevanja, mislim, da je pri nas že običajna praksa, da se smernike bolj malo uporablja – najbrž vsi vozniki mislijo, da imamo kolesarji sposobnost branja misli.

  • Odgovori chef 20. 4. 2007 at 9:07

    Tovornjakarji so po mojih izkušnjah do kolesarjev daleč najbolj fer! Z redkimi izjemami, seveda. Predvsem vozniki avtomobilov pa so nesposobneži, ki jih zmoti vse, kar ni avto. Torej tudi tovornjaki, o čemer so se razni primitivci na dolgo in široko razpisali prav na mojem blogu.

  • Odgovori Whiskey 20. 4. 2007 at 9:22

    Nisem bral vseh komentarjev in je mogoče kdo tole že napisal. Nekaj dni nazaj je RTL predvajal primere nevarnosti na cesti. Med ostalim so prikazali vožnjo kolesarjev vštric in rolanje po cesti. Za prvi primer imajo nemci predvideno kazen 25 € za ta drugo pa 5 €.

    Me je pred tednom dni en KR-eten na makadamu med Toškim čelom in Katarino v graben zrinu, da sem plesal kot balerina. Ta nekdaj mirni makadamski odsek je zadnje čase poligon divjakov, kateri si ob prometnih konicah krajšajo čas vožnje v smeri Škofje loke.

  • Odgovori mijau 20. 4. 2007 at 9:46

    Chef, po svoje imaš prav: po vsaki spremembi smeri moraš vklopiti smernik. Vendar pa voznik avtomobila na normalno široki cesti ne vozi tik ob bankini. Če pa vozi en meter od roba bankine, imata kolesar in voznik avtomobila možnost se tisto sekundo peljati vštric, da voznik NE SPREMENI smer vožnje in mu ni treba žmigati.

    Poleg tega, sem član kolesarske sekcije našega društva upokojencev, in se vozim po javnih cestah vedno skrajno desno za svojim kolegom.

  • Odgovori chef 20. 4. 2007 at 11:05

    Zanimivo, da je globa za takšno vožnjo v Nemčiji več kot trikrat manjša kot pri nas… Pa tudi to, da se sicer vestni Nemci tega ne držijo kaj preveč… Zanimivo tudi, da nihče ne trobi.

    @mijau: seveda obstajajo tudi toliko široke ceste. Obstajajo pa tudi bistveno ožje in po takih se vozim več kot po širokih! Norci me pa rinejo na bankino, ali pa sekajo ovinke naravnost proti meni. To je dejstvo.

  • Odgovori Andrej 20. 4. 2007 at 12:00

    chef, osebno bi poklical njegovega komandirja in ga vprašal ali njegovi fantje nimajo za početi ničesar pametnejšega kakor da se spravljajo na kolesarja, ki se rekreira. Osebno me ne moti, da dva vozita vštric, ker tako ali tako ne moreš prehitevat dokler nasprotni pas ni prost (z izjemo cepcev, ki peljejo kot da te ni). Njune izjave pa so resnično dober pokazatelj, kakšne kadre mora policija dandanes sprejemat, da obdrži vrste. Rekreacijo na kolesu primerja z vožnjo pri 190 km/h…

    mijau: kolikor sem avtošolo razumel jaz, je potrebno smernik vklopi za vsak premik prek enega metra ali pa ko boš zapeljal na sosednji pas.

  • Odgovori Andrej 20. 4. 2007 at 12:18

    Lady contessa:

    Raje vrni izpit. Ženske ste za volanom povečini riziko za vse ostale udeležence. Uporaba mobitelov, mečkanje tam kjer ni potrebno, nedajanje smernikov, nedajanje prednosti kjer bi bb ilo to primerno, neustavljanje na prehodih za pešce in še kaj. Nesreče z moškimi udeleženci se pripetijo zato, ker se človeku odtrga, ko po magistralki ženska pred njim mečka s 60 km/h, zaradi česar nastajajo tvegane situacije. Niti slučajno ni takšno obnašanje vrlina, vendar sem v avtu preveč, da tega vzorca ne bi opažal redno. Poznam sicer nekaj žensk, ki vozijo odlično, vendar so žal samo izjeme, ki potrjujejo pravilo. S svojimi floskulami o superiornih ženskih voznicah in o impotentnih moških, ki imajo avto čist zato, da s tem nadomeščajo pomanjkanje funkcije drugje, pa se vrni nazaj v tabor fundamentalnih feministik. Samo zato, ker se tebi ne da spucat kolesa ali avtomobila, še ne pomeni, da je to mačistično početje. Za čiščenje obstajajo tudi popolnoma tehnični razlogi, ki pa jih ti kot tipična ženska ne bi razumela.

  • Odgovori Whiskey 20. 4. 2007 at 13:51

    Še ena resnična policajska. Pred več leti sva s frendom vozila po autobanu iz smeri Celja pr ke Lj. Pred pumpo Lopata prifrči z užganimi ta plavimi en frajer s šapko na glavi. Da ne omenjam s kako brzino. Sparkira se na Petrolov parking in veselo v bife k prjatlom na drink. Frendu mraulca v riti ni dala miru, pa je spesnu osebno prijavo. Na koncu nikome ništa.

    Chef v biti maš prav. Samo pri nas je medsebojna nestrpnost preveč izrazita. Za Božič sem jo z Mtb mahal iz Katarine prot Sori. Nekje na pol klanca na dol mi prva spusti. Kaj čmo, pešaka do prvega bifeja na Erste hilfe in Gizmota v roke. Ene par mandlcov v ta lahk klanc gor maha z zleplenimi ustnicami …, pol pa naenkrat Jože u klanc pridrvi. Tudi ustavu se ni, je že spraševal, če rabm zračnco al fliko. Ala mu vera, pobral sem njegovo cifro in obljubil vsaj en per. Upam, da ga drugi teden realizirava. Mal je takih. Še enkrat Tnx.

  • Odgovori Lady contessa 20. 4. 2007 at 14:13

    Dragi Andrej, vse kar pišeš ti o ženskah, jaz opažam pri moških-voznikih, ne trdim, da smo ženske superiorne voznice, ampak menim, da sta lahko dobra voznika (ali pa slaba) oba – to nima čisto nobene veze s spolom – res je, da ste pri tehničnih zadevah in prostorski orientaciji moški morda res boljši, čeprav vas manjkajoči repek na kromosomu uvršča med šibki spol – zato pa imamo tudi ženske kar nekaj dobrih lastnosti, ki nam še kako prav pridejo pri varni vožnji.
    Pa še to: v tabor feministk me ne bi nikoli sprejeli, ker imam preveč rada moške!!! Kar pa se čiščenja tiče imamo ženske zagotovo opravljeno večjo kilometrino, pa naj gre za avto, kolo ali pa stanovanje.

  • Odgovori Whiskey 20. 4. 2007 at 14:48

    Jao ne za Božič, zdle za Pirhe. Se zgodi 🙁

  • Odgovori Andrej 20. 4. 2007 at 20:21

    Contessa,

    morda sem bil malce nevljuden (15 minut pred pisanjem sem imel srečanje z žensko voznico, kar bi me skoraj stalo avtomobila).

    Vsekakor je načelno pomanjkanje agresivnosti pri ženskah dobra lastnost, vsaj kar se tiče preganjanja po vozišču s tono in več pleha pod seboj, čeprav je tega z nekaterimi dandanašnjimi poslovnimi mladenkami vedno manj (ogromno jih vidim, ki so agresivne, telefonirajo, vozijo pa obupno – nevarna kombinacija).

    Vsekakor sta oba spola sposobna odlične vožnje (kot sem rekel, nekaj prijateljic vozi odlično). TALENT za obvladovanje vozil je pogostejši pri moških (kar izhaja iz genetike), strpnost pa je načeloma večja pri ženskah. Vsekakor je število norcev večje med moško populacijo, število polžev (prekomerno počasnih voznikov, ne upravičeno previdnih) pa večje med ženskami (spet dediščina genetike). Še vedno pa stojim za tistim, kar sem napisal – nesreče večkrat zakrivijo moški, vendar se to ponavadi pripeti, ko poizkušajo prehiteti prekomerno počasnega voznika (torej kombinacija moške agresivnosti in ženske previdnosti). Bi pa bilo idealno, da bi bili vsi vrhunski vozniki, ker bi bilo bentenja na ta račun sigurno manj. Je pa lepo slišat, da ima še katera rada nas moške ;).

    LP

  • Odgovori chef 20. 4. 2007 at 20:47

    Vdim, da bom moral kar hitro pisat o razliki med voznicami in vozniki 😉

  • Odgovori Andrej 20. 4. 2007 at 21:43

    Ti kar, bo zagotovo zanimivo branje.

  • Odgovori Lady contessa 21. 4. 2007 at 10:51

    Andrej, se popolnoma strinjam, da bi bila omenjena kombinacija idealna, vsekakor pa bi si kot kolesarka od marsikaterega voznika/-ce želela več samokritičnosti, ali je sposoben usesti se v avto in odpeljati, kot je treba – ker pa samokritičnosti kronično primanjkuje na vseh drugih področjih – je tudi vožnja ogledalo značajskih potez tistega, ki je za volanom.

    Chef, razlika med vozniki in voznicami bi zagotovo dvignila mnogo prahu, se že veselim …

  • Odgovori QWERTZ 21. 4. 2007 at 19:32

    Glej sej ni nč narobe, če se furaš vštric (sam tudi kolesarim), vendar sem pa tudi motorist in vem kako je, ko se ti kolesar “naguzi” in se ti ne odmakne nazaj v vrsto ampak fura kar po sredini ceste. Takega bi najraje nekam…
    Uglavnem: furajte v paru, če je zadost placa, ne pa delat sranja in ogrožat drugih. Najbolj me motijo skupine 5+ kolesarjev, ki so kot šlepar, ki mu vsaka guma fura po svoje.

  • Odgovori chef 21. 4. 2007 at 21:15

    No ja, če smo že pri tem, bi tudi jaz tistega motorista, ki me je danes prehitel na nekaj centimetrov (ker je pač moral nujno sekat ovinek na polno) nekam usekal!

    Malo poglej še nekaj mojih zapisov nazaj. Eden drugega seveda motimo in najlepše bo, če se bomo eden na drugega navadili, pa bo.

    Mislim, jaz ogrožam druge, ker se peljem z biciklom, motorist, ki za menoj prileti 150, kjer je hitrost omejena na 90 km/h, pa nikogar, ali kaj hočeš povedat? Če bi šel po omejitvi in bi znal bremzat, se ne bi v nikogar zaletel.

    Ali smo pa spet tam, kjer vsi lahko delajo prekrške, razen kolesarjev?

    Kako to, da potem mene kolesarji ne motijo, pa sem tudi voznik avtomobila in kar precej na cesti? Zakaj me v nobenem primeru ne motijo motoristi, pa mi tudi delajo težave? Ker mi je enostavno jasno, da v divjanju uživajo, previden sem na cesti, da me kdo ne napiči, če me bo, me pa pač bo!

  • Odgovori Grampy 22. 4. 2007 at 8:38

    Včeraj sem bil v BTC in sem videl, kako se je policajka peljala na kolesu, poleg nje (seveda vštric) sta se peljala dva Ray(ko) Ban(ić) policaja v policijskem vozilu in so lepo kramljali. Škoda, da nisem imel fotoaparata. Sem se pa potem vozil še malo po BTCju in iskal tole frajerko, da bi jo malo povprašal kako je kaj z vožnjo vštric po cesti, pa je nisem več videl, pač pa le tista dva modelu v avtu.

    Takle mamo, kaj čmo!

  • Odgovori chef 22. 4. 2007 at 9:17

    Jaz sem se pa včeraj peljal na morje in me najprej poči motorist z vsaj 150 km/h, takoj zatem pa vidim policaja, slonečega in z laserjem meročega prehitre voznike… Nisem si mogel kaj, pa sem ga kar nahrulil. Malo mu je bilo pa vseeno nerodno…

  • Odgovori Lady contessa 22. 4. 2007 at 10:43

    Tud jaz sem se včeraj malo s kolesom peljala, pa sem krstila svoj nov bicikel z odrgnino, ampak ta je večja na moji roki in nogi – se mi je en “gnoj” čisto za rit prlepu. Seveda je zbrisu kot kafra!

  • Odgovori kekez 22. 4. 2007 at 14:32

    Jaz bi se rad vozil s kolesom, pa si ne upam. Tole tesno prehitevanje je preveč adrenalinsko. Pri nas se zdi avtomobilistom pod častjo, da mi morali čakati za kolesarjem, da je nasproti prosto.

    Kar se tiče 190 km/h. Po ravni avtocesti to ni nič posebnega in je nekje (Nemčija) tudi legalno. Peljite se po cesti Divača-Sežana (narejena čisto z ravnilom), pa povejte, kaj je tam omejujoči faktor (razen zakona). Promet je pa v Nemčiji itak bolj gost.

  • Odgovori Krajnc B. 22. 4. 2007 at 16:03

    No, proti koncu so se malce komentarji oddaljili od prispevka pa vendar: jaz sem policaj, pa gredo tudi meni taki policaj(čk)i dobesedno na qurac. Tudi jaz sem moral včasih s kakšnim takim “biserom” na cesti delat, pa vam povem da s takim prepotentnim “sodelavcem”, ki se verjetno sam sploh ne zna peljat s kolesom, ni prav prijetno delati.

    Npr. težko enemu takemu policijskemu biseru dopoveš, da na 30 let staremu mopedu ne dela zavorna lučka, ker je tak moped sploh nikdar ni imel, pa gre ta tip kljub temu napisat takšno globo. Ma, vsepovsod se najdejo človečki, ki svoj ego dvigajo na takšne oziroma podobne načine, morebiti tudi med peki, vojaki, prodajalci….samo da so pač policaji najbolj hvaležna skupina ljudi, ki jih lahko vsi pljuvajo vsepovprek, ker pač imajo opravka z najrazličnejšimi ljudmi, aja pa vsem se to dopade ;-), mogoče samo policajem ne. No to je pa itak namen takih pljuvanj.

    Ne me narobe razumet, ne branim policajev, ker sem sam med njimi, samo na k…c mi gre ker me nekdo tlači v isto vrečo kot ona dva, s katerima je imel Chef opravka.

  • Odgovori Andrej 22. 4. 2007 at 18:10

    kekez,

    se strinjam s teboj. Težava ni hitrost, je pa problem v tem, da veliko, predvsem neizkušenih motoristov (pa tudi avtomobilistov – na poti iz Lipice sem videl srebrn Golf, ki je ovinek speljal postrani, pa skorajda zletel iz bankine) vozi popolnoma na nož in v primeru težav nimajo več izhoda.
    Vsekakor pa vožnja cestnih kolesarjev za moje pojme ne bi smela biti kaznovana, četudi tako piše v zakonu. Če si policist žwli preganjanja kolesarjev, je teh dovolj v Ljubljani, saj tam vozijo brez luči, brez odsevnikov, vozijo malo kot kolesar, malo kot avto ter malce kot pešec, modus pa spremenijo kar med vožnjo samo (vozi pred teboj po desni, naenkrat pa šine predte čez prehod za pešce) ter ne nakazujejo smeri. Takšnih nikoli ne vidim, da bi bili kaznovani, medtem ko s(m)o resni kolesarji konstantno obravnavani kot najbolj nezaželena svojat, tako na cesti kot nekateri od nas tudi v gorah, kjer pijani dedci s sodi namesto trebuhov pogumno zmerjajo kolesarje, kako si drznejo uničevat naravo, nato pa se 50 metrov kasneje usedejo v svoj avto ter se s promilom alkohola v krvi spravijo terorizirat cestne kolesarje. Taista publika je potem polna floskul o cestni varnosti ter divjakih, čeprav so sami največja svojat (priznam, hitro vozim tako s kolesom kot z avtom).

    Contessa,
    si si zapisala registrsko? Človeka bi bilo potrebno prijeti zaradi pobega s kraja nesreče.

    Krajnc,
    policisti ste tarče zaradi politike, saj vas je hkrati preveč (z radarji) in premalo (povsod drugod). Se zavedam, da to niti slučajno ni krivda policista, ki pride na delo in le izpolnjuje to, kar mu naročijo šefi in da vas je kronično premalo (ter vas zakonodaja hudo omejuje), vendar tega splošna javnost ne ve ali pa noče vedeti. Glavo gor, nekateri vas še vedno podpiramo.

  • Odgovori QWERTZ 22. 4. 2007 at 19:10

    Mislil sem na naslednjo situacijo: jaz pripeljem za 2 kolesarjema, ki mirno čvekata, nasproti gre tovornjak onadva pa kot, da se nič ne zgodi. Potem pa potrobiš in vse je narobe (beri: začnejo se PIZDIT, kot da sem jaz kriv če furaš po SREDINI CESTE). V tem primeru se je kolesar DOLŽAN postaviti nazaj ob rob ceste in pač prenehati ČVEKAT za 1 minuto, dokler se promet ne sprosti! Sam ne mi govort, da to ni oviranje prometa in da so/ste nekateri kolesarji neobzirni za ostali promet, ki se dogaja okoli vas.

  • Odgovori chef 22. 4. 2007 at 19:24

    Kmalu si tudi jaz ne bom upal več. Danes me je en butelj skoraj naložil… k sreči sem se v delčku sekunde odločil, da bom zavil v desno, če bi se mu skušal ognit po levi, bi pa zdaj ležal nekje. Tip se ustavi v križišču, celo pogleda v mojo smer, potem pa naravnost vame! Hvala lepa.

    @kekez: 190 km/h je res mala malica, pa tudi 250! Samo ko je treba bremzat, pa veš, da si šel hitro.

    @Krajnc B.: ja, res je jeba, da si v takem poklicu, kjer ne smeš misliti. Po mojem niti niste krivi policisti, ampak sama organizacija, ki vas sili, da nič ne razmišljate, ampak samo mahate z ZVCP. Sicer je pa že skoraj povsod tako, kot si pa sam ugotovil, nas redkokdo lahko tako razjezi tako močno kot policaji.

  • Odgovori Lady contessa 22. 4. 2007 at 19:54

    Kranjc B., da ste policaji tarča “navadnih smrtnikov”, ste si izključno krivi sami, preveč ubogate svoje šefe (in neživljenske predpise) – drugač ti ne napredujejo po rangu, pa tud vaš sindikat je za en k…c, saj vam ta še “postavke za pranje perila” ne uspe povečat. Pa da ne boš razumel narobe, da imam kaj proti policajem, jih kar nekaj poznam, in vem, da so fer.

    Andrej, registrske mi ni uspelo zapisat, me je preveč za kolo skrbelo (če me pripelje domov).

    Qwertz, si pa res revež, da si naletu na neobzirne kolesarje!

  • Odgovori Andrej 22. 4. 2007 at 19:54

    QWERTZ, to je druga zgodba. Ko ima za seboj vozilo ali to zahteva situacija, se je dolžan umakniti, če te ne opazi pa takrat, ko ga na to opozoriš. Bolj me moti to, da se je policist nanj spravil brez razloga.

    chef, nekateri so pač tako freh, da od tebe pričakujejo, da boš reagiral na njih, pa čeprav si na prednostni.

  • Odgovori chef 22. 4. 2007 at 20:08

    @QWERTZ: torej hočeš povedat, da če bi se peljala vštric, bi prehiteval kontra tovornjaku? Čestitke! Takemu bi vzel izpit.

  • Odgovori Matjaž 22. 4. 2007 at 20:42

    sem tako kolesar kot tudi voznik avtomobila … in z obeh pogledov obsojam tvojo oz. vajino vožnjo … in tvoj pogled 🙄

    dejstvo je … da vožnja vštric JE nevarnejša od vožnje enega za drugim … sicer bi bili predpisi drugačni 😉

    zavedati se je potrebno … da na večini cest … lahko avtomobilist prehiti kolesarja brez da bi zapeljal na nasprotni pas … kot je že mijau napisal … pri dveh vštric to ni več možno

    kar pa se tiče odnosov s policisti … sem imel do sedaj vedno korektnen odnos z njimi … in to v obeh smereh … kadarkoli pa berem o pritožbah čez njih … so v glavnem ocene kot … neumni policajčki in podobno … in se vprašam … kje je vzrok … in kje posledica 😉

  • Odgovori Andrej 22. 4. 2007 at 20:55

    Matjaž, to glede prehitevanja ni res. Zapeljat moraš na nasprotni pas, saj greš drugače kolesarju preblizu (pomisli, kako ti izgleda, ko te na avtocesti z 200 km/h le meter stran prehiti drug avto – učinek je enak, samo da je kolesar še lažji).

    Tudi v večini ostalih držav vzporedna vožnja ni kazniva. Sam grem, kadar prehitevam kolesarje, vedno na nasprotni pas, če je nasproti vozilo (kar pa spet ni tako pogosto), pa ne prehitevam. Saj je logično, da se mora kolesar umakniti (in določeni tekmovalci, ki ti gestikulirajo s sredinci, si vsekakor zaslužijo kazen) in vožnje vštric tudi ne bi prakticiral na kakšni prometni cesti, vendar je, kadar so v skupini štirije ali več kolesarjev, vožnja vštric dejansko zaželjena, saj je čas, ki ga porabiš za prehitevanje, veliko krajši.

    Kar se tiče odnosa do policistov pa sem jaz do njih prav tako vljuden in korekten, vendar so nekateri lahko resnično nesramni, sploh če mislijo, da govorijo s pokovcem (pač eden kolesar). Lahko verjamreš, da če bi bil chef kakih 20 let starejši, bi se tisti policist obnašal drugače, kar pa je narobe in diskriminatorno.

  • Odgovori kekez 22. 4. 2007 at 22:45

    Jaz bi pa uzakonil, da morajo kolesarji voziti 1m od roba in ne po robu ceste. Tako bi avtomobilisti morali PRAVILNO prehitevati kolesarje, pa še kolesar bi imel desno nekaj zasilnega manevrskega prostora.

    Kar se tiče oviranja. Ali so traktorji ovira na cesti? Jih greste prehitevati, ko je nasprotni promet. Spomnim se, da je nekoč bila debata o fijakarjih v Ljubljani, pa niso dovolili, ker bi ovirali promet. V večini evropskih prestolnic so fijakarji dejstvo, tradicija in turizem. Pri nas prepovedani.

    Policaji itak ne znajo fizike. Ubijajo pospeški (v resnici pojemki) in ne hitrost. 🙂

  • Odgovori chef 22. 4. 2007 at 23:38

    @Matjaž: si pravi kolesar, ali greš ob nedeljah 15 km/h na pir do naslednje vasi? Če je to res nevarno, zakaj je v Avstriji zakonsko dovoljena vožnja vštric? Očitno so Avstrijci nori, pa še kdo!
    Zakaj je tako težko zavirat za kolesarji, za traktorji pa sploh ne? Kdor je frajer, naj skuša traktor zrinit s ceste!

    Še sreča, da sem bil pred policajem ponižen, on je začel pa vzvišeno gnjavit T. o resničnosti mojih podatkov in grozit, da me bo odvedel na PP! Malo beri, kaj pišem, malo poklikaj na linke in boš ugotovil, da je tvoj komentar čisto brezvezen.

    Tudi jaz sem voznik avtomobila… kako to, da me kolesarji ne motijo? OK, ker sem tudi jaz kolesar. Kaj pa rolerji? Matr so nadležni, pa še več ceste zasedejo! Ali pa konji! Jim trobim? Divjam mimo njih? Ne.

  • Odgovori Matjaž 23. 4. 2007 at 0:21

    pomiri se fant … pomiri 🙄

    sem dovolj kolesarja … da se lahko tako imenujem … in da se zavedam nevarnosti na cesti … in se jim poskušam izogniti 🙂

    dejstvo je … da je za vse dovolj prostora na cesti … seveda ob strpnosti … ki je za kolesarje da ne vozijo vštric in po sredi ceste … tudi da ne sekajo ovinkov … za voznike pa da …. seveda pravočasno … potrobijo … zmanjšajo hitrost … in prehitijo tako da kolesarja ne ovirajo 😉

    sem za moč argumentov … ne argument moči 😉

    glede rolerjev … ki jih omenjaš … tudi rolam … a ne po cesti … ker menim da tja ne sodimo 😉

  • Odgovori šofer kolesar 23. 4. 2007 at 3:57

    Kot kolesarja me motijo nasproti vozeča vozila, ki največkrat sekajo ovinke, kjer jih ne bi bilo treba in vozila, ki vozijo za menoj kjer se da it mimo ter nenazadnje vozila, ki grejo mimo mene na centimeterski razdalji, pa čeprav je do sredine cestišča še cel meter. Sam vozim mogoče 20-30 cm ob robu cestišča in praviloma ne delam nobenemu nikjer gužve.
    Kot voznika me pa motijo ravno takile primerki, ki se vozijo vštric in onemogočajo vožnjo mimo brez da bi pri tem prečkal vozni pas, kar privede do upočasnjene vožnje, dokler se promet na nasprotnem pasu ne sprosti.

    Najboljši nauk iz te zgodbe je: Ne delaj na cesti tistega kar nočeš, da delajo tebi drugi. Oviranje prometa po nepotrebnem zaradi lastne filozofije o varnosti in zdravju v prometu je vzrok za vse nesreče ki se zgodijo. Za ene je bila kriva slaba bankina, za druge mastna cesta, za tretje slabe gume, za četrte slab avtomobil, slabo vreme, slab asfalt,… ZVCP res ni popoln, je pa napisan z namenom nudenja karseda največje varnosti v prometu. Varnost je pa tako kot naravno ravnovesje odvisna od vsakega člena v verigi.

  • Odgovori chef 23. 4. 2007 at 6:59

    Še vedno mi pa nihče ni razložil, zakaj imajo tam tako:

    V večini evropskih držav imajo v zakonu o cestnoprometnih predpisih člen, da se skupina treh kolesarjev ali več lahko vozi po dva in dva vštric. To ima v svojem zakonu tudi sosednja Avstrija (68. člen). Menim, da bi to morali sprejeti tudi pri nas. Zavedati se je treba, da je vožnja vštric vseeno bolj varna kot eden po eden, kjer je skupina še bolj raztegnjena in jo je še težje prehiteti. Nič kolikokrat morajo zaradi norih šoferjev kolesarji dobesedno zapeljati v jarek ali celo s ceste. Če so kolesarji vštric voznik zmanjša hitrost in izbere najbolj varen trenutek, da jih prehiti. Čas prehitevanja je krajši kot, če so v koloni po eden kjer zmanjšanja hitrosti ni in je manever veliko bolj nevaren. Ne znam si predstavljati posledic nesreče, če bi namesto kolesarjev bila tam mlada družina!

    Me imate za norca? Boste tudi v Avstriji trobili, ali boste tam kot politi ponižni cucki?

    Seveda je, kot berem, glavni problem, da morate malo pobremzat! Brez skrbi, jaz že vem, kje je bolj varno vštric in kje v gosjem redu! Raje vidim, da mi trobite, kot da za vsako figo zapeljem s ceste. Včeraj se mi je to zgodilo dvakrat!

  • Odgovori Lady contessa 23. 4. 2007 at 7:16

    Chef, a ti sploh ne spiš, pa že na vse zgodaj se razburjaš – fant, to pa ni dobro, boš zbolel (me je malo materinska skrb zagrabla)!

    Mene pa kot voznico primerki, kot jim pravi šofer kolesar, ki vozijo vštric, ne motijo – pač počakam, da je nasprotni pas prazen – najbrž je pa čakanje za marsikaterega voznika nočna mora – tu bi vam ženska potrpežljivost še kako prav prišla.

  • Odgovori chef 24. 4. 2007 at 7:08

    … pa res bolj malo spim, 6 ur je optimum. Danes pa 2 uri, ampak to zaradi živcev (pa ne da bi se sekiral zaradi takih obrobnih stvari, ki jih tu opisujem, bog ne daj!)

  • Odgovori Jerala Bojan 29. 4. 2007 at 0:57

    To pa je post…
    Ne strinjam se niti v stavku.
    Prosim razlozi nam, kako je lahko vožnja “vštric” bolj varna. Pa zakonih kmečke (ne intelektualne) pameti, je to nemogoče.
    Kolesarji res postajate grozni (tudi) zaradi številčnosti. Res znorim ko se sredi ceste nekdo obnaša kot kamion. In takih kolesarjev je (žal) večina. In vožnja v štric je zame “kamionarstvo”.
    Chef, da s kolesom ogrožaš samo sebe si zgrešil še najbolj. Kaj res misliš, da bo voznik avtomobila mirno peljal ko te bo zbil. Tudi njega zagrabi panika, tudi on bremza. Tudi on nekontrilorano upravlja avto v času najhujše panike. In kam gre? V jarek? V drevo? Čelno v nasprotivozečga?
    In kdo je kriv? Ah ne, kamionarski kolesar že ne……

    p.s. Nekako sem v tvojem pisanju in komentarjih (Kosak, Mavec…) začutil vzvišenost… Malo se umiri, no.

  • Odgovori chef 29. 4. 2007 at 9:29

    Sem že tolikokrat in na toliko mestih razložil, da ne mislim še enkrat zgubljat časa.

    Zanimivo, da jaz nikdar ne zaženem panike, ko dohitevam vštric vozeča kolesarja. Sem tudi šofer, ne samo kolesar.

    Aja, zakaj je že po evropskih državah dovoljena vožnja vštric?

  • Odgovori Krajnc B. 29. 4. 2007 at 17:33

    Ravnokar sem v Prishtini, mislim, tisti ki kritizirajo promet v Slo, bi morali malce sem na enodnevni obisk in se malce sami popeljati po teh cestah. saj nocem biti pameten, da “kaj pa govoris to ni primerjava”, samo tukajsnji kolesarji ne obstajajo, so jih verjetno ze vse pobili ob prvi priliki
    LP

  • Odgovori verbatim 30. 4. 2007 at 21:41

    chef: navkljub izredno pogostim obiskom Avstrije, v poleti povprečju vsaki teden (vožnja izven avtocest), še nisem videl kolesarja na cesti. Imajo svoje površine (ki so velikokrat precej odmaknjene od glavnih cest in tudi table jih preusmerjajo čez vasi, kjer je manj prometa), zato ni čudno, da je dovoljena vožnja vštric.

    V mojih krajih, kjer se jaz in kolegi povečini vozimo, je promet zelo redek in se pogosto vozimo 2 ali 3 vštric. Se pa tudi vedno, ko zaslišimo avto, vsi brž postrojimo v vrsto. Vsi veseli in zadovoljni. Na izredno prometnih cestah se nikoli ne vozimo vštric. Na avtocesti pa se nas vozi tudi do 8 vzporedno. Na srečo še ni odprta za avtomobile, da se razume 😉

  • Odgovori noni 14. 5. 2007 at 0:11

    Živjo,

    no pa da še jaz dodam svoj komentar na to… btw sem član Markove ekipe od RAAMa 2006 in včasih bil tudi (tekmovalni) kolesar.

    Popolnoma podobno se nama je z Andrejem Omulcom zgodilo, ko sva pred leti bila na trningu seveda vštric… Včasih je na treningu dolgčas in takrat se spomnim je bil še večji, saj je bil zelo vroč poletni dan. Komaj sva čakala na nekaj akcije med tem pa v gozdu, v senci zagledava policaje, se peljeva mimo seveda v štric, ker to ni bla neka prometna cesta in v šali rečem – matr je dans vroče… 🙂

    Ni minilo 10 minut, že se je za nama pripeljal avto. Ne da bi se obrnil nazaj in pogledal, sem mu mahnil naj naju prehiti… nič… pogledam nazaj in kaj vidim? haha POLICija… rečem Andreju: “Akcija bo!!” kar potihem sva se veselila tega…

    Policaja sta naju prehitela in ustavila.

    “V prekršku sta!” je rekel ened, v kakem prekršku sem rekel jaz! Je rekel policaj vozila sta se 1 m od roba cestišča. 1 METER??? NI ŠANSE – mu pokazal kako je debela belanca in rekel da sva se peljala bliže kot 1 meter roba! 🙂 nisva se dala… nakar POLICAJ reče, da naj m udava osebni dokument, seveda ga nisva imela in čelo nisva hotela povedati kdo sva! Sem rekel, če poveva bova brezveze dobila kazen. Andrej mu je zagnjavil naj gre raje lovit tistega, ki je tam ubil staro babnico, pa je policaj že hotel vprašat kje je kdo koga ubil, no pol je skapiral, da je bil to samo primer 🙂 Najprej je začel spraševati Anreja kdo je… Rekel je ne povem… zagrozil je da naju bo peljal na policijo. Je Andrej rekel te pa me pelajte in ga opozoril, da krši zakon, saj ga ni VIKAL 🙂 Pol pa akcija POLICAJA vržeta Andreja s kolesa, jaz komaj uspem prijeti kolo, da se nebi raztreščilo po tleh, ga kot najhujšega kriminalca vržeta na avto in začneta otipavat ali ima kje kakšno orožje… haha meni je blo to najbolj smešno, saj če veste kako zgleda kolesarski dres, pol se vidi ali je v žepu, ki ga sploh ni kaj 🙂 haha

    no in pol je Andrej rekel…. no pol pa vama povem kdo sem kao mater!!! 🙂 Policaja sta pred tem rekla da ne bova dobila kazni, le povedati moreva kdo sva 🙂 in pol je povedal, policaj je mene vprašal, če je to res on in sem rekel ja in potem sta odšla….

    Zabluzila sva seveda tudi zakaj vštric… češ peljita se vidva s kolesom in bosta vidla kako vama bo po 4 urah tečno en za drugim druga stvar pa je srčni utrip in trener nama je rekel da moreva meti istega 🙂

    Drugače so eni policaji super in ne pljuvam po policiji!!!! Ampak najdejo se pa tudi taki kreteni mislim šlatal ga je HAHAHA če ma kje kaj 🙂

    No kazni ni bilo…. juppy 🙂

    ps. je pa bla kazen enkrat poleti, ko sem ga pičil za TOVORNJAKOM ca. 60 km na uro 10.000 SIT ker se nisem peljal po pločniku in 5.000 SIT zaradi neupoštevanja varnostne razdalje!

    Pritožil sem se, po enem letu bil povabljen k sodniku za prekrške, ki je rekel… ne bodi smešen, take kazni z biciklom pa ja ne boš plačal 🙂 rekel sem mu seveda da ni šanse da sem se peljal tolko na uro in da sta policaja narobe vidla, ker me je v tistem momentu prehitel tovornjak… o vožnji po kolesarski stezi pa itak ni šanse, ker bi potem lahko flikal in ravnal felne 🙂

    Upam da še naprej navijate za Marka Baloha, HVALA VAM VSEM ZA ODLIČNO PODPORO ob cesti in upam da se še kaj vidimo!!!! LP

    Robert

  • Odgovori emtec 1. 8. 2007 at 16:10

    Sam prekolesarim kar dosti in tudi kot voznik avtomobila nimam težav z kolesarji ki vozijo vštric, me pa rpekleto jeb… moti ko vidim kretena pos sredi mesta ki se vozi po glavni cesti, neglede na to da je poleg njega pločnik z kolesarsko stezo.
    Najbrž se mu ne da vozit gor in dol ampak me velikokrat prime da mu pripeljem direkt za rit in zatrobim da se userje.

  • Odgovori chef 1. 8. 2007 at 18:53

    Usedi se enkrat na specialko z 8 bari v zračnicah in se pelji po naših kolesarskih!

  • Odgovori emtec 2. 8. 2007 at 9:11

    Če bi to bili to kolesarji na specialkah se nebi niti malo obremenjeval, vendar so to povečini mulci, stari -20 na razjahanih “najhujših mauntnbajkih” ali pa 40+ na ponijih ki jih so starejši od njih. Najde se pa seveda obvezno še kakšen “nabitek” ki veselo pilotira levo in desno in se ga enostavno ne upaš niti prehiteti.Najboljši primer te vožnje, zraven kolesarske steze je vižarjski klanec(proti brodu) kjer še nikoli nisem videl nikogar, ki bi se vozil po kolesarski, neglede na to da je ob robu ceste kjer se veselo vozijo na cca. 5 m vgreznjen jašek za vodo, ki pa ga seveda brez problema prevozijo.
    Me zanima kako hitro bi me ujeli če bi se z avtom spravil na kolesarsko stezo? 😉
    Pa brez zamere

  • Odgovori emtec 2. 8. 2007 at 9:12

    popravek:
    Vižmarjski klanec in ne vižarjski.

  • Odgovori chef 2. 8. 2007 at 16:59

    Po tisti kolesarski na klancu se jaz s specialko enostavno ne morem peljat.

  • Odgovori emtec 3. 8. 2007 at 9:08

    Ti čisto verjamem, zato sem tudi začel komentar z “Če bi to bili to kolesarji na specialkah se nebi niti malo obremenjeval”

  • Komentiraj