Kljub hvale vredni spretnosti tovornjakarjev se zgodi, da enostavno zmanjka prostora in da tovornjak obtiči. Menda vsake toliko časa kakšen vzhodnoevropski vlačilec rešujejo celo z vršiške ceste, bolj pogosto pa v središčih mest. Tokrat se sicer ni zgodilo v mestnem središču, ampak na jugovzhodnem obrobju Ljubljane, na križišču Jurčkove ceste in Ilovškega štradona.
Iz smeri centra je pripeljal tako, kot je označeno na zemljevidu. Poslali so ga v to uličico:
Pravi dedec nikoli ne bo priznal, da je nekaj nemogoče, ker to v bistvu pomeni, da ni dovolj sposoben. Nič ni nemogoče; Tom Cruise je uspešno dokončal celo Misijo Nemogoče. Tovornjakar je poizkusil trikrat, motor je rohnel, zavore sikale, kolona avtomobilov z obeh strani se je daljšala, vpleteni vozniki pa so, verjetno misleč, da nudijo nesebično pomoč, divje trobili. Resnici na ljubo sem bil s telefonom v roki tudi jaz povsem nekoristen, čeprav sem za tovornjakarja navijal.
Kot vidite, je v drugem poskusu tovornjak spravil na mostiček, potem pa ugotovil, da bi s prikolico snel ograjo. Zato je verjetno fijakersko zaklel in v veselje folka, ki ob tej uri množično dere v Leclerc, odpeljal naprej . Domnevam, da je s tovornjakom pri Viatorju zavil na Dolenjsko cesto, od tam pa na Galjevico, od koder je lahko na Ilovški štradon zapeljal skoraj naravnost. Ob tem se mi pojavljata dve vprašanji.
Prvič, ali je mostiček vzdržal težo in drugič, kako je s kamionom prišel nazaj.
Brez komentarjev
Optimist, ni kaj…
men bi ratal!
to ni še nič, kar sem jaz videl na črni vasi! en kamionist je zafural čez mostiček na dvorišče neke hiše… fora je pa v tem, da če si kdaj videl tiste mostičke, ki vodijo preko kanalov na dvorišča, ti je vse jasno 😆 no ja, res pa ni bil tak kot ta na sliki, ampak je imel samo eno prikolico 😀
😆 bedni mostiček vzdži verjetno kar precej, ker se šteje osna obremenitev 😉
Tako, ker cel kamion ne gre gor hkrati in posledično ne šteje celotna teža temveč samo osna obremenitev, ki pa je cca skupna teža / število osi. Mostiček pa BP zdrži kakšnih 10t, ker več se hkrati ne vali čez.
Po kaj neki je šel tam. Kolikor vem, tu samo nekdo ograje dela, pa še to čisto na začetku…
Dobri tovornjakarji lahko zvozijo zares nemogoče ovinke… Primer: Deda, ki je tovornjakar je nekega dne parkiral, pa mi je naročil, naj mu malo pogledam “tam zadaj”, da slučajno ne udari ob zid. Ko je komaj centimeter stran ob zidu, se zaderem naj ustavi, on pa hladnokrvno pelje naprej ter tovornjak parkira manj kot pol centimetra stran od roba… Svaka čast njemu in tudi temule tukaj 😀
Heh, pomoje tole ni najbolša reklama za Sečnika.
@seamus: a če bi bil most daljši, bi se pa podrl, a?
@andraz182: Catch je v tem, da je kamion zadaj popolnoma oglat in se v špeglu tisti centimeter res lepo vidi. Tudi jaz sem se navadil kombi na špegle parkirat na centimetre, z avtom si pa ne bi upal, ker je ves okrogel in res ne veš, kje ga je konec.
Sem pa enkrat samo sedel v šleperju in ko sem pogledal nazaj skozi okno, me je glava zabolela. Ne bi upal vozit v odprtem prometu
@martin: zakaj pa ne? Lahko bi rekli: “Robo vam dostavimo v še tako zakotno ulico.”
@chef: Če rabiš zgoščeni tečaj iz trdnosti, samo povej…
Je pa sameus čisto prav povedal. Probaj zlomiti štil od metle, tako, da ga primeš na kratko…
@strojnik: če je sila premajhna, mora bit pa ročica tolk daljša.
Večji kot je kamion, lažje ga je motat (recimo v rikverc). Isto kot avtomobilsko prikolico. Lažje namotaš 6 metrsko, kot pa kakšno majhno šajtrgo. Še največja jeba so tiste stare kamionske prikolice, pri katerih prva aksa tudi zavija (kar pomeni da se vlečni drog dvakrat lomi).
@kolinago: Kaj bi ti mene rad pravzaprav naučil? 😯
Za prikolico bi pa rekel, da je pri rikvercu lepo, da ima večjo razdalnjo med vpetjem in osjo… Je pa vse stvar pristopa in vaje…
Si bil tam s kolesom?
Peš.
@strojnik: Ničesar. Hočem sam rečt da se tut žebelj leše zabije če ma kladu mal večji ročaj.
eh, se opravičavam, kekec je bil pred mano na pecu.
Arhimedove pogruntacije držijo seveda. Zaslutil sem le, da je chefu čudno, da dolžina mosta vpliva na nosilnost… 😆
Pri temu mostku bi najprej crknili temelji, razpon je pa tolk mejhen, da sploh ni omembe vreden, pa še na obok je, tko da ga najbrž ne bi blo treba niti armirat
Folk sploh nimate pojma kam vse nas šefi pošiljajo. In včas res glava peče. In potem naletiš še na kup presranih voznikov osebnih k trobjo ker ne morjo tisto sekundo ko hočejo z vozičkom v trgovini opletat. Mogoče se jim že res mudi domov še skuhat pa po otroke v šolo pa še marsikaj, ampak mogoče pa se tud temu šoferju mudi ker ma še naslednih pet razkladov za naredit v tisem dnevu, če ne bo cel vikend zafural v nič, ipd. Dejstvo je, da med večino voznikov osebnih ni niti najmanj razumevanja, ker pač vsak misli samo nase. Pa saj to je tako nekaj tipično slovenskega, ali bolje rečeno balkanskega, ne vem kaj se sploh čudim…
Ne rečem, tudi mnogo kamionarjev se najde takih, ki bi jim najraj zavila vrat na cesti in prav ti mečejo slabo luč na ta poklic in ga spravljajo še na nižji nivo. Ampak kljub temu, da študiram se vedno rada usedem za volan in odpeljem kakšno furo, ne glede na to kaj pamwetnjakoviči na cesti mislijo/te o nas.