Nemški red, indijski kaos

Neverjetno je, da na Deutsche Bahn skoraj nič ne štima. Zamude in napake pri napovedih o prihodih vlakov so stalnica in ko en vlak odpovejo in vse potnike preusmerijo na drugega, zaposleni le panično bezljajo naokoli. Tako smo morali z naših sedežev najprej pregnati Indijce, ki so dejansko imeli rezervacijo za iste številke sedežev, a za prejšnji vlak. Ker so tako ali tako vajeni vožnje na strehi, se ni bilo treba prav dolgo pregovarjati, da so se umaknili. Je pa res, da niso šli na streho, kakšnih deset do petnajst jih je postavalo med sedeži in ne vem, če si predstavljate, kako je biti z njimi v istem vagonu, sploh, ker so bili na poti že trideset ur. Zanje je zmanjkalo tudi kosil. Iz usmiljenja smo jim odstopili del naše hrane, a smo morali biti pozorni, da jim ne bi dali govedine.

Tako smo se po štirih urah pripeljali v Leipzig. Železniška postaja je ogromna, česa takega še nisem videl. Jasno, saj je največja v Evropi. Meri 83.460 kvadratnih metrov, pod zemljo je več kot sto trgovin, in ima 24 peronov – pred časom jih je bilo celo 26, a so jo zmanjšali zaradi novega parkirišča. V Nemčiji sem na turistični borzi GTM. Ne vem točno, koliko je udeležencev, ampak to je res cela reč. Logistično je zadeva rešena perfektno, seveda pa ne gre brez nemških nesmislov.

Takole je. Prisotni smo tour operaterji, turistični agenti in novinarji. Za ljudi naših branž velja, da precej potujemo, zato so nam stvari jasne. Tako je naša skupina kmalu ugotovila, da smo locirani v hotelu, ki je od postaje oddaljen kakšnih pet minut hoda. Ampak gostitelje je bilo nemogoče prepričat, da bi šli tja sami. Ne, šli smo tri minute v drugo smer, do avtobusov. Da smo se vsi zbrali, je trajalo petnajst minut. Naš avtobus, grda stvar, verjetno še vzhodnonemškega izvora, je bil očitno prilagojen invalidom, sem si mislil ob pogledu na dvigalo pri zadnjih vratih. Ampak ne! Dvigalo je bilo namenjeno kovčkom. Dvigniti je zmogel po tri v eni rundi. Cel postopek spuščanja, dviganja in dvakratnega prelaganja ene runde je trajal približno tri minute. Na parkirišču je stalo petnajst kufrov. Šofer jih je prekladal karseda umirjeno, dokler nisem znorel, in mu kufre raje prostoročno nametal na dvignjeno platformo.

Je pa res, da bo ta človek verjetno dejansko lahko oddelal bistveno več kot štirideset let delovne dobe, medtem ko so verjetno njegovi slovenski kolegi na pol kripli že pred abrahamom. Danes sem celo izvedel, da je novi standard vreč cementa samo še 25 kilogramov. Tako si pač Bosanec na hrbet, namesto dveh, naloži štiri. Ampak važno je, da so evropski birokrati opravili svoje delo.

V hotelu smo bili po dobrih petinštiridesetih minutah.

Kar pa se tiče moje vrnitve v Slovenijo: Podobno bo kot zadnjič samo da k sreči letim iz Leipziga. Torej: Leipzig-Dunaj-Gradec-od tam pa v Ljubljano s kombijem. Človek jih mora imeti rad.

Prejšnja objava Naslednja objava

9 komentarjev

  • Odgovori blitz 13. 5. 2012 at 20:35

    A si prepričan, da boš iz Leipziga letel direktno na Dunaj? Pred nekaj leti je namreč avion vmes imel še postajo v Dresdenu.

    Tale z avtobusom do hotela je dobra. Spominja me na enega mojih zadnjih pristankov na Brniku – pozno zvečer, vsega sem bil že sit, pa naš kanader presenetljivo parkira pri enem od črev. Hura, ne bo mi treba na bus od aviona do izhoda. Pomota – skozi črevo smo izstopili v stolpič, a nismo nadaljevali v letališko stavbo, temveč smo po stopnicah sestopili k spodnjemu izhodu. OK, tudi prav – izhod iz stolpiča je bil točno nasproti vhoda v letališko stavbo. A nismo šli peš, četudi bi morali le prečkati kakih 8 m vozišča. Praznega seveda, po deseti zvečer. Ne vstopili smo v avtobus, ki je nato nareidl kak kilometer dolg krog, da nas je prepeljal na drugos stran ceste.

  • Odgovori suum 13. 5. 2012 at 21:25

    Ha, tudi sam sem imel na Brniku parkrat tak dogodek, kot Blitz, le da je takrat avtobus zgolj obrnil pol kroga, smehu ni bilo konca.

    Na frankfurtskem letaliscu pa enkrat smola, ko se je nas avion bojda pokvaril in moram reci, da zaposleni niso prav hiteli z organiziranjem alternativnih letov in sem bil v vrsti dobri dve uri. Tako da, kdaj tudi pregovorno organizirani Nemci znajo odpovedati.

  • Odgovori chef 13. 5. 2012 at 22:30

    @blitz: Direkt. Ura petnajst.

    Nemci znajo odpovedati, sploh v teh koncih. Navdušuje me njihov entuziaziem, ampak vedno na koncu nekaj manjka.

  • Odgovori bubašvabe 14. 5. 2012 at 7:07

    A so to oni resni al zanalašč zajebavajo?

  • Odgovori chef 14. 5. 2012 at 7:53

    Menda ne misliš, da bi zajebavali ljudi, ki jim prinašajo denar 😀

  • Odgovori pijanec 16. 5. 2012 at 19:51

    Takšne neumnosti z avtobusom ne bi bili sposobni niti Američani.

  • Odgovori Nergač » Punči, poskusi mojo klobaso 19. 5. 2012 at 18:00

    […] chef 19.05.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, Potopisi, Travelling Without Moving, miks Pot z vlakom iz Frankfura do Leipziga traja približno štiri ure in je načeloma udoba kot le kaj, če seveda v vagonu ni Indijcev. […]

  • Odgovori Nergač » Dan v Frankfurtu 25. 7. 2012 at 18:02

    […] da smo. Obup. Železniška postaja je zrihtana, menda med največjimi v Evropi. Je pa tista v Leipzigu večja, občutek dobiš, da vleiko […]

  • Odgovori Nergač » Dubajsko letališče 9. 4. 2013 at 18:02

    […] včasih do skrajnosti kičaste stvaritve. Železniške postaje si zapomnim za vedno, pa naj bo v Leipzigu, Zagrebu, New Yorku ali v Zidanem Mostu – letališča pa skušam čim prej pozabiti, naj bo […]

  • Komentiraj