Norci škodijo posameznikom, ne državi!

Bi rekel, da je Jelinčič dobil konkurenco, ampak kljub netaktni nesramnosti, ki že presega meje primitivizma, imam njega za inteligentnega možakarja. Z različnimi predsedniki Stranke slovenskega naroda in možmi, zbranimi okoli Zavoda 25. junij, je drugače. Vedno bolj je videti, da niso le oportunisti, ampak bolestni idealisti, tiste vrste patrioti, ki so za državo verjetno sposobni prodat ženo in otroke. Zdaj že bivši predsednik SSN verjetno nikomur ne pozabi povedat, da je sodeloval v pekrskih dogodkih. Vsa čast, ampak meni gredo vojni veterani katerekoli vojske, ki se s svojimi dejanji pretirano hvalijo, pošteno na živce. To so tisti, ki omalovažujejo mulce moje generacije, češ, ti nimaš pojma, kako izgleda vojna. Prekleto, da ne, ampak nisem jaz kriv, da me leta 1945 še ni bilo, in da sem bil 1991. osemletni deček. Dejstvo, da so deset dni bili slovensko vojno, jim še ne daje pravice, da slabih dvajset let kasneje zajebavajo, ne samo lastno državo, ampak tudi Hrvaško, ki z našo osamosvojitveno vojno ni imela nobene zveze. Med drugimi nepomembneži sta člana SSN tudi pojoči major Ladislav Troha, ki so ga, mislim, da celo uradno razglasili za norca, in trenutno zaprti bombaš in huligan Šiško. Takšen cvetober nerelevantnih prenapetežev lahko privije izključno preveč konsenzualnega politika tipa Pahor, ki vzame resno čisto vsakega fičfiriča.
Preden nadaljujem. Relacije med Podobnikovim Zavodom 25. junij in SSN mi niso najbolj jasne in me pravzaprav ne zanimajo. O Zavodu si mislim podobno kot o SSN. Če sem ob farsi pri Jorasu še mislil, da gre za predvolilne aktivnosti, ki naj bi pomagale Slovenski ljudski stranki pri uspehu na volitvah, se v zadnjem času bojim, da je Podobnik v bistvu nor, da misli, da je nekakšen novi Rudolf Maister, ki se je za zaščito slovenskega naroda pripravljen stepsti s slovenskimi specialci na meji. Čeprav se na koncu seveda userje, ker razen prenapetih nategnjencev, ki jih je s seboj privlekel v turističnih avtobusih in so seveda absolutno nekoristni, za seboj nima nikogar in je primoran na pomoč patetično klicat brata.

Če prav razumem, sta SSN in Zavod 25. junij skupaj oddala peticijo, ki je šele prvi korak k zbiranju podpisov za referendum. Potem je bil Podobnik na kavi s Pahorjem, in si, še prejšnji dan ves srborit in odločen, na lepem premislil. Očitno se je ustrašil tako kot takrat pred policaji. Mislim, da je enostavno premalo sposoben, da bi uspel od vlade izsilit kaj otipljivega. Podobnik je potem začel prepričevat zaveznike, da naj ne začnejo postopka zbiranja podpisov, ti so bili pa trmasti, a le do novega sestanka s Pahorjem, ki je tokrat očitno prepričal bivšega predsednika stranke, da je odstopil. Neverjetno.

Izsiljevanja seveda še ni konec, Pahor pa še kar ne zamudi nobene priložnosti, da bi se izkazoval kot najboljši predsednik vlade, ki je samo v službi vseh Slovencev, kar mu daje mandat, da počne neumnosti in se ukvarja z nepomembneži. Češ, poskrbeti moram za slovenski ugled, ki je odvisen samo še od tega, ali bomo Hrvate zajebavali ali ne. Pri tem ga seveda nategne vsak, ki ima pet minut časa. Najprej Janša, potem celo neparlamentarna stranka. Seveda je premiera strah, da se bo zameril ZDA, in na tej točki seveda ni nič drugačen od bivšega zunanjega ministra, ki so ga vsi mediji kriizirali, da leze v rit Amerikancem. No, pa saj Rupel je zdaj zaposlen pri Pahorju.

Je pa po svoje res žalostno, da lahko nekaj užaljenih norcev oblikuje slovensko politiko. Na koncu bo namreč v svetu obveljalo, da smo Slovenci tisti, ki zajebavamo, čeprav se marsikdo z referendumom ne strinja. Zato Pahorja po eni strani razumem, po drugi je pa res, da bi morala vlada ljudstvo pustiti pri miru, pa naj samo odloči, četudi narobe. Problem je seveda v tem, da lahko SSN brez težav zbere 40 tisoč podpisnikov. Slovenski patriot, ki domoljubje enači s stanjem pripravljenosti na takojšen napad, je seveda nesposoben razumet, da članstvo v Natu nima nobene zveze s hrvaško-slovesko mejo in da gre tu za eno navadno zajebavanje, ki ne koristi nikomur. Ne bodo razumeli, da smo se s tem spustili na nivo hrvaških ribičev in izjav hrvaškega predsednika Mesića.

Moti me, da vsi, od politikov do medijev, govorijo le o škodljivosti za slovenske interese in s tem zadevo problematizirajo na državnem nivoju. Državo sestavljamo državljani, zato bomo dejansko škodo fasali posamezniki, tudi nič krivi posamezniki. Prenapeteži so na obeh straneh meje. Jaz pa, če bom šel za kakšen vikend na Hrvaško, nočem poslušat debilnih hrvaških vicev tiste hrvaške populacije, ki se od pripadnikov SSN ne razlikuje niti za pikico.

Ni vprašanje, ali bo SSN uspelo zbrat podpise. Vprašanje je, kakšen bo dejanski razplet morebitnega referenduma. Če bo udeleba nizka, je jasno, da pobudniki zmagajo, ker najlaže je mobilizirat srboriteže. Če bo referendum poleti, ko bo večina Slovencev itak dopustovala na hrvaški obali, bomo spet imeli sranje. Jezi me, da se bom moral udeležit referenduma, s katerim se ne strinjam in celo obkrožiti napačen odgovor. Ironija je, da sem ob vstopanju Slovenije v Nato obkrožil “ne”, ko bom odločal o Hrvaški (nova ironija), bom obkrožil “da”. Ne moti me toliko zmanjšan politični ugled, ker to je res precenjen strah, ki izvira iz slovenskega (in seveda tudi Pahorjevega) kompleksa, da moramo vsem ugajat. Referendum me moti, ker bodo potem norci spet paradirali, kako da so že drugič rešili slovenski nacionalni interes. In ker na tak način mejnega vprašanja ne bomo rešili nikoli.

Prejšnja objava Naslednja objava

Brez komentarjev

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 7:46

    Matej, v tem primeru ne troši časa za komentiranje, saj:

    • je videti, da nimaš dosti pojma o (slovenski) politiki
    • žališ po nepotrebnem.

    Če te zanima, ti samo vprašaj, vse se ti bo razjasnilo.

    In če si glasoval proti članstvu Slovenije v zvezi NATO, tvoj sedanji prispevek govori le o tem, kakšna je moč pranja možganov, ki si ji vmes očitno podlegel.

    Irak in Afganistan – poglej si delovanje zveze NATO, potem govori dalje.

    Slovenski volilke in volilci imajo oblast v tej državi – saj so ljudstvo.

    O “SSN norcih” govorijo le plačani političarji in njihovi priliznjenci, bolj ali manj intelektualistični.

    Šiško je v zaporu po krivem, ampak vsa ta dejstva bi lahko preveril, če le bi se malo po netu razgledal.

    Zato vzemi ta komentar kot prijazen nasvet, da se ne zaletavaš preveč tam, kjer nimaš dometa.

    In še nasvet za “raziskovanje” – poglej spletno stran SSN, poglej spletno stran RTV SLO in vse ostale medije. Boš uspel najti “razlike” in iz tega povleči kakšen zaključek?

    Začni misliti in to s svojo glavo.

  • Odgovori lezalo 23. 2. 2009 at 8:09

    Jebi ga, to je demokracija. In prav je tako.
    Mednarodnega ugleda se pa ne da na kruh namazat in pojest :)

  • Odgovori kruhinmleko 23. 2. 2009 at 8:37

    @ Blaž.. kaj ma Irak in Afganistan veze z nami?

    pri naši politiki je vse skupaj ena sama svinjarija, ne vem zakaj je treba vse “zajebat”.

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 9:04

    Blaž, a potem, če se ne strinjam z aktivnostmi, ki jih izvaja mlajši Podobnik in kup prepotentnežev iz vrst Mariborskih Viol, nimam možganov, al kako? Svašta. Me prav zanima, komu je koristilo prerivanje pri Jorasu lani in komu koristi zdaj tolčenje mišičnjakov v kapucah po novinarskih kamerah pred parlamentom. Tam, kjer sta zraven brača Podobnik ni nič dobrega. Šiškota je pa nasadil na spolni organ sam Jelinčič, torej je v zaporu po lastni neumnosti in ne po krivici.

  • Odgovori Rado 23. 2. 2009 at 9:41

    Daj Chef, ne zezaj se.
    Napravi vendar odstavke, kdo bo vendar bral dolge litanije, ne da bi se oko tu in tam spočilo med vrsticami!?

    Poln srda si do marginalcev, ki baje delajo zdraho, ob čemer si pozabil, da zahtevajo prav to, kar nam je politika obljubljala zadnjih 18 let!
    Fantje so politično “natego” preprosto vzeli zares.
    A zdaj so pa ti fantje slabi in ne politika, ki jih je nategovala?

    Ne morem verjeti!

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:01

    @kruhinmleko – kot bi rekel Salahadin v sobotnem filmu: Nič… in kolektivno odgovornost!

    @kalbo: Imaš jih manj, kot jih rabiš, zagotovo. Namesto da bi se ljudje resno pozanimali, zakaj jim “zemljo kradejo”, se po navdihu medijev in raznih pisunov raje ukvarjajo z “velikim” vprašanjem, kdo profitira.
    Ja, trenutno seveda profitira SSN in Hervardi, zaradi medijskega preboja in političnega preživetja ob vseh teh polenih.
    A vrni se nazaj – kako naj živimo v državi, ki dopušča krajo lastne zemlje, ki ne brani lastnih interesov. Se bo taka država mar zavzemala za lastne državljane? Jok, brate, odpade!
    Glede Andreja Šiška – preberi, razmisli, kaj bi ti sam naredil v takem primeru, potem tipkaj…

    http://www.hervardi.com/primerponarejenitolarski_boni.php

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:02

    http://www.hervardi.com/primerponarejenitolarski*boni.php

    zamenjaj * z znakom _

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:03

    med besede “primer ponarejeni tolarski boni” vtakni znak _

  • Odgovori notoriuousBig 23. 2. 2009 at 10:23

    Namesto da bi se ljudje resno pozanimali, zakaj jim “zemljo kradejo”

    hahaha a ti to resno al kaj??!!

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 10:32

    @Blaž Babič: A to o mojih možganih govoriva? S četrtino teh ki jih imam, al pa še manj bi mi bilo že kristalno jasno, da je tole zborovanje mulcev v kapucah ena navadna brca v temo. Grem stavit, da bi vsi mladci v kapucah ob prvem izstreljenem strelu leteli kar bi jih nesle noge, tako kot je letel leta 91 Jelinčič v isti sekundi ko se je pojavil prvi tank na Tržaški. Seveda je prej za kamere paradiral v Rambo stilu in največjo puško v rokah.
    Tisti, ki so res zafurali mejo na reki Mirni so že davno pod rušo, tisti, ki je pa zafural da je mejni prehod na Dragonji nekaj sto metrov nižje kot bi moral bit pa uničuje slovensko gospodarstvo z Istrabenzom. Tko nekak je to, pa če se tisoč mladcev v kapucah pretrga.

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:33

    @anonimko – in dodatno, naj se ljudje pozanimajo, zakaj njihovi sosedje Hrvati niso dobili priložnosti za odločanje o lastni usodi glede včlanjevanja v EU in NATO…

    …vsem, ki “branijo” Hrvate pred “štajerskimi nacionalisti” povem, naj raje branijo pravico Hrvatov do lastne demokracije, če jim že želijo dobrega.

    Mislim, da pošiljanje vojakov v Afganistan ne sodi med poteze, ki bi prispevale k miru na planetu, saj za to naj bi mi bili v NATO, kajne? Služi pa ameriški vojaški in mamilaški mafiji.

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 10:35

    O Jorasu pa nebi. Naslednjič ko boste paradirali okoli njegove hiše, ga vprašajte, zakaj je iskal gradbeno dovoljenje za bajto v Bujah in ne v Piranu in zakaj se je iz ostalih krajanov, ki so šli po GD v Piran norca delal.

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:37

    @kalbo: premalo bereš, preveč tipkaš… če bi več bral, bi morda naletel na opis zajetja skupine tankov JLA, ki so kasneje sestavljali prvo tankovsko enoto slovenske vojske. Tanke so zajeli tudi borci pod vodstvom Andreja Šiška.

    http://www.ssn.si/si/index.php?option=com_content&task=view&id=177&Itemid=88

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 10:38

    Pa še to, če bi dal Joras parkrat carinikom za kofe bi lahko delal kar bi hotel, tko se je pa cel čas naganjal z njimi, kot se je z vsakim sosedom, ki ga je imel.

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 10:42

    @Blaž Babič: Ja in, kaj bi zdej rad Šiško, spomenik? Koliko je blo takih, ki so med 90 in 91 nosil glave naprodaj še v ilegali takrat, pa se zdaj ne tolčejo po prsih, kot heroji ala Šiško.
    Teh slavospevov, ki jih popaš gor pa ne mislim brat, tko da se zaman trudiš

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 10:51

    @kalbo: Kaj si bolan? Hočem ti povedati, da težiš in lažeš, če govoriš negativno o Andreju Šišku, o pobudi SSN in Hervardov.

    Tip je zaradi take mentalne pritlehnosti, kot jo ti sedaj izražaš v zaporu. Če bi bil ti vsaj enojajčnik, bi se ne skrival za anonimnostjo.

    Andreja je namočil sistem, od policije, varnostnih služb, do sodišča. Zdaj pa take čivave kot ti upajo bevskati.

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 10:53

    Če ti praviš, pol sem zate očitno bolan :) in mi dol visi.

  • Odgovori ponpet 23. 2. 2009 at 10:59

    še huje je. ni samo šiško po nedolžnem zaprt – vsi so po nedolžnem zaprti. kar vprašaj jih, zapornike!

    ostali pa so očitno po nedolžnem na prostosti …

  • Odgovori Pris 23. 2. 2009 at 11:03

    @Rado:
    Seveda je slaba predvsem poltika, pa tudi stroka, ki si ni upala že na začetku reči bobu bob. Trenutna agonija je posledica neumnosti in nedoslednosti, ki jih je država izvajala zadnjih 18 let, Podobnik in SSN pa so zgolj produkti tega ravnanja. Stanje bi bilo trd oreh za vsakega predsednika vlade, Pahor pa se je zadeve lotil še izdatno diletantsko.

  • Odgovori chef 23. 2. 2009 at 11:08

    @Babič: Ti torej trdiš, da moram bolj verjet internetu kot slovenskim sodnim oblastem? Pa ti si bolan enako kot SSN! Komentarjev s propagandno vsebino pa res ne rabim, sploh, če govoriš take neumnosti, da se mi kar obrača. Ti smao potrjuješ tezo, da je v Sloveniji dovolj norcev, da lahko referendum uspe. Sicer pa sploh ne vem kdo si. Seveda me niti ne zanima, tako da se ne trudi z razlago.

    @Rado: Nimaš pojma kakšne težave sem imel, da sem tole sploh oddal. Zdaj sem na hitro malo popravil, da je bolj čitljivo. Hvala!

    Da je politika slaba, nič ne rečem. Ampak nivo izsiljevanja in podjebavanja je ena navadna svinjarija, ki jo jaz še vedno primerjam s hrvaškimi ribiči. Da naj jaz kot državljan Slovenije odločam o hrvaški usodi? Kakšna neumnost!

    @VSI OSTALI: Pustite Babiča raje pri miru :)

  • Odgovori seamus 23. 2. 2009 at 11:33

    Pismo sem pogledal uno sliko s Triglava – tip bi mogu v zapor!

    …aja sj je že, pol pa OK!

    In še to – če že gre postavljati na slikah, naj bodo pol vsaj slike dobre. Ne pa obupno zanič slika in pol je še datum zravn naliman. Groza!

  • Odgovori Blaž Babič 23. 2. 2009 at 12:13

    @chef: Bo počil balonček egotripni. Kmalu.

    Svetoval sem ti lepo, da preberi in presodi. Ampak ne, ti uporabljaš internet, se delaš šefa blogerja, gobezdaš o vsem, česar ne razumeš, potem pa rečeš, da gre internetu verjeti manj kot slovenskim sodnim oblastem. Pa si tu študiral pravo, zguba? In tudi če si ga – mi lahko tu pred vsemi natipkaš, da slovenski pravni sistem deluje in je pravičen?

    Če nisi sposoben politične razprave, potem je naslednjič ne odpiraj, obračalec mnenj.

    Podpisi bodo zbrani, zaradi ljudi, ki bi v preteklosti razmišljali kot general Maister, poskušali pa ga boste blokirati ljudje kot general Rupnik.

    Sicer pa sploh ne vem kdo si. Seveda me niti ne zanima, tako da se ne trudi z razlago.

    :) Zato imaš pa internet, teslo neotesano.

  • Odgovori paxman 23. 2. 2009 at 13:30

    Malo mešano.

    “@anonimko – in dodatno, naj se ljudje pozanimajo, zakaj njihovi sosedje Hrvati niso dobili priložnosti za odločanje o lastni usodi glede včlanjevanja v EU in NATO…”
    Ker ni nihče predlagal referenduma?

    “In če si glasoval proti članstvu Slovenije v zvezi NATO, tvoj sedanji prispevek govori le o tem, kakšna je moč pranja možganov, ki si ji vmes očitno podlegel.”
    Kaj pa če bi, za spremembo, tole razliko v glasovanju, zapisali mišljenju s svojo glavo, kaj?
    Potem postane tale trditev:
    “Začni misliti in to s svojo glavo.”
    iz trte izvita.

    “Šiško je v zaporu po krivem, ampak vsa ta dejstva bi lahko preveril, če le bi se malo po netu razgledal.”
    Thja. Če so res dejstva, bi bili morali ti in Šiškovi odvetniki že zdavnaj doseči oprostilno sodbo. Če vam to v štirinajstih letih procesa ni uspelo – ker je odločba/sodba pravnomočna, je očitno, da so bile vse vaše pritožbe neosnovane/neutemeljene/neargumentirane/slabe – se lahko, kot se ti sprašuješ o Chefu, o tebi vprašamo tudi takole:
    “Pa si tu študiral pravo, zguba?”
    Še posebaj zato, ker je na internetu polno Blažev Babičev, a manko konkretnih podatkov o njih večini.

    “O “SSN norcih” govorijo le plačani političarji in njihovi priliznjenci, bolj ali manj intelektualistični.”
    Jaz govorim o “SSN norcih”. Pa se ne najdem med “plačani političarji in njihovi priliznjenci, bolj ali manj intelektualistični”. Torej tvoja teza ne drži.

    “Namesto da bi se ljudje resno pozanimali, zakaj jim “zemljo kradejo”,”
    Meni ne.

    “živimo v državi, ki dopušča krajo lastne zemlje,”
    Saj to je problem. Mi pravimo, da je lastnik Slovenec, oni, da je Hrvat. Kdo zdaj?

    “Če nisi sposoben politične razprave, potem je naslednjič ne odpiraj, obračalec mnenj.”
    Politika != sodstvo

    “Služi pa ameriški vojaški in mamilaški mafiji.”
    Boš pa le moral podati kakšen dokaz, preden te bomo jemali resno.

    “Andreja je namočil sistem, od policije, varnostnih služb, do sodišča.”
    Uf, uf, težke besede. A, še vedno, nobenega dokaza.

    “Zato imaš pa internet, teslo neotesano.”
    Boš to utemeljil ali bo tudi tebe potrebno označiti s slogovno zaznamovanim besednjakom?

  • Odgovori Rado 23. 2. 2009 at 13:56

    Pris,
    v repliki Petru Božiču sem svoje misli zapisal obširneje.
    http://www.zares.si/za-spremembo-instituta-referenduma/
    Komentar št 27.

    LP

  • Odgovori Pris 23. 2. 2009 at 14:09

    @Rado:
    “Stranka slovenskega naroda, je pravzaprav refleksija uspešnosti naše zunanje politike.”

    Se strinjam!

  • Odgovori chef 23. 2. 2009 at 14:14

    Ko berem Babiča, me prime privoščljivost, da bi referendum propadel.

  • Odgovori kalbo 23. 2. 2009 at 14:39

    @Babič: Kaj naj beremo, slavospeve na strani SSN? A to je potem edino merodajno čtivo na vesoljnem internetu?
    Obtožil si me, da govorim negativno o Šišku. Prosim citat, ker jest v mojem pisanju ne vidim negative proti Šišku. Samo če je bil višji vodnik leta 91 in vodil napad na tanke, še ne pomeni da je že skoraj da božanstvo.
    Glede na to, da si mi rekel, da nimam možganov, da sem bolan in nevem kaj še namesto da bi mi odgovoril na par vprašanj ti nisi sposoben politične debate, ker pošiziš takoj, ko kdo reče kaj drugače, kot si ti predstavljaš s svojimi super možgani. Če bi bili pri vas v SSN sposobni normalne komunikacije, bi bile vaše ideje celo prebavljive, tko pa…žal…

  • Odgovori nevenka 23. 2. 2009 at 14:48

    Zagarantirano ne obstaja vojaška organizacija brez spcialnih zemljevidov. Tudi Nato jih ima. Za vsako državo. Me prav zanima kako ima vrisano mejo med Slovenijo in Hrvaško, če se to nekaterim ne zdi vprašanje.

  • Odgovori nevenka 23. 2. 2009 at 14:52

    Ko berem nekatere komentarje, ki pojma nimajo kaj pomeni vstop v neko vojaško organizacijo, bi človek mislil, da se Hrvaška poteguje za vstop v Klub idrijskih kleklaric, mi jim pa iz čistega veselja delamo težave.

  • Odgovori Rado 23. 2. 2009 at 14:52

    He, he Nevenka,

    zdaj moraš pa ti učiti moške (ki so povečini bili vojaki), o zemljevidih in vojaških strategijah!!!

    V devetdestih letih, nekaj let po osamosvojitvi nas je obiskala ameriška križarka. Hoteli so pristati v Umagu, ker so imeli tam vrisano mejo med Slovenijo in Hrvaško. SIC!

  • Odgovori F776 23. 2. 2009 at 20:27

    Citirano: Chef: “Ko berem Babiča, me prime privoščljivost, da bi referendum propadel.”

    … kar pa lepo potrjuje Babičeve trditve…

  • Odgovori Slavko 23. 2. 2009 at 23:59

    @nevenka

    Ja nevenka vidiš to tudi mene zanima. Dobro če referendum bo, in če me Pahor nebo prepričal, bom pač glasoval proti vstopu hrvaške v nato. Dejstvo pa je, da baje poslanci niso videli nobenih zemljevidov, in če je temu res tako, potem očitno zopet nekaj skrivajo. Če so bili v dokumentih za EU sporni zemljevidi, kjer prijodecirajo državno mejo, potem je res čudno da pri natu teh zemljevidov ni. Zdej ali nekaj skrivajo hrvatarji pred nami, ali pa zemljevidi res niso sporni.

    V vsakem primeru če pride do referenduma, se bo pahor res moral potruditi in narediti pravo kampanjo, da podpremo hrvatarje. Zaenkrat me ni še z ničemere prepričal. Kar se tiče tele stranke, je pa tudi mene zbodlo, ko sem v njej zagledal Siškota, ki je če se prav spomnim obtožen poskusa umora ali kaj je že. Dejstvo je da je bil pravnomočno obsojen in da sedaj sedi. No ko sem pa videl še pojočega majorja Ladislava Trohe, sem se pa prijel za glavo. Njegova skrivnostna ugrabitev še do danes ni pojasnjena, in nekakio se m izdi, da je vse skupaj zrežiral on sam. In potem naj bi podpiral tako stranko, ki ima take paciente za člane.

    Kar se meje tiče, je pa tudi vse jasno. Hrvatarji, so zaraqdi naših bebastih politikov, od leta 91 premikali tak omejne kamne kot cele mejne prehode vse bolj proti severu. Mejni prehod Plovanija, stoji na nespornem slovenskem ozemlju, kajti dobro se ve kje je mejni prehod stal leta 91. Zato nekako podpiram to stranko, no sej tako je tudi uradno mnenje naše politike, da je potrebno upoštevati stanje, na junij 91! Tudi glede Piranskega zaliv se dobro ve da so naši nadzorovali vse do Savudrije pa tudi še malo južneje leta 1988! Kar se prekmurja tiče, je tudi marsikaj jasno. Hrvatarji so brez dvoma okupirali slovenske zaselke, in tudi tam moraj onaši zahtevati, da se umaknejo in vzpostavi stanje na leto 91.

    In če o ta ukopirana ozemlaj vrisana v hrvaške zemljevide, potem kar se mene tiče EU in NATA, nebo videli še zelo dolgo. Sam tudi uspešno bojkotiram hrvašk omorje od leta 2001, in tako bo ostalo dokler se ta vprašanje ne rešijo. Torej nisem eden tistih slovencev ki šimfajo hrvate, ko gredo pa k njim na morje jim pa v rit lezejo. Stojim za svojimi stališči in pika.

  • Odgovori chef 24. 2. 2009 at 7:33

    @F776: Ne, to je samo posledica debilnega diskurza, ki ga vodi SSN. Prav jim dam glede vzrokov, ampak izsiljevat z referendumom o zadevi, ki se nas absolutno nič ne tiče, je podlo in nesramno, torej na ravni hrvaških ribičev. In ko se pojavi nek SSN-ovec, ki čisto resno izjavi, da je internet (seveda skoraj izključno spletne strani SSN, Viol in obritoglave mladine) bolj relevanten od slovenskega sodišča, se res lahko samo še krohotam.

    To so vendar norci, ki nekaj normalnega razglašajo za izredno stanje. Češ, sodišče je podkupljeno! Politika je podkupljena! Hrvati nam KRADEJO zemljo. Kakšen besednjak, saj ne morem verjet. In oni bi radi mene prepričali, haha. Še če bi se strinjal z referendumom, ne bi mogel podpret takšne stranke.

  • Odgovori kalbo 24. 2. 2009 at 8:54

    Tko nekak ja. V bistvu imajo poanto, sam jo izražajo na tako skrajno primitiven način, da se ti bruha.
    Meje s hrvaško ne bomo rešil z izsiljevanjem, s tem si bomo samo blamažo v svetu nardil. Ravno tako ne bo rešil meje plavajoči Joško Joras, še manj pa skoraj že slovenski John Rambo, Andrej Šiško.

    PS: Primerjava Šiška z likom Johna Ramba je prva stvar, ki mi je prišla na pamet, ko sem se prisilil brat linke, ki jih je napopal Babič.

  • Odgovori Blaž Babič 24. 2. 2009 at 13:20

    http://odlocitve.us-rs.si/usrs/us-odl.nsf/o/980C50D5FD4DB83DC125717200288D9C

    Kaj sta vidva delala pred sedmimi leti? Takrat smo namreč reševali referendum pred podobnimi čivavami, kot jih danes izigravata vidva. Pobudo smo vložili tam nekje leta 2001, čez dve leti pa šele US odločilo.

    Ko boš Matej dojel, kaj piše notri, se bova pa o sodstvu pogovarjala, prav?

    In poglej še, Matej, ostale primere na US, ki jih skriva moje ime. Da bova glede izkušenj na jasnem.

    Napihujeta se revčka, ki ne vesta, da s tem svojim šopirjenjem oponašata politično mafijo – le njej je v interesu blokirati ljudstvo, ga prepričati, da je neuko in nesposobno odločanja.

  • Odgovori kalbo 24. 2. 2009 at 13:42

    Če še ne veš Babič, ti čivava hitro doseže vratno žilo, tko da čivav ne podcenjuj :)

    Ti kar nadaljuj z lajanjem v podobnem tonu. Me zanima, kdaj boste ugotovil pri SSN, da je drugačen ton bolj prodoren in uspešnejši. S takim tonom, kot ga prakticirate zdaj normalnega človeka samo odrešite zaprtja in imate podoben učinek kot liter Donata na eks.

  • Odgovori chef 24. 2. 2009 at 16:48

    @Babič: Tako si mi smešen, da bi ti najraje podaril na blogu prostor za tedensko kolumno, recimo vsako soboto, ko se meni itak ne ljubi tipkat, ti bi pa s svojim besednjakom definitivno popestril moje blogersko gnezdišče in s tem nedvomno prispeval tudi k političnemu blagostanju naše nacije, ker bi jo zavaroval pred politično mafijo in ostalimi kanaljami, ki po krivem obtožijo Andreja Šiška.

    Kako se ti sploh ljubi? A resno misliš, da imam čas prebirat litanije US? Pa saj nisem zaposlen v neki stranki tipa “drugi uporabniki javnih sredstev”, ampak delam zato, da vas živim. S čimer nimam problema, ampak ne serji pa po meni z navajanjem linkov, ki jih nimam časa brat, ker zbiram javna sredstva za tvoj obstoj.

    Kakšno zvezo ima omenjena pobuda, kjer ste zmagali, vse čestitke za to, z zajebavanjem Hrvaške, mi ni jasno. Če pa misliš, da si zato, ker se imaš čas jebat s sodnimi oblastmi, bolj poklican h komentiranju politične situacije kot jaz, ti zdajle povem, da ni tako. Za moje pojme si še vedno samo siten komentator, ki svoje argumente dokazuje s trhlimi dokazi na principu “res je tisto, kar piše na meni všečnih spletnih straneh.” Zakaj se sploh še trudiš? Jaz si o tebi mislim svoje in me ne boš prepričal, pa če si vložil tristo uspelih pobud. Aja, vem zakaj. Ker si obseden s politiko in patriotizmom.

    P.S.: Upam, da sozaporniki s Šiškom ravnajo nežno!

  • Odgovori Blaž Babič 24. 2. 2009 at 17:58

    Pišuka, pa ravno tik pred tisto kampanjo sem nehal sodelovati v Novi stranki… v kateri nikoli nisem bil zaposlen. Volonter, če veš, kaj to pomeni.

    Kakšno zvezo ima?

    Hm, ti bom kasneje komentiral politično situacijo, zdajle nimam časa.

    lp

  • Odgovori Blaž Babič 24. 2. 2009 at 18:03

    Govorim seveda o zadnji kampanji, l. 2002. Pri tisti, 2000 sem še kar lepo garal zraven.

    Dobili smo 6000+ glasov.

    SSN sedaj tega še ni dosegla, verjetno na naslednjih bo.

    Denarja iz proračuna pa ne vidiš, če ne presežeš 10.000 glasov (1% volilcev/volilk). Temu se reče diskriminacija.

    Če si car/hefe/šef, potem se nasmehneš, pljuneš in greš dalje. Če si malo drugačen, zagrabiš za akcijo :)

  • Odgovori chef 24. 2. 2009 at 18:07

    Seveda je diskriminacija, haha!

    Če te prav razumem, tvoj besednjak namreč, lahko zdaj s tremi prijatelji ustanovim stranko, ki se zavzema za utišanje Blaža Babiča in potem kar tako, kljub temu, da ne zberemo niti 1 % podpornikov, pridobimo denarna sredstva, ki jih porabimo za abotno kampanjo?

    Res, to je diskriminacija! Kaj če bi ti besede “politična mafija”, “disrkiminacija” in “kraja slovenske zemlje” uporabljal malo bolj taktno? V tem primeru bi te morda celo kdo resno jemal.

  • Odgovori Blaž Babič 24. 2. 2009 at 19:14

    Ne, politično nepismeni Matej. Za stranko jih rabiš vsaj 200. Potem moraš zbirat še podpise za kandidaturo, šele potem lahko nastopiš na volitvah. S predstavljenim programom boš imel gotovo veliko uspeha.

    Vem, o čem govorim, in vem, kaj te besede pomenijo, ti očitno še ne.

  • Odgovori chef 24. 2. 2009 at 19:29

    Hehe, prepričan sem, da na podlagi zastavljenega programa prvih dvesto pripadnikov najdem že v slabem tednu :) Je pa res, da bom težje našel 1 % norcev, da bi dejansko uspel tudi kaj potegnit od države.

  • Odgovori pijanec 24. 2. 2009 at 19:48

    Mislim, da je enostavno premalo sposoben, da bi uspel od vlade izsilit kaj otipljivega.

    Sem prepričan, da se nikomur od teh v resnici ni šlo za tisto vodo in šumo, ampak verjetno za lastne interese … saj veš, npr. kaka dobra pozicija v državni službi in podobno.

  • Odgovori Blaž Babič 24. 2. 2009 at 20:31

    @chef – Čist možno, ne rečem. Samo ko boste vsi na kupu, malo bolje naokrog poglej :)

  • Odgovori paxman 24. 2. 2009 at 21:12

    “In poglej še, Matej, ostale primere na US, ki jih skriva moje ime. Da bova glede izkušenj na jasnem.”

    Najti je enega samega, to je, tega, na katerega si dal povezavo.

    “Ko boš Matej dojel, kaj piše notri, se bova pa o sodstvu pogovarjala, prav?”
    Nič posebnega.

  • Odgovori Ladislav Troha 25. 2. 2009 at 0:17

    Res je UPM (udbopartisjkamafija) oz mediji so me javno razglasili za norega. Tako kot so vsakega dosedaj, ki si je dovolil to kar sem si jaz. Povedati jim, da so to kar so. Seveda tega nisem mogel povedati vam, ker mi tega niso dovolili.

    Mojo protipravno odvzeto prostost sem zrežiral sam in potem sem na sodišču v 6 letnem političnem procesu dokazal, da jo nisem. Po dveh oprostilnih sodbah je bila zadeva pravnomočno zaključena. Zagrožena kazen 250.000,00 SIT. DOKAZI V PRAVNI DRŽAVI ŠTEJEJO, ALI NE?

    Glede na to, da sem nor pač delam nore stvari in mi tega ne sme nihče očitati. Bomo pa videli, kdo bo na koncu te zgodbe razglašen za norega? Vi pa kar pišite in sodite, ampak pazite, da ne bo nekoč sojeno prav vam.

    S spoštovanjem,

    Ladislav Troha, po UPM trobilih in negnusnim pisunom UPM falange pa pojoči, eksot, krjavelj, norec, čudak, nergač, neuravnovešenec, postopač, samougrabitelj, in še bi se našlo teh smrdljivih iztrebkov, ki so jih in jih polivate po meni.

    Čestitam, zares ste junaki!!!

  • Odgovori Blaž Babič 25. 2. 2009 at 0:31

    @Matej

    Ampak resnično ne znaš uporabljat neta:

    http://odlocitve.us-rs.si/usrs/us-odl.nsf/o/EEF6629B0A71BEC4C125717200280E3B

    http://odlocitve.us-rs.si/usrs/us-odl.nsf/o/E9B18E810E2AEE2AC125717200288E3C

    pa še bi se našlo… ni pa vse pobeda, jasno.

    Bisere metati… :) pa naj se igrajo, deca!

  • Odgovori pijanec 25. 2. 2009 at 3:58

    Uf, Chef je postal slaven. Zdaj še manjka samo komentar Marjana Podobnika.

  • Odgovori chef 25. 2. 2009 at 7:27

    Lagal bi, če bi rekel, da mi komentar Pojočega majorja ne laska. Sem pa, pijanec, prepričan, da je kruh politika neparlamentarne stranke slajši od kruha majorja.

    @Babič: Ne da ne znam, nočem! Na vaše pobude, zmagovite ali ne, se požvižgam.

  • Odgovori Alex van der Volk 25. 2. 2009 at 8:54

    http://www.hervardi.com/andrej_sisko.php

    Toliko o huliganu. Da ne bo pomote, SSN mi je antipatična, nisem na njihovi strani, ampak prej obratno, ampak na živce mi gre, da folk kar naprej meče gor Viole in Šiška. Pa dajte no mir že enkrat, kaj je pa pomembno ali so Viole ali priložnostni pijančki iz Kopra…

  • Odgovori paxman 25. 2. 2009 at 12:41

    “DOKAZI V PRAVNI DRŽAVI ŠTEJEJO, ALI NE?”

    Potem pričakujem tudi, da štejejo v primeru Andreja Šiška.

  • Odgovori Žarko Meglič 2. 3. 2009 at 9:21

    Pa ne morem verjet – politična propaganda na enem najboljših blogov. Žalostno… :(

  • Odgovori chef 2. 3. 2009 at 9:58

    To pa naredi veliko denarja!

  • Komentiraj