Dobro delo za dobro reklamo

Državno podjetje, ki ga država izčrpava s pobiranjem dividend, namesto da bi sredstva vlagali v razvoj, ob tem pa so na njegove sponzorske dojke prisesani vsi mogoči subjekti z dobrimi vezami, je končno naredilo dobro delo. Telekom Slovenije bo beguncem v sodelovanju z Rdečim križem podaril 2.000 predplačniških mobilnih kartic z naloženim dobroimetjem, da bodo lahko vzpostavili stik z domačimi.

Telekomu Slovenije čestitam. Cenejše reklame si ne bi mogli izmisliti. Še sreča, da je s Telekomom zlizan tudi eden najbolj branih slovenskih novičarskih portalov. Tako se lahko na prvi strani portala z dobrodelnostjo hvalijo že tretji dan zaporedoma. Simobil se lahko požre.

telekom

Dobrodelnost je krasna. Ko jo začnejo – ne samo podjetja, ampak tudi junaki našega časa, ki pod pretvezo dobrodelnosti izživljajo svoje nedoživete ultra-esktremno-športne sanje – izkoriščati za promocijo in ko to počno tako zelo očitno, pa vse skupaj postane odvratno. In če na to kdo opozori, od Žižka pa do Terška ali Zalarja, seveda nima šans, kajti … kako je pa Zalar pomagal beguncem? Ker sem shujšal, sem zadnjič opral in zlikal štiri brezhibne srajce višjega cenovnega razreda in jih podaril v dobrodelne namene. Je to nekaj, kar moram obelodanit na blogu? Mislim, da ne. Zaradi tega nisem nič bolj dobrodelen.

Še sreča, da Telekom Slovenije ne bo podaril telefonov, kar bi jih dejansko tudi nekaj stalo (kot če bi jaz v dobrodelne namene kupil nove srajce). To bi šele iztirilo Slovence! Zadnjič sem namreč slišal eno dobro: “Kakšni reveži neki, saj imajo vsi pametne telefone.” Aha. Ker je prenosni telefon znak bogastva. Ker so Sirci tako zahojeni, da še niso izumili telefonov.

Prejšnja objava Naslednja objava

4 Komentarjev

  • Odgovori Seamus 20. 9. 2015 at 20:27

    Zj pa ena čist zares – staro obleko (torej takšno ki se jo prinese na Karitas) oni potem prodajo v Afriko. Torej ne dajo jo temveč prodajo, če te zanima kaj več imaš o tem nekaj člankov na internetu. Na koncu upam, da vsaj na Karitasu porabijo zaslužen denar v namen, ki mu pritiče.
    Ne vem kako je z Rdečim križem ali tistimi kontejnerji s staro obleko.

  • Odgovori Matej Zalar 20. 9. 2015 at 20:38

    Mislim, da to dela ravno Humana. Fora je v tem, da na ta način pravzaprav bolj pomagajo ljudem – je pa res, da zaradi tega v Afriki izgubljajo službe ljudje, zaposleni v tekstilni industriji. Skratka, še en primer slabe dobrodelnosti.

  • Odgovori silvy 21. 9. 2015 at 7:28

    V bistvu se oba motita. Za Karitas sicer ne vem in dvomim, ampak Humana pa obleke iz zabojnikov pregleda ter prodaja v svojih second hand trgovinah po svetu, potem pa tako zbrani denar namenijo za različne predvsem izobraževalne projekte v Afriki (gradnjo šol, izobraževanje učiteljem, osveščanje in zdravstvena preventiva, vzpodbujajo kmetovalce, jim pomagajo pri učinkovitejšemu pridelovanju hrane …)

    Preveč zdelana oblačila pa reciklira.

  • Odgovori Matej Zalar 22. 9. 2015 at 18:25

    Gre za to, da učinki tovrstne dobrodelnosti niso samo pozitivni.

  • Komentiraj