»Po Avstriji sem prevozil več kot petsto kilometrov brez enega samega defekta, doma ga pa dobim po tridesetih kilometrih,« sem med kletvicami razmišljal, ko se se čedalje bolj zibal na napol prazni gumi. Guma ne more biti nikoli napol polna. Še tak optimist bo rekel, da je napol prazna. In slej ko prej popolnoma prazna.
Prazna ti je guma
Resnici na ljubo pa sem od zadnjega neljubega dogodka tudi po slovenskih cestah naklepal več kot tri tisoč kilometrov. Glede na nesnago, ki ostaja na asfaltu še tja do konca pomladi in celo dlje, ter dela na cesti na vsakih nekaj kilometrov, se mi zdi to kar dober rezultat.
Defekt se redko zgodi na optimalni lokaciji, a pod kranjskimi skakalnicami je okolica za popravila na poti kar simpatična. Kolo sem lahko pred enim od objektov odložil na zeleno preprogo, tako da je S-Works Tarmac vseeno deloval graciozno, tudi ko je brez feltne ležal na boku. Prav tudi pride, če ni treba stati tik ob cesti, kjer moraš med drkanjem poslušati dovtipe na račun drkanja.
S seboj vozim najmanjšo pumpo kar jih obstaja, bombic CO2 pa ne nosim, ker nimam prostora niti v žepih niti v najmanjši podsedežni torbici kar jih obstaja. Večje nočem iz estetskih razlogov. Zato sem moral dobiti neko resnejšo tlačilko, saj naj bi bilo pred menoj še vsaj sto, če ne celo več kilometrov. Tudi zaradi tega je dobro imeti defekt pri kranjskih skakalnicah: Aha je blizu, a ob nedeljah je zaprt.
Prazna ti je guma, drugi del
Po svoje je noro, da so kolesarske trgovine zaprte ob nedeljah, ko je na terenu največ kolesarjev. Je pa res, da kolesarji ob nedeljah raje kolesarijo, kot zapravljajo. Z nekaj sreče se najde kondomat za zračnice, a sprejema samo kovance, poleg tega pa ne vem, če imajo tudi zračnice z dolgimi ventilčki za visoke feltne.
V Sloveniji je kolesarska infrastruktura na splošno slaba. Imamo pa srečo, da je v vsaki drugi vasi britof, kjer lahko natočimo vodo, če že ni pokopališča, pa slejkoprej naletimo na bencinsko črpalko. Žal na kranjskem Petrolu na Koroški cesti niso imeli ustrezne zračnice, so me pa z veseljem oskrbeli s pumpo, tako da sem lahko nadaljeval s kaj več kot petimi bari pod ritjo, kolikor jih omogočata moja drkalica ali kompresor. Pet pik za Petrol!
Po zračnico sem poslal Lisico, ki je bila v Kranjski Gori, kjer je trgovina odprta tudi ob koncih tedna, in zadovoljno nadaljeval v Podnart in v Kamno Gorico, pa čez gradbišče, faking gradbišče na Lancovem, na Bled, potem pa v Lipce in čez gradbišče, faking gradbišče, na Jesenice.
»Končno kolesarska steza,« sem si mislil, ko sem se prebil čez makadamski odsek.
Potem sem se začel zibati. Gor in dol. Gor in dol. Gor in dol. Faking gradbišča!
Trasa: Ljubljana–Medvode–Mavčiče–Kranj–Podbrezje–Kamna Gorica–Lesce–Bled–Kočna–Jesenice
Razdalja: 76 km
Višinska razlika: 1400 m
Čas vožnje: 2 uri in 44 minut
Skupni čas: 3 ure in 35 minut
Maksimalna hitrost: 73,8 km/h
STRAVA
10 komentarjev
Asi bil danes na maratonu treh obcin v grosuplju? Men se zdi sem te videl z nekim extra udobnim city bajkom z visoko balanco in holland varianto sedenja.
Bil je model s celado pa rdeco brado, ki je mocno spominjal na tebe.
Sem pomahal tam bolj na zacetku pri nekem kriziscu med pekarnico in nekim parkom.
Podatek koliko km si naredil brez defekta pri tebi ni relevanten glede na to da se večino časa voziš na vse prej kot starih gumah.
@Anonimno: Ne, nisem se udeležil tega veselega dogodka, ker se navsezadnje cel teden nisem počutil najbolj olimpijsko. Prejšnji teden je bil prehud … Imam pa tgrenutno balanco tako nizko, da bolj ne gre 🙂
@Kekec: Hehe, to je res … ampak vendarle ne dobim vedno novega bicikla.
Komi čakam da s sleitom pridem do gradbišča… balzam napram dolgočasni ravnini z vedno vetrom v fris.. 🙂
Zračnico imaš lahk v fake bidonu…
Počeno moraš pa čez krajevni znak nategnit.
OK.. “nateguješ” Zracnico…
Če imaš pa Tubular?
Zezam!
Kavka Bar v centru Kranja kolesarjem prijazen lokal—-> imajo Pumpo in to za oba ventila zunaj dostopno na oznacenem mestu!! Pa ne delam reklame, ampak pijeva hidracijsko s hmeljem pripravlje o pijaco skoraj po vsaki turi! 🙂
Ja, 3 metre stran pa štemarca nabija.
Mestno kolo, vožnja po LJ (center in BTC) vsak dan kakih 10 km, v 1 mesecu (marec-april, 2018) 3x počena guma.
Eno neumno/amatersko vprašanje: A pri teh profi kolesih ni možno zalepit zračnico?
Seveda je možno flikati. Ampak pribora ne vozim s seboj. Kar je trapasto.