Nacionalni ponos … stranke pa žalijo

Razumem. Največji delodajalec v Sloveniji varčuje, zato je prodajalka obenem tudi pek. Razumem, da mora pladenj s pravkar pečenimi žemljami prestaviti in žemlje stresti v košaro. Razumem, da mora iz pečice vzeti pladenj z rogljiči in ga odnesti v drug prostor. Razumem. Počakam. Ne razumem pa, da ji niti na kraj pameti ne pade, da bi pred temi opravki, ki trajajo celo večnost, stranko vsaj pogledala v oči in ji dala vedeti, da jo je opazila in da jo spoštuje. Ne razumem zakaj je tako težko izustiti: »Samo trenutek, prosim.«

Postrezi si sam

Človek ostane miren, čeprav ga to žali. Ko ga prodajalka končno pogleda, utrujenih oči, kot da ni ura šele osem zjutraj, človek še vedno skuša ohraniti vedro razpoloženje. Poskusi z nedolžno in še kar zabavno šalo, a prodajalka ne trzne, pobito strmi v hlebec, ko ga reže na pol, skrajno počasi poišče pravo tipko na tehtnici in odrešujoče dahne … »Izvol’te.«

A večinoma sploh ni za pultom. Praviloma jo je treba iskati. Prodajalka pri blagajni gleda v zrak, ker vsi raje plačujejo avtomatu kot humanoidnemu robotu z vsemi Marvinovimi osebnostnimi motnjami. Druga prodajalka etiketira blago, družbo pa ji dela ta, ki naj bi stala za pultom s kruhom.

»Gospa, lahko vzamem kruh?«

»Seveda, kar vzemite,« se nasmehne, medtem ko se kot megla maje na svoje delovno mesto, kjer stojimo že dva ali trije. Ona se bo z menoj onegavila s semantičnimi fintami? Vzeti in dobiti? Nekoč sem si v nekem Mercatorju res postregel sam in takrat je bil cel cirkus, ker sem vstopil na njen rajon, medtem ko je ona klepetala med policami.

»Da, gospa, lahko si postrežem sam, pa tudi odnesem lahko, kot poslanec sendvič

Slaba storitev, nacionalni interes

V trnovskem Mercatorju pa še nimajo avtomatskih blagajn. Pred eno stojijo tri stranke, pred drugo ena, zato se postavim pred drugo. Prodajalka me gleda. Nasmehnem se. Starka pred menoj zlaga artikle v vrečko. Prodajalka me še kar gleda. »Oprostite, sem že na vrsti?« Še vedno bulji vame in se čedalje bolj smehlja, počasi je že videti butasto. Tudi jaz sem videti butasto, ko skušam tolmačiti njeno telesno govorico.

Potem s traku zmagovalno dvigne listek, na katerem piše, da je blagajna zaprta. Smehlja se mi, ko mi z njim maha pred očmi, češ, brati je treba, ne pa pričakovati, da bosta v trgovini, polni upokojencev, odprti obe blagajni. In tudi to bi razumel, če bi mi povedala. Celo opravičil bi se.

Kruha nisem kupil. Naj si gor namaže svojo tečnobo. Seveda pa ji je vseeno. Ne ve, da je neumna. Ne ve, da je nevljudna. Ne ve, da si zasluži točno tako slabo plačo, kot jo tudi dobi.

One and onlyMercator!

Povsod drugje se lahko pogovarjamo normalno, torej težava verjetno ni v meni. V Mercatorju pa ne. Ne gre. Vsak družbeni eksperiment pokaže isto. Da bi moral ta trgovec že zdavnaj propasti, ne pa da še kar životari po neki inerciji in zaradi prepričanja, da je slaba storitev slovenski nacionalni interes.

Pa mi bodo rekli: kaj si pa tako hitro užaljen? Nisem užaljen. Neka prodajalka me ne more užaliti. Me pa žali. In tega si ne dovolim. Žal sem eden redkih.

Prejšnja objava Naslednja objava

36 komentarjev

  • Odgovori Anonimno 3. 4. 2019 at 19:33

    In zakaj bi bil problem reči, da obvestila o tem, da je blagajna zaprta, v trenutku, ko si stopil v vrsto, tam ni bilo in da naj lepo pospravi obvestilo, s katerim ti zmagoslavno maha pred nosom ter opravi svoje delo?
    Jaz to vedno naredim, nisem še bil razočaran.

  • Odgovori Ime in priinek 3. 4. 2019 at 21:21

    Jaz sem kar nehal hoditi v črnuški Mercator, tisti spodaj pri Tehniki. Nekaj časa so imeli “študentko” pri mesninah, ki te tudi pogledala ni, mrki obraz pa je govoril: Ti podlež, kako si drzneš prositi za par dek salame, jaz pa tako nesrečna, da ti moram tu streči, ostali pa služijo jurje po pisarnah.
    Nekaj časa sem razmišljal kako se pomladiti za par let, na hitro razviti mišičasto telo in pobeliti zobe, da bi ji bil bolj sprejemljiv.
    Potem sem raje nehal kupovati tam in zamenjal za Spar in Hofer. V obeh sem naletel samo na en mrki obraz, ampak so vsi ostali obrazi bili prijazni in veseli, ter hitri pri delu. Briga me, če so fejkali. Ker fejkajo vrhunsko in važno je, da se jaz počutim dobro, ko grem ven.
    Ne da se počutim kriv, ker bi rad kupil par dek salame.

  • Odgovori Anja 3. 4. 2019 at 21:51

    @Anonimno, noben problem ni reci prodajalki naj pospravi obvestilo, sploh ne. Problem je samo v tem, da ona s tem onvestilom maha in bi moral Matej kot stranka sploh prositi za to. A je to res normalno, da moras kot kupec prositi, da lahko poravnas svoj racun in Mercatorju das denar? Resno?

    In potem poslusam trenutnega ministra, ki narod vljudno naprosa, da naj visji regres tako ali drugace zapravi v Sloveniji. Ja, pa kaj se.

    Saj razumem prodajalke, natakarje, medicinske sestre in ostale, da se za minimalca pac niso pripravljeni raztrgati na pol… Ampak Matej ima prav, marsikatero situacijo, sitnobo in nestrpnost strank bi resil zgolj kancek bontona. Tiste osnovne besede: dober dan, prosim, hvala, samo trenutek, izvolite, itd…

  • Odgovori Bič 3. 4. 2019 at 22:18

    No no @Anja – čisto komot lahko mal raziskuješ SLO in zapraviš keš pri nas.
    In ker vse razumeš, boš tut počakala na en kofe?
    Eni se sploh ne znate sprostit.

  • Odgovori Mato 3. 4. 2019 at 22:52

    Če mene v kakšni trgovini kaj zmoti, se pač obrnem in grem h konkurenci. Zaradi tega ne delam nobene drame. Sicer pa…

    Nikoli si ne drznem žaliti trgovk, govoriti da so neumne, da si zaslužijo slabo plačo, da so počasne kot megla… Nikoli namreč ne veš kakšna zgodba se skriva za tako trgovko: lahko da je prejšnji dan delala 12 ur in je utrujena, lahko da je kaj bolna, lahko ima enostavno “slab dan”, itd.

    Malo manj egoizma in malo več vljudnosti, pa bo svet lepši za vse!

  • Odgovori Anonimno 4. 4. 2019 at 7:09

    @anja, ni važno, če prodajalka maha z obvestilom. Pač ne premore tiste osnovne kulture in razumevanja za osebo, ki je prišla v trgovino kupit karkoli že. Vedno več je takih ignorantov in še več jih bo, tega se ne da spremeniti. Pač, zabredli smo, ne znamo več prenašati en drugega.
    Važno je to, da prodajalki jasno daš vedeti, da nisi njen jo-jo, da naj pospravi tisti svoj zanikrni občutek večvrednosti/naveličanosti, ali karkoli jo že mori in da naj opravi svoje delo. Če ji kaj ne paše, naj pa pokliče šefa, pa se bo zagata rešila na licu mesta.
    Obvestilo naj na trak odloži, ko vidi, da se mu približuje nova stranka in se jo že v usmerjanju k traku preusmeri na drugega.
    In ne, nikogar ti ni treba prositi, da vzame tvoj denar. Na voljo imaš dvoje: uveljaviti načelo in odkorakati k drugemu trgovcu, ali pa vztrajati pri svojem, ker si želiš prihraniti čas in živce in denar pač odložiš tudi tam, kjer nisi bil postrežen z nasmeškom.
    Meni, recimo, dol visi, kdo vzame moj denar. V trgovino pridem z enim samim namenom: kupit, kar rabim. Pa če sem deležen nasmeška, ali kisle kumare. Mi je čisto vseeno, ker v trgovino ne hodim ocenjevat nivo kulture in razdajat razumevanja delavcem, ki so na slabšem kot jaz, ampak zgolj opravit nakup in oditi ven.

  • Odgovori Tana 4. 4. 2019 at 9:13

    Ja, če je trgovka nesramna in nespoštljiva zamenjaš trgovino. In življenje teče dalje. Kaj pa ko pridemo v Zdravstveni dom, bolnišnico kjer se začne (ne vedno, da ne bo pomote) poniževanje že pri vratarju in se potem nadaljuje pri sestri, ali ko pokličeš po telefonu za naročilo in se nihče ne oglasi v urah, ki so določene za naročila in ti sploh ne pusti do besede in še in še …. A zamenjšaš zdravnika? Kaj pa npr. na občini, upravni enoti, FURS-u itd. ko doživiš, da te uradnički sploh ne pogledajo in so nesramni in čakaš pred vrati kot polit cucek.

    Mogoče je pa treba zamenjati državo? 🙂 Samo ne vem ali je drugje boljše in lepše.

  • Odgovori Anonimno 4. 4. 2019 at 10:40

    Vratar ima svojega šefa.
    Sestra ima svojega šefa.
    Zdravnik, ki se ti ne posveti dovolj temeljito oz. celo ignorantsko, ni vreden, da te “zdravi” in odkorakaš k drugemu.
    Kdaj boste že dojeli, da je treba težakom preko šefov stopiti na prste, da se bo končno nekaj spremenilo? Če pri šefu ne zaleže, greš pač po hierarhiji gor.
    Uradniček ima ušesa. Na kulturen način mu povej, da se nahaja na delovnem mestu, tam si v času uradnih ur in da naj kavico, privatne klepete in podobne stvari, ki tja ne spadajo, počnejo doma, zunaj, kjerkoli že, ampak zdaj si tu zato, da opravi delo, zaradi katerega sedi na drugi strani okenca.
    Saj zato se pa počutijo nekaj več, ker se ljudje nikoli ne postavijo za svoj prav!

  • Odgovori NZ 4. 4. 2019 at 10:44

    Veste v čem je tragedija. Da bi isto mizerno/minimalno ali kakršnokoli že plačo dobila tudi če bi tekla med policami kot atlet, se nasmihala vsem po vrsti in bila oh in sploh prijazna in ustrežljiva. Čemu in s kakšnim namenom se truditi, sploh če v istem status quo dela ža 30+ let. Ne opravičujem, razumem pa zlahka zakaj je tako. S počasnostjo prodajalk načeloma nimam težav, s počasnostjo kupcev pred mano pa velike. Pa ne slovim ravno po potrpežljivosti. Kot je rekel Mato, ne jemat vsega za upravičeno in samoumevno, malo več človeškega razumevanja pa je hitro lažje.

  • Odgovori NatasaPr 4. 4. 2019 at 10:45

    V bistvu so res v Mercatorju malo drugačne prodajalke, vsaj večina in zelo pogosto nejevoljne. Ampak v tistem kamor hodim občasno je ena sicer počasna, a izjemno prijazna in ker mi je asortima v trgovini ok ter postavitve ne spreminjajo tako zelo da tistega kar rabim ne bi našla, kupujem tam. Pa trgovina je spotoma, ko grem iz službe. Ne kupujem nikjer zaradi nacionalnega interesa, ampak zgolj zaradi svojega. Vidim pa tudi, da je prodajalk v Mercatorjih, glede na velikost trgovine, precej manj kot v drugih trgovinah primerljive velikosti in očitno se tu skriva finta njihovega odnosa + nimajo nekih norm ali nečesa zaradi česar bi jim bil interes, da se stranke vračajo v trgovino. Ampak najbrž je odnos prodajalk približno tak kot je odnos njihove uprave. Tam kjer delam, imamo precej opravka z vsemi trgovci po Sloveniji in moram rečt, da je nivo komunikacije Mercatorjeve uprave eden najbolj arogantnih in mislijo, da so oni nad vsemi.

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 11:09

    @Anonimno: Ker sem bil dotlej že na robu z živci. Me pa resno mika, da bi na prve nesramnosti odgovoril še bolj nseramno in bi tem ženskam pokvaril dan, kot ga one meni res ne morejo.

    @Ime in priimek: Točno tako. Mogoče bi se ji moral opravičiti, da sem tak prasec in ji dajem delo ter ji za firtah zatlačiti pet evrov v podporo?

    @Anja: Slaba plača sploh ni težava, enako slabe plače imajo tudi v drugih trgovinah. Trdim pa, da v Mercatorju kot nekakšnem državnem podjetju visokega nacionalnega interesa nikoli niso zaposlovali po kriterijih, kakršni veljajo v normalnih podjetjih. Potem se v organizacijo zaležejo nevzgojeni ljudje, ki sploh niso primerni za delo s strankami, kulturo primitivizma pa potem širijo še na vse ostale. Navsezadnje zavlada v trgovini do kupcev hostilno okolje, kjer preživijo samo upokojenci, ki v to trgovino hodijo že petdeset let in so sklenili nekakšno tiho zavezništvo. Morda gre celo za stockholmski sindrom, kaj pa vem.
    Navsezadnje pa med nezanemarljivim delom enako lenega prebivalstva vlada prepričanje, da je to povsem normalno, češ, kaj me pa tako slabo plačate? Kaj bi pa rade? Zdravniške plače? In kaj bi radi zdravniki? Desetkrat višje plače kot jih imajo prodajalke? Ljudem ni več nič jasno. Jaz bi imel tudi višjo plačo. Pa zaradi tega še ne nadiram bralcev.

    @Mato: Kaj ti ni jasno? Pridem v trgovino. Pozdravim. Prodajalka me niti ne pogleda. Potrpežljivo čakam. Ko ima čas, naročim pol kile kruha. Rečem tudi prosim. Pošalim se in se nasmiham. Ni odgovora, samo utrujeni izvolte. Vljudno se nasmiham tudi prodajalki, ki mi zapre blagajno pred nosom. Skušam jih razumeti. Ampak moje razumevanje ne traja večno. Sploh pa ne zato, ker se mi to redno in vedno dogaja prav v Mercatorju, ne tudi v drugih trgovinah. Očitno imajo samo v Mercatorju prodajalke vedno slab dan in se moram na to kar navaditi, sicer me bodo neki komentatorji zmerjali z egoisti?
    Saj vem: Slovenija je dežela, kjer vlada pravilo najnižjega skupnega imenovalca. Zato pa je tako. Prodajalka lahko Slovencu serje po glavi in jo boš samo sklonil. Čas za pizdenje je drugje. Recimo na cesti. Tam je primeren kraj za izživljanje agresije.

    @Tana: V tujih deželah je marsikaj slabše, zagotovo pa težko najdeš deželo, ki je tako polna primitivcev brez bontona. Saj vidiš … nemalo ljudi misli, da je zaradi nezadovoljstva s plačo upravičeno nadirati stranke. In z veseljem bi hodil v drugo trgovino, pa mi to žal vzame preveč dragocenega časa. Mercator pač žanje sadove več deseteletnega monopola.
    In tako kot lahko jaz zamenjam trgovino, jo lahko tudi prodajalka, če misli, da bo drugje dobila več. Morda res. Ampak se bo morala tudi obnašati kot človek.
    Seveda pa je jasno, da je osnovna težava v lastniku, ki ni sposoben ukrotiti teh žensk.

    • Odgovori Waldo 4. 4. 2019 at 11:29

      “…Pa zaradi tega še ne nadiram bralcev…”
      LOL Matej, seveda nas nadiraš in zmerjaš z bebci, če se v komentarjih ne strinjamo s tabo. A tvoja ponudba je tako dobra, da vzamemo to v zakup.
      In ja, imeti trgovca Mercatorjeve velikosti in dosega je res v nacionalnem interesu, le da izvedba pri nas predvidljivo močno šepa.

      • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 11:38

        Blog ni moja služba 😆
        Tudi meni se zdi nacionalni interes čisto simpatična zamisel, ampak ne, če služi odlaganju nesposobnih kadrov. Tudi javno zdravstvo se mi zdi odlična zamisel, dokler ne zavlada velika panika, ker naj bi 40.000 ljudi ostalo brez pravice do zdravnika. Nacionalni interes so nam priskutili do te mere, da se je nemalo mladih poćžvižgalo na nacionalni interes in so se raje odselili, potem ko smo jim v javnem interesu plačevali tisoče evrov za šolanje.
        Še čudno, da jih bolj ne zmerjamo.

        • Odgovori Waldo 5. 4. 2019 at 17:12

          “…Blog ni moja služba …”
          Res ne, smo pa mi tudi tvoji bralci.

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 11:13

    @NatašaPR: Jasno. Ne moremo od ljudi pričakovati, da bodo za minimalno plačo sami od sebe garali kot tisti norci v Silicijevi dolini. Ampak, kot praviš: pri nekaterih stvari funkcionirajo, pri drugih poslanec raje spizdi sendvič kot da bi čakal v nedogled. In zaaj bi v upravi, kjer že leta čemijo kot bubreki v loju funkcionirali kot odgovorni upravitelji? Saj niso tam zato, da upravljajo.

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 11:15

    In, nenazadnje: seveda tudi v Mercatorju delajo vljudne prodajalke. Očitno pa so po prepričanju knekaterih nore, ker se za to plačo raje ne obnašajo skrajno nesramno. V resnici pa sploh ne gre za plačo, ampak za osnovni bonton. Lepo sem napisal, da mi je vseeno, če mora najprej preložiti tiste žemlje. Na začetku sem napisal, da me je zmotilo, ker me niti pogledala ni. Pa saj ne znate brati.

  • Odgovori NZ 4. 4. 2019 at 11:27

    To je pa dejstvo, da je nivo javnega vedenja v Sloveniji res groteskno nizek. Mogoče bi bilo smiselno v osnovne šole uvesti kak predmet ki bi se ukvarjal z bontonom in obče civiliziranim obnašanjem. Jasno je, da bi to morali v osnovi urediti starši, ampak recimo da kak dodaten signal ne bi škodil. Zavijanje uradnikov/uslužbencev z očmi ni nobena eksotika tudi v tujini, je pa res pri nas kar pravilo.

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 11:32

    In seveda se dogaja tudi obratno. Človek pride v bife in se malodane zadere na natakarja, da hoče kavo, brez pozdrava, brez prosim, ne da bi ga pogledal.
    Redno pa ljudje tudi izjavljajo, da je vendar dobro, če smo iskreni, ne pa da sledimo izmetničenim pravilom bontona, kot da je lepo vedenje res samo sebi namen.

    • Odgovori Boki 4. 4. 2019 at 13:47

      Hoces reci, tako, kot se vedejo americani, neiskreno?:)

  • Odgovori Anonimno 4. 4. 2019 at 11:51

    Ko pišeš o Mercatorju, se pa vedno strinjam s tabo. In še vedno me čudi, ko določeni komentatorji pozivajo k razumevanju in vljudnosti. Kot si sam napisal, ob vstopu lepo pozdraviš, ko pristopiš k pultu spet pozdraviš, one pa z mrkim pogledom in vse naveličane. Torej vljudnost je prisotna, ampak pri kupcu. Pri prodajalkah pa velikokrat ne. In že tu je spet velik problem. Ker nekateri to kar veselo tolerirajo in non stop blebetajo, kako je minimalna plača prenizka za te ljudi. Sam vedno rečem, s takšnim odnosom si definitivno več ne zaslužijo. V kakršnikoli branži. In takšni ljudje potem širijo to negativo povsod naokoli. Pa imeli bi enako penzijo kot nekdo, ki je bil celo življenje vodilni v podjetjih, pa imeli bi gratis to, pa zakaj ne moremo vsi enako zaslužiti… Da pa nekdo 30 let dela za minimalno plačo, si je pa čisto sam kriv oziroma za kaj več ni sposoben. Že sam izraz minimalna plača in non stop govor o njej me živcira :).

  • Odgovori filmoljub 4. 4. 2019 at 12:20

    Prijazno vprašaš za poslovodjo, prijazno stopiš do njega /nje, prijazno poveš, da si bil deležen nesramnega odnosa /počasne /neprofesionalne postrežbe, prijazno mu pred nosom na kupu pustiš vso nabrano robo in prijazno odideš iz trgovine ter greš drugam. Če bi to naredilo le nekaj ljudi na mesec, me res zanima, kako dolgo bi pri Mercatorju še vztrajali. Sicer pa jaz Hoferja in Lidla ne zamenjam za živo glavo, tako da — resnici na ljubo — teh izkušenj in težav nimam.

  • Odgovori NZ 4. 4. 2019 at 12:41

    Ok ja, Mercator je slab, ampak recimo na dan božičnega večera sem bil v hipermarketu na vrsti takoj, med tem ko so v Lidlu čakali kot bi kaj dajali zastonj, pa najbrž niso, torej zelo dobra izkušnja (včasih) Špar je čisto ok, Lidla in Hoferja pa organsko ne prenesem, ker mi pač ne zadošča da v eni trgovini dobim 70% stvari ki jih želim, ker to pomeni da moram v novo gužvo po ostalih 30% fasnge. Da ne bi o posebnih prodajnih akcijah ko “sivi panterji” od zore čakajo pred trgovino in izropajo vse kar obstaja, ovirajo pa tebe ki si naprimer prišel po “transfatt rogljiček” . Prodajalke so prehitre, predvsem pa je pult premajhen in se mi ne da tekmovat s štacnarko kdo bo hitrejši pri premetavanju izdelkov, to zame ni prijazna uporabniška izkušnja. Pokakam se na lepe poglede, pozdrave in ostalo. načeloma mi je še ljubše če me pustijo pri miru, samo da mi brez nepotrebne navlake dajo kar pač hočem. Sem pa na vedenje neprimerno bolj občutljiv pri storitvenih dejavnostih oz. javnih storitvah.

    • Odgovori Boki 4. 4. 2019 at 13:46

      Hja, ce zacnejo ljudje Mercator bojkotirati, bo logicno v drugih stacunah guzva vecja 🙂

  • Odgovori Boki 4. 4. 2019 at 13:45

    S tem, da to objavis na blog, posledicno tudi na FB itd. si s tem naredil najvec, kar si lahko…poleg bojkota seveda. Slabe reklame se najbolj bojijo, ta se pa po druzbenih omrezjih siri odlicno. Tako je to, ta grdi izkoriscevalski tuji kapital, pred katerim so nas svarili, ko se potem zacuda prodajalke v tujih stacunah (ok, tud Mercator je zadnje par let v tuji lasti, ampak to ni obnasanja prodajalk verjetno spremenilo na slabse) obnasajo prijazneje kot v nekdaj biseru slovenskega gospodarstva (ha ha). Verjetno jim grozijo, ce se bodo vedle drugace, da bodo sankcije, taksne ali drugacne!

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 17:36

    @Filmoljub: Misliš, da je poslovodja dosti boljša?
    Z veseljem bi tudi jaz hodil po futer v normalne trgovine, a bi mi to vzelo enostavno preveč časa.
    In če smo že pri nesramnosti … Gotovo bo kdo ocenil, da tudi ta dogodek pove o meni več kakor o medicinski sestri..

    • Odgovori filmoljub 5. 4. 2019 at 9:08

      Seveda, ampak vseeno je, kakšen/na je poslovodja. Bistvo je v tem: dokler bomo ponižno sklanjali glave in si jamrali v brk (nato pa jezo sproščali na Facebooku ali tulili na mimoidoče iz avta), se ne bo spremenilo nič. Ko bo na policah začela gniti neprodana hrana in bo več kot eden kupec odkrito poslal šefa trgovine v pizdo, pa se mogoče bo. Recimo.

      • Odgovori Matej Zalar 5. 4. 2019 at 10:19

        To je tako kot domnevati, da bomo z volitvami kaj spremenili. Ne bomo. Kritična masa je premajhna. Saj vidiš, prodajalke se nam režijo v glave, polovici ljudi se zdi pa to normalno, češ, kaj pa naj, če imajo slabo plačo. Naj bodo še prijazni? Kriv je kapitalist!

        Sicer pa sem v zvezi s tem na Twitterju in FB označil tudi Mercator. Vsako normalno podjetje bi odgovorilo s piarovskim sranjem v smislu: “Hvala za vaše mnenje, preverili bomo, opravičujemo se za slabo izkušnjo …”

        Ne Mercator. Ker se jim jebe za stranke, od nastavljenca v zgornjem štuku v upravi pa do prodajalke v zakotni trnovski trgovini. Jebe se jim. Tudi, ko so imeli desetmilijonske izgube, niso odgovarjali. Ti pa praviš, da se bo nekaj spremenilo, če tam ne bomo več kupovali jogurtov? Smešno. Spremenilo se bo, ko bo to firmo kupil nek resen trgovec, ampak ta vlak je država uspešno izgubila, ker je ščitila nacionalni interes, tako kot je ščitila nacionalni interes Adrie Airwaysa, dokler to ni šlo več in so slovenski nacionalni letalski prenos kupili popolni nesposobneži.

        • Odgovori filmoljub 5. 4. 2019 at 11:44

          He he, kakšen star cinik si postal. 😎 Ampak nekje je vendarle treba prekiniti začarani krog. Če že na volitvah ne morem kaj prida doseči, pa lahko vsaj izbiram, kje bom kupoval. Če ne drugega, zgolj zaradi osebnega zadoščenja in dušnega miru. In menda tudi za Mercator obstaja minimalna kritična masa kupcev, pod katero je poslovanje nesmiselno (ali pa se kakšna poslovalnica zapre). Ali pač?

          • Matej Zalar 5. 4. 2019 at 13:08

            Mercatorja pod Ferantovimi bloki ali maximarketa ne bodo nikoli zaprli, ker v bližnji okolici ni druge normalne trgovine, masa ostarelega in vsega hudega vajena življa je pa velika.
            Tudi jaz sem dušni mir vzpostavil, dokler sem imel v bližini druge možnosti. Zdaj mi pa predlagaš, da naj za vsak klinčev nakup najprej porabim 15 ali 20 minut časa za transport. Saj se trudim, v Mercator hodim kolikor le morem redko … ko pa grem, me vsakič znova raztogotijo. In bolj kot konkretni primer me jezi, da je to le del problema te podrhaljene družbe. Ker če me ne bo napizdila prodajalka, me bo pa natakarica in če me tudi ona ne bo, bom imel opravka z zoprno medicinsko sestro, šoferjem avtobusa ali pa s spletnim prodajalcem.
            Lahko se kvečjemu izselim, kar so pametnejši tudi že naredili.

  • Odgovori Mercatori 4. 4. 2019 at 18:23

    LOL, ko sem bil na drugem odstavku sem vedel da gre za Mercator.

    Ko si omenil Trnovskega pa sem prasnil v smeh.
    Zadnjič in edinkrat ko sem bil tam me je ob nakupu cigaret (sicer ne kadim), prodajalka gledala tako bukovo, da sem se počutil kot kriminalec.

    Vrhunski zapis.
    To bi moral uvesti rubriko:
    Matejeve prigode v Mercatorju, tudi knjiga bi bila po mojem izjemno branje.

    Najboljši sosed, de!

  • Odgovori siggi 4. 4. 2019 at 20:02

    Jap, taki ki frustracije zlivajo nazaj na stranke si vec tudi ne zasluzijo. Ubistvu verjetno niti ne opazijo, da se slepajo na racun kolektiva in aparata. Sami itak ne delajo razlike in dvomim, da bi preziveli na delovnem mestu, kjer bi morali kaj doprinesti k poslovnemu rezultatu. Nocem zvenet osabno oz snobovsko, ampak taki si res ne zasluzijo vec denarja.

    Pa se moja sveza, kakopak iz mercatorja.. “Dober dan in oprostite, zanima me ali imate ta pa ta artikel od te znamke?”

    “KAJ MISLITE DA SMO HIPERMARKET?!?”

    Na svojo reakcijo nisem najbolj ponosen, ampak vcasih vljudnost pri takih pac ne zaleze oz razumejo bolj primitivni pristop.

  • Odgovori Matej Zalar 4. 4. 2019 at 20:13

    Če bi bili sposobni funkcionirati na delovnem mestu, kjer bi morali kaj doprinesti k poslovnemu rezultatu, ne bi več delali v Mercatorju. Noro je že to, da se moraš opravičevati, ker pogojuješ višino plače z odnosom do strank oziroma z dobrim delom, ampak to je pač Republika Slovenija.

    @Mercatori: Mercator … pozicijo med najslabšimi pa zasedajo še Pošta Slovenije, LPP in Slovenske železnice

  • Odgovori Jana Banana 5. 4. 2019 at 12:25

    Za čas počitnic v študentskih letih sem med drugim delala za blagajno v šišenskem merkatorju. Zdržala sem točno en mesec, pa ne zaradi strank, slabega plačila ipd. ampak, ker so se sodelavci pritoževali, da prehitro delam. Resno. Do mene so prišle govorice, da se “mečem ven” s hitrostjo in da se ne nikakor ne morem zadosti posvečati strankam pri taki hitrosti – da mečem slabo luč na ostale.

    V Merkator grem izključno na “hitro” blagajno. Ne kupujem alkohola ali drugih problematičnih stvari, ki bi potencialno zahtevale posredovanje nazainteresirane prodajalke, ki me kljub dretju blgajajne “počakajte na prodajalca”, lučki nad blagajno in mojim nežnim “se opravičujem”, uspešno ignorira.

  • Odgovori Matej Zalar 5. 4. 2019 at 13:10

    No, to. Gojenje kulture lenobe. Kar se seveda ne dogaja samo v Mercatorju, ampak povsod. Ljudem pa ni jasno, da prav zaradi tega nikoli ne bomo ujeli ritma z uspešnejšimi.

  • Odgovori boro 5. 4. 2019 at 15:51

    No, še ena iz zdravstva. Pridem na pregled k Specialistu medicine dela in športa, za gasilca. Gužva. Čakam.
    1. Po prihodu sestre vprašam – Jaz sem priše…..
    POČAKTE
    2. Po eni uri spet… Jaz sem bil poslan za….
    POČAKTE
    3. Ko je vse izpraznjeno po treh urah me sestra vpraša zakaj sem prišel. Odgovorim da zaradi pregleda zaradi gasilca.
    ZAKAJ PA NISTE PREJ REKU??????

    Mal je manjkal…

  • Odgovori Luka Oblak Kalbo 8. 4. 2019 at 9:31

    Opisani sindrom imajo v Grosuplju v Tušu in obeh Mercartorjih. V Šparu je povsem druga pesem. Mlad (po duši) kolektiv, normalen poslovodja, ki ob gužvi tudi sam fila police skupaj s svojimi podrejenimi, vedno nasmejan in vedno poln energije na blagajni noben nikol slabe volje in tam se čutiš dobrodošel in se vračaš. No zdaj je poslovodja ena druga, ki dela z enakm zanosom, kot je on. Njega so verjetno poslali spravit v red še kako trgovino. Nima to posebne povezave s plačami, v našem Mercatorju so se enako obnašale tudi, ko so bile najbolje plačane med SLO trgovkami, veliko je odvisno od poslovodje. To je stvar bontona, kot je napisal Matej in mi ni jasno, kako si lahko nekateri pustite tak odnos, konec koncev pustite v trgovini svoj prislužen denar. Tudi meni gre na jetra, da te prodajalka, natakar, bilo kdo niti ne pogleda. Dober dan, nasmeh, lahko samo trenutek, dela pri normalnih ljudeh čudeže.
    Je pa res, kot je tudi Matej napisal, da so kreteni na obeh straneh šanka, prodajnega pulta…

  • Komentiraj