Shit happens … ali pač ne?

Saj bi rekel, da se nesreče pač dogajajo …

Nesreča LPP

če se ob takšnem prizoru ne bi vsakokrat znova spomnil na porazno slabe šoferje, ki jim ni jasno, da vozijo živi tovor, in ki redno telefonirajo med vožnjo.

LPP nesreča

Na telefoniranje sem javnost in LPP opozarjal redno. Po precej resnem konfliktu s šoferjem so me celo povabili na pogovor z vodstvom podjetja. Ne zato, da bi se mi opravičili, ampak za opravičevanje njihove lastne nesposobnosti preprečiti prakso rednega kršenja prometnih predpisov – če že šoferjev ne morejo naučiti vljudnosti. Tistega, kar mnogim podjetjem sicer uspeva. Bolj je vodstvo podjetja motil nekdo, ki je javno opozarjal na napake, kot to, da delajo napake.

Zato se ob prometnih nesrečah z udeležbo avtobusa LPP vedno vprašam po objektivni odgovornosti vodstva, ki nesposobnost opravičuje s kolektivno pogodbo, ki da daje šoferjem pravico delati kar se jim zljubi, ne da bi bili resno sankcionirani.

Kaj takega se lahko zgodi na območju umirjenega prometa samo nekomu, ki ne gleda na cesto. Razen, če so se mu pokvarile zavore.

Razbitine

Seveda pa direktor javnega podjetja v tej deželi in v tej občini ni odgovoren za nič. Tudi ne za to, da ne dosega zastavljenih ciljev. Še več: kljub temu, da število prevozov z mestnimi avtobusi celo upada!

Prejšnja objava Naslednja objava

9 komentarjev

  • Odgovori Meta 17. 6. 2018 at 18:17

    😉
    Ha, ha, kaj takega se celo v “totem našem mestu” ne zgodi (off topic – noben pravi Mariborčan ne govori tako).

  • Odgovori Matej Zalar 17. 6. 2018 at 21:14

    Kaj takega se lahko, tako rekoč na grabišču, in le nekaj metrov po koncu cone, kjer je omejitev 30 km/h, zgodi samo popolnemu imbecilu. Ne glede na lokacijo.

    • Odgovori Roman 20. 6. 2018 at 10:37

      Jaz mislim da pretiravaš.
      Razen če je šofer dejansko drkal po telefonu (in si ga videl) oz. kaj podobnega.

      • Odgovori Matej Zalar 20. 6. 2018 at 15:31

        Mislim, da sem precej jasno napisal: “Saj bi rekel, da se nesreče pač dogajajo … … če se ob takšnem prizoru ne bi vsakokrat znova spomnil na porazno slabe šoferje, ki jim ni jasno, da vozijo živi tovor, in ki redno telefonirajo med vožnjo.”

        Videl sem preveč teh idiotov, ki med opravljanjem svoje službe uporabljajo telefon, da se ob taki nesreči ne bi vprašal kaj, vraga, je počel šofer med vožnjo? V redu, mogoče je videl žensko v kratki kikli, kar se tudi lahko zgodi vsakemu. Poklicnemu šoferju, ki vozi ljudi, se pač ne sme. Pika.

        Osnovna težava pa je moja ugotovitev, da vodstvo LPP ni sposobno ukrotiti šoferjev tako, da vsaj ne bi kršili CPP, če že niso sposobni biti vljudni – pri čemer izjeme seveda obstajajo. Če znajo biti vljudni prodajalci na Petrolu, bi to pričakoval tudi od šoferjev. To, da mi neki pezde s končano osnovno šolo na opozorilo, naj ne telfonira med vožnjo, jebe vse po spisku in se mi, ko že izstopim z avtobusa, groeče približa v moje osebno polje ter grozi s fizičnim nasiljem, je spet neka druga zgodba, ki pa se vodstvu LPP tudi ne zdi dovolj huda, da bi ukrepali kako drugače kot s kreganjem.

  • Odgovori Vizo 17. 6. 2018 at 21:57

    Mimo je šla huda bejba v prekratkem krilcu in šoferju za trenutek odnesla pozornost. Ah, ne, tega ze dolgo ne opazijo vec …

  • Odgovori Jani 18. 6. 2018 at 13:48

    Mim je šel Matej in… šofer ga je prepoznal…
    Ccc.. tis ko Messi.. zmer na pravem mestu!

  • Odgovori Fotr 18. 6. 2018 at 19:17

    Naj mi nekdo prosim reče, da je v kroniki prebral obvestilo o tej nesreči. Sicer bom še bolj prepričan, da so LPP šoferji nedotakljivi, kot recimo diplomati.

  • Odgovori phoenix-slo 18. 6. 2018 at 20:15

    To sta itak samo dva transformerja, ki sta se slabo nazaj preobrazila v LPP trolo #LPPsporoča

  • Komentiraj