Ne za otroke, za ljubezen gre

Debate o homoseksualnosti so me dolgočasile že v osnovni šoli in po dvajsetih letih poslušanja enih in istih floskul mi je postalo za ta pojav popolnoma vseeno. Dokler me geji pustijo pri miru, me ne motijo, če se onegavijo za sosednjo mizo v baru, me motijo prav toliko kot če se onegavi raznospolni par, če kupujem srajce, pa celo raje vidim, da je prodajalec homoseksualec.

Poročanje istospolnih oseb se mi zdi nekoliko nenavadna praksa, a ne toliko, da bi me motila, skrajno bizarna pa se mi zdi ideja o istospolnih družinah, še posebej, če otroke posvajajo po naročilu, s pomočjo nadomestnih staršev, ki so se za nekaj tisoč dolarjev pripravljeni odpovedati umetno zaplojenemu otroku. Ker to možnost sebično zlorabljajo tudi samske ženske ali raznospolni pari, vseeno ne vidim razloga, da je ne bi imeli tudi istospolni partnerji. Vseeno trdim, da je to skrajno bizarno, do na ta način spočetih otrok nepošteno, in da se svetu zaradi teženj po brisanju meja med spoloma ali po uveljavitvi nekakšne nove teorije spolov ne obeta nič dobrega. Ampak na kraj pameti mi ne pade, da bi zaradi tega kakorkoli protestiral.

Propaganda za uveljavitev zakona je vrh gnusnosti dosegla z mavričnim obarvanjem Ljubljanskega gradu in izobešanjem mavrične zastave na pročelje Rotovža. Ali res verjamete, da je županu mar za homoseksualce? Mar mu je prav toliko kot za proletariat, torej nič, ampak če se priljubi homoseksualcem, je v Ljubljani že na dobri poti do vnovičnega uspeha. Argument, da če lahko župnik pri maši z mnenjem RKC posiljuje župljane, sme to početi tudi neka občina, je seveda popoln nesmisel. Mislim, da je celo bolj normalno, če cerkev znotraj verske skupnosti brani konservativne vrednote, kar se od nje pričakuje, kot če se v propagando vključuje izvoljena oblast, od katere pričakujemo vse kaj drugega.

V takem okolju ni nenavadno, da je – do določene mere nujna in funkcionalna – samocenzura dosegla svojo popolnost, kar je privedlo do popolne polarizacije mnenj. Ljudstvo že leta in leta ne razmišlja, ampak – ne samo na primeru istospolnih parov – ponavlja iste floskule, kot da ni mogoče imeti manj radikalnega mnenja. Drug drugega zmerjamo bodisi s pedri bodisi s homofobi in vsak dobro artikuliran poskus argumentirane razlage nestrinjanja z zakonom bo tudi polizobraženi tepec gladko odpravil z opazko o nestrpnosti.

Zaradi tega se referendumski kampanji izogibam, stik z različnimi mnenji pa imam bolj ali manj samo prek socialnih omrežij. Težko se odločim, ali me bolj motijo tisti, ki z objavljanjem povezav, všečkov značk na profilnih fotografijah, zgroženih mnenj in histeričnih komentarjev Zakon o zakonski zvezi in družinskih razmerjih podpirajo ali tisti, ki z objavljanjem povezav, všečkov, značk na profilnih fotografijah, zgroženih mnenj in histeričnih komentarjev Zakonu o zakonski zvezi in družinskih razmerjih nasprotujejo.

Na referendum o takšnem zakonu bom šel šele, ko bodo v imenu svobode padle res vse meje, ko bomo zdrav razum dokončno ugonobili in uzakonili tudi poligamna in incestna razmerja. Saj vendar ne gre za otroke, ampak za ljubezen in ne razumem, zakaj se v luči svobode ne bi mogli imeti radi tudi trije ali štirje ljudje.

Vse dotlej bo svoboda še vedno omejena in jaz pri sprejemanju takšnih zakonov sodeloval ne bom.

Prejšnja objava Naslednja objava

29 komentarjev

  • Odgovori Zmrda 10. 12. 2015 at 20:09

    Ja, tako nekako. S tem da je to itak igra za publiko. Ce bi hoteli, da se stvari uredijo, bi se zmenili nekje na sredini, da istospolni pari dobijo vse pravice, definicija druzine pa ostane taka kot je.

  • Odgovori Alec 10. 12. 2015 at 22:04

    Ta referendum je namenjen samo eni stvari – mobilizaciji in strnjenju vrst desnice ter njihovih volivcev. Ali boju za oblast, če hočete bolj direktno.

    Janša, Novakova, Primc (ki si baje močno želi vstopiti v politiko) se gredo to predstavo za javnost zaradi svojih sebičnih, oblastniških in posledično materialnih interesov. Jebe se njim za otroke.

  • Odgovori Matej Zalar 10. 12. 2015 at 23:52

    @Zmrda: Seveda je igra za publiko, zato mi gre tudi tako zelo na živce. Opazovati, kako ljudje nasedajo tej veseloigri, je res slabo za želodec.

    @Alec: In obratno. Jebe se za otroke tudi predlagateljem sprememb. Gladko se jim jebe. Ne samo za otroke, ampak tudi za homoseksualce. Gabijo se mi.

  • Odgovori dan 11. 12. 2015 at 8:00

    Bravo Matej, tudi jaz mislim, da bi morali uzakoniti tudi poligamna in incestna razmerja, saj smo ja svobodna bitja. Potem pa še razmerja z živalmi, saj gre tudi tukaj za ljubezen. In seveda se bodo kmalu oglasili še pedofili, saj marsikateri pravi, da ima rad otroke…
    Skratka naša civilizacija drvi v propad.
    Pa dobr, naj živijo kakor hočejo, ampak ne more pa biti pravice do otrok, pa pika.

  • Odgovori katarina 11. 12. 2015 at 8:38

    @Dan…ni vprašanje “pravice” do otroka, ampak možnosti

    sicer pa ja, kampanija sama po sebi je gnusna, pa verjetno je doživim zgolj mali delček, rezultat je tudi verjetno že jasen vnaprej, ampak upanje umre zadnje

  • Odgovori Anonimno 11. 12. 2015 at 9:00

    Kako ne gre za pravice do otroka, glej kako se bi glasil 3 člen popravljenega zakona

    “3. člen
    (1) Zakonska zveza je z zakonom urejena življenjska skupnost dveh oseb.
    (2) Pomen zakonske zveze je v zasnovanju družine.”

    Kako pa naj homosexsualna zakonca uresničita pomen zakonske zveze? Torej gre za pravico do posvojitve.

  • Odgovori katarina 11. 12. 2015 at 9:40

    pomen in pravica je isto? RES?

  • Odgovori Matej Zalar 11. 12. 2015 at 9:42

    @Dan: Pri razmerjih z živalmi in mladoletnimi se vendarle zalomi, ker se težko odločimo, ali se z odnosom strinjajo ali ne.

    @Katarina: No ja, trditev, da je razlika med možnostjo in pravico nekaj zelo očitnega, je vendarle smešno. Kdor ima možnost, ima tudi pravico in to pravico sta si med drugimi vzela tudi Elton John in njegov mož, čeprav sta popolna idiota in se s svojim otrokom sploh ne ukvarjata. Ker imata pač veliko drugega dela. Ob takem zgledui ni nenavadno, da ljudje podivjajo.

    @Anonimno: Poglej, pravice otrok po mojem sploh nikogar ne zanimajo, dokaz, da otroci iz istospolnih družin niso prikrajšani za nič, pa so neke sumljive študije na relativno majhnih vzorcih v zelo kratkem časovnem obdobju. Bolj kot dokaz, je to po mojem teorija. Kot da bi trdili, da odraščanje otroka v enostarševski družini sploh ni problematično v primerjavi z odraščanjem v dvostarševski družini. Seveda se bo tudi ta otrok razvil popolnoma normalno, je pa tudi res, da poznam primere takšnih otrok, ki so popolnoma nesposobni živeti v družinski skupnosti, ker jih tega nihče ni naučil. Kar seveda ne pomeni, da niso normalni ali da bodo gotovo imeli težave in tudi ne pomeni, da bi morali zaničevat enostarševske družine.

    Kar se posvojitev tiče, je pa tako, da otroka težko posvoji tudi raznospolni par in domnevam, da bodo imeli homoseksualci še večje težave. Seveda bodo zaradi tega protestirali.

  • Odgovori katarina 11. 12. 2015 at 11:16

    @matej ja in ne. Jaz sem ženska, imam možnosti, vsaj teoretično, da imam otroke, ali mi to daje pravico do otrok? ne. Kot prvo, Slovenija še vedno ne daje pravice do oploditve samskim ženskam, kot drugo, lahko mi to “pravico” odreče narava sama in me razglasi za neplodno. Kar pomeni, da mi preostane “pravica” da posvojim otroka – in ne, to ni pravica, ampak možnost, obstajajo pravila, da se presodi, če sem primerna, potrebno je najti otroka, ki potrebuje starša, šele potem se odloči o mojih možnostih, ponavljam, možnostih, to ni pravica.
    Če bi bil otrok pravica, bi lahko šla danes na sodišče in vložila tožbo (zoper koga, si ne predstavljam) in iztožila otroka – če je to pravica, potem lahko zahtevam njeno izpolnitev.
    prosim, nehajte že počasi opletati s pravicami – absolutno nič se ne spreminja – obstajajo samo možnosti, presoja ostaja ista, kot je bila

  • Odgovori Matej Zalar 11. 12. 2015 at 11:30

    Od uveljavitve možnosti do uveljavitve pravice je kratka pot. Zamenjata se še ena desna in ena leva vlada, pa jo bomo imeli. In ja, potem se bo začelo dogajati to, kar se je zgodilo na primeru Eltona Johna. Jaz sicer nikomur ne odrekam možnosti (ali pravice) posvojitve otroka, tudi samskim ženskam ne. Ampak nazadnje se je odločalo o oploditvi samskih žensk, to je pa bizarno in povrhu vsega še diskriminatorno do samskih moških. Spomnim se, kako se je zmerjalo nasprotnike te možnosti (ali pravice), na popolnoma enak – skrajno primitiven – način kot se danes zmerja nasprotnike novega zakona o zakonskih skupnostih. Ne trdim, da so ti nasprotniki biseri matere narave, nasprotno, ampak norčevanje iz njih po slovensko presega vse meje dobrega okusa. To so ljudje, ki so mi vse skupaj priskutili in zaradi katerih me niti pod razno ne bo na volišče.

    Ves ta gnev ene skupine do druge samo dokazuje, da na plan sploh ni treba privleči domobrancev in partizanov. Zmenit se ne znamo glede ničesar, ker smo očitno skrajno primitivno ljudstvo, ki bi verjetno še najbolje funkcioniralo v plemenski ureditvi.

  • Odgovori dan 11. 12. 2015 at 11:51

    To je res zanimivo, “država” sklene zakonsko zvezo dveh moških z namenom zasnovanja družine. Ampak ta država že vnaprej ve, da dva moška ne moreta sama ustvariti družine. Torej ju “poroča” s figo v žepu? Morda pa ju sploh ne sme “poročit”, ker ni možnosti namena ustvariti družine? Ali pa mora država poskrbet za to možnost?

  • Odgovori Matej Zalar 11. 12. 2015 at 12:32

    No ja, druga alineja je itak traparija. Ko si poročen, družino ustvariš ali pa ne.

    Mene tukaj moti samo to, da je zakon še vedno diskriminatoren.

  • Odgovori Anonimno 11. 12. 2015 at 15:15

    Ni kaj, racionalno in zdravo razumsko pisanje.

    Kar mene že nekaj časa čudi in preseneča je to, kako za vraga v Sloveniji generacijo 20-35 let družbeno in politično mobilizira izključno družinski zakonik in zadnje čase migrantska situacija?

    Vprašanja o davčnih in zdravstvenih reformah, korupciji, problematičnosti državnega lastništva podjetij, vse to gre mimo. Zakaj vsa ta “kritična” in “zaskrbljena” družba ne popizdi npr. ob menjavi DUTB vodstva? Ali recimo ob tem, da nihče noče postati direktor UKC LJ?

    Tole meni že nekaj časa ne da miru. Podebiljenje družbe na vseh ravneh.
    Očitno FF le ne producira tako razsvetljene ljudi, še manj intelektualce kot se radi kažejo.

    • Odgovori Boki 11. 12. 2015 at 21:33

      Podpisem! Tiste zadeve, ki so za nas dobrobit in prihodnost zares pomembne, se spregledajo. Verjetno je razlog tudi v tem, da so zadeve kot so migrantska kriza in druzinski zakonik enostavne za debatirat in pametova, medtem ko davkov, slabe banke in osnov makroekonomije ne razume nihce. Torej imamo dva problema. Ekonomskih problemov ne razume nihce in si to ljudje tudi priznavajo, pa bi jih moral vsak, saj se dotaknejo vsakogar. Za socialne probleme pa vsi mislijo, da jih razumejo, pa ceprav jih naceloma ne in bluzijo svoje na podlagi custev in “new agea” in ne na podlagi strokovnih mnenj.

  • Odgovori Boki 11. 12. 2015 at 20:35

    No, vse lepo in prav povedano, vendar v drugem odstavku si napisal nekaj zelo pomembnega, kar si naposled prezrl, ces, zakaj pa ne. Istospolne druzine ne bodo nikoli enakovredne raznospolnim. Lahko se pogovarjamo o ojdipovem sindromu, na splosno o tem ali otrok potrebuje mater in oceta za normalen razvoj, itd. Skratka, prav imas, je bizarno. In zaradi tega sem proti. Poroke me ne motijo, moti me zgolj ta tocka glede posvajanja otrok.

    Svojo apaticnost do referenduma opravicevati z dejstvom, saj ima tudi mati samohranilka pravico do otroka, katerega bo zaplodil nek drug par ali pravico do umetne oploditve, ni opravicilo. Nek zgresen zakon ni razlog, da moramo dopustiti se enega. Vsako situacijo je potrebno preuciti in potrditi neodvisno od katerekoli druge.

    Problem druzbe je, da gredo na vrat na nos na vse, kar disi po liberalizmu, svobodi, ljubezni, ljubeznivosti, pomoci tistim, ki naj bi bili ubogi, pomoci manjsinam ter navsezadnje tudi o ukinitvi vojske in odprtju meja ter podobni debilizmi, ki z realnostjo nimajo prav nobene povezave. Vse lepo in prav, vendar se nihce ne spravi na strokovni nivo in tudi preuci, kam to pelje.

    Glede na to kaksne predstavnike imamo po soocenjih tisti, ki bomo proti, in s tem na prst kazem na Adams Family druscino, ki je bila vceraj na soocenju, potem se navsezadnje sploh ne gre cudit, da bo liberalna drhal, ki ima ob zagovarjanju liberalnih “vrednot” veliko lazjo nalogo, prevladala.

    Jaz sem svojo izbiro obkrozil in v tem primeru svoje opravil. Ce me kdo napade s homofobom, mu bom svoje povedal nazaj v kolikor se mi zdi to vredno mojega casa in zivcov. Ostalo pa tudi mene ne zanima vec, saj zgleda da res nismo dozoreli za prav nic.

  • Odgovori Alkoholik 12. 12. 2015 at 7:15

    Vrhunsko! http://izklop.com/index.php?mod=mod_ext_links&act=get_link&id=97195 Neudeležba na referendumu se mi zdi najboljša opcija.

  • Odgovori filmoljub 12. 12. 2015 at 7:39

    Bravo, nacionalka: vrhunski resničnostni šov v slogu Jerryja Springerja. Presneto, da je vredno tistega mesečnega prispevka za RTV, ki smo ga obvezni plačevati. Zdaj za rumeni senzacionalizem, vsakodnevne družbenopolitične groteske in butalsko izrojenost sploh ni treba več preklapljati na Poop TV ter Anal Ka, juhej. Mislim, da mi je med ogledom soočenja odmrlo vsaj nekaj odstotkov sinaps v čelnem režnju; ampak kaj bi to, saj mi bo celo bolje brez te nekoristne mase. Človeka res mine, da bi v Slovenistanu sploh še kdaj sodeloval pri odločanju o čemerkoli.

  • Odgovori Tomaž Jelen 12. 12. 2015 at 11:40

    Matej, ko prebiram vaše pisanje, se mi zdi, da ste eden redkih, ki ta trenutek razmišlja trezno o aktualni “problematiki”. V vsem se popolnoma strinjam z vami, razen v tem, da se ne boste odločali. To je po moje največji problem,na koncu ne odločajo tisti, ki o zadevah razmisljajo kritično in s svojo glavo. Jaz odločitve ne bom prepuščal drugim ravno zato, ker slišim in berem debilizme tako enih kot drugih.

    • Odgovori Boki 12. 12. 2015 at 16:19

      Tako je! Potrebno je oddat glas razuma!

  • Odgovori Matej Zalar 12. 12. 2015 at 11:44

    Nisem vedel, da je bilo to res na nacionalki. Grozno. Ampak od televizije, ki na tretjem kanalu na pogovor o beguncih in migrantih povabi Zmaga Jelinčiča, za kar ne odgovarja nihče, česa drugega niti ne moremo pričakovati. Grozno.

    Osebno mislim, da je bila ta oddaja del strategije, s katero skušajo mobilizirati, ne samo tiste, ki so za zakon, a ne bi šli volit, ampak tudi tiste, ki jim gre na bruhanje ob taki popolnosti primitivizma, in bodo glasovali za zakon samo za dober občutek, da so povsem drugačni od teh idiotov (in enega od njih celo poznam!).

    Tak način kampanje je seveda nedopusten, ker nas polarizira in tiste, ki so proti zakonu, a so normalni, izenačuje s popolnimi kreteni. Zato se pri nas vsi norčujejo iz konservativne misli, čeprav je to edino, kar človeštvo še zavira, da ne zdrvi v popolno anarhijo.

    Ah, ja …

    Na referendum pa ne bom šel zato, ker mislim, da takega referenduma splih ne bi smelo biti.

    In ker bo takšen zakon sprejet slej ko prej.

  • Odgovori Matej Zalar 12. 12. 2015 at 14:56

    @Tomaž: Neudeležba na referendumu je (odkar mora biti zagotovljen kvorum) statement, s katerim poudarjam, da mi je vseeno. Mislim, da o tem sploh ne bi smeli odločati. Zakaj ne? Odgovor se skriva tudi v kampanji. Takšnemu ljudstvu takšnih odločitev ni mogoče zaupati.

  • Odgovori Tana 12. 12. 2015 at 17:07

    Tudi moje mnenje je, da tega referenduma sploh ne bi smelo biti; pristojni bi ga morali zavrniti.
    Sploh pa se čudim, da ni ukrepala varuhinja človekovih pravic, kot se je nekaj hvalila, da bo, ampak potem nič iz tega.
    Gre za grobe kršitve človekovih pravic, ko si neki JV jemljejo pravico, da odločajo o tem, kako bodo drugi živeli.
    Jaz bom vsekakor šla in bom oddala svoj glas “ZA”.

    Živi in pusti živeti!

  • Odgovori Matej Zalar 12. 12. 2015 at 19:05

    Ja, ampak od izvoljenih predstavnikov ljudstva tudi upravičeno pričakujemo sprejemanje zakonov, s katerimi se državljani strinjajo. Ne pa da se na silo uveljavlja zakonodajo, ki za to še ni zrela, potem se pa čudimo revoltu dobršnega dela javnosti.

  • Odgovori Klemen Ban 13. 12. 2015 at 14:46

    Dragi Matej!

    Po prebranem z veseljem ugotavljam, da imaš glavo in srce v bistvu še vedno na pravem mestu, se moram pa vseeno odzvati na dve tvoji trditvi:

    1. “… mi je postalo za ta pojav popolnoma vseeno”;
    2. da ne boš šel na referendum.

    K 1. točki: homoseksualna propaganda je s tem, da si govora o problemu homoseksualnosti naveličan do te mere, da ne boš šel na referendum, dosegla svoj namen. Tristopenjska strategija homoseksualne propagande apatija-motenje-spreobrnenje (ang. Desensitize-Jam-Convert) je opisana v knjigi The Marketing of Evil. (0)

    K 2. točki: Moja državljanska dolžnost je, da se referenduma udeležim – pa naj se mi zdi vprašanje, o katerem odločamo, še tako neumno. Matej, še vedno lahko v znak protesta na glasovnico narišeš kurec – ali dva 🙂

    Moje stališče glede tega referenduma v orehovi lupini:
    Ustavno sodišče je ugotovilo, da odločanje o Družinskem zakoniku na referendumu ni protiustavno.

    Da si na tem referendumu proti spremembi Družinskega zakonika, ne pomeni nujno, da si nestrpen, nazadnjaški, zaostal, imaš plombo na možganih in kar je še podobnih etiket, ki nam jih lepijo zagovorniki sprememb.

    Kljub temu da med zakonsko zvezo moškega in ženske ter zvezo dveh oseb istega spola obstaja mnogo podobnosti, obstaja ena temeljna razlika, ki je ni mogoče zanikati. (Zakonska) zveza moškega in ženske je lahko rodovitna – v tej zvezi se lahko spočne in rodi otrok – zveza dveh moških ali dveh žensk pa ne. Prav je, da to temeljno razliko prizna tudi zakonodaja. Istospolni pari niso diskriminirani, če jim zakonodaja ne omogoči “pravice” do otroka – ker je nezmožnost spočeti in roditi otroka v naravi njihovega razmerja. Posledice, do katerih pride, če država istospolnim parom podeli “pravico” (1) do poroke in “pravico” do otrok, lahko opazujemo po svetu: od “industrije” nadomestnega materinstva v Indiji (2,3) do sprememb učnih programov v šolah (4) do omejevanja svobode govora (5).

    (1) V narekovaju, ker v resnici ne gre za pravico – glej 12. člen Evropske konvencije o varstvu človekovih pravic (http://www.dp-rs.si/fileadmin/dp.gov.si/pageuploads/RAZNO/EKCP_SLV.pdf) in preimere dveh sodb Evropskega sodišča za človekove pravice v interpretaciji nasprotnikov (http://24kul.si/velika-zmaga-evropsko-sodisce-za-clovekove-pravice-drzave-niso-dolzne-uvesti-homoseksualnih-porok-vedno-lahko-zascitijo-heteroseksualne-poroke) in zagovornikov (http://www.mladina.si/168501/za-izenacitev/) sprememb Družinskega zakonika.
    (2) https://www.youtube.com/results?search_query=surrogat+mother+industry+india
    (3) http://www.businessinsider.com/india-surrogate-mother-industry-2013-9
    (4) https://www.youtube.com/watch?v=4bocPn5D5h8
    (5) http://time.com/3514166/houston-pastors-sermons-subpoenaed/

    (0) Za pokušino odlomek v zvezi z apatijo iz ”The Marketing of Evil” by David Kupelian:
    “Desensitization is described as inundating the public in a “continuous flood of gay-related advertising, presented in the least offensive fashion possible. If straights can’t shut off the shower, they may at least eventually get used to being wet.” But, the activists did not mean advertising in the usual marketing context but, rather, quite a different approach: “The main thing is to talk about gayness until the issue becomes thoroughly tiresome .” They add, “[ S] eek desensitization and nothing more…. If you can get [straights] to think [homosexuality] is just another thing— meriting no more than a shrug of the shoulders— then your battle for legal and social rights is virtually won.””
    Start reading this book for free: http://amzn.to/21ZbcwK

  • Odgovori sdv 14. 12. 2015 at 9:54

    Glede na dosedanje interpretacije, so samo homoseksualni pari drug do drugega ljubeči, se ne kregajo, so si zvesti, monogamni, se razumejo… heteroseksualni pari se kregajo, pretepajo, psihofizično uničujejo svoje potomce… Kje je (bil) aids že najbolj razširen?

    Gejevski pari bi se radi poročili, bili “družina”, heteroseksualnim je dovolj izvenzakonska zveza, ki jim omogoča vse kot poročenim, in jim pušča še svobodo za … kaj že.

    Zaradi nekaj procentov “drugačnih” je potrebno spremeniti šolski sistem, na novo pripraviti učbenike in učiti, kaj je to družina. Razlika je med sprejeti drugačne in poveličevati drugačne.

    Če že ravno spreminjamo, pa v zakonu v 1.odstavku 3.člena spustimo še besedo “dveh”, saj kaj pa to spremeni, pa še pri črnilu se bo privarčevalo.

  • Odgovori Matej Zalar 14. 12. 2015 at 15:08

    Glede na kampanjo zagovornikov novega zakona me res ima, da bi, ne samo prišel na volišče, ampak tudi glasoval proti. K temu se nagibam potem, ko so na nacionalki dovolili tole burlesko. Med vsemi nasprotniki zakona v studio povabiti samo najhujše družbene izmečke, najbolj zabite bebčke in tiste, ki že s svojo pojavo vzbujajo odpor do vsega, kar ni liberalno, je nič drugega kot zloraba nacionalke v točno določene namene. To namrče ni realna slika, ampak izkrivljen prikaz družbe.

    Tolaži me samo dejstvo, da za to sranje ne plačujem naročnine.

  • Odgovori janez 15. 12. 2015 at 10:00

    Točno to, s tvojimi komentari vred. Najbolj zanimivo pa mi je, da si en redkih malo bolj branih blogerjev, ki vidi čez tole burlesko.

  • Odgovori Matej Zalar 15. 12. 2015 at 11:29

    Ker sem eden redkih, ki jim je vseeno, da jih zmerjajo tako eni kot drugi. Zaradi tega sicer nisem tako uspešen kot bi lahko bil, ampak lahko vsaj ponosno otresam, da imam še vedno ravno hrbtenico in normalno, ne raztegnjeno analno odprtino.

  • Komentiraj