Evropa 2019–2024

Po dolgih letih spremljanja evropske in slovenske politike se človeku bodisi zmeša in voli norca bodisi otopi in sploh ne voli ničesar ali pa voli kar nekaj. Jaz sem otopel. Včasih sem se grizel in se posvečal dogajanju v politični mlakuži, potem pa mi je postalo popolnoma vseeno. Ne da ne bi verjel, da lahko s svojim bednim, resnici na ljubo nepomembnim glasom spreminjam ali izboljšam svet. Teoretično ga lahko. In če nas je dovolj, tudi praktično. Vseeno pa nisem naiven. Volit grem zato, da opravim svojo dolžnost. In to je vse.

Kviz

Potem sem se zavedel, da so naslednji dan volitve v Evropski parlament. Škoda, da se nisem nekaj dni prej, ker bi imel do volišča za predčasno glasovanje precej bliže kot na volilno nedeljo. Kakorkoli … Kaj pa zdaj? Sem si rekel. Koga voliti? Za kaj sploh gre? Kakšne so že pristojnosti Evropskega parlamenta? Kako se že izbere predsednika Evropske komisije? In kdo so sploh kandidati?

To sem sicer približno vedel. Ravno slaba ponudba je namreč eden glavnih razlogov za otopelost. Pri tem se mi zdi najbolj noro izgubljati čas s predvolilnimi soočenji. Enkrat sem celo poskusil, pravzaprav dvakrat, a sem obakrat obupal prej kot v desetih minutah.

Na RTV Slovenija so me šokirali z nekakšnim kvizom. Kandidati so morali odgovarjati na vprašanja kot na primer kakšen je delež Evropejcev, ki živijo pod pragom revščine, potem pa so jih s celo ekipo še preverjali in ugotavljali koliko so se zmotili. Zakaj bi morali kandidati za evropske poslance to vedeti na pamet? Ne samo slaba ponudba kandidatov, kot volivca me žali tudi slabo organizirana debata.

Ne skačite kamorkoli z Natom in orožjem

Odgovore kandidatov na tako imenovana vsebinska vprašanja pa lahko predvidim vnaprej skoraj tako hitro kot lahko predvidim že stokrat prežvečena vsebinska vprašanja o brexitu in migracijah in zdravi prehrani in Orbanu. Poskusil sem si ogledati tudi soočenja kandidatov neparlamentarnih strank, a sem vzdržal vsega pet minut. Saj vemo, da sta Brščič in Šiško taka debila, da ob njima Jelinčič izpade povsem normalno in kultivirano … ampak zraven so bili še medli nakladači, morda celo samo dva, ki jih nihče s ščepcem soli v glavi ne more jemati resno. Ob teh bi še Irena Joveva izpadla kot spretna političarka.

Zasledil sem tudi soočenje špicenkandidatov. Presenetilo me je, da je bila špicenkandidatka Evropske levice Violeta Tomić, šokiral pa me je njen nastop. Če ste med tistimi, ki ste se posmehovali angleščini Alenke Bratušek, bi si morali ogledati nastop Violete Tomić. Kaj takega! Kako naj jo resno jemljemo? Kako naj resno jemljemo Evropsko levico? Tako se je med drugim lomila v odgovoru na vprašanje o migrantih: »that they can live safely there and not to jump anywhere with Nato and the weapons.«

Mene čudi, da je ob takšni ponudbi – medijev in politike – na volišča sploh prišla dobra četrtina volivcev.

Prejšnja objava Naslednja objava

44 komentarjev

  • Odgovori Primoz Mulec 28. 5. 2019 at 0:07

    Tomiceva je bila postavljena na listo, ker je imel Mesec nacrt, da se jo elegantno znebi v parlamentu, ker klati nebuloze in dela sramoto celo njemu.
    Zdaj, ko se je nacrt izjalovil, bo moral zagnati plan B, ki pa do nje ne bo tako mil.

    • Odgovori Disguy 28. 5. 2019 at 14:33

      Možen razkol v Levici? Verjetno se to ne bo zgodilo, vendar bi to bil kar dobrodošel dogodek, sploh če bi to pomenilo, da nekateri mainstream mediji njihovih idej ne bi več mogli ”pumpati” s takim zanosom.

  • Odgovori Inteligenčni Kvocient 28. 5. 2019 at 11:41

    Smem vprašati, po čem sklepaš da naj bi bil Brščič “debil” ?

    • Odgovori Štrahe 28. 5. 2019 at 13:09

      Jest bom pa poslanc.. hihi

  • Odgovori Matej Zalar 28. 5. 2019 at 14:54

    @Primož Mulec: Saj zato me je mikalo, da bi volil zanjo, ampak 1) sem že pred nekaj časa razčistil sam pri sebi, da ne volim več taktično, 2) raje vidim, da predstavniki Slovenije v svetu niso popolnoma prismuknjeni in še nesposobni obenem in 3) še vedno ostane slovenski Che Guevara, ki je še precej bolj škodljiv. Dejansko bi Levica izpadla skoraj korektno, če bi poradil recimo tri četrt poslancev.

    @Inteligenčni kvocient: Mislim, da je dovolj poslušati ga. Ali me boš učil o tem kakšno bolezen opisuje beseda “debil”.

  • Odgovori Jani 28. 5. 2019 at 18:29

    Matej..
    Tomička je slabša igralka kot je bil Zmago baletnik… če bi jo volil bi naredil uslugo lunatiku… 🙂
    Debilnost pa ni bolezensko stanje…

  • Odgovori filmoljub 28. 5. 2019 at 18:31

    Bernard Brščič bržčas ni ravno debil (vsaj ne v akademskem pomenu besede), navsezadnje je človek celo izobražen, je pa verjetno fanatično zaslepljeni izrodek in pofukani mali fašistek, čigar samovšečnost in samopomembnost prekašata celo velikega desničarskega vodjo J.J.-ja. Sicer pa se nima smisla slepiti, da volivci odločajo/mo racionalno ali družbeno-politično relevantno, temveč le še po osebnih pop-preferencah. O tem piše recimo Harari v svoji novi knjigi 21 nasvetov za 21. stoletje; politično prizorišče je navaden resničnostni šov, kjer se izbira po senzacionalistični všečnosti in nikakor ne po premišljeni logiki ali kakšni strankarski strategiji. Kar pa zadeva otopelost: dobrodošel v klubu.

    • Odgovori Inteligenčni kvocient 28. 5. 2019 at 20:30

      Mi prosim razložiš (konkretno, s primerom) zakaj je po tvojem mnenju Brščič “pofukan mali fašistek”?

      • Odgovori filmoljub 28. 5. 2019 at 22:59

        Ne. Ni mi treba.

        • Odgovori Inteligenčni kvocient 29. 5. 2019 at 10:06

          Pričakovano. Hvala za odgovor.

  • Odgovori filmoljub 28. 5. 2019 at 18:56

    p.s. Tole je najbrž že znano, a če kdo vendarle še ni prebral:
    https://www.mladina.si/188722/srecen-bozic-gospod-brscic/

  • Odgovori Inteligenčni Kvocient 28. 5. 2019 at 19:07

    Učil te ne bom ničesar.
    Brščič je lahko marsikaj, ampak debil zagotovo ni.
    O celotni situaciji je pozabil več kot si ti kadarkoli vedel.

    @filmoljub
    Doživeto, ni kaj. Kar se tiče oznak /fašist in ostalih bedastih kulturno marksističnih buzzwordow pa le tole:
    Resnice ne zanimajo (nikogaršnja) čustva.

  • Odgovori Inteligenčni kvocient 28. 5. 2019 at 19:13

    Glede na to, da si ga označil za debila pa le tole:
    V katerikoli debati te kadarkoli poje.
    Razen v kolesarstvu verjetno.
    Tako da, kar se mene tiče so to tudi edine objave, ki jih bom od tebe še prebiral. Ko ljudi, ki so od tebe občutno inteligentnejši označuješ za debile, branje ostalih zgubi smisel.

  • Odgovori Matej Zalar 28. 5. 2019 at 21:37

    V redu, ni debil, narobe sem se izrazil, ti pa me zdaj vlečeš za jezik, kot da si še sam debil in ne veš, da marsikdo marsikomu reče, da je debil, čeprav v resnici ni debil, tako kot marsikdo marsikomu reče osel, čeprav ni osel.
    Se je pa zato potrudil tega zmeneta primerno opisati @Filmoljub.
    Dol mi visi, če me v debatah kadarkoli poje, to me tudi Jelinčič in še kdo, ki vežba verbalno nadmudrivanje dnevno. Dobro dikcijo ima. Dokler je bil relativno neškodljiv analitik s področja ekonomije in gospodarstva, se mi je zdel celo zabaven kot neke vrste kurioziteta. Potem se mu je očitno dokončno odfukalo, verjetno tudi zaradi spleta objektivnih dejavnikov, ki so po mojem mnenju vplivali tudi na to, da je J.J. postal zagrenjen paranoik. Taki ljudje škodijo družbi, škodijo ji enako kot Violeta Tomič.
    In, mimogrede, zelo me odbijajo ljudje, ki so na TV – ali, še huje, anonimno na spletu – tako prekleto pametni in samozavestni, da se kar kadi, ko jim pride nasproti pes na povodcu, pa lezejo nekam ob zidove in gledajo napol v tla napol v smer neobstoječe grožnje, kot tisti posrani cucki, ki bevskajo samo na šibke in pohabljene cucke.

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 5. 6. 2019 at 12:33

      To je značilno za vas lastnike psov.

      1. Govorijo, saj ne bo nič naredil. Potem pa ugrizne.
      2. Ob konfliktu s psom verbalno napadejo žrtev psa ali potencialno žrtev psa.
      3. Ko jo pes ob napadu dobi po hrbtu s palico, napadajo napadenega, da to ni bilo potrebno. To ponavljajo lahko še več let.
      4. Nepopolno poznavanje psihologije psa in vzrokov, zakaj je pes agresiven na določeno osebo.
      5. Lastniki se ne zavedajo, da je njihova dolžnost, da ne ogrožajo mimoidočih, da nimajo spuščenega psa, ter da lahko mastno plačajo ob ugrizih.
      6. In zate, te nič ne briga, če se te ljudje bojijo. Dolžan pa si poskrbeti, da se ne bojijo in se ne naslajati (!) ob njihovem strahu.

      • Odgovori Matej Zalar 5. 6. 2019 at 15:15

        Kaj pa ti zdaj blebečeš? Nihče ni nikogar ogrožal, nihče ni nikomur ničesar rekel, nihče ni nikogar s palico čez hrbet in nihče se ni na nikogar drl.

        • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 5. 6. 2019 at 17:43

          Nič ne blebečem. Nekateri lastniki storijo to, nekateri to, in vaše reakcije imajo skupni imenovalec. Ti si storil točko 6, ki se dopolnjuje z ostalimi reakcijami lastnikov. In nekoliko tudi 5. Poleg tega, zakaj naj bi bil napadeni prepričan o nenevarnosti psa, če se dogajajo točke 1 do 5.

  • Odgovori Inteligenčni kvocient 28. 5. 2019 at 22:49

    No, lepo da si priznal, da si se zmotil.
    Resnično je bila to približno taka izjava, kot da si KOM na treh malce bolj priljubljenih odsekih v Ljubljani pa Rogliča označuješ za amaterja.

    O nadaljevanju nebi kaj dosti razpravljal, ker očitno ne veš o čem govoriš, oziroma kar je še bolj žalostno, dovoliš da ti to kaj si o nekom misliš diktirajo mainstream mediji, namesto da bi človeka poslušal ali pa se izobrazil do te točke, da ga lahko razumeš / veš ali so njegove navedbe resnične.

    https://youtu.be/yfLA6gdLW_w

    Povsem mogoče je Brščič v živo kreten. Še bolj verjetno pa je da kretenov ne prebavlja, niti jih nima namena začeti tolerirati. Verjetno ni oseba s katero bi se ga nažrl kot krava in po 12h pirih pel sredi lokala. Ampak govori resnico. 1 stvari, ki jo je izrekel ne moreš logično ovreči ali dokazati da ni resnična.

    In meni je to ok. Mnogim pa verjetno ne.
    Ampak potem si vsaj prihranite sramoto tega da režimski mediji razmišljajo namesto vas.

    • Odgovori filmoljub 29. 5. 2019 at 13:05

      Aha, Mladina ni verodostojen vir, medtem ko Nova24 predstavlja objektiven, celostni pogled in priložnost za izobraževanje. Hvala, da si prilepil ta link. Pričakovano in skladno s tvojimi stališči.

  • Odgovori Tina 29. 5. 2019 at 8:43

    Oprostite. Pogledala slabih 9 minut intervjuja. Kar temu tipu lahko priznam je le to, da pred kamero spravi skup več stavkov kot jaz. Nacitan očitno je. Je pa izrazito pristranski in vse sprejete informacije v življenju razlaga iz svojega zornega kota (ki je milimeter širok), ker nikoli ne razišče vseh dejstev, vsako njemu nasprtujoče mnenje mu pomeni prijemališče za dokazovanje svojega prav. Nikoli pripravljen na kompromise. Nič. Pa še vprašanje-kaj sem jaz več, ker imam družino? Sem kot človek vredna več kot gospod Nergač, ki nima otrok? Takšno mišljenje je bizarno in tudi škodljivo.
    Pogovarjati se je potrebno. Potrebno je tudi prisluhniti in razumeti ter si kdaj dovoliti razširiti ali celo spremeniti svoja stališča.

    • Odgovori Winston Wolf 29. 5. 2019 at 10:22

      Seveda je Brščič pristranski, oz. gleda na svet iz svojega (ozkega?) desnega kota.
      Je zato debil, fašist…?
      .
      90% “nastopajočih” v naših medijih nas vsakodnevno bombardira s svojo ideologiji iz njihovega povsem enako ozkega levega kota. Pa so kao napredni, moderni človekoljubi, avantgarda itd…
      .
      Povedno je že to, da Levica doseže najboljši rezultat v Ljubljani, kjer je skoncentriran JS, oz. privilegiranci, (večinoma) prisesani na proračun. In oni naj bi se kao zavzemali za revne “delouce” – obojestranska hinavščina brez primere.
      .
      @Filmoljub: v debati z “inteligenčnim” ti je precej hitro zmanjkalo argumentov (Ne. Ni mi treba.).
      Ko/kjer zmanjka argumentov se pa začne vera.
      Tako, da pravzaprav si sam, izgleda, precej bolj “farški”, kot si misliš.
      Da, pa za “realno/nepristransko oceno” Brščiča linkaš članek v Mladini ???
      Saj menda nisi mislil resno?
      Ali si mogoče res toliko plitek, oz. tak “verski fanatik”?

  • Odgovori filmoljub 29. 5. 2019 at 10:52

    Brščič mi s svojo neznosno zoprno dikcijo (ki spominja na Rodeta) deluje kot globoko frustriran latentni gej (on jim mirno reče pedri) — s katerimi sicer nimam nobenih problemov, on pa zelo velike: in prav ta hinavska dvoličnost, ki se kompenzira v škodljivo obliko javno izraženega mnenja, me moti. Razen njegovega sovražnega govora, hujskanja, zanikanja holokasta, sramotno nazadnjaških stališč, žaljivih predsodkov proti vsem in vsakomur in tako dalje. V bistvu Brščič niti ni peder, ampak navadna nedorasla pederčina, na prozorne provokacije katere lahko padajo samo največji osli. Ne mi očitat pomanjkanje argumentov, ker zgolj sam izpadeš primitivni, neizobraženi tepec. In ne, nisem niti versko usmerjen niti levičar ali levak. Ni za kaj.

    • Odgovori Inteligenčni kvocient 30. 5. 2019 at 10:24

      Če bi vedel kako s komentarjem opisuješ sebe – odlično si si nastavil ogledalo.

      • Odgovori filmoljub 30. 5. 2019 at 19:18

        Na take infantilne in plehke provokacije sem jaz nazadnje trznil tam nekje okrog leta 1998 ali 1999.

  • Odgovori Danijel 29. 5. 2019 at 17:06

    Nisem šel volit, čisto iz praktičnih in ne iz načelnih razlogov.
    Kampanja za udeležbo je bila kar intenzivna, sigurno brez aktivne udeležbe ni prave demokracije. Ne bo me pa nihče prepričal, da moj glas vpliva na kaj več kot to, kdo bo vlekel solidno plačo (Če si privrženec te ali one stranke, boš seveda ta privilegij namenil svojim.)
    Ko je kandidat enkrat varno na stolčku, ne prevzema več odgovornosti. Glasuje kakor pač glasuje, mediji tega ne spremljajo ravno zagnano, lobiji pa imajo svoje intimne trenutke s komisarji. Včasih se kdo na fb zgraža nad glasovi za glifosat, a objava hitro ponikne v drsniku.
    Mi je pa zanimivo, da se toliko ljudi počuti sposobne za tako odgovorne in zahtevne funkcije.

  • Odgovori filmoljub 29. 5. 2019 at 18:24

    To zadnje je tisto, kar tudi mene nikoli ne bo nehalo fascinirati. Človeška ambicija je neskončna. Po Petrovem načelu, seveda.

  • Odgovori Matej Zalar 29. 5. 2019 at 20:15

    Saj pravim, jaz grem volit zato, da mi nihče ne more očitati, da nisem in imam potem malo čistejšo vest. Volišče je pa tudi relativno blizu in tako ali tako moram sprehoditi psico. Je pa res noro, da neka Irena Jovova postane evroposlanka, ker če je lahko ona potem res ne razumem, zakaj ne bi mogel biti tudi jaz – razen očitnega, seveda, ker nisem ritoliz. Človek bi si tudi mislil, da nekdo do pozicije evroposlanca napreduje počasi, ne pa da od poročevalke, ki z mikrofonom laufa za politike in pobira prve izjave, tako rekoč čez noč napreduje do neke kao odločevalke o usodi EU (kar ona seveda ni, kot tudi nismo mi).
    Pa da se seveda razumemo: niti pod razno se ne čudim sposobnega opravljati dela evroposlanca, še za svetnika krajevne skupnosti nisem. Pravzaprav se ne čutim sposobnega niti voliti, ker imam potem tako ali tako vedno občutek, da izberem napačnega, in to vse od takrat, ko sem nehal voliti za Ivana Krambergerja.

    Kar se tiče Brščiča, pa mora biti vsakomur z zrnom soli v glavi jasno, da ima možakar hudo zgrešene predstave. Normalen človek, ki ne sledi kakršnimkoli medijiem, pa naj bodo režimski ali pa opozicijski, ampak razmišlja s svojo glavo, si bo o takih debilih mislil podobno kot o Violeti Tomič. Ne enega ne druge nima smisla jemati resno.

    Celo volivcem, ki jih nimam ravno za sposobne odločati, je bilo jasno, da nima smisla voliti zanju.

  • Odgovori Tina 29. 5. 2019 at 22:56

    Amen.

  • Odgovori Inteligenčni kvocient 30. 5. 2019 at 10:22

    Hugbox extraordinaire

  • Odgovori filmoljub 30. 5. 2019 at 22:06

    Ne kaže ti drugega, kot da se vrneš k svojim idolom in vzornikom na Nova24, da se malce izobraziš, nazi fanboy. Hov hov. Na, piškot. 🙂

    • Odgovori Inteligenćni kvocient 31. 5. 2019 at 11:07

      Ti si žalosten individum.
      Take nizko-inteligenčne in lahko vodljive ljudi oblast rabi, da ostane na oblasti.

      • Odgovori filmoljub 31. 5. 2019 at 17:46

        Ha ha. 😀 Nič me ne zabava (in dolgočasi obenem) tako kot kvazi-intelektualci, ki so sami sebi všeč.

  • Odgovori Matej Zalar 31. 5. 2019 at 20:21

    Individumi.

    @Filmoljub: Pa si ti vedel, da ima Brščič sedež svoje obskurne stranke v neki bajti , kjer je tudi savna za pedre?

  • Odgovori filmoljub 1. 6. 2019 at 8:35

    Glede malega fašistka me ne zanima nič, še najmanj trači. Samo osupljivo se mi zdi, da živijo tudi ljudje, ki so vendarle volili zanj. (Resda in k sreči v globoki manjšini.)

  • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 1. 6. 2019 at 21:11

    Brščiča nisem zasledoval in ga ne poznam. A te priponke “fašist” so malo preveč. Pomanjanje realnosti za tistega, ki jo uporabi. Ali preslabo poznavanje zgodovine. Enako je takšna priponka neumna tudi za Orbana.

    • Odgovori INTELIGENČNI kvocient 1. 6. 2019 at 22:45

      Pač bedaka .
      Komično da se iz “pedrov” delata norca oba t.i. virtue signaling liberalca, ki ju imamo priložnost brati.
      Dobeseden odpadek hipster sicer rw ampak družbeni všečna “konzervativca”.

      Daj fljub in MZ: jebita se s svojo politično korektno retoriko vred

  • Odgovori Inteligenčni kvocient 1. 6. 2019 at 22:46

    Patetična bedaka

  • Odgovori Matej Zalar 2. 6. 2019 at 7:14

    @krizaPlačevanjaRTV: Strinjam se, zato nisem nikoli uporabil zanj besede fašist, ampak debil (v prenesenem pomenu, lahko bi tudi napisal osel, čeprav Brščič ni osel), in to nalašč, ker vem, da se bo raznim pacientom zaradi tega zmešalo. Kdor ni še nikoli slišal za teorijo raznoterih inteligentnosti, pač užaljeno vriska in nam utruja z nekimi slaboumnimi argumenti, s katerimi se sploh nima smisla ukvarjati ali pa nanje odgovarjati resno.

    Šele zdaj sem si pogledal koliko je dobila stranka tega cepca … 1,71 %. Ampak omejenci ne bodo pomislili na to, da je z njim nekaj narobe, pač pa na to, da je ostalih 98,29 odstotkov podleglo kampanji tako imenovanih režimskih medijev. Takih budal ne morem jemati resno. Damo mu priložnost, da serje po tem blogu in ker je v manjšini (tako kot Brščič), v nekem trenutku užaljeno-sarkastično izjavi “hugbox extraordinaire”. Bravo.

    • Odgovori krizaPlačevanjaRTV 2. 6. 2019 at 15:20

      Spet me je nekaj zmotilo:
      1.71 % je težko doseči, to je veliko. Kar ustanovi stranko in pojdi v kampanijo, toliko ti ne bo uspelo. Če pa boš še imel tako malo časa na razpolago, pa sploh ne.

      Še kar ne vem, zakaj je Brščič idiot. In me ne zanima zelo. Da ni fašist, pa sem vseeno prepričan. Pa vem, da ti nisi to drugo napisal.

      Sicer pa me poleg besed fašist moti še nekaj, ko mediji primerjajo volilni rezultat absolutno, ne v odstotkih. Ti so pri matematiki sedeli na ušesih, pa če ne bi, jim to nič ne bi pomagalo. A to je spet druga zgodba, le malo primerjam.

      Pa mislim, da se ni dobro preveč zapletati ravno zaradi politike. Ko imaš pač tečnega šefa, ki je iz tvoje stranke, ga zato ne boš imel nič rajši.

  • Odgovori filmoljub 2. 6. 2019 at 8:14

    Se bom potrudil razložiti za manj dojemljive: sploh ne gre za osebni nazor in ideologijo ali vrednote, za katere mi /nam /večini dol visi. Kristalno jasno je, da se je šel Brščič s svojo ekstremistično in sovražno retoriko zgolj nekakšen politični eksperiment, da izmeri volilno bazo pristašev (na kar celo sam namigne v tistem TV intervjuju skupaj z Lukšičem), in da tak fašistek v resnici najbrž ni. (Upajmo.) Ampak množice tega pač ne vejo oz. človeška izbira poteka po drugih prioritetnih kanalih. Tudi Trump se je s predsedniško kampanjo (vsaj od začetka) “samo malo hecal” — ampak evo, zdaj ga pa imajo.

  • Odgovori Winston Wolf 2. 6. 2019 at 14:35

    Brščič ni nič bolj ali manj “fašistek” kot, z nasprotne strani političnega spektra, Mesec.
    Pričakovati, da mi nekdo, ki kot vir objektivnosti linka članke iz Mladine, to razumel, je seveda iluzorno.
    .
    Zdaj ali je to, da se imajo taki osebki za blazno inteligentne, razgledane itd.., večinoma slovenska posebnost, pa še nisem ugotovil.

  • Odgovori filmoljub 2. 6. 2019 at 15:13

    Če za trenutek spustiš penis, ki se ti je dvignil, boš nemara ugotovil, da pravzaprav ne razmišljava/mo tako zelo različno. Brščič je igral na ekstremistično karto folka, ki ima dovolj režimske kontinuitete ali celo dovolj politike nasploh. Računal je na glasove anti-levičarjev, ki bi radi prekinili z doktrino stricev iz ozadja. Ampak očitno imajo ljudje politike že tako poln kufer, da jim tudi to ni dovolj. In hvala bogu, da javno funkcijo še povezujejo z ideološkimi pričakovanji ter predstavniško podobo nekoga, ki pred Evropo zastopa neko majhno, nepomembno državico. Naj bi bil to Brščič? In to samo zato, da ne bo nekdo drug? Ne bi rekel. In to je razlog, da je na volitvah zbral 1 odstotek.

    • Odgovori Winston Wolf 2. 6. 2019 at 15:25

      Kot pričakovano – odgovor, ki se v ničemer ne nanaša na moj zapis, ampak samo poizkuša, v svojih očeh seveda absolutno uspešno, demonstrirati levičarsko intelektualno superiornost, nad zarukanimi, polpismenimi “anti-zvezdaši”…
      .
      Vi zvesti bralci Mladine ste intelektualno na tako visokih nivojih, da so vaše misli za zarukanca, kot sem sam, preprosto nedoumljive.
      Tako, da res nima smisla, da izgubljaš svoj dragocen čas s poskusi, da me spraviš k pameti.
      Raje filme glej.

    Komentiraj